La 19.3.2011 Jokerit - HIFK, 2. Puolivälieräottelu

  • 40 397
  • 125

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Melart kokoonpanossa, eli jotain voi tapahtua, varsinkin jos on tietoa, että pakkipuolelle saadaan vahvistusta maanantaiksi. Mutta tämä siis mahdollista vasta ottelun lopussa, sillä viidellä pakilla emme tietenkään lähde pelaamaan.

Tärkeintä on nyt kuitenkin ottaa tasoittava voitto, ja mahdolliset muut toimet sitten toissijaisia. Toki Ossia pitää muistaa mahdollisuuksien mukaan, mutta ei koko peliä tarvitse pilata tämän takia. Lopullisia kokoonpanoja vielä odottelen, mutta kyllähän poissaolijoiden lista hieman harmaita hiuksia aiheuttaa, ja parantaa Jokereiden mahdollisuuksia. Tänään tappio, niin propsit jatkoon menosta kääntyvät jo Jokereille, ja pysyvät siellä myös mahdollisen HIFK-voiton jälkeen maanantaina. Tappiosta nyt tietysti puhumattakaan.

Superjunnujen taistelu sitten vesittyi kokonaan, Pulkkinen huilannee koko sarjan, ja samoin ehkä Granlundkin. Harmi sinänsä, mutta tavallaan puntit tasoissa näiden osalta. Muuten HIFK:lla selvästi enemmän kokoonpanohuolia. Vaikka näistä ei pitäisi liikaa "itkeä", niin kyllähän se eilenkin näkyi, kun kahdesta ekasta ketjusta oli 3-4 pelaajaa pois vakiomiehitykseen nähden, ja toisesta erästä lähtien vedettiin vielä viidellä pakilla.
 

Filosofem

Jäsen
Olisi kyllä ihan hemmetin typerää Väänäseltä vastata mihinkään "kutsuihin". Jos nouto tulee vaikkapa Melartilta, niin Väänäsen tulisi katsoa, että Melart noutaa vain itsensä pois matsista. En silti usko, että mitään erityistä tänään nähdään. Jos IFK haluaa kuitata taklauksen, niin pelaavat aggressiivisesti, taklaavat loppuun asti, pitävät pään kylmänä, tekevät maalit ja voittavat pelin. That's it.

Mä ymmärrän, että IFK-faneja polttaa tämä Väänäsen taklaus vain ja ainoastaan sen takia, että Granlund loukkaantui syöksyessään tolppaa päin. Itse taklaus oli helvetin järeä ja juuri pudotuspelien hengen mukainen, sillä vihulaista ei tule päästää omalle maalille ilman mustelmia.

Granlund tuli kumarassa ja puolet isompi mies taklasi tämän jäähän. Mä diggaan Granlundista, kun tuollainen taitava pikkumies on täynnä rohkeutta ja röyhkeyttä, mutta nyt kävi näin.

Sanon samaa mitä useat muutkin, että mikäli vastaava oman maalinedustan sotatanner olisi ollut IFK:oon päädyssä, niin täällä IFK-fanit vain hehkuttaisivat omaa pakkiaan miehekkäästä ja vahvasta maalineduspelistä ja korkeintaan valittelisivat loukkaantuneen hyökkääjään huonoa onnea.

Ai niin, olihan siellä jo se Kankaanperän viikate Lahteen. Jos jompi kumpi näistä pitäisi viheltää rikkeeksi, niin ehdottomasti tämä episodi.

IFK-fanien puolustukseksi on sanottava, että joukosta löytyy useampi kannattaja, jotka eivät näe mitään väärää tai laitonta Väänäsen taklauksessa. Vaatii munaa näin kuumassa otteluparissa tunnustaa se.

Itse pelistä vielä sen verran, että mikäli IFK:oon joukkue keskittyy tähän tiki10:n lanseeraamaan KOSTO-teemaan, niin Jokereille on luvassa todella helppo voitto.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulin että Vallin olisi tänään poissa kun teloi eilen itseään ja pelasi vain 6min. Tänään kuitenkin Vallin on kokoonpanossa, ja Kurvinen joka pelasi yli 20min on poissa.

Toivottavasti Vallin nyt kuintekin on edes 90% kunnossa tänään...

Onkohan siellä nyt joku epidemia päällä kun porukkaa tippuu koko ajan..?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sanon samaa mitä useat muutkin, että mikäli vastaava oman maalinedustan sotatanner olisi ollut IFK:oon päädyssä, niin täällä IFK-fanit vain hehkuttaisivat omaa pakkiaan miehekkäästä ja vahvasta maalineduspelistä ja korkeintaan valittelisivat loukkaantuneen hyökkääjään huonoa onnea.

Ai niin, olihan siellä jo se Kankaanperän viikate Lahteen. Jos jompi kumpi näistä pitäisi viheltää rikkeeksi, niin ehdottomasti tämä episodi.

Niin, kuten koko ajan olen sanonut, niin taklaushan sinänsä oli aivan asiallinen siihen tilanteeseen. Mutta hieman kyllä ihmetyttää se, että monien mielestä kaverin telomisessa päin maalikehikkoa ei ole mitään väärää, jos vain itse taklaus on puhdas. Oikeasti sellaisessa voi tulla vielä nyt nähtyäkin pahempaa jälkeä, ja edelleen oudoksun, jos moista ei edes kakkosen arvoisena pidetä. Väänänen ei missään tapauksessa yrittänyt teloa Mickeä rautoihin, mutta niin siinä kävi, ja kakkonen olisi minusta ollut paikallaan. Tahallisesta vastaavasta minusta ulosajon paikka.

Kankaanperän rike oli selvä kakkosen paikka, mutta törkeä se ei todellakaan ollut. Loistavassa maalipaikassa ollut kaveri työnnettiin selästä nurin. Toki siinäkin oli riskinä rautoihin törmääminen, mutta kun sitä ei sitten kuitenkaan tapahtunut, niin ihan normitilanne. Onhan lähes jokaisessa taklauksessakin vaarana osua päähän, mutta jos ei osu, niin ei se silloin päähän kohdistunut taklaus ole.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä pelottaa tuo Hämäläinen. Tänään Peltosen kenttä tekee pari häkkiä tuota kenttää vastaan. Toivottavasti Lahti, Rita sun muut pystyy vastaamaan. Tänään tulee yli 5 maalia.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tiukka paikka Jokereilla, sanomattakin on selvää että HIFK laittaa kaiken peliin tänään. Pulkkisen sairastumisen myötä Jokereilta puuttuu syömähammas kokonaan ja Pirneksestäkään ei nyt sitten apuja ole. Jokereiden toivo makaa ketjun Rita-Eaves-Hentunen harteilla. Melartin ilmestyminen kokoonpanoon tarkoittanee sitä, että Jalonen kuittauttaa Granlundin epäonnekkaan loukkaantumisen. Ei liene epäselvää kellekään että Ossi ei leikkiin lähde ja Westerlund lähettänee Ben Amorin ottamaan Melartin pois. Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta kun fanit ja media odottaa kuittia ja homma jääkin ihan torsoksi. Mielenkiintoinen nyanssi peliin kuitenkin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Melartin ilmestyminen kokoonpanoon tarkoittanee sitä, että Jalonen kuittauttaa Granlundin epäonnekkaan loukkaantumisen. Ei liene epäselvää kellekään että Ossi ei leikkiin lähde ja Westerlund lähettänee Ben Amorin ottamaan Melartin pois.

Jos näin käy, niin silloin Erkka on todella vienyt Kojoa 6-0. Melartin pitää nyt ärsyttää ja pelata pikkusikaa koko ajan, mutta olla lähtemättä mihinkään ulosajoon johtaviin hanskauksiin ennen aikojaan. Kolmannessa erässä siihen voi jo ehkä mennä, mutta silloinkin itse kohde valiten. Mieluimmin Ossi, lähti sitten mukaan tahi ei.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
HIFK oli eilen karsea pettymys, ainoastaan Ville Peltonen pelasi riittävän rohkeasti ja teki myös oikeita ratkaisuja. Granlund oli myös rohkea mutta sitten ne viimeiset ratkaisut olivat huonoja ja lopulta peli päättyi ikävästi. Ainakin Ari Vallinilla lienee ollut sekavat yöunet missatun paikkansa jälkeen.

Jos HIFK oli pettymys omassa hallissaan niin Jokerit taasen pelasi mielestäni ihan loistavan pelin taktisessa mielessä. Varmasti Jokerit pystyvät vielä parempaankin mutta sen puolustuspeli oli erinomaista, eikä HIFK:lla käytännössä ollut ykkössektoriin mitään asiaa. Lasak tuntuisi myös olevan playoffien arvoisessa kunnossa ja noilla otteilla hänestä tulee todellinen painajainen HIFK:lle.

Tähän peliin kun miettii, niin Jokerit on mielestäni edelleen vähän "paineettomassa" tilassa. Jollain tavalla kaikki odotukset kohdistuvat HIFK:n pelaamiseen ja varsinkin eilisen nollan jälkeen. Jokerit voi keskittyä olennaiseen ja jättää yleisön viihdyttämisen muille. Odottelen aika pitkälle eilisen kaltaista ottelua, eli todella tarkkaa puolustuspeliä molemmilta. Se kumpi saa ylivoimansa ensimmäisenä kuntoon on lähellä jopa sarjan voittoa, koska todennäköisesti ne ratkaisut lopulta syntyvät sieltä.

HIFK:n on todellakin pakko pelata rohkeammin ja kovalla itseluottamuksella. Nyt kun Jokerit pitää keskustan kiinni koko viisikolla niin sinne ei pääse muuten kuin haastamalla ja siihen vaaditaan pelirohkeutta ja itseluottamusta. Eilisen kaltaisella alistumisella ja kulmista heittelyllä ei tule mitään. Peltonen tulee vuorenvarmasti taikomaan ainakin sen yhden "varman" kassin ja nyt täytyy muiden olla valmiina painamaan laatta pussiin.

Jokerit oli minun mielestäni paljon valmiimpi playoff-kiekkoon, nyt nähdään oliko se pelkkää silmänlumetta. Joukkue pääsi todella hyvin pois HIFK:n näennäisen prässin/paineen alta mutta ei senkään hyökkäyspeli hurmannut. Varsinkin Lahden on ihan pakko nostaa tasoaan ja alettava tehdä asioita itse jos ketjusta muut eivät pysty tukea antamaan, siitä huippupelaajat on tehty.

Minun papereissani Jokerit on lievä, 55-45, suosikki tässä ottelussa ja se tulee matsin voittamaan mikäli HIFK jatkaa tyhmää ryntäilyään syvälle narripäätyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kyllä pelottaa tuo Hämäläinen. Tänään Peltosen kenttä tekee pari häkkiä tuota kenttää vastaan. Toivottavasti Lahti, Rita sun muut pystyy vastaamaan. Tänään tulee yli 5 maalia.

Jokereilla vaihtoetu => Mäki-Heino-Nokelainen tulee pelaamaan HIFK:n ykköstä vastaan.

Tiukka peli, ei osunut kokoonpanoveikkaus ihan kohdilleen mutta ei HIFK läheskään parhaalla nipulla ole liikkeellä.

3-0
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jos HIFK oli pettymys omassa hallissaan niin .

Ei mielestäni ollut pettymys muilta osin kuin heikon viimeistelyn. Eihän narrit saaneet mitään aikaiseksi, kun HIFK hallitsi peliä. Yksi HIFKin tekemä virhe riitti Jokereiden voittoon eilen. Jos/kun HIFK jatkaa samaa rummutusta tänään, tarkentaen viimeistelyään, on Jokerit totaalisen kusessa.

Deko: hyvä huomio, ei ole HIFK parhaalla nipulla tänäänkään liikenteessä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tämä ottelu voidaan vielä antaa naapureille ja siksi toivon että sikaillaan oikein kunnolla.

Odotan että Janne Lahti joka usein ajelee maalille löytää leegonsa HIFK:n maalin kehikoista ja toivottavasti loppukausi sivussa.

Ossi Väänästä voidaan ajaa surutta kovaa selkään ja poikkarilla & kyynärpäällä vielä päähän. Loppukausi sivussa, niin oikeus on tapahtunut.

Ihan sama miten pelillisesti tässä matsissa käy. Nyt on pakko saada tasoitettua puntit ja sitten maanantaina katsotaan miten Jokerit tulee ilman Väänästä ja Lahtea peliin.

Vihaan Jokereita.
 

Filosofem

Jäsen
Vihaan Jokereita.

Vielä eilen mainitsit vihaavasi myös Jokerifaneja. Tämänkaltainen dialogisuus fanien välillä on kyllä kaikkea muuta kuin hyvä juttu. Omia kuuluu kannattaa, mutta mä haluun elää maailmassa, jossa pelin jälkeen ja erätauoillakin voidaan ottaa vastustajan fanien kanssa bisset ja istua alas puimaan lätkää ja elämää. Kukaan ei tulisi haastamaan riitaa sen perusteella, minkä jengin paitaa kannat päällä. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Lätkäfanius yhdistää kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisista oloista. Tietynlainen piikittely kuuluu fanien välille, mutta hyvässä hengessä. Mä toivon, että tänään Areenalla nähdään myös fanien osalta hyvähenkinen matsi, jossa omia tuetaan ja toisia arvostetaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Vielä eilen mainitsit vihaavasi myös Jokerifaneja. Tämänkaltainen dialogisuus fanien välillä on kyllä kaikkea muuta kuin hyvä juttu. Omia kuuluu kannattaa, mutta mä haluun elää maailmassa, jossa pelin jälkeen ja erätauoillakin voidaan ottaa vastustajan fanien kanssa bisset ja istua alas puimaan lätkää ja elämää. Kukaan ei tulisi haastamaan riitaa sen perusteella, minkä jengin paitaa kannat päällä. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Lätkäfanius yhdistää kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisista oloista. Tietynlainen piikittely kuuluu fanien välille, mutta hyvässä hengessä. Mä toivon, että tänään Areenalla nähdään myös fanien osalta hyvähenkinen matsi, jossa omia tuetaan ja toisia arvostetaan.

Kyllä mä Jokeri-fanejakin vihaan. Ihan syvästi. En voi sietää.

Tämän kauden Jokerit joka on pelillisesti kun iso vitsi meni liian pitkälle eilen. Kun ei SM-liiga puutu, niin fanien ja toivottavasti HIFK:n on pakko puuttua. Väänänen leikkii jotain pyhää neitsyttä vaikka kuvista näkee selvästi kuinka käsillä ja mailalla hakee Granlundin päätä tilanteessa.

Saa nähdä jääkö Ossi "tosi-fiksu" Väänänen historian kirjoihin Granlundin uran lopettajana. Onhan sekin Jokerifaneille ja Jokeriorganisaatiolle sulka hattuun.

Eilen hallilla mietin myös että miksi Jokerifanien kannatuksen isot jutut ovat vastustajan haukkuminen? Miksi ei kannateta omia? Pissa på HIFK ja Hata HIFK olivat pääsääntöiset huudot eilenkin. Ihan tajutonta idiotismia.

Tiedän että olen ärsyyntyneessä tilassa eilisen jälkeen, mutta itse uskon silmä silmästä periaatteeseen. Jos joku tappaa jonkun, niin mielestäni tappaja pitää tappaa.

Kaikki mikä liittyy Jokereihin on silmissäni kun mätäpaise. Parempi pysyä kotona ettei tule tehtyä mitään tyhmää. Lepään kun kosto on suoritettu.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä eilen mainitsit vihaavasi myös Jokerifaneja. Tämänkaltainen dialogisuus fanien välillä on kyllä kaikkea muuta kuin hyvä juttu. Omia kuuluu kannattaa, mutta mä haluun elää maailmassa, jossa pelin jälkeen ja erätauoillakin voidaan ottaa vastustajan fanien kanssa bisset ja istua alas puimaan lätkää ja elämää. Kukaan ei tulisi haastamaan riitaa sen perusteella, minkä jengin paitaa kannat päällä. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Lätkäfanius yhdistää kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisista oloista. Tietynlainen piikittely kuuluu fanien välille, mutta hyvässä hengessä. Mä toivon, että tänään Areenalla nähdään myös fanien osalta hyvähenkinen matsi, jossa omia tuetaan ja toisia arvostetaan.

Amen. Tänään mielenkiintoinen ottelu, sillä HIFK tuskin kykenee samaan hallintaan areenalla noin vajaalla miehistöllä. Jokerit varmasti pelaa paljon aktiivisemmin ja mielenkiinto kohdistuukin Kojon vastaukseen. Ettei vaan ruvettaisi varomaan jäähyjä, virheitä ja kaikkea kun on vajaa rosterikin ja kaikkea...

Eilinen matsi oli kyllä välillä kaikkea muuta kuin Jokerien hallinnassa. Naurettavia kommentteja tulee eräiltä kirjoittajilta norsunluutorneistaan siitä, miten Erkka on suunnitellut ottelun kulun alusta loppuun ja kaikki suju suunnitelmien mukaan. HIFK:lla oli todellisia maalipaikkoja useita, ja kaikissa niistä ei Jokereita pelastanut edes Lasakin venyminen vaan HIFK:n huono viimeistely. Erkka ei varmasti sen varaan pelisuunnitelmaansa ole laskenut, ottaen huomioon HIFK-hyökkäyksen tehokkuuden pitkin kautta.

Nämä sarjat ratkeaa kuitenkin pienistä asioista ja nyt HIFK tarvitsee maalin ja kipeästi! Edelliskausien möröt hiipivät väkisin mieleen ja pelaajien päät ovat kovilla kun ottelua hallitaan mutta maalia ei saada tehtyä. Jos HIFK ei saa maalia ensimmäisessä erässä tänään olen todella pessimistinen voiton suhteen. Muutenkin tuntuu vaikealta uskoa voittoon, mutta jännityksellä seurataan siitä huolimatta. Kaikella järjellä HIFK:lla on mahdollisuutensa ottelussa.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Eipä kannata tarttua kaikkeen provoiluun mitä jotkut täällä lietsovat värilaseista riippuen.

Aivan liian suuret mittasuhteet on saanu Micken eilinen ikävä loukkaantuminen. Lopputulos tietenkin paska juttu, mutta omasta mielestä ei ulosajon paikka. Korkeintaan 2min jäähy tosta olis voinu tulla. Väänänenhän pelas just niinkuin pakin kuuluu tehdä omalla alueella - maalin edessä ei kuulu olla kuin makuupaikkoja... Toivotaan parasta että Micke vielä pääsis peleihin mukaan, samoin Pulkkinen narrileiristä. Harmittaa todella jos näiden nuorukaisten taistelu jää näin torsoksi.

Nyt on kevät, pelataan kovaa molemmin puolin. Samoin tekevät valmentajat, huutelut ja raivoamiset tuomareille/tarkkailijoille pelien jälkeen kuuluu play-off kiekkoon.

Tätähän me kaikki ollaan odotettu koko pitkä runkosarja! Mikäs sen parempi kuin kiihkeä paikallis-ottelusarja, itse uskon vielä vahvasti HIFK:n jatkoon menoon tässä otteluparissa.

Tänään huikealla taistelulla 1-3 vierasvoitto ja kotietu takaisin Stadiin.
 

Filosofem

Jäsen
Kyllä mä Jokeri-fanejakin vihaan. Ihan syvästi. En voi sietää.

Mä oon varma, että sä oot pohjimmiltas fiksu ihminen, mutta tällä hetkellä lätkä ja oman joukkueen tapahtumat polttavat liikaa. Käydään joskus kaljalla, en mä ole niin sietämätön ihminen kuin mitä sä kuvittelet.

Eilen hallilla mietin myös että miksi Jokerifanien kannatuksen isot jutut ovat vastustajan haukkuminen? Miksi ei kannateta omia? Pissa på HIFK ja Hata HIFK olivat pääsääntöiset huudot eilenkin. Ihan tajutonta idiotismia.

Mä häpeän noita huutoja ja kaikkia muitakin ns. vihahuutoja tai vastaavia. En ole faniporukoissa mukana, mutta se on selvää, että tuollainen kollektiivinen vihahuuto ei edistä lätkäfanien yhteisöllisyyttä. Se vaan jakaa ja rajaa kunkin joukkueen fanit omaksi eristäytyneeksi ryhmäksi. Sitten siellä ryhmän keskuudessa ei ainoastaan pilkata vastustajan joukkuetta, vaan myös vastustajan kannattajia ja vastustajan joukkueen pelipaikkakunnan asukkeja. Tällöin kukaan ei huomaa, miten idiootteja nämä ryhmän jäsenet itse ovat. Ehkä jotakin HC-fania, joka hengittää vain omaa joukkuettaan ja eikä näe ns. muuta maailmaa, tämä tilanne ei haittaa, mutta mä hyväksy tuollaista ylimielistä ja kusipäistä asennetta keneltäkään.

Tiedän että olen ärsyyntyneessä tilassa eilisen jälkeen, mutta itse uskon silmä silmästä periaatteeseen. Jos joku tappaa jonkun, niin mielestäni tappaja pitää tappaa.

Kaikki mikä liittyy Jokereihin on silmissäni kun mätäpaise. Parempi pysyä kotona ettei tule tehtyä mitään tyhmää. Lepään kun kosto on suoritettu.

Jos maailma eläisi silmä silmästä -periaatteessa, täällä olisi loputon kostonkierre ja anarkia päällä. Viha tuottaa vain lisää vihaa. Jos mennään takaisin lätkän puolelle, niin kyllä mun puolesta IFK saa ja voi kuitata Väänäsen taklauksen, mutta mä odotan vähän tyylikkäämpää kuin Väänäsen tai vaikka Lahden halvaannuttamista. Voisivat esimerkiksi pitää pään kylmänä, provosoida ja kuumentaa hieman ja iskeä tilanteista maalit.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Minua todella huolestuttaa tämän päivän pelissä Väänäsen kohtalo, jos ifk päättää lähteä hakemaan kuittia. On nimittäin aivan sama mitä Väänänen tekee vaikka menisi kilpikonna asentoon ja antaisi vastustajan lyödä vapaasti vastaamatta siihen, tulee hän saamaan peli/ottelurangaistuksen.
sm-liigassa ei nimittäin ole yhtään tuomaria jolla olisi munaa tuomita se rangaistus vain ifk:n pelaajalle.

ifk:n pelaajaan on koskettu ja jopa taklattu - Japanin tapahtumat kalpenevat tässä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
ifk:n pelaajaan on koskettu ja jopa taklattu - Japanin tapahtumat kalpenevat tässä.

Puhtaasta taklauksesta kova itku. Ifk kostaisi? Ehkä joskus -78, No hätä ja hallille.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Kyllä mä Jokeri-fanejakin vihaan. Ihan syvästi. En voi sietää.

Eilen hallilla mietin myös että miksi Jokerifanien kannatuksen isot jutut ovat vastustajan haukkuminen? Miksi ei kannateta omia? Pissa på HIFK ja Hata HIFK olivat pääsääntöiset huudot eilenkin. Ihan tajutonta idiotismia.
Tarvitseeko selittää miksi lainasin juuri kyseiset kappaleet?

Miksi tämä kaveri saa trollata täällä ihan vapaasti?
 

Mabo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kunhan nyt ossi ei lähde mihinkään kädettömän virolaisen "noutoihin". Hanskat kädessä ja jätkä maahan jos tulee huitomaan ja toivotaan ettei tuomarit pasko housuunsa ja ulosta molempia. Tai vaihtoehtoisesti Semir kyselemään lähtöhaluja.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On nimittäin aivan sama mitä Väänänen tekee vaikka menisi kilpikonna asentoon ja antaisi vastustajan lyödä vapaasti vastaamatta siihen, tulee hän saamaan peli/ottelurangaistuksen.

Tätä minä olen itsekkin päässäni pyöritellyt ja jopa valmistautunut henkisesti. Tuo on ihan uskomattoman perseestä, että nämä noudot ovat liigassa mahdollisia.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti Melart hoitelee Väänäsen. Nähtäväksi jää uskaltaako hidaskankea lähteä Ilarin kanssa hippasille. Jos NössöOssi jänistää niin peli saattaa kuumentua enemmän. Jos itse olisin kentällä niin ajelisin varmaan Lasakin puolen kentän vauhdilla. No, ehkä se on kuitenkin kaikkien onni että siellä pelaa Ilari enkä minä :)

Hieman hirvittää HIFK:n antama tasoitus kokoonpanon terveyden suhteen. Kakkoskenttänä Wärn-Töykkälä-Järvinen. Kaikki kunnia ko. herroille mutta yhdelläkään heistä ei pitäisi olla asiaa edes koko pelaavaan kokoonpanoon (varauksin Wärn)

Nyt on Ramstedin tilaisuus näyttää ja toivottavasti pikkuvaivat eivät haittaa. Odotan myös tehoja neloselta. Liivik on pelannut hyvin ja jos joku tommimäki onnistuu maalinteossa, niin miksei Siim Liivik?
Wirtaselta myös tasonnostoa, nyt PW on saamassa HIFK:n eilisen pelin kaksi parasta pelaajaa laidoilleen ja tehoja ON tultava

Vaikea peli, mutta jos tästä selvitään niin henkinen ote koko ottelusarjasta siirtyy takaisin meille!
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Toivottavasti Melart hoitelee Väänäsen. Nähtäväksi jää uskaltaako hidaskankea lähteä Ilarin kanssa hippasille. Jos NössöOssi jänistää niin peli saattaa kuumentua enemmän. Jos itse olisin kentällä niin ajelisin varmaan Lasakin puolen kentän vauhdilla.

Ei tunnu missään, siel on riskmania ja längdelliäkin parempi molari availeen luukkua. Ja kyl Väänänen melartin hoitaa mennentullen... Jos ette kestä peliä ja siihen kuuluvaa intenssiivisyyttä, niin taitaa tuol espoossa olla toinen peli tänään,sinne vaan hus,hus...

Vitun jullit ja teijän väsyny brändi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös