La 20.1.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 17 993
  • 528

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Alvarezia ei paljon puolustaminen kiinnostanut. On kyllä täysi turhake, 21 peliin 0+2, eikä luistele kunnolla edes omiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ja sieltä KK johtoon ja pehmolelut jäälle...
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jämsen tekee perus maalin, mitä ihmeellistä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TPS 1-0. Jospa Lukkokin tästä nyt heräisi.
 

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jämsen aika vaivatta kiekko lavalle ja ilmaveivillä kattoon. Hienoin mitä mä olen pelitilanteessa nähnyt. Niin vaivattoman näköinen.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Näettekö minkä maalin Palmu iskee ? Jännää nähdä, mihin suuntaan tämä peli kehittyy tästä eteenpäin. 1-0.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jämsen aika vaivatta kiekko lavalle ja ilmaveivillä kattoon. Hienoin mitä mä olen pelitilanteessa nähnyt. Niin vaivattoman näköinen.
Oli varmaan, kun Randelin Kaken poika ei tiennyt, että pitäisi varmaan kanssa yrittää esittää maalivahtia :D
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport myllyttää Jukurimaalille ja videoille mennään. Ei taida olla maali, mutta Jukuripelaaja kauhoo kiekkoa käsin maalivahdin alueella, joten eikös sulkemisesta pitäisi tulla rankku?

E. Samassa tilanteessa myös korkea maila Holmströmiä naamaan ja vähän myös Heikkisen mailasta pidettiin kiinni. Monta rikettä mutta ei varmaan yhtään rangaistusta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kouvolassa pehmolelusade. Jatketaan peliä vartin päästä.

Pelaajien pitäs kuunnella Karjalaista, eikä pelata jääkiekkoa pehmoleluilla. Ilmainen aikalisä ja kaikkee
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos muiden joukkueiden fanit sanovat heillä olevan Liigan paras nelosketju, niin Ilveksen fanina voi kyllä sanoa surutta meillä olevan Liigan ylivoimaisesti paskin nelosketju. Gregoire väläyttelee, mutta vastapainoksi tulee ihan järkyttäviä aivopieruja. Alvarez on laiska ja saamaton, ja Baun fysiikka ei riitä Liigaan sentteriksi vielä lainkaan. Näistä sentään Baulla on potentiaalia, kuten junnukisoissa nähtiin, kun sai pelata fyysisesti saman tasoisia vastaan.

e. Virtanen olisi erinomainen nelosketjun pelaaja, mutta tämä on kokoajan saikulla tai rikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös