La 1.9.2012 Jokerit - HIFK (European Trophy)

  • 142 725
  • 428
Tila
Viestiketju on suljettu.

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Tällä kertaa se puhelin soi takaisin.

Ja sun mielestä oikein soitettu? Ajetaan ensin kiekoton mies puuntakaa nurin ja sen jälkeen mylly? Miksei SBA pyytänyt Villeä reilusti tanssiin jos haluja oli?

Kyllä soittaa saa mutta ei mielellään niin että vedetään peliin keskittyvää kapteenia kapteenia selkään ja siitä aloitetaan mylly. On paljon tyylikkäämpiäkin tapuja soittaa jos siltä tuntuu.

Mua hävettäisi jos mun joukkue tekisi tuollaista.
 
Viimeksi muokattu:

Haas

Jäsen
Suosikkijoukkue
- HPK mutta liiga yleensä
Piti välivuoden seuraavalla kaudella, palasi liigaan kaudelle 2004-2005 try-outin kautta Kärppiin voittamaan SM-kultaa.

OK, kiitos.

Miksi T. Sihvonen piti tuon välivuoden? Pelaajahan oli lähes parhaassa iässään eikös.
Eihän hänellä ollut myöskään loukkaantumisia?
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Sitten ei muutakuin häpeämään.

Voin kertoa että olen joskus joutunut niin tekemään. En silti ole koskaan alentunut selittelemään tai puolustelemaan oman joukkueen aivopieruja.
Tänä viikonloppuna on muiden vuoro hävetä, mä teen sen sitten kun oma vuoro on. Ilman itkemisiä tai selittelyjä.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Ja sun mielestä oikein soitettu? Ajetaan ensin kiekoton mies puuntakaa nurin ja sen jälkeen mylly? Miksei SBA pyytänyt Villeä reilusti tanssiin jos haluja oli?

Mitäs se Melart teki siinä ottelun alussa? Jaa niin mutta sitä ei lasketakaan koska Ruutu oli taklannut jotain ja lentänyt pihalle edellisessä pelissä joten sitä saa murjoa ihan vapaasti, siinä missä Peltonen on pyhä?

Miksei SBA pyytänyt Villeä reilusti tanssiin jos haluja oli?

Samaa mieltä tästä.

Mua hävettäisi jos mun joukkue tekisi tuollaista.


SBA toimi tilanteessa väärin, mutta niin toimi Melart ja moni muukin teidänkin pelaaja. Kuten täällä monet on jo sanoneet: vaikka SBA:n temppu on raukkamainen ja täysin tuomittava se ei silti tarkoita sitä että HIFK-faneilla olisi tässä minkäänlainen moraalinen etulyöntiasema kaiken sen skeidan jälkeen mitä pelissä tapahtui ja mitä "brändikiekko" on vuosien saatossa sm-liigaan tuonut.

Ben-amor meni vahvasti ali riman tässä ja miehen sietääkin hävetä tekojaan (ja kärsiä sanktiot), mutta se ei tee HIFK:n toimista sen viattomampia.

As ye sow shall ye reap.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Mitäs se Melart teki siinä ottelun alussa? Jaa niin mutta sitä ei lasketakaan koska Ruutu oli taklannut jotain ja lentänyt pihalle edellisessä pelissä joten sitä saa murjoa ihan vapaasti, siinä missä Peltonen on pyhä?

Nyt pitäisi saada kuvaa tapahtumasta että voisi sanoa onko kyseessä reilu soidinkutsu vai puuntakaa ajelu.

Sit voisin ottaa kantaa tarkemmin kantaa. Nyt tiedän vain sen että Melart soitti, kyykistelijä ei vastannut. Melartille penaltia, kyykistelijä jatkoi peliä.

Sanon tämän mahdollisemman yksinkertaisesti. Mun mielestä on ok soittaa jos haluja on, mutta se pitää tehdä oikein.

Tiedän että HIFKlla ei ole aina ollut riittävän ammattitaitoista kaveria hommaan ja homma on joskus mennyt reisille. En mä niitä räpellyksiä ole kehdannut puolustella kenellekään vaan nolona hiljaa kelannut youtubea ja toivonut että parempi toteutus seuraavalla kerralla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Voin kertoa että olen joskus joutunut niin tekemään. En silti ole koskaan alentunut selittelemään tai puolustelemaan oman joukkueen aivopieruja.
Tänä viikonloppuna on muiden vuoro hävetä, mä teen sen sitten kun oma vuoro on. Ilman itkemisiä tai selittelyjä.

Edelleenkään en puolusta Ben-Amorin tekoa, eikä niin tee kukaan muukaan täysijärkinen. Oikea viesti toimitettiin, mutta aivan ylimitoitetulla tavalla, joka ei jääkiekkoon kuulu.

Mutta kyllä sielä kentällä oli toinenkin joukkue, jolla keitti yli ja pahasti. Etunenässä Melart, Salmi ja Liivik perseilivät oikein urakalla, joten aika tekopyhää on osan kirjoittajista kauhistelu ja Ben-Amorin ja Jokereiden nostaminen yksin syylliseksi. Oheinen kuva selittänee melko hyvin miksi tämän teidän tusinajunnun päällekarkaus ei aiheuttanut samaa tuhoa, kuin Semirin. Yrityksestä ei tosin jäänyt kiinni.

http://static.iltalehti.fi/jaakiekko/derbyrahina3_juttu0109_jk.jpg
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Oheinen kuva selittänee melko hyvin miksi tämän teidän tusinajunnun päällekarkaus ei aiheuttanut samaa tuhoa, kuin Semirin.

Varmaan siksi että tämä tusinajannu ei ajanut kiekotonta miestä pelitilanteen ulkopuolelta selkään eikä viimeistellyt työtään jäässämakavaan tajuttomaan mieheen joukkuetovereiden avustuksella.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Varmaan siksi että tämä tusinajannu ei ajanut kiekotonta miestä pelitilanteen ulkopuolelta selkään eikä viimeistellyt työtään jäässämakavaan tajuttomaan mieheen joukkuetovereiden avustuksella.

Ei, mutta löi kiekotonta pelaajaa pelitilanteen ulkopuolella poikkarilla selkään ja hyppäsi kimppuun. Onneksi Moses ehti väliin. Täysin vastaava teko, kuin Ben-Amorin, poislukien lopputulos.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Aikamoista paskaa suollat.

Enkä suolla, luet omat lasit päässä ymmärtämättä nyansseja. Näin kirjoitin, sanatarkat copypastet rautalangan kera, var så god:

Onkohan sattumaa, että Jarkko Ruudun liigaanpaluun jälkeen nämä överit ovat lisääntyneet?

Tämä on pohdiskelua, ei suora syytös. Onkohan sattumaa, että överit ovat lisääntyneet Jaken paluun myötä? Relevantti kysymys mielestäni.

Ja käsi sydämelle: Jos Jakke lähtisi SM-liigasta taas muualle, kuka jäisi oikeasti kaipaamaan?

Tämä on myös selkeä kysymys, josta ei tarvitse kimmastua. Voi vaikka vastata, että minä jäisin kaipaamaan.

Mitä tulee Jarkko Ruutuun ja hänen tempauksiinsa, niin älä sinä jarkkoruutufanittamisen märkäkorva tule mua neuvomaan. Olen ollut Jakke-fani vuodesta 1996, sinä ilmeisesti vasta vuodesta 2011? Äkkiseltään laskien mulla taitaa olla 15 vuoden etumatka. Olen edelleen Jaken fani, nousuissa ja laskuissa, mutta rehellinen mielipiteeni on se, että aika on ajanut ohi tästä pian nelikymppisestä veteraanista. Melko iso osa narrifaneja on samaa mieltä ja loppupeleissähän tässä on kysymys vain ja ainoastaan mielipiteistä.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Ei, mutta löi kiekotonta pelaajaa pelitilanteen ulkopuolella poikkarilla selkään ja hyppäsi kimppuun. Onneksi Moses ehti väliin. Täysin vastaava teko, kuin Ben-Amorin, poislukien lopputulos.

Jos tämä pitää paikkaansa niin en anna mitään propseja toiminnasta. Sääli ettei ole kuvamateriaalia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täysin vastaava teko, kuin Ben-Amorin, poislukien lopputulos.

Tästä olen samaa mieltä. Salmi ei olisi jättänyt asiaa pelkkään poikkariin, sen verran kuumana kävivät tunteet. Jääkiekon onni, että Moses ehti väliin.

edit: Tämähän on raamatullista! Mooses ehti väliin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos tämä pitää paikkaansa niin en anna mitään propseja toiminnasta. Sääli ettei ole kuvamateriaalia.

Tämähän tässä on valitettavaa, että muut, kuin Ben-Amorin tapaus on jäänyt täysin pimentoon, kun videomateriaalia ei ole julkisuuteen levinnyt. Nyt vain peliä katsomassa olleet ovat nähneet koko tapahtuman, suurin osa vain iltapäivälehtien linkistä avautuvan "teloituksen".
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Tämähän tässä on valitettavaa, että muut, kuin Ben-Amorin tapaus on jäänyt täysin pimentoon, kun videomateriaalia ei ole julkisuuteen levinnyt.

Mitä muuta voit odottaa kun koko Suomen 95-kultapoika ja kiekkolegenda vedetään youtube-videolla selästä levyksi ja tajuttomaksi?
Te ette nyt oikeasti tee kovin hyvää pr:ää joukkeellenne pitämällä tätä keskustelua elossa surkeilla selityksillä.
Bite the bullet and let it go.

Aivan sama juttu jos jäät kiinni muijallesi sihteerin kähmimisestä pikkujouluissa. Pahin moka minka voit tehdä on keksiä kaikkia paskoja tekosyitä ja pitkittää rankaisuprosessia. Myönnä syyllisyys ja pidä turpa kiinni koko asiasta niin pääset helpoimmalla.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mitä muuta voit odottaa kun koko Suomen 95-kultapoika ja kiekkolegenda vedetään youtube-videolla selästä levyksi ja tajuttomaksi?
Te ette nyt oikeasti tee kovin hyvää pr:ää joukkeellenne pitämällä tätä keskustelua elossa surkeilla selityksillä.
Bite the bullet and let it go.

Aivan sama juttu jos jäät kiinni muijallesi sihteerin kähmimisestä pikkujouluissa. Pahin moka minka voit tehdä on keksiä kaikkia paskoja tekosyitä ja pitkittää rankaisuprosessia. Myönnä syyllisyys ja pidä turpa kiinni koko asiasta niin pääset helpoimmalla.

Toinen osapuoli On Pääty Areenalla Tossa on nyt pyytämäsi video. Voit tehdä omat johtopäätöksesi siitä.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Niin ja olisiko näitä videon tapahtumia tullut ilman Semirin päällekarkausta?

Olisiko Semirin päällekarkausta tullut ilman Melartin päällekarkausta? Kyseessä oli koston kierre, jossa MOLEMMILTA läikkyi yli. Se mihin halutaan puuttua on se, miten Semiristä ja Jokereista on tehty ottelun ainoa paha ja Hifk:sta pelkkä uhri.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja olisiko näitä videon tapahtumia tullut ilman Semirin päällekarkausta?

Olisiko Semirin päällekarkausta tullut ilman Melartin päällekarkausta? Uskomatonta miten sinisilmäisiä jotkut voivat olla omiaan kohtaan. Go Kerava.

Linkki lähetetty poliisille. Jos ei näitä tutkita, niin menee kantelu sikojen harrastamasta rasismista/liiallisesta MM95-fiilistelystä.
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Toinen osapuoli On Pääty Areenalla Tossa on nyt pyytämäsi video. Voit tehdä omat johtopäätöksesi siitä.

Kiitos videoista.

Tapaus 1: Selkeä ja oikein soitettu puhelu. Kyykkijä sai selkeän paikan vastata, ei vain vastannut.

Tapaus 2: Ei kovin tyylikäs suoritus, näkee että on junnu asialla. Lisää treeniä ja pikkaisen malttia niin kyllä se siitä lähtee. summa summarum: ei noin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös