Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 478
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Noo, odotellaan vielä ozon mahdollista saapumista, kun NHL-kaudenkin alkuun on vielä pari kuukautta. Missä vaiheessa syyskuuta meillä oli drafti viime vuonna?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Noo, odotellaan vielä ozon mahdollista saapumista, kun NHL-kaudenkin alkuun on vielä pari kuukautta. Missä vaiheessa syyskuuta meillä oli drafti viime vuonna?

Toki odotellaan ozoa. No ei nyt lähellekään paria kuukautta :)

- NHL-kausi käynnistyy siis 8. lokakuuta.
- Harkkamatsit alkaa 21. syyskuuta. Viime vuonna taisivat olla jo pidemmällä käynnissä ennen draftia.
- Viime vuonna drafti oli 22. syyskuuta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
AnFan tilalle ainoana on siis ilmoittautunut fourtyone. Profiilista näkyy että on mirasanen kaveri ja itse sain yv:llä ko. nimimerkistä suosittelut eräältä menestyneeltä Jatkoaika2-managerilta.

Kiitokset muuten AnFalle kuluneista kausista ja vanhoille managereille on toki ovi auki aina tulevaisuudessa jos ja kun paikkoja avautuu.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Se ois Yahoo auki sitten.
Multakin suositukset fourtyonelle, tietää NHL:nsä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Olisiko mahdollista siihen sunnuntaille 28.9.? Lauantaina saattaisi olla vielä palautuminen firman tapahtumasta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mä oon mukana. Tuli eilen kutsu liigaan. Lapsi syntyy samoihin aikohin, joten en ihan täysillä pysty olemaan mukana ainakaan alkukaudesta, mutta yritän parhaani.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mä oon mukana. Tuli eilen kutsu liigaan. Lapsi syntyy samoihin aikohin, joten en ihan täysillä pysty olemaan mukana ainakaan alkukaudesta, mutta yritän parhaani.

Hienoa että olet mukana ja onnea!

Pistä mirasane fourtyonelle kutsu niin porukka on kasassa. Suosittelut on tullut mulle useammalta managerilta eikä toisaalta muitakaan ehdokkaita ole ilmaantunut.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kannattaa varmaan tuota draftia siirrellä, ettei se vaan vahingossa pärähdä mennä läpi tulevana sunnuntaina puolilta öin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mä oon mukana. Tuli eilen kutsu liigaan. Lapsi syntyy samoihin aikohin, joten en ihan täysillä pysty olemaan mukana ainakaan alkukaudesta, mutta yritän parhaani.
Onneksi olkoon! =)

Alkukaudesta on vielä helppoa kun se kakkakanuuna vaan köllöttää makuullaan eikä tee muuta kun syö, paskoo ja nukkuu.

Oma oli parikuukautinen viime vuonna draftin aikaan. Nyt ei meinaa enää pysyä perässä =P
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vielä kun Cheap Shooters ja uusi joukkue liittyvät niin on kauden otteluohjelma selvillä. 18/20 siis jo mukana.

Ja muistutuksena että ahdistavan mustan värin saa pois My Team --> Edit Team Info.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kannattaa varmaan tuota draftia siirrellä, ettei se vaan vahingossa pärähdä mennä läpi tulevana sunnuntaina puolilta öin.

Tämä tosiaan kannattaisi hoitaa asap ettei vaan unohdu. Laita vaikka 27.9. klo 17, säädetään sitten mikäli tarvetta tulee. Ja jokos olet lähettänyt fourtyonelle viestiä? (jos siis kelpaa uudeksi manageriksi AnFan paikalle).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sopel, Afinogenov, Barrasso <-> Pronger?

Jaaha. Siella yritetaan taas torkeasti hyvaksikayttaa mun mancrushia Sopelin Perttiin.

Tiedoksi vaan etta en ole viela niin dementoitunut etta suostuisin tahan persraiskaukseen. Tiedan kylla etteivat Afinogenov ja Barrasso pelanne tulevalla kaudella peliakaan.

Sean Pronger <-> Sopel & Vanbiesbrouck ?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Siirsin draftin nyt sunnuntaille 28.9.

Fourtyone on saanut linkin, jolla pääsee mukaan. Sitten Cheap Shootersia enää kaivataan vanhoista managereista vielä mukaan. Herätys Finnjewel! :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itselläni on tuo 27.9 ja 28.9 viikonloppu töitä. Kuuden aikoihin olen illasta kotona, ja sen jälkeen olisin draftissa mukana. Että jos draftia ei tarvitse ihan 17:00 aloittaa(17:30 käy esim hyvin, sillä silloin missaisi vain muutaman kärkikierroksen), niin tuo viikonloppu käy minulle hyvin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Itselläni on tuo 27.9 ja 28.9 viikonloppu töitä. Kuuden aikoihin olen illasta kotona, ja sen jälkeen olisin draftissa mukana. Että jos draftia ei tarvitse ihan 17:00 aloittaa(17:30 käy esim hyvin, sillä silloin missaisi vain muutaman kärkikierroksen), niin tuo viikonloppu käy minulle hyvin.

Minun puolesta voisi siirtää suoraan klo 18:een?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minun puolesta voisi siirtää suoraan klo 18:een?

Tuo sopisi itsellenikin paremmin kuin hyvin. Ja lauantai olisi itselleni mieluisampi drafti päivä, mutta sunnuntaikin käy kyllä ihan hyvin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Lauantai sopiikin kuulemma myös minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös