La 14.9.2019 KooKoo - SaiPa

  • 1 617
  • 6

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaakon derby part 2.

Avataan nyt ketju vaikka kirjoitusta tänne ei paljon tulisikaan. En jaksa mobiilisti ruveta kentällisiä tänne laittamaan. Eilen KooKoo oli paremmalla jalalla mutta se ei pisteitä tuonut. Tänään Kouvolan lentokentällä siihen uusi mahdollisuus.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
KooKoo oli eilen se joukkue jolle pelillisesti olisi kuulunut ne kolme pistettä. SaiPalla taas yksilösuorittajat hoitivat maalit. Kuten se maailman viisain ja paras valmentaja sanoi "se että otetaan derbystä kuusipistettä ei auta jos jäädään pleijareiden ulkopuolelle".
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo oli eilen se joukkue jolle pelillisesti olisi kuulunut ne kolme pistettä. SaiPalla taas yksilösuorittajat hoitivat maalit. Kuten se maailman viisain ja paras valmentaja sanoi "se että otetaan derbystä kuusipistettä ei auta jos jäädään pleijareiden ulkopuolelle".

Tänään(kin) SaiPa näyttää Suomi-sarjan jengiltä ja nyt se näkyy taululla
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä olet oikeassa, totuus tuli ilmi, Mutta pientä kunnioitusta isoveljeä kohtaan, se kuitenkin tuli takaisin, ei kabineettipäätöksillä vaan pelaamalla.

Klassikko kommentti, pisteet siitä. Tulihan se meillekin pelaamalla kun herrat päätti että voita mestis niin ovet voi aueta... win the right season ja täällä ollaan oltu jo muutamia vuosia. Muistan kyllä divari väännöt SaiPaa vastaan kasarilta. Niissä oli tunnelmaa. Sinä et ehkä ollut edes syntynyt ja olen kateellinen sinulle siitä.

Itse ottelusta. Ekan erän jälkeen ottelu oli siinä. SaiPa sai kyllä jo vähän peliään rakenneltua mutta tänään Hauleland rupesi näyttämään siltä ykkösveskarilta mistä maksetaan. SaiPassa maksetaan varmaan aika paljon Zabolle ja Ramulle. Zabon ymmärrän, Ramua en. No ehkä se Ramu sieltä tulee.
 

Nordle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, MyPa
Isoveli ja kabinetti kortti :D provoilun makua ilmassa. Parempi voitti tällä kertaa. Eka erä harvinaisen onnistunu ja sen jälkeen peli oli vähän mitä sattuu. Toinen erä jäähyjä tappaessa, kolmannessa venailtiin teurastuksen loppumista.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Isoveli ja kabinetti kortti :D provoilun makua ilmassa.

Oli pakko tarttua tähän toveri @mustaronssin juttuun, mutta totuus meni kuten taululla lukema. Mä toivon rehellisesti vaan menestystä kaakonkulmalle. Ei vittuilla naapurille vaikka pelit meneekin sitten miten menee keskenään, pieni kilpailu on aina hyvästä. Edelleem mun mielestä KooKoolla on hyvä jengi, valmentaja tehköön loput jos pystyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös