Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 562 585
  • 9 693

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Preferoisin sunnuntaita, kun lauantaina pelataan Pohjois-Lontoon paikallinen. Toisaalta drafti saattaapi mennä hieman ohi kun on sama "vika" kuin ozolla eli pikkuista pukkaa. Tai pukkasi jo, toissapäivänä, tyttö tuli. Yritän kuitenkin olla täysillä mukana.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Juu näin on ehdottomasti, viime vuodesta kokemukset. Lapsia nyt tulee ja ne on joka päivä, mutta Jatkoaika2 fantasy hockey drafti, se on vain kerran vuodessa.

=)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Päätöksiä mirasane pikku hiljaa. Pitää kuitenkin ilmoittaa perheelle ja mahdollisesti työnantajalle (toivottavasti ei) milloin olen unavailable.

EDIT: taitaa lauantai johtaa aika reilulla erolla.
 
Viimeksi muokattu:

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Meikäläiselle sopii tuo lauantai 27.9. sunnuntaita paremmin. Sunnuntaina saattaa jäädä draftin pari ensimmäistä kierrosta väliin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
1. ISH - LAUANTAI
2. Pitbat - KUMPIKIN KÄY
3. vilpertti - LAUANTAI
4. Weissflog - SUNNUNTAI
5. mirasane
6. repe_joke - LAUANTAI
7. SammyD - SUNNUNTAI
8. #97 - LAUANTAI
9. Sorppa - KUMPIKIN KÄY
10. Finnjewel - KUMPIKIN KÄY
11. Särki - LAUANTAI
12. Frostburn - KUMPIKIN KÄY
13. oliwa - LAUANTAI
14. Fallossymboli - KUMPIKIN KÄY
15. TeamKoivu - LAUANTAI
16. Tollisko - KUMPIKIN KÄY
17. Gaff - LAUANTAI
18. Hilmanuutti - LAUANTAI
19. ozo - SUNNUNTAI
20. fourtyone

9-3 lauantaille epävirallinen tulos kun jätetään kumpikin käy pois. Mirasane voisitko herätä.. no samapa tuo, herätys tulee Gameweek 1:llä!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Niin mulle käy molemmat vaihtoehdot myös.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olin reissussa välimerellä hiomassa draftisuunnitelmaani. Viikonloppuna palasin valmiina draftaamaan DiPietron. Ja äänestysajaksi tosiaan näyttää kallistuvan tuo lauantai enemmistön äänillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös