La 2.3 2013 Pelicans - JYP

  • 7 760
  • 26
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Sinä aina selität että pelsufanien huuto ei kuulu kun "katsomo on huonosti mikitetty". Jännästi se huuto kuului protestien muodossa, mutta muutoin vierailijat vei taas 100-0. Missä siis vika? Vai myönnätkö aiemmin valehdelleesi?

Ja minä olen ymmärtänyt, että se 4700 on teille vihollinen väärinkannatuksineen ja läpsyttimineen. Te koulutatte niitä juntteja.

Voi helvetin perse ole nyt hiljaa! Me kaikki paikalla olleet tiedämme Pelicans-kannattajien pitäneen ihan kivasti ääntä. Me jouduttiin todellakin tekemään töitä, että pystyttiin antamaan vastusta.

Ääriliikkeelle iso käsi yhteistyöstä!

Itse pelistä sen verran, että aika mitäänsanomaton vääntö. Tiukka peli, mutta valitettavasti jäi tapahtuman alle. Kiitos joukkueelle tärkeistä pinnoista!
 

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoa työtä fanikatsomoilta. Komeasti raikasi urholla ja selostajakin muisti tästä mainita. Erittäin komeaa! Ja erikoista, koska tämän lisäksi kuului ainoastaan JYP-kannatusta. Ehkä mikitys vietiin pois aina kun Pelsumiehet innostuivat kannattamaan omiaan ja tuotiin sitten takaisin, kun liigaa kritisoitiin. En keksi mitään muuta selitystä!

Peli oli tiukka ja myönnän odottaneeni kotijoukkueen voittoa. Vielä mitä, loistava taistelu JYPiltä ja loistava voitto! Maistuu!!

Istuin eri päässä kun suurin osa JYPin kannattajista, eikä sinne kuulunut kuin vaimeaa kannatusta. Ja tähänhän on ihan luonnollinen selitys. Hallit on sen verran isoja, että isonkin porukan kannatus vaimenee, mitä kauempana heistä on. Jos sä kuulet telkkarista jotain huutoa, niin tilanne paikan päällä saattaa olla täysin toinen :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös