Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 264
  • 9 693

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eikä nykymaailmassa tarvita F5 painamista Yahoon sivuilla eikä sähköpostin päivystämistä. Mekin oltiin tänään aamulla perheen kanssa luistelemassa ja iltapäivällä Flamingossa. Matkapuhelimessahan nuo kaikki asiat toimii parin sekunnin vilkaisulla paikasta riippumatta.

Käytännössä se vaatii kuitenkin sitä päivystämistä. Laite ja tapa on vain eri kuin vielä muutamia vuosia takaperin.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ei mulla ole juurikaan valittamista treidien hyvaksynnasta tai maalivahtivenkoilusta mutta HC Andersenille voisi latkaista sakot tai vahintaankiin antaa vakavan varoituksen kun se yrittaa vakisin kaantaa taman viikkoisen koitoksen edukseen. Mua huvita enaa yhtaan mikaan....
Anna armoa, viimeiset viikot ovat olleet yhtä tuskaisia, kuin olisin ollut 24/7 Vesa Keskisen Miljoonarockin eturivissä Yön keikalla. Eli ihan vitun nastaa! En mää tätäkään viikkoa voita, ollos huoletta. Kaipiroskaa nassuun vaan!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mutta ihan mitenkä vaan tuo hyväksynnän suhteen. Ihmetyttää kuitenkin, että yhden maalivahtiensa kanssa torspoilevan tyypin nillittämisen takia lähdetään sääntöjä muuttamaan kesken kauden.

Noh, ISH heitti nyt ilmaan sellaisen argumentin, että vanhat säännöt suosivat minua. Jos se noin on koettu, niin silloin pitää muutos tehdä, että peli on varmasti tasapuolinen kaikille.

Mitä ISH:n maalivahtisirkukseen tulee, niin hän on kyllä tiennyt, miten treidien hyväksymiset tässä liigassa menevät, koska on monta kautta liigassa pelannut. Siten hän voi syyttää tilanteesta lähinnä itseään, kun on lähtenyt viikkoon maalivahtikaksikolla Andrew Hammond & Malcolm Subban ja draftissa ottanut ensimmäisen maalivahtinsa vasta kierroksella 19.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Noh, ISH heitti nyt ilmaan sellaisen argumentin, että vanhat säännöt suosivat minua. Jos se noin on koettu, niin silloin pitää muutos tehdä, että peli on varmasti tasapuolinen kaikille.

Tavallaan ISH on oikeassa siinä, että vanhat säännöt suosivat sinua. Ainakin niissä tilanteissa kun käyt ensiksi hyväksymässä joukkueellesi tulleen mielenkiintoisen treidin managerin ominaisuudessa, ja heti perään hyväksyt sen komissaarin ominaisuudessa.
Mutta jos tuo on lähtökohtaisesti joku ongelma jollekkin, niin sitten voi pistää pystyyn oman liigan ja pelata siinä semmoisilla säännöillä kuin haluaa. Sillä kyllähän tästä koko paskan pyörittämisestä pitää jotain muutakin etua saada kuin ainaista vittuilua muulta porukalta.
Eikä tuokaan etu ole mikään oikea etu, ainakaan minusta. Itselläni on tainnut jäädä yhden käden sormen laskettavan määrän treidejä hyväksymättä sinä päivänä kun ne on tehty koko sinä aikana kun olen ollut liigassa. Ja aina olen ollut sieltä aktiivisimmasta päästä tekemään treidejä.

Mutta koko mun tämän päiväisen avautumisen pointti oli siinä, että ei kenenkään voi olettaa päivystävän fantasymanageroinnin takia puhelintaan tai mitä tahansa vekotintaan 24/7. Vaikka se on olevinaan kuinka tätä päivää, niin tämä on kuitenkin vain peliä. Ja tämän takia on turha kenenkään ylimääräistä stressiä ottaa. Oli kyseessä sitten komissaari tai vain pelkkä manageri.
Kiva toki, että porukka on aktiivista. Mutta kyllä sitä ihmisellä saa ihan oikeita vapaapäiviäkin olla. Niin töistä kuin fantasiamanageroinnistakin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siten hän voi syyttää tilanteesta lähinnä itseään, kun on lähtenyt viikkoon maalivahtikaksikolla Andrew Hammond & Malcolm Subban

Hammondin otteissa ei valittamista, 2-0-0, torjuntaprosentilla 95,5% ja päästettyjen maalien keskiarvolla 1,50. Subban ja McKenna sen sijaan olivat surkeita.

Skapski ja Zepp olisivat kumpikin tuoneet voitot hyvillä tilastoilla. Harmi että keksin tuon idean liian myöhään.

Mutta jos vielä tänään saisi tuon treidin hyväksyttyä kun ekat pelit alkaa jo muutaman tunnin päästä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mutta koko mun tämän päiväisen avautumisen pointti oli siinä, että ei kenenkään voi olettaa päivystävän fantasymanageroinnin takia puhelintaan tai mitä tahansa vekotintaan 24/7.

Ei tarvitsekaan. Yksi vilkaisu ennen päivän pelien alkua riittäisi mainiosti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei tarvitsekaan. Yksi vilkaisu ennen päivän pelien alkua riittäisi mainiosti.

Elikkä jos minä käyn esim aamupäivällä kello 10 sivuilla, niin sen jälkeen pitäisi sitten vielä käydä uudemman kerran sivuilla 19:00 - 05:00 välillä, vähän riippuen siitä mihinkä aikaan sattuu kyseisen päivän pelit alkamaan? Tai pitäisi minimissään "nopeasti" kännykällä vilkaista mikä on meininki.
Kiva jos sinulla on pääsääntöisesti aikaa ja mahdollisuus tuommoiseen. Mutta itselleni ei ole. Ja mitä olen ymmärtänyt mirasanen elämäntilanteesta niin hänelläkään ei ole. Voimme toki olla vähemmistöä liigassa tuossa suhteessa, mutta uskallan vähän epäillä sitä.

P.S. Treidi tuskin tulee tänään hyväksytyksi, koska sait valituksellasi aikaan sen että nyt mennään managerien äänillä hyväksynnän suhteen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei kukaan ole tuollaista idioottimaista treidisääntöä pyytänyt eikä varmasti kukaan halua. Mirasane sen omin päin muutti, en minä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Zepp pelaa tänäänkin mutta taitaa mennä jo kolmas päivä peräkkäin vituilleen tämän treidin osalta.

Tällä kertaa ainakin täysin mirasanen piikkiin. 22 min. aikaa hyväksyä treidi. Omaa joukkuettasi kävit kyllä päivällä säätämässä.

EDIT: Aika törkeän tempun menit sitten tekemään.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
ISH, olit sitä mieltä, että treidisääntö entisellään oli epäreilu. Muutin samalla asetukset ja ilmoitin siitä tällä foorumilla. Nykyisillä asetuksilla komissaarin vastuulla ei ole hyväksyä treidejä. Tuon tekemänne treidin kohdalla lukee: "Note: This trade will be reflected on the lineup for Wednesday, Feb 25." ja oletan, että sama näkyy myös sinulle.Nyt säännöt ovat samat kaikille, joten kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä. Minun tililleni kaupasta näkyy vain vaihtoehdot "vote against" ja "evaluate trade".

Ja mitä tulee tuohon "Aika törkeän tempun menit sitten tekemään" heittoon, niin otan sen kohtalaisen loukkaavana, jos oikeasti väität, että olen tahallani sabotoinut joukkuettasi tai treidejäsi. Repe arveli oikein elämäntilannettani. Minulla on kotona 2,5-kuukautinen vauva, jonka takia aika tietokoneella on kortilla. Kokoonpanot pidän kuitenkin kunnossa ja treidit olen käynyt hyväksymässä niin, että kenelläkään muulla ei ole ollut asian suhteen valittamista. Liigamme säännöissä oli se, että komissaari hyväksyy kaupat kolmen päivän sisällä, yleensä tuo on tapahtunut vuorokaudessa. Ja kyllä, itse sain vanhalla systeemillä hieman etua, koska omat treidini pystyin hyväksymään heti. Tällä kaudella tuosta suhteettomasta edusta olin hyötynyt sen verran, että sain ainoassa treidissäni rosteriini Paul Byronin, joka ei tehnyt mitään ja tippui parissa päivässä waiversiin.

Koska liigamme säännöissä on koko ajan ollut treidikäytäntönä tämä, olet ihan tasan tarkkaan tiennyt, miten hyvin tuo soveltuu nyt nähtyihin daytrading-kauppoihin. Aika huonosti - tai ainakin aika riskialttiisti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
ISH, olit sitä mieltä, että treidisääntö entisellään oli epäreilu. Muutin samalla asetukset ja ilmoitin siitä tällä foorumilla. Nykyisillä asetuksilla komissaarin vastuulla ei ole hyväksyä treidejä. Tuon tekemänne treidin kohdalla lukee: "Note: This trade will be reflected on the lineup for Wednesday, Feb 25." ja oletan, että sama näkyy myös sinulle.Nyt säännöt ovat samat kaikille, joten kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä. Minun tililleni kaupasta näkyy vain vaihtoehdot "vote against" ja "evaluate trade".

Ja mitä tulee tuohon "Aika törkeän tempun menit sitten tekemään" heittoon, niin otan sen kohtalaisen loukkaavana, jos oikeasti väität, että olen tahallani sabotoinut joukkuettasi tai treidejäsi.

Kysyin että onko tarpeen että joku hyväksyy treidit? Tuo ei ollut kohdistettu sulle vaan ajattelin että voisiko treidit mennä automaattisesti läpi.

Sen jälkeen sulle meni hiekkaa pimppiin ja menit muuttamaan tuon asetuksen sellaiseksi jota kukaan ei ole pyytänyt eikä varmasti kukaan tule koskaan haluamaan eikä hyväksymään. Muutit asetukset, vastasin siihen heti että en todellakaan halua tuollaista idioottisääntöä. Silti jätit tahallasi tuon tekemäsi muutoksen voimaan ja Zepp pelaa parhaillaan Hilmiksen paidassa. Mutta tulipahan autettua kaveria, Hilmanuutti voittaa tämän ansiosta ainakin kaksi kategoriaa joita ei olisi muuten voittanut.
 

Särki

Jäsen
Hammondin otteissa ei valittamista, 2-0-0, torjuntaprosentilla 95,5% ja päästettyjen maalien keskiarvolla 1,50. Subban ja McKenna sen sijaan olivat surkeita.
Skapski ja Zepp olisivat kumpikin tuoneet voitot hyvillä tilastoilla. Harmi että keksin tuon idean liian myöhään.

Zepp pelaa tänäänkin mutta taitaa mennä jo kolmas päivä peräkkäin vituilleen tämän treidin osalta.

Ja näiden "sekoilujen" takia meikäläinen osuu sopivasti sijaiskärsijäksi kun sekä Skapski että Zepp napsivat voittoja voiton perään.


En olisi kyllä kesken kauden muuttanut sääntöjä, näillä kun oli menty jo useampi vuosi...
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Kysyin että onko tarpeen että joku hyväksyy treidit? Tuo ei ollut kohdistettu sulle vaan ajattelin että voisiko treidit mennä automaattisesti läpi.

Minusta tämä ISH:n ehdotus oli ihan hyvä. Toki sillä varauksella, että meidän pitäisi sopia onko esim pelaajien lyhytaikainen vaihtelu sallittua.

( Siis tyyliin team A treidaan vapaailtaa viettävän Crosbyn Team B:lle pelivuorossa olevaa R. Zeppiä vastaan, ja pari päivää myöhemmin joukkueet tekevät saman treidin toiseen suuntaan. )

Treidit sai ainakin aikoinaan automatisoitua seuraavasti:

"Custom League commissioners can set their league's reject time anywhere from 0-7 days. If they select 0 days, all trades will be processed immediately once they're accepted."

Eli jos Mirasane kokee, että ISH:n osoittama epäluottamus on riittävä syy muuttaa sääntöjä, niin tuo 0 days voisi olla hyvä vaihtoehto. Minusta kyllä paras vaihtoehto olisi palata vanhaan, ja muuttaa sääntöjä vasta ensi kaudelle.
 
Viimeksi muokattu:

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Kysyin että onko tarpeen että joku hyväksyy treidit? Tuo ei ollut kohdistettu sulle vaan ajattelin että voisiko treidit mennä automaattisesti läpi.

Sen jälkeen sulle meni hiekkaa pimppiin ja menit muuttamaan tuon asetuksen sellaiseksi jota kukaan ei ole pyytänyt eikä varmasti kukaan tule koskaan haluamaan eikä hyväksymään. Muutit asetukset, vastasin siihen heti että en todellakaan halua tuollaista idioottisääntöä. Silti jätit tahallasi tuon tekemäsi muutoksen voimaan ja Zepp pelaa parhaillaan Hilmiksen paidassa. Mutta tulipahan autettua kaveria, Hilmanuutti voittaa tämän ansiosta ainakin kaksi kategoriaa joita ei olisi muuten voittanut.

Aika paksua väittää että Mirasane olisi tehnyt sääntömuutoksen auttaaksensa Hilmanuuttia. Itse en moiseen usko.

Minusta on myös röyhkeää pyytää sääntömuutosta KESKEN KAUDEN siksi, että oma strategia kusee. Tiesit taatusti jo kauden alussa, että kauppojen hyväksymisessä voi olla jopa parin päivän viive.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aika paksua väittää että Mirasane olisi tehnyt sääntömuutoksen auttaaksensa Hilmanuuttia. Itse en moiseen usko.

Minusta on myös röyhkeää pyytää sääntömuutosta KESKEN KAUDEN siksi, että oma strategia kusee. Tiesit taatusti jo kauden alussa, että kauppojen hyväksymisessä voi olla jopa parin päivän viive.

Hilmanuutti on mun kaveri.

Enkä ole pyytänyt sääntömuutoksia kesken kauden, enkä muulloinkaan.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ja näiden "sekoilujen" takia meikäläinen osuu sopivasti sijaiskärsijäksi kun sekä Skapski että Zepp napsivat voittoja voiton perään.

En olisi kyllä kesken kauden muuttanut sääntöjä, näillä kun oli menty jo useampi vuosi...

Siinäpä se tämä viikonloppu kiteytettynä. Keksin hienon idean jota ei ole käytetty kertaakaan tämän liigan historiassa. Ja samalla saada Taylor Hallista edes jotain korvausta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Keksin hienon idean jota ei ole käytetty kertaakaan tämän liigan historiassa.

Keksit idean vaihtaa kenttäpelaaja maalivahtiin, ja täten saada pelit täyteen? Ja tätä ei olisi käytetty kertaakaan liigahistoriassa? Kuulostaa ihan normisetiltä tässä liigassa. Vai oliko tämä sinun ideasi sitten siinä, että: ähäkutti ei tämä pelle pelannutkaan, niin treidi perutaankin? Jos oli, niin se kuulostaa lähinnä säälittävältä ja semmoiselta mikä pitäisi yksi kantaa kieltää.

Mitä tulee tähän typerään saagaan. Niin minusta sopiva välimallinratkaisu olisi laittaa treidien hyväksyntäajaksi 1 päivä. Tällöin useimmat/jopa kaikki treidit menevät miranasenen hyväksynnän kautta. Mutta jos mirasanella on jostain syystä kiirettä, niin treidi menee läpi kuitenkin päivässä siitä kun se on tehty. Ja jos noissa automaatilla läpi menneissä jotain erikoista, niin komissaari voi ne siltikin perua myöhemmin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Keksit idean vaihtaa kenttäpelaaja maalivahtiin, ja täten saada pelit täyteen? Ja tätä ei olisi käytetty kertaakaan liigahistoriassa? Kuulostaa ihan normisetiltä tässä liigassa. Vai oliko tämä sinun ideasi sitten siinä, että: ähäkutti ei tämä pelle pelannutkaan, niin treidi perutaankin? Jos oli, niin se kuulostaa lähinnä säälittävältä ja semmoiselta mikä pitäisi yksi kantaa kieltää.

Sain kyllä veskareille neljä peliä ilman ainuttakaan treidiä ja tuo oli koko ajan tiedossa. Mutta vastustajan Rask ja Halak olivat pelanneet niin päin persettä että ehdotin Hilmanuutille että jos poimii mulle Zeppin ja Skapskin niin annan vaihdossa Taylor Hallin josta apua lienee vasta Yahoon pudotuspeleissä. Hilmanuutin manageri oli tyytyväinen ehdotukseen koska ei olisi menettänyt mitään mutta saisi ilmaiseksi supertähden pudotuspeleihin. Ja koska treidi perustui vain yhden ottelun mahdolliseen hyötyyn Skapskin osalta niin totta hemmetissä se oli ehdollinen ja siitä oli Hilmiksen kanssa sovittu.

Alunperin sovimme siis tällaisen treidin:

Taylor Hall <--> MacKenzie Skapski
tämä kun tehty niin Hilmis heittää Parenteaun pois ja Hall IR-paikalle.
sen jälkeen Rob Zepp <--> Stephane Robidas.

Sun kiukkuinen ajojahti sen sijaan alkaa jo saada tragikoomisia piirteitä. Harmittaahan se kun sun Emery & Talbot istuu penkillä ja mainitut FA-miehet Zepp & Skapski pelaa.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Minusta tämä ISH:n ehdotus oli ihan hyvä.
Treidit sai ainakin aikoinaan automatisoitua seuraavasti:

"Custom League commissioners can set their league's reject time anywhere from 0-7 days. If they select 0 days, all trades will be processed immediately once they're accepted."

Pelin asetuksissa oli tuossa treidien hyväksymiskohdassa vain kaksi asetusvaihtoehtoa. Ne oli se, että commisioner katsoo kaupat tai se, että kaupat arvioi public vote. Klikkasin lauantaina tuon public voten päälle.

Sunnuntaina menin katsomaan, voiko tuon public voten aikaan vaikuttaa ja toisaalta asetuksista löytyikin mahdollisuus säätää aikaa, miten kauan tuo reject time kestää. Säädin sen silloin nollaan päivään.

Minusta tämä ISH:n ehdotus oli ihan hyvä. Toki sillä varauksella, että meidän pitäisi sopia onko esim pelaajien lyhytaikainen vaihtelu sallittua.

( Siis tyyliin team A treidaan vapaailtaa viettävän Crosbyn Team B:lle pelivuorossa olevaa R. Zeppiä vastaan, ja pari päivää myöhemmin joukkueet tekevät saman treidin toiseen suuntaan. )

Tuo esimerkki kyllä sotii tuon automaattisen treidaamisen hyväksymistä vastaan. Eli manageri A huomaa lauantaina, että hän on jo varmistanut maalivahtikategorioiden voiton, koska johtaa kaikkia mv-kategorioita, eikä vastustajan maalivahdit pelaa sunnuntaina. Koska A ei tarvitse maalivahtejaan sunnuntaina, treidaa hän ne kaverilleen vaihdossa johonkin tämän sellaiseen pelaajaan, jolla ei ole peliä. Kaveri ottaa tililleen maalivahtien sunnuntaipelit ja maanantaina kauppa tehdään toiseen suuntaan ja pelaajat palaavat alkuperäisiin joukkueisiinsa.

Mielestäni tuon kaltaista kaupankäyntiä tähän liigaan ei tarvita.

Eli jos Mirasane kokee, että ISH:n osoittama epäluottamus on riittävä syy muuttaa sääntöjä, niin tuo 0 days voisi olla hyvä vaihtoehto. Minusta kyllä paras vaihtoehto olisi palata vanhaan, ja muuttaa sääntöjä vasta ensi kaudelle.

Kyllähän jotain pitää säännöille tehdä, jos koetaan niin, että vanhat säännöt antavat minulle kohtuuttoman edun. Itse näkisin, että tässä on kaksi vaihtoehtoa:
1. Otetaan käyttöön public vote ja aika on 0 päivää tai 1 päivä.
2. Pidetään entinen systeemi, mutta sakotan itseäni niin, että aina kun teen kaupan, hyväksyn omat treidini vasta vuorokauden kuluttua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ja tiedoksi kaikille, että palautin nyt sitten säännöt ennalleen eli komissaarin hyväksymisiin. Mutta kunnes toisin päätetään, niin viivytän omia kauppojani aina vähintään vuorokaudella ettei kukaan pääse väittämään, että käytän systeemiä omaksi edukseni.

ISH ja Hilmis, jos vielä haluatte tehdä kauppanne, niin pistäkää se uudestaan. Tuota pending-tilassa ollutta kauppaa ei voinut muuttaa, joten poistin sen.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Mulle passaa mirasanen hyväksynnät, no problem. Mutta voiko siihen saada tuon Oliwan ehdottaman automaattisen hyväksynnän vuorokauden jälkeen?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mulle passaa mirasanen hyväksynnät, no problem. Mutta voiko siihen saada tuon Oliwan ehdottaman automaattisen hyväksynnän vuorokauden jälkeen?

Ei liene tuollainen kombinaatio mahdollinen, se on joko automaattinen hyväksyntä X päivän protestiajan jälkeen tai komissaarin manuaalinen hyväksyntä. Ekassa vaihtoehdossa komissaari taitaa tosin pystyä hylkäämään treidin veto-oikeudella ennen kuin X päivää tulee täyteen, muttei jouduttamaan sen hyväksymistä.

Mutta se minun osaltani tästä treidigatesta. Viime viikolla näytti kalkkiviivoille asti siltä, että tappio olisi jälleen tulossa, mutta viimeisenä yönä Oxen onnistui kääntämään 4-12 -tappioaseman 10-6 -voitoksi. Pääarkkitehtina oli Panthersia vastaan edukseen esiintynyt Fleury, joka käänsi peräti neljä tappiollista maalivahtikategoriaa voitoiksi vastustajan Andrei Vasilevskin oltua heikko Avalanchen vieraana. Jason Spezza puolestaan varmisti kahdella maalillaan sen, että Oxen voitti sekä maalit että pisteet yhden erolla oltuaan molemmissa ennen sunnuntaita tappiolla. Tuo kaksikko höystettynä yhteensä 5 pinnaa iskeneellä Tyler Johnsonilla oli viikon kärkitrio tällä kertaa. Risuja voi antaa käsittämättömän kehnosti normitasoonsa nähden pelanneelle Brian Elliottille sekä Oxeniin saavuttuaan laukomisen täysin lopettaneelle Tobias Riederille. Jälkimmäinen saa vielä tämän viikon armonaikaa ja jos tulosta ei vieläkään tule missään muodossa, niin lähtö waivereihin on edessä. Tuon kohtalon kokivat jo Riley Nash sekä Peter Holland, joiden viimeaikaiset otteet eivät ole hurraahuutoja herättäneet.

Seuraavaksi edessä on hyvin tärkeä matchup, sillä vastassa on sarjakakkonen HC Finaaliin Asti. Eroa joukkueilla on vaivaiset 5 pistettä, joten voitolla Oxen nousisi luultavasti ainakin yhden sijan ylöspäin ja säilyttäisi mahdollisuudet jopa runkosarjan voittoon. Viime viikolla ottelu olisi päättynyt Oxenin 7-8 -tappioon, mutta vastustajan maalivahtiosaston loukkaantumishuolien myötä otaniemeläisillä on etulyöntiasema, jos kenttäpelaajat jatkavat tehokkaasti eivätkä palaa parin viikon takaiseen koomailuun.

Oxenin omalta sairastuvalta kuului viime viikolla huonoja uutisia, kun näillä näkymin Seguin joutuukin olemaan sivussa pari viikkoa luultua pidempään. On siis hyvinkin mahdollista, että ainakin ensimmäinen playoffkierros joudutaan vetämään läpi ilman ykköstähteä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sun kiukkuinen ajojahti sen sijaan alkaa jo saada tragikoomisia piirteitä. Harmittaahan se kun sun Emery & Talbot istuu penkillä ja mainitut FA-miehet Zepp & Skapski pelaa.

Meinasin jo etten enää puutu tähän, koska tämä koko juttu on vain yhtä turhanpäiväistä saman kehän pyörimistä. Mutta minua ei ole missään vaiheessa kiinnostanu pätkääkään omien maalivahtien pelit. Sillä toisin kuin sinulla, minulla ei ole mikään paniikki sen suhteen saanko maalivahdeilta pari pistettä enemmän vai vähemmän. Minun kauteeni se ei vaikuta mitenkään. Ja jos vaikuttaakin, niin silloin kyse on omasta huonosti tehdystä työstä. Vika ei ole silloin sinussa, hilmiksessä tai edes mirasanessa. Vika on täällä päässä näppäimistöä.

Mitä tulee noihin treideihin joissa on ehtoja. Niin minun mielestäni niiden tulee olla kiellettyjä. Samoin kuin kaikki turhanpäiväiset day-trading systeemit. Sillä kyseessä on liiga jossa jaot laitetaan vuosittain uusiksi, niin kumpaankaan ei ole mitään tarvetta. Tämmöisissä liigoissa minusta treidit joko tehdään tai sitten niitä ei tehdä. Mutta niihin ei laiteta ehtoja, eikä niitä peruta seuraavana päivänä sen takia että joku ehto oli jäänyt täyttymättä.

Mitä tulee sääntöihin, niin kaikki vaikuttaa niihin tyytyväisiltä. ISH:kin ainoa vinkumisen aihe on ollut se ettei saanut karkkia silloin kuin tahtoi. Tai ainakaan kukaan ei ole missään kohtaan tuonut esille omaa tyytymättömyyttään sääntöihin, ellei nyt tuota ISH:n avautumista voi semmoisena pitää. Tosin hänkin on vakuuttanut ettei ole halunnut sääntöihin mitään muutoksia.

Mitä tulee siihen kuinka usein pitää sähköposti jne tarkistaa. Kerran päivässä riittää minusta mainiosti. Oli sitten kyseessä manageri tai komissaari. Tämän on tarkoitus olla hauskaa, eikä meistä kukaan saa tästä rahaa. Joten vaatimustasona voi olla lähinnä kokoonpanojen ylläpito ja sähköpostin vilkaisu kerran päivään.
Toki sitä voi useamminkin tehdä, mutta ketään ei voida siihen velvoittaa. Ei edes komissaaria. Ei vaikka siellä oli 10 treidiä vireillä.Sillä loppupeleissä(koko kauden mittapuulla) sillä ei ole mitään merkitystä hyväksytäänkö treidi tämän päivän vaiko huomisen puolella.

P.S. Tämä on minun viimeinen talvilomapäiväni, joten tämän päivän jälkeen en todennäköisesti tule tänne enää mitään kirjoittelemaan ennen kun kausi päättyy oman joukkueen osalta.
 

Särki

Jäsen
Monta hyvää pointia Repeltä, ehdolliset kaupat eivät saa täältä kannatusta.

Mutta sitten viime viikkoon, turpiinhan siinä tuli, HC Hilmanuutti voitti 9-7. Vastustaja oli hyvin hereillä ja noukki "kuumat" vahdit waiwereista ja noukki maalivahtikategorioista tarvittavat pisteet.

Viikon plussat ja miinukset:
+ E.Karlsson hyvässä pisteputkessa
- C.MacArthur IR-listalle
- J.Wisniewski poppariosastolla!
- P.Sharp kolmatta viikkoa aivan yössä
- Raanta farmiin
- tuli pelattua vajaalla pakalla kun vaihdot oli jo käytetty ja kavereita IR-listalla

Seuraavaksi vastaan asettuu Tarzanin Pojat, olisiko nyt vuorostaan vähän valoisampi viikko tehojen puolesta? Melkoista vuoristorataa tässä on menty, maaleja UHL Flames ei osaa tehdä ja pisteitä tuntuu tulevan joka toinen viikko, viime viikko taisi olla sarjan huonoin tällä saralla. Toivotaan parasta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös