La 10.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 36 503
  • 513

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansin ainoa toivo olisi päästä Lukkoa vastaan. Muut kävelee yli...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät voisi nyt Ronald Reaganin muistoa kunnioittaen voittaa tämän äärimmäisen tärkeän runkosarjan kamppailun Kalevan Palloa vastaan.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä ollu rääpyä Kärppien pelissä vieläkään. Toivottavasti toinen erä sujuisi jo sutjakammin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyylikkään näköinen on kyllä tuo Isomäen remontoitu halli näin telkkarin välitykselläkin.

Minun suosikkini on se Pepen (?) maalauksen laitamainos. Se on aivan klassikko. Jos itse olen joskus työtön hitsari Porissa, lupaan hankkia kaikki maalaushommat Pepeltä aina ja iankaikkisesti.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisihan se Ässät-Lukko mukavan hohkaava säälisarja. Toivottavasti siis sekä Lukko että Pelsu molemmat häviävät/voittavat tänään.

En usko että Satakunnan paikallisesta sarjasta mitään klassikkoa tulisi. Ässät lumierin jatkoon. Lukoo ja raumaliset on luovuttaneet tän kauden. Jottain tarttis sielä Lukon johdossa tehdä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukko ei häviä tahallaan, lukko vain on paska. Sporttia kannustetaan niin nähdään Ässät-lukko sarja, voisi antaa lukon voittaa tuo oma kotiottelunsa niin saadaan Pori kaksi kertaa täyteen. Tämän jälkeen pitää hoitaa tuo Kärppien nahka, Me osaamme sen...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Trollaako Tappara tahallaan ja hoitaa itsensä IFK:ta vastaan puolivälieriin?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ikoneeeen!!! OijoijoiOijojoijoi! !!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Trollaako Tappara tahallaan ja hoitaa itsensä IFK:ta vastaan puolivälieriin?

Tämä vähän pelottaa. Tosin mitä nyt tuota ekaa erää vilkuilin, ei se siltä näyttänyt.

Nyt sitten JYP meni johtoon, joten juuri nyt näyttää paskalta.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Olisi muuten komeaa että siirryttäisiin siihen että joukkueet saavat itse päättää vastustajansa, runkosarjan mukaisessa järjestyksessä tottakai.
Ja koska joukkueita on pariton määrä, se joukkue jota kukaan ei halua vastaansa, putoaisi pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös