La 14.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 573
  • 771

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kenties sekin näkyy, että Tepsi pelasi eilen Lahdessa ja HIFK viimeksi tiistaina. Eikä tuo parin nopean jätkän putoaminen eilisen jälkeen yhtään auta. Rosteri käy pirun kapeaksi.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eronen ( Teemu ) pelaa huomattavasti miehekkäämmin kuin viime vuonna. Nytkin meni Pikkaraisen taklauksen alle.
Noita ei viime vuonna juurikaan näkynyt,
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos oli Tyrväisen jäähy kevyt niin nyt Tepsille vastaava Taavitsaiselle
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenties sekin näkyy, että Tepsi pelasi eilen Lahdessa ja HIFK viimeksi tiistaina. Eikä tuo parin nopean jätkän putoaminen eilisen jälkeen yhtään auta. Rosteri käy pirun kapeaksi.

Ihan varmasti näkyy, vaikka kuinka asiaa pyörittelisi. Omasta mielestä näitä tulee liian usein, että toinen joukkue on pelannut edellisenä iltana, ja toinen huilaillut tovin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jos oli Tyrväisen jäähy kevyt niin nyt Tepsille vastaava Taavitsaiselle

Pakko olla samaa mieltä, jos kaikki tuollaiset vihellettäisiin niin kentällä olisi koko ajan 3vs3 tilanne.

Noh, näillä mennään :)
 

ilu

Jäsen
Juuri nuo Taavitsaisen jäähyn kaltaiset tilanteet pitää viheltää pois tiukalla linjalla. Kiekottomalta mieheltä vauhti pois orastavassa 1-1 tilanteessa.

Ei tuollaista Tappara-kiekkoa varmaan Turussakaan jakseta pitkään katsoa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ihan hyvä vihellys kiekottoman miehen estämisestä.

Ihan jäähyn paikka siis, itse toivoisin näihin vain sitä linjaa, koska noita vastaavia jää koko ajan viheltämättä puolin ja toisin.
 

12961

Jäsen
Kyllä saa TPS katsoa peiliin. Aika junnutason virheitä tarjottiin erityisesti IFK:n eka ja kolmanteen maaliin.

Jo toka erän loppupuoli näytti lisäksi väsyneeltä ja liike katosi. Ei riitä tänään usko kotijoukkueeseen, tämä peli on jo pelattu. Liverahat IFK:lle!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihan jäähyn paikka siis, itse toivoisin näihin vain sitä linjaa, koska noita vastaavia jää koko ajan viheltämättä puolin ja toisin.

Ei me Liigaan koskaan tulla mitään linjaa saamaan. Tai no on siellä yksi linja, se on tasaisen paska linja...

E: Heiskanen on kyllä ihan maaginen. Heiskanen>Juolevi, helposti.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri nuo Taavitsaisen jäähyn kaltaiset tilanteet pitää viheltää pois tiukalla linjalla. Kiekottomalta mieheltä vauhti pois orastavassa 1-1 tilanteessa.
.

Olen NIIIIIN vahvasti samaa mieltä: kiekotonta peliin pyrkivää miestä kylkeen, maila eteen ja vauhti pois, kun ei itse enää jaksa luistella. Toi vielä menee, jos vaan leikaa kylkeen, mutta tässä oli toisaan se maila mukana.

Heiskanen on ollut kohtuu hyvä. Itse pidän piste per peli tahdilla liigaa pelaavia nuoria puolustajia lupaavina.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Juuri nuo Taavitsaisen jäähyn kaltaiset tilanteet pitää viheltää pois tiukalla linjalla. Kiekottomalta mieheltä vauhti pois orastavassa 1-1 tilanteessa.

Ei tuollaista Tappara-kiekkoa varmaan Turussakaan jakseta pitkään katsoa.

Juu ei pitkään, mutta muutaman kerran vuodessa sitä on pakko kestää kun on otteluohjelmaan merkitty
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Otso on kylla niin Otso hyvassa kuin pahassa. Jos saa kiekon viivaan niin vaikka edessa olisi paallekkain nelja pelaajaa niin kylla se saatana silti vetaa. Joka kerta
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä saa TPS katsoa peiliin. Aika junnutason virheitä tarjottiin erityisesti IFK:n eka ja kolmanteen maaliin.

Hetkinen: mihin unohtui IFK:n pelaajien ylivertainen kunto, taito ja taktinen osaaminen. TPS on tehnyt ainokaisensa junnutason virheestä. Sen sijaan riittääkö Tepsin pelaajilla taito/pelisilmä syöttää hyvässä vetopaikassa päätylaudan kautta kaverille? Meidän "ykkössentterillämme riittää!!!
 

ilu

Jäsen
Olen NIIIIIN vahvasti samaa mieltä: kiekotonta peliin pyrkivää miestä kylkeen, maila eteen ja vauhti pois, kun ei itse enää jaksa luistella. Toi vielä menee, jos vaan leikaa kylkeen, mutta tässä oli toisaan se maila mukana.

Lisätään vielä sen verran, että tilanne oli jopa Levoselle helppo viheltää pois Carlssonin horjahtaessa tai "horjahtaessa" niin selvästi. Pystyssä pysymälläkin se vauhti olisi toki ollut poissa ja mahdollisuudet kiekkoon olemattomat. Hyvin myyty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös