Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 283
  • 9 693

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ilmoitetut esteet huomioiden, ehdotan draftia lauantai 26.9. klo 19.
Kirottua. Vaikka itse tuota aikaisemmin ehdotin, nyt pukkaa mulla tuolle lauantaille reissua maamme pääkaupunkiin. JOS siis mahdollista, niin edellinen viikonloppu tai sunnuntai 27.9. passaisivat mulle.

Sunnuntaisin taitais olla jengi muutenkin parhaiten paikalla, näin yleisesti ottaen.
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Laita nimimerkki siihen vaihtoehtoon, joka EI sovi sinulle:

Lauantai 19.9.

Sunnuntai 20.9.

Lauantai 26.9.
#97
Sunnuntai 27.9.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On tämä draftipäivän päättäminen sellaista säätöä vuodesta toiseen että pitäisi varmaan toimia jatkossa niin että vuotta aiemmin mirasane ilmoittaisi että kauden 2016-2017 drafti on 28.9. klo 17. Siinä olisi sitten vuosi aikaa orientoitua niin että ei varaa sitä Linnanmäen reissua tai hamsterin synttäreitä juuri tuolle päivälle.

Ja muistetaan tällä kaudella, että jos menee ihan mahdottomaksi niin almanakassa on muitakin viikonpäiviä kuin lauantai ja sunnuntai.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Kun nyt tässä on vielä aikaa, katsotaan kaikessa rauhassa vähiten paska päivä noista vaihtoehdoista. Sitten mirasane tehkööt päätöksen ja sillä mennään.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Siinä ei paljon enää orientoituminen auta jos 5 vuotta + 9kk sitten jäi ns. mukula peltoon, ja niitä synttäreitä sitten juhlitaan lauantaina ja/tai sunnuntaina joka vuoden syyskuun lopussa. Myös joku vaimon kaveri voi keksiä mennä naimisiin keskellä syyskuuta, vaikka hyvin tietää silloin olevan lätkäkauden käynnistymisen aika :)

Muttajoo, eiköhän se päivä taas sieltä löydy. Jos ei, niin annetaan tilaa nuoremmille.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Onhan tässä nyt ihan hyvin aikaa säätää.

Eli kaikki managerit, kertokaa nyt, mikä noista päivistä EI SOVI teille.

Lauantai 19.9.
Weissflog, mirasane

Sunnuntai 20.9.

mirasane

Lauantai 26.9.

#97

Sunnuntai 27.9.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Muistanko ihan omiani vai oliko se @repe_joke joka tässä yksi vuosi ei päässyt livedraftiin ja autodraft arpoi repelle liigan kovimman puolustuksen? Mitenkäs se kausi lopulta sujui?

Joo synnytyksessä tuli tuolloin oltua mukana. Että sen takia syyskuun lopussa vietellään synttäreitä joku viikonloppu, mikä hankaloittaa homma vähän. Minkä lisäksi itse joudun vielä käymään töissäkin about joka toinen viikonloppu, mikä hankaloittaa hommaa vähän lisää. Mutta jos jollekkin nämä "hammesterinsynttärit" on joku ongelma, niin ei minun tosiaan mikään pakko ole tähän mukaan päästä.

Ja tosiaan sillä kaudella kun drafti jäi väliiin voitin muistaakseni runkosarjan, mutta pudotuspeleissä taisi tulla noutaja ekalla kierroksella. Että ei se ihan päin vittua mennyt. Mutta silloin olin kyllä niitä drafti listoja pyöritellyt aika kauan kuntoon. Sen jälkeen en ole moista jaksanut tehdä. Eikä hinku mukaan enää ole niin kova että nytkään sitä jaksaisin tehdä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Itselläni on 3 kk ikäinen tytär ja vaimon kautta nykyään 8-vuotias poika, sekä 220-neliöinen talo 1600-neliöisellä tontilla ja sitä kautta aika paljon muutakin puuhaa kuin Yahoo. Mutta onnistun silti järjestämään draftille aikaa sen kolmisen tuntia vuodesta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tämä selvä. Kiitän kuluneista vuosista ja toivotan kaikille paremmin aikansa järjestäville hyvää kautta. Itse jään pois kyseistä leikistä.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Itselläni on 3 kk ikäinen tytär ja vaimon kautta nykyään 8-vuotias poika, sekä 220-neliöinen talo 1600-neliöisellä tontilla ja sitä kautta aika paljon muutakin puuhaa kuin Yahoo. Mutta onnistun silti järjestämään draftille aikaa sen kolmisen tuntia vuodesta.

Onnea tuoreelle isälle! Ehkä nuo sun helvetin terävät särmätkin siitä pikkuhiljaa hioutuu - vedät vuodesta toiseen tota mulkun roolia uskottavasti.

Tokihan vuodesta luulis 3h aikaa draftiin irtoavan, mutta ei kai kukaan nyt ala synttärien kahvipöydässä varailemaan? Toivon ainakin niin.

Mutta kuten sanottu, lyödään päivä lukkoon ja katotaan kelle sopii.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tämä selvä. Kiitän kuluneista vuosista ja toivotan kaikille paremmin aikansa järjestäville hyvää kautta. Itse jään pois kyseistä leikistä.

No eipä tullut yllätyksenä että keneltä pääsi taas kerran itku. Sama juttu vuodesta toiseen :D

Millään tavalla en ole suhun viitannut vaan koko 20 managerin poppooseen, mutta otat aina kaiken itseesi. Kyllä on heikko itsetunto.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Perustellaan nyt vielä vähän tarkemmin syytä siihen miksi en aio mukana tässä liigassa enää.

Mietin jo viime keväänä pitkään haluanko olla mukana tässä liigassa. Ja kirjoitinkin jo pariin kertaan valmiiksi semmoisen viestin että minun "urani" tässä liigassa loppuu samalla kun kausi päättyy. Päädyin kuitenkin lopulta kirjoittamaan semmoisen viestin missä homma jää vähän auki, koska tässä liigassa on myös paljon hyvää. Sen pystyy tarkistamaan helposti muutaman sivun takaa.
No syksyn tullen kiekkokiima toki taas nousee, samoin kuin mielenkiinto managerointia kohtaan. Joten ilmoittauduin mukaan taas tähän liigaan, vaikkei syyt miksi lopettamista mietin ole poistunut mihinkään.
Mutta nyt kun taas kerran käydään ISH:n johdolla jotain täysin turhaa paska keskustelua huomasin että minä en halua tätä elämääni. Tämän on kuitenkin tarkoitus olla hauskaa, ja sitä tämä minulle onkin kaikissa muissa liigoissa joissa olen mukana.
Että olkoot sitten heikkoa itsetuntoa tai mitä vaan. Mutta itse en vain jaksa ISH showta. Ja senpä takia näenkin järkeväksi etten lähde tähän kauteen edes mukaan. Sillä kertoimet sille että jättäisin tulevan kauden kesken jonkun ISH:n kusipää tempun takia olisi aika korkeat. Sillä aika harvassa on ne kaudet ollut kun hän ei olisi minun mielestäni pelannut tätä peliä jollain tasolla "koodin vastaisesti / epärehellisesti".

Pahoittelut vielä tästä viimeisestä avautumisesta. Olisi pitänyt tajuta vain lopettaa viime kauteen "tyylikkäämmin", mutta meneehän tämä näinkin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Legendaarisessa, jo 13 vuotta pystyssä olleessa Jatkoaika2-liigassa on vapautumassa useampi paikka.

Jos olet kokenut Yahoo/ESPN-manageri, mutta ennen kaikkea äärimmäisen aktiivinen ja sitoutunut NHL-tietäjä ja -fanaatikko, laita hakemus mirasanelle yv:llä. Ja jos vielä olet ansainnut suositukset joltain Jatkoaika2-veteraanilta niin olet askeleen lähempänä paikkaa tässä upeassa ja kovatasoisessa liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lauantai 19.9.
Weissflog, mirasane, fourtyone

Sunnuntai 20.9.

mirasane, fourtyone

Lauantai 26.9.

#97

Sunnuntai 27.9.

19. ja 20. päivä poissuljettuja itselle reissun takia.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Kaikki ehdotetut päivät sopivat minulle, lauantait hieman paremmin eli preferenssi niille jos tulee tasatilanne jonkin la- ja su-ajan välille.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tämä selvä. Kiitän kuluneista vuosista ja toivotan kaikille paremmin aikansa järjestäville hyvää kautta. Itse jään pois kyseistä leikistä.

Valitettava päätös. Varkauden Tiikerit on liigan maratontaulukossakin top5-joukkue. Muista, että jos mielesi muuttuu tulevaisuudessa, ovat vanhat managerit aina tervetulleita takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös