La 12.4.2014 Tappara - Lukko, 7. välieräottelu

  • 30 950
  • 140

TouZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, LHT
No se on kyllä totta, että Niemiselle varmasti huudellaan joka välissä, ja pienistä kolhuistakin luultavasti ilakoidaan. Tämä johtuu kuitenkin siitä, että Nieminen on jatkuvasti napisemassa joka asiasta ja pyrkii viimeiseen asti härnäämään vastustajan pelaajia. Tänäänkin suu kävi taukoamatta, vaikka mitään vääryyttä ei olisi edes tapahtunut.

En kuitenkaan ymmärrä, miksi aikuiset ihmiset riemuitsevat siitä, että toisen joukkueen tähtipelaajan olkapää menee paskaksi. Jostain pikkuvaivasta nyt ehkä voikin napista, mutta nyt oli selkeästi tosi kyseessä.

Numppa ei mussuta ollenkaan? Ok. :) Toisekseen tarkkasilmäinen kaveri olet jos pystyit heti näkemään, että oli kyseessä vakava vamma. Huh huh!

Kapteenina se on Niemisen tehtävä jututtaa tuomareita. Sä et vissiin oo kapteenina toiminut, kun en moista tiennyt? Valot päälle ja lasit pois päästä!

Niin ja tosta Liigan linjasta - ei siä oo linjaa. Käsittääkseni mun mielipide oli, ettei se ollut ruma niitti laisinkaan, mutta koska Puistola lähti isoista ovista, niin eiköhän siitä jo pelkästeen tulkita Riskalle pelin tai kahden kakku.
 

Katto

Jäsen
Silti olivat hyvin lähellä päästä taas jatkoille, kiitos maalivahtipelin joka oli Lukolla monin monin verroin varmempaa ja parempaa kuin Tapparalla.

No eipä tuo Tapparan maalivahtipeli tässä sarjassa ollut selvästi huononpaa kuin Lukon. Muussa tapauksessa Lukko oli jatkanut tästä tasaisesta sarjassa. Tyyli ei onneksi aina ratkaise vaan tulokset ja lähellä ei vielä riitä.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Kannatti lähteä, kerrankin :)

Haapalan kaappi jäätävä, Jaatinen jäi kuin tikku paskaan ja limppu yläpeltiin. Erik Riska dominoi itsensä ulos pelistä ja Nummelin taklasi itsensä pelistä ulos, reipasta kyynärpäätä siinä oli Aallolle tulossa.

Tappara vei pelin ihan pystyyn, lopussa Lukolla kaksi tuhannen taalan paikkaa mutta ei kelvannut.

Hieno tasonnosto viimeiseen peliin ja nyt sitten Kärppien kimppuun.

PS. Raumam Bojatkin voisi kuitenkin sen verran miettiä, että huutaa sitä tuomarifarssia jossain muussa kohtaa kuin silloin kun Puistolaa kärrättiin ulos. Aika mautonta oli.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Numppa ei mussuta ollenkaan? Ok. :)
Olenko muuta väittänytkään? Kyllähän Numppa aina välillä on tuomareita puhuttamassa, jos on ollut joku epäselvä tilanne. Mielestäni onkin ihan ok, että kapteeni toimii välittäjänä tuomareiden ja pelaajien välillä.

Niemisessä minua - ja varmaan joitain muitakin - ärsyttää se, että hän on jatkuvasti monttu auki maalin edustalla, ja valitus käy koko ajan. Kaiken lisäksi hän on ilmeisesti myös jonkun sortin kuumakalle, kun useissa peleissä kasetti on pettänyt, mikä on johtanut tyhmään jäähyyn.

Pidin ennen tätä sarjaa Niemistä ihan herrasmiesmäisenä pelaajana, mutta tämä sarja on muuttanut mielipiteeni. Rasittaa katsoa joka pelissä, kun kaiken nähnyt sotaratsu kitisee kuin pahainen kakara.
Toisekseen tarkkasilmäinen kaveri olet jos pystyit heti näkemään, että oli kyseessä vakava vamma. Huh huh!
Siis hetkonen. Sinäkö et oivaltanut, että kättään retkottava ja pukukoppiin linkuttava Nummelin olisi voinut loukkaantua vakavasti jonkin pahaisen filmin sijaan?

Kapteenina se on Niemisen tehtävä jututtaa tuomareita. Sä et vissiin oo kapteenina toiminut, kun en moista tiennyt? Valot päälle ja lasit pois päästä!
Juu, olen kyllä toiminut kapteenina joskus aikoinaan, mutta tapoihin ei kuulunut jatkuva kitinä tuomareista ja millon mistäkin.

Siitä annan kuitenkin tunnustusta Tapparalle, että nähkäseni ainoastaan Nieminen oli aktiivinen mussuttaja läpi ottelusarjan. Muutenhan jäähyistä valittaminen oli enemmän Lukon heiniä - Rautakorpea unohtamatta.

Niin ja tosta Liigan linjasta - ei siä oo linjaa. Käsittääkseni mun mielipide oli, ettei se ollut ruma niitti laisinkaan, mutta koska Puistola lähti isoista ovista, niin eiköhän siitä jo pelkästeen tulkita Riskalle pelin tai kahden kakku.
Täh? Eihän pelirangaistus tarkoita sitä, että myös pelikieltoa on tulossa. Harvemmin niitä pelikieltoja muutenkaan jaellaan, jos taklaus ei ollut erityisen törkeä - ja nythän se oli puhdas, joten minkäänlainen pelikielto olisi naurettavuuden huipentuma.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
PS. Raumam Bojatkin voisi kuitenkin sen verran miettiä, että huutaa sitä tuomarifarssia jossain muussa kohtaa kuin silloin kun Puistolaa kärrättiin ulos. Aika mautonta oli.
Juu, tuo on kyllä typerää. Ymmärrän kuitenkin tuohtumuksen, kun ratkaisevassa matsissa vihelletään viiden minuutin ylivoima puhtaasta taklauksesta. Itsekin kävin kierroksilla tuosta tuomiosta, sillä pidin todennäköisenä, että se saattaisi muodostua ottelun ratkaisuksi.

Toivottavasti Puistola on kuitenkin kunnossa. Pahalta näytti tärsky.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
PS. Raumam Bojatkin voisi kuitenkin sen verran miettiä, että huutaa sitä tuomarifarssia jossain muussa kohtaa kuin silloin kun Puistolaa kärrättiin ulos. Aika mautonta oli.

Osoittaa kenties jotain siitä millä "tasolla" faniporukka on ? Aika säälittävää mun mielestä ? Se, että oliko taklaus puhdas vai ei, en ota kantaa. Jokainen voi sen päätellä itse sen perusteella minkä väriset lasit ovat päässä. Mutta kun pelaaja makaa pitkään liikkumattomana jäällä täysin tiedottomassa tilassa ja viedään baareilla kentältä ulos huutelut tuomarifarssista ovat täydellistä vastustajan kunnioittamisen puuttumista.
Huusiko Sinioranssit tai Tappara c3 nurkkaus tuomarifarssia kun Baileni kolasi Koiviston ? Huusiko ?

Hieno oli ottelusarja kerta kaikkiaan. Kyllä tässä saivat takuulla kummankin joukkueen kannattajat vastinetta rahoilleen ! Lukko oli huikea vastustaja. Viime keväänä Tappara käveli suvereenisti Teidän yli, mutta tänä vuonna se oli todella vaikeaa. Kun sarjassa pelataan 7 peliä ja ratkaisu 4 pelissä syntyy jatkoajalla, niin se on upeaa se.
Tappara oli tällä kertää piirun verran parempi, mutta sarja olisi hyvinkin voinut kääntyä Lukolle. Tapparalla tulee olemaan vaikeaa Kärppiä vastaan finaaleissa, mutta toivotaan, että Tappara veisi sarjan

Tsemppiä Lukolle pronssipeliin
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivottavasti Puistola on kuitenkin kunnossa. Pahalta näytti tärsky.

Tänne myös kopio Tapparan kotisivulta:

Puistola oli ottelun jälkeen kuitenkin tilanteen rajuuteen nähden suht hyvävoimaisen oloisena voittajajoukkueen pukukopissa mukana.
 

TouZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, LHT
Olenko muuta väittänytkään? Kyllähän Numppa aina välillä on tuomareita puhuttamassa, jos on ollut joku epäselvä tilanne.

Eli Nieminen mussuttaa monttu auki ja on kuumakalle, mut Numppa käy välillä tuomareita puhuttamassa viilipyttynä? Ihan oikeesti, nyt valot pois ja nukkuun. Aamulla sit kun on mieli parempi eteenpäin kohti uusia pettymyksiä.

Juu, olen kyllä toiminut kapteenina joskus aikoinaan, mutta tapoihin ei kuulunut jatkuva kitinä tuomareista ja millon mistäkin.

Hyvä, silloin tiedät ettei siellä aina kitistä tuomareista, vaan nimenomaisesti käydään keskustelua tuomareiden kanssa. Se on kapteenin duunia, eikä näin ollen liiemmin muun joukkueen. Niin ja huomautuksena vielä se, että me täällä kitistään tuomareista - mä ja sä + plus lukemattomat muut palstaveljet ja -siskot.

Pojat pelaa ja maksava yleisö kitisee - se on sille ja meille suotava! :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta Nummelinin tapauksesta sen verran että kyllähän se on ihan automaattinen reaktio ainakin minulla, että kun vastustajan pelaaja tulee taklaamaan Lukon pelaajaa ja Lukkolainen väistää jolloin vastustaja painaa sata lasissa päin laitaa niin kyllähän siinä nauru maittaa. Sama se varmaan tänäänkin oli, tuskin itse Nummelinin loukkaantumiselle kukaan nauroi.
 
Mää en kyllä yhtään tykänny Zapolskin tempusta kolmannessa matsissa, ja sen jälkeen koko ajan ajattelin, että jos Tappara menee finaaliin, siinä on kiekkojumalien näpit pelissä. Oikeus voitti! Kiitos Lukolle muuten erittäin hyvästä sarjasta, tämä työvoitto kantaa Tapparan päätyyn asti!
 

Perusjarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Tuosta Nummelinin tapauksesta sen verran että kyllähän se on ihan automaattinen reaktio ainakin minulla, että kun vastustajan pelaaja tulee taklaamaan Lukon pelaajaa ja Lukkolainen väistää jolloin vastustaja painaa sata lasissa päin laitaa niin kyllähän siinä nauru maittaa. Sama se varmaan tänäänkin oli, tuskin itse Nummelinin loukkaantumiselle kukaan nauroi.

Itsekin hairahduin taputtamaan tilanteelle ja hetken päästä tuli lievä katumus, kun tajusi että saattoihan tuo sattuakin.
Loukkantumiselle tuskin kukaan taputti. (Toivottavasti ainakaan)
Toiseenkin leiriin toki noottia tuosta krääsän (kolikoiden?) heittämisestä kentälle Puistolan ollessa taju kankaalla.

Hurjan tasainen pari oli kyseessä, mutta mielestäni Tappara oli juuri tässä viimeisessä ottelussa sen yhden maalin verran parempi.
Hieman oli Lukolla piimää pohkeissa enemmän tänään.

Pelin jälkeen huvitusta herätti Ville Nieminen kiertämässä kenttää ja laulamassa täysiä "Tappara on terästä"
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli Nieminen mussuttaa monttu auki ja on kuumakalle, mut Numppa käy välillä tuomareita puhuttamassa viilipyttynä? Ihan oikeesti, nyt valot pois ja nukkuun. Aamulla sit kun on mieli parempi eteenpäin kohti uusia pettymyksiä.

Hyvä, silloin tiedät ettei siellä aina kitistä tuomareista, vaan nimenomaisesti käydään keskustelua tuomareiden kanssa. Se on kapteenin duunia, eikä näin ollen liiemmin muun joukkueen. Niin ja huomautuksena vielä se, että me täällä kitistään tuomareista - mä ja sä + plus lukemattomat muut palstaveljet ja -siskot.

Kyllä se Niemisen mussuttaminen näytti ainakin tämän päivän pelissä olevan aika kaukana kapteenin tavallisesta keskustelusta tuomareiden kanssa. Villellä kävi suu aivan jokaisen tilanteen jälkeen ja aivan tyhjänpäiväisistä asioista. Pelissä oli lukuisia tilanteita, joissa Niemisen suuri suu louskutti aivan turhaan ja tuomaritkin jättivät mussutuksen omaan arvoonsa hymynkare suupielessä.

En nyt osaa analysoida Nummelinin ja tuomareiden välistä sananvaihtoa sen tarkemmin, mutta on se kuitenkin aika kaukana Niemisen touhusta. Ville osaa kuitenkin myös pelata, joten välillä ihmetyttää suuresti miksi mies jaksaa ryhtyä moiseen.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se Niemisen mussuttaminen näytti ainakin tämän päivän pelissä olevan aika kaukana kapteenin tavallisesta keskustelusta tuomareiden kanssa. Villellä kävi suu aivan jokaisen tilanteen jälkeen ja aivan tyhjänpäiväisistä asioista. Pelissä oli lukuisia tilanteita, joissa Niemisen suuri suu louskutti aivan turhaan ja tuomaritkin jättivät mussutuksen omaan arvoonsa hymynkare suupielessä.

Tämähän on nyt jotain ihan ennenkuulumatonta. Ei Ville tuollaista tee, ei ole koskaan tehnyt. Nyt se Plihal tai Kallela äkkiä Villen tilalle. Hävettää tuollainen.

Eteenpäin, eikös?
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta Nummelinin tapauksesta sen verran että kyllähän se on ihan automaattinen reaktio ainakin minulla, että kun vastustajan pelaaja tulee taklaamaan Lukon pelaajaa ja Lukkolainen väistää jolloin vastustaja painaa sata lasissa päin laitaa niin kyllähän siinä nauru maittaa. Sama se varmaan tänäänkin oli, tuskin itse Nummelinin loukkaantumiselle kukaan nauroi.

Kyllä ainakin telkkarin välityksellä huuto ja aploodeeraus vasta yltyivät kun yleisö huomasi, että Numppa luisteli munamies asennossa olkapää paskana kohti vaihtoaitioita. Ruudun selostajatkin voivottelijat reaktiota. Itseäni vituttaa tuo vielä pitkään.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänne myös kopio Tapparan kotisivulta:

Puistola oli ottelun jälkeen kuitenkin tilanteen rajuuteen nähden suht hyvävoimaisen oloisena voittajajoukkueen pukukopissa mukana.

Täytyy sanoa että olen todella pettynyt jos paljastuu että näinkin hieno PO-sarja on sittenkin retkennut filmaukseen. Puistolan ei pitäisi pelata enää tällä kaudella peliäkään mikäli hän loukkaantui niin pahasti mitä pelissä näytti.

Epäileväinen tuomas kun olen, niin tiedän että Jukalla on ne pelaajat jotka jäävät loukkaantuneena makaamaan kovan niitin jälkeen että saadaan se viiden minuutin ylivoima, ja ne ketkä jatkavat pelaamista.

En toivo koskaan kenenkän loukkaantumista kiekossa, mutta tällä hetkellä toivon ettei Puistola filmannut. Ihan vaan itse pelin ja oikeudenmukaisuuden takia.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa että olen todella pettynyt jos paljastuu että näinkin hieno PO-sarja on sittenkin retkennut filmaukseen. Puistolan ei pitäisi pelata enää tällä kaudella peliäkään mikäli hän loukkaantui niin pahasti mitä pelissä näytti.

Epäileväinen tuomas kun olen, niin tiedän että Jukalla on ne pelaajat jotka jäävät loukkaantuneena makaamaan kovan niitin jälkeen että saadaan se viiden minuutin ylivoima, ja ne ketkä jatkavat pelaamista.

En toivo koskaan kenenkän loukkaantumista kiekossa, mutta tällä hetkellä toivon ettei Puistola filmannut. Ihan vaan itse pelin ja oikeudenmukaisuuden takia.

Näyttikö sinusta siltä, että Puistola filmasi? Näyttikö sinusta siltä, että Koivisto filmasi? Koivistokin käsittääkseni pääsi kotia kohti oman porukan kyydissä, mutta seuraavana päivänä tuli huimaukset.
Miksi Puistolalle ei voisi käydä näin? Ketkä aikanaan oli ne pelaajat Lukossa ketkä Jukka käskytti loukkaantumaan?
Itse en ainakaan Tapparan puolelta tiedä ketään. Ei ollut myöskään 2000-luvun alussa.
Ihan kiva viesti sinulta, mutta ihan hetken voisi miettiä ennenkuin painaa tuota lähetä nappia. Ai, et mieti? Älä välitä, en minäkään aina.
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa että olen todella pettynyt jos paljastuu että näinkin hieno PO-sarja on sittenkin retkennut filmaukseen.

Nythän ei niin käynyt, sillä Zapolskyn filmaus ei ratkaissut ottelusarjaa. Valitettavasti tämä kuitenkin mahdollisti Pasi Puistolan loukkaantumisen. Pitää olla kohtuu pihalla todellisuudesta, jos kuvittelee ratkaisupelissä ykköspakkiparin miehen filmaavan loukkaantumisen vajaan 3 minuutin pelin jälkeen niin antaumuksella, ettei palaa koko pelin aikana kentälle.

Levonen voisi vaikka hypätä Tammerkoskeen. Yritti kaikkensa ratkaistaaksen tämänkin sarjan Länsirannikon suuntaan, epäonnistuen surkeasta. Japa, olet epäonnistunut elämässäsi. Avaa korkki ja hukuta tuskasi.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mää en kyllä yhtään tykänny Zapolskin tempusta kolmannessa matsissa, ja sen jälkeen koko ajan ajattelin, että jos Tappara menee finaaliin, siinä on kiekkojumalien näpit pelissä. Oikeus voitti! Kiitos Lukolle muuten erittäin hyvästä sarjasta, tämä työvoitto kantaa Tapparan päätyyn asti!

Nythän ei niin käynyt, sillä Zapolskyn filmaus ei ratkaissut ottelusarjaa. Valitettavasti tämä kuitenkin mahdollisti Pasi Puistolan loukkaantumisen
Miten te jaksatte? Se tilanne vihellettiin aikoinaan aivan oikein. Green teki typerän rikkeen ja sai siitä jäähyn. Filmi oli toki ikävä bonus, mutta jäähy oli silti ansaittu.

Eikä se tilanne mitään "ratkaissut". Lukko sai toki ylivoiman, mutta niin sai Tapparakin juuri ennen Zapolskin ja Greenin törmäystä - ja aivan yhtä kevyen sellaisen.
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten te jaksatte? Se tilanne vihellettiin aikoinaan aivan oikein. Green teki typerän rikkeen ja sai siitä jäähyn. Filmi oli toki ikävä bonus, mutta jäähy oli silti ansaittu.

Taidan jaksaa aina näitä, kunnes saan "pelikiellon" foorumille. Lukko oli ja on yhä vähiten inhoamani seura Liigassa. Inhoan siis kaikkia, mutta Lukkoa vain todella lievästi. Kiitokset hienosta välieräsarjasta. Raumalla on mukava halli, ja tuli siellä taas useaan otteeseen vierailtua.

Onnea pronssipeliin. Tappara oli tässä sarjassa lopulta parempi, vaikka tasaista se oli.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Miten te jaksatte? Se tilanne vihellettiin aikoinaan aivan oikein. Green teki typerän rikkeen ja sai siitä jäähyn. Filmi oli toki ikävä bonus, mutta jäähy oli silti ansaittu.

Eikä se tilanne mitään "ratkaissut". Lukko sai toki ylivoiman, mutta niin sai Tapparakin juuri ennen Zapolskin ja Greenin törmäystä - ja aivan yhtä kevyen sellaisen.

Noniin tutka kuntoon. Tuo jälkimmäinen ainakin oli täysi kuitti jonkun täysin todellisuudesta vieraantuneen raumalaisen filmaussyytöksiin Puistolasta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No se on kyllä totta, että Niemiselle varmasti huudellaan joka välissä, ja pienistä kolhuistakin luultavasti ilakoidaan. Tämä johtuu kuitenkin siitä, että Nieminen on jatkuvasti napisemassa joka asiasta ja pyrkii viimeiseen asti härnäämään vastustajan pelaajia.

Asiahan ei kummemmin minulle kuulu, mutta käsitinkö nyt oikein, että mielestäsi vastustajan itse aiheutetusta loukkaantumisesta saa ilakoida, mikäli kyseinen vastustaja on ärsyttävä pelaaja, mutta jos loukkaantunut pelaaja on herrasmiespelaaja eikä muutenkaan niin ärsyttävä, niin ilakoiminen on jotenkin enemmän väärin ja tuomittavaa?

Jos näin, niin ei kai siinä sitten mitään. Ite en ymmärrä, että miksi rottapelaajan loukkaantumiselle olisi hyväksyttävä taputtaa (tai miten sitten ilakoitaisiinkin), mutta herrasmiespelaajan loukkaantumiselle ei. Jos ymmärsin viestisi väärin, niin pahoitteluni turhasta kyselystä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Hienosti Lukko taisteli ja vaikka vitutus on vieläkin päällimäisenä niin nyt on todetteva ettei Lukko ilmeisesti koskaan voita sitä kirkkainta palkintoa. Nyt se olisi ollut saatavilla mutta ei.

Zapolski oli taas tasollaan mutta kyllä tuo LUkon peli meni sekaisin viimeistään tuosta Nummelinin ammattitaidottomasta takaluksesta. Riskan tilanteessa oli sitten ottelun ainoa tuomari-perseily joka on näyttänyt kynsiään koko sarjan ajan. On täysin kuvottavaa, että tälläistä voi tapahtua peleissä joissa ratkotaan jatkajat ja putoajat mutta näköjään sitten voi. Myöskin on täysin huutonaurun paikka ettei tampereen jäälatoon saada millään joustokaukaloa vaikka silläkin on 2 joukkuetta sitä maksamassa toisin kuin muilla.

Lukko yritti loppuun asti niillä miehillä joilla voi joitain saavuttaa ja jos olisi ajettu hanakammin maalille niin juha the reikäjuusto olisi varmasti imenyt jonkun kiekon sillä hän ei ole missään nimessä sellainen maalivahti joka kykenee pitämään joukkuettaan pystyssä. Lopussa oli jälleen niitä kuuluisia pomppuja muttei Vahalahti saanut kiekkoa maaliin.

Sarjasta jäi kuitenkin mieleen molemmin puoliset filmaamiset joita tehtiin enemmän Tapparan puolelta. No, kaikki tietenkin oman menestyksen eteen tehdään mutta silti se jäi päällimäisenä mieleen.

Pronssipeli ei kiinnosta kyllä paskaakaan ja ihmettelen, että miksi sellaista väsynyttä peliä pitää edes pelata. On kuitenkin ihan sama, että ketä sen voittaa tai häviää sillä todellisuudessa varmasti mlemmilla joukkueilla on jo katse tulevassa kauden päätöstilaisuudessa.

Kuitenkin hienosti Lukko taisteli ja mitään ei voi pois ottaa. Harmitus vain on suurta...

Alunperin satakuntalaisena mullakin oli Ässien "menestyksen" myötä sympatiat tänä keväänä Lukon puolella, mutta jo Blues-sarjan aikana raumalaiset onnistuivat kyllä tappamaan kaikki viimeisetkin sympatian rippeet. Sanoisin että lukkofanit saivat mitä ansaitsivat, elleivät olisi saaneet jo enemmän.

En näe mitään syytä antaa armoa tuolle sakille.

Kiva trolli. Ei mitään varsinaista asiaa mutta provona varmasti jonkun mieleen jäävä. No, kullakin on huvinsa...
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se Niemisen mussuttaminen näytti ainakin tämän päivän pelissä olevan aika kaukana kapteenin tavallisesta keskustelusta tuomareiden kanssa. Villellä kävi suu aivan jokaisen tilanteen jälkeen ja aivan tyhjänpäiväisistä asioista. Pelissä oli lukuisia tilanteita, joissa Niemisen suuri suu louskutti aivan turhaan ja tuomaritkin jättivät mussutuksen omaan arvoonsa hymynkare suupielessä.

Ehkä Villeä otti pannuun, että aina hänen pelatessa tilanteet loppuun vietiin aloitus keskialueelle. En väitä, että ne olivat huonoja tuomioita, väitän että toisessa päässä vastaavat olivat. Ensimmäisestä puolustajan kolaamisesta veskarin päälle olisi kyllä antanut jäähyn, jolloin aloituskin olisi siirtynyt kymmeniä metrejä lähemmäs Tapparan maalia. Myös Gagnonin työntäessä Tapparan pelaajan maalirautoja päin ja maalin siirryttyä vietiin aloitus keskialueelle. Kankaanperän työntäessä Generousin päin maalia jäi aloitus B-pisteelle. Kyllä sitä itsestäkin välillä tuntui, että linja ei pidä. Uskon, että raumalaisistakin tältä välillä tuntui, eri tilanteissa tosin?

EDIT: Hienoa, että sarja muistetaan Tapparan filmauksista. Zapolskin filmi sen sijaan oli sallittua, koska kontakti. Taisi olla sarjan ainut maalivahtiin maalin edessä osunut kontakti, josta puhallettiin jäähy. Tosin kontaktikin taisi olla kaikista kevyin. Kontakti silti ja Green antoi mahdollisuuden filmata jäähyn. Oma moka.

Vähän samalla tavalla: Sarjasta jäi mieleeni lukuisista rumat taklaukset, joita tehtiin enemmän Lukon puolelta.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olihan se Nummelinin kyynerpää semmosella korkeudella taklaustilanteessa, että kyllä mua ainaki hetken hymyilytti, ku kaveri teloki vaan itteensä. Hieno pelimies, enkä rupeis kyllä koskaan taputtaan loukkaantumiselle, mutta kuinka olisikaan käyny, jos Tappara ei olis ehtiny alta pois. Ja mitä Numppa teki hyökkäyskulmassa taklaamassa...

Mää muistan ku Ojanenki aina "mussutti" tuomareille. Taitaa olla kapteenien perisynti. Mutta minkäs teet, työtänsähän ne tekee. Ihmeen hyvin Tapparan vastustajat aina tuntuu tietävän, mitä sielä jäällä "mussutetaan".

Mutta hienosti Lukko taisteli! Meikäläisen silmät kyllä anto kertoa mulle, että Tappara ansaitsi jatkopaikan. Hienoja paikkoja nytki vaikka kuinka monta. Maaliin kiekkoja meni yllättävän vähä, onneks riittävästi. Uskon, että Kärppien pelityyli on Tapparalle helpompi, ku Lukon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös