Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 563 085
  • 9 693

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vieläkö Fallos haet kotikenttäetua Zilian aikavyöhykkeeltä?
Tottahan toki, paikallisista lehdista nakee NHL-uutiset ensimmaisena maailmassa! Ja futiskentalla pojat eivat muusta puhuneetkaan kuin Patrick Kanen taksikyydista. Huomenna meen katsomaan Brasilian latkamaajoukkueen harjoitusottelua Calgary Flameseja vastaan. Kylla taalla kelpaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jonkun tovin mietin osallistumistani, ja tulin siihen tulokseen, että mikäs sen mukavampaa kuin jankata pimeänä talvi-iltana jostain turhanpäiväisestä ISH:n kanssa. Mukana siis ollaan, kun ei osaa olla poissakaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jonkun tovin mietin osallistumistani, ja tulin siihen tulokseen, että mikäs sen mukavampaa kuin jankata pimeänä talvi-iltana jostain turhanpäiväisestä ISH:n kanssa. Mukana siis ollaan, kun ei osaa olla poissakaan.

Se on mukava kuulla :)

Draftista... mulle käy oikeastaan kaikki illat, kunhan vaan sovitaan hyvissä ajoin.

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7. Fallossymboli
8. Bosco
9. beerhunter
10. mirasane
11. Gaff
12. #97
13. Särki
14. repe_joke
15. Olpa
16.
17.
18.
19.
20.
 
Viimeksi muokattu:

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Drafti

Kyllähän lauantai olisi optimaalinen päivä draftille. Noista esilletulleista päivistä tosin itselleni ei sovi 12.9. (paitsi illalla) eikä todennäköisesti myöskään 26.9. 19.9. taas onnistuisi vallan mainiosti.

Joukon ehdoilla kuitenkin mennään, joten sunnuntaipäivistä 13. ja 20.9. onnistuu. 27.9. pitäisi vipeltää kaukalossa pallon perässä, mutta asiathan laitetaan tarvittaessa tärkeysjärjestykseen...

Myös arki-illat ovat mun puolesta ok, kunhan ajoissa lyödään päivä lukkoon.

Jos asiasta äänestetään, on kantani kuitenkin tuo alkuperäinen ehdotus 19.9. klo 16.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Eikö meikäläistä huolita tänä vuonna mukaan, vaikka ilmoittautuminen on edellisellä sivulla jätetty?

Aktiivinen olin viime kaudella kokoonpanojen suhteen, tosin treidikaverina olen vaikea tapaus ;-)
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Ensimmäistä vuotta jouduin miettimään että lähdenkö leikkiin mukaan, mutta eiköhän sitä täältä taas tulla!

Live draftille kaikki päivät sopii yhtä huonosti, ellei sitten aloiteta joskus 23 jälkeen.. :)


eli sopikaa päivä, niin yritän tulla paikalle..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Gaffin ja Boscon luotettavien suosituksien perusteella lisäsin Grizzlen, mutta mirasane päättää ketä otetaan mukaan.

Sorppaa (Paavolan Sisu) vielä huutaa mutta mies on ollut viimeksi palstalla jouluna 2008.

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7. Fallossymboli
8. Bosco
9. beerhunter
10. mirasane
11. Gaff
12. #97
13. Särki
14. repe_joke
15. Olpa
16. SammyD
17. nro.44
18. Grizzle odottamassa mirasanen päätöstä
19. Janda
20.
 
Viimeksi muokattu:

Janda

Jäsen
Jos ette saa tarpeeksi aktiivisia kavereita mukaan, niin täältä voisi yksi uusvanha manageri liittyä viime kauden lepäilyn jälkeen rinkiin takaisin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos ette saa tarpeeksi aktiivisia kavereita mukaan, niin täältä voisi yksi uusvanha manageri liittyä viime kauden lepäilyn jälkeen rinkiin takaisin.

Ainahan yksi Koirinvaara Barkers mukaan mahtuu. Tervetuloa takaisin.

EDIT: Pääsette taas vääntämään mirasanen kanssa Nagyn pisteistä ;)
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuliskohan Vieri mukaan muutaman vuoden tauon jälkeen? Saataisiin ainakin treidirintamalle säpinää :)

Vieri olisi kyllä mieluinen manageri viimeiselle paikalle mutta miehen kolme viimeisintä viestiä palstalle ovat 6.3.2008, 5.1.2007 ja 21.12.2006. En sitten tiedä lukeeko Jatkoaikaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Milläs pohjalla tämä taas pyöri? Yahoo? Jos paikka löytyy, voisin yrittää änkeä mukaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Draftista. NHL alkaa poikkeukselliesti jo 1. lokakuuta, joten tuo 26.9 taitaa mennä liian myöhäiseksi (ja sille on ilmoitettu useampi estekin). Ennen kauttahan tapahtuu aina runsaasti treidejä ja rosterin hienosäätöä.

Alkuperäinen ehdotus oli 19.9 klo 16.

H.C. Andersen on ainoa esteestä ilmoittanut. Oletko #97 siis varmuudella kahlaamassa tuona lauantaina klo 16-18.30?
 

Janda

Jäsen
Alkuperäinen ehdotus oli 19.9 klo 16.

H.C. Andersen on ainoa esteestä ilmoittanut. Oletko #97 siis varmuudella kahlaamassa tuona lauantaina klo 16-18.30?
Itse joudun todennäköisesti jättäytymään pois jos tuona päivänä drafti pidetään. Osuu Suomen Cupin pelit samalle päivälle. Pelien aikatauluja ei kyllä tosin vielä ole tiedossa. Mutta tuskinpa sellaista päivää löytyykään, että kaikille ilmoittautuneille kävisi...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itselleni kävisi paremmin, jos drafti olisi mahdollisimman myöhään syyskuussa. Tämä siitä syystä, että meillä on syyskuun 17.päivä laskettuaika, ja siinä lähistöllä olevat päivämäärät on kaikki yhtä todennäköisiä vietettäväksi synnytysosastolla. Toisaalta, on se päivämäärä mikä tahansa, niin mukana olen, ellei tosiaan tuo syksyn toinen kohokohta satu samalle kohtaa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Vieriä ei varmaan saada mukaan. Viestitteli viime talvena, että elämäntilanne on sillä tavalla muuttunut, ettei aikaa ja kiinnostusta näille peleille tahdo enää löytyä.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Oletko #97 siis varmuudella kahlaamassa tuona lauantaina klo 16-18.30?

Juu Ounasjoella ollaan tuolloin. Mulla on kyllä mokkula ja miniläppäri, mutta en tiedä pelittääkö siellä skutsissa mokkulayhteydet.

Sunnuntai-iltana 20. päivä olisin jo kuituyhteyksien ääressä. Pääsiskö Jandakin paremmin sunnuntaina?

Laittakaa kaikki muutkin kommenttia milloin EI varmuudella passaa, niin päästään kartoittamaan mahdollisimman hyvä kompromissi.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Niin, miten on, onko viimeiselle joukkueelle jo ottaja entuudestaan vai hyväksyttekö Särjet mukaan leikkiin?
 

Särki

Jäsen
Drafti ajankohdaksi käy ehdotetut lauantait 19.9 tai 26.9. Varmmudella pe 18.9 ei käy, muuten muutkin ajat ovat järjestettävissä. Sunnuntait olisivat myös hyviä vaihtoehtoja.

Koskas nuo harjoitusottelut alkavat? (jos joku kaipaa lisäinformaatiota tulevan kauden voittajista/häviäjistä, niin voisivat vilkaista noita harjoitusotteluiden statseja, itse en tarvitse)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Koska noita esteitä on ilmaantunut niin ehdotetaan uutta ajankohtaa ja toivotaan että sopisi kaikille.

Sunnuntai 20.9 klo 17.

Harjoitusottelut alkavat 14.9 ja kausi käynnistyy 1.10.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse alistan brasseja futiskentalla lauantaisin 18-19:45. Siihen kun lisaa siirtyman stadionille ja ottelun jalkeisen nestetasapainon palauttamisen huurteisilla niin olen varmuudella poissa koneen aaresta lauantaisin noin 17-21 Suomen aikaa. Muutoin ei tiedossani ole mitaan esteita. Ei nyt kuitenkaan draftata ennen kello 15 minaan paivana kun oon niin aamu-uninen...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Niin, miten on, onko viimeiselle joukkueelle jo ottaja entuudestaan vai hyväksyttekö Särjet mukaan leikkiin?

Laita mirasanelle yv:tä jossa kerrot Yahoo-kokemuksestasi, sitoutumisasteestasi jne. Tässä liigassa kun tapahtuu kellon ympäri ja osallistujilta edellytetään aktiivisuutta aina live-draftista kauden loppuun. Tämä on normaali menettely uusien ehdokkaiden kohdalla. Viime vuonna päästiin jo 19/20 aktiiviseen manageriin, ja nyt ei tuota yhtäkään floppia oteta mukaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kiitokset kaikille "orkkis"managereille, ekat kaudet olivat tosi hauskoja. Parina viime kautena into liigaan kuitenkin lopahti aika täydellisesti, ja ennen viime kautta olisi jo pitänyt väistyä sivuun. Kiitti, kuitti, ja moikka!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös