Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 563 085
  • 9 693

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Terveisiä Puolasta! Tulin hotellin nettipäätteelle nopeasti pistäytymään. Tuo 20.9. kuulostaa hyvältä. Lauantai lienee tosiaan paras päivä, koska silloin ei pitäisi ihmisillä olla pakollisia menoja. Kannattaa varata jotain pientä purtavaa ja pari olutta, koska draftissa menee muutama tunti ja se on ihan hemmetin hauskaa! :)

Lauantait mulla ainakin usein ohjelmaa kun taas sunnuntaisin yleensä hengaillaan vaan.

Jos enemmistö kannattaa ja pääsee lauantaina nettiin, niin minkäs sille sitten voi. Itse en osaa sanoa pääsenkö mukaan.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tuo ehdotettu lauantai 20.9 käy ainakin näillä näkymin itselleni. Tosin tiki10:n tavoin kannatan sunnuntaina enemmän, mutta kyllä tuo lauantai käy myös jos niin päätetään.

Ja mitkäs olikaan tämän liigan pistekategoriat? Montako vaihtomiestä joukkueessa?

Viime kaudella oli käytössä seuraavat kategoriat:

G, A, P, +/-, PIM, PPG, PPA, SHP, GWG, SOG, FW, W, GAA, SV%, SHO

Vaihtomiehiä oli muistaakseni 3 kappaletta (3C, 3LW, 3RW, 2W, 1F, 6D, 2G, 3BN). Mielelläni näkisin ensi kaudella 5 vaihtomiestä 3:n sijasta ja jonkinlaisen rajoituksen siirtojen määrälle (80-100 kuulostaisi sopivalta).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielelläni näkisin ensi kaudella 5 vaihtomiestä 3:n sijasta ja jonkinlaisen rajoituksen siirtojen määrälle (80-100 kuulostaisi sopivalta).

Voikos Yahoolla rajoittaa siirtojen määrää? Hyvä lisäys olisi mikäli on mahdollista toteuttaa (no, voihan asiasta tehdä kabinettisopimuksen jos optiota ei ole valmiina pelissä). Viime kaudella pari tiimiä veti sellaista siirtorumbaa että vapaissa agenteissa oli 95% edes jotain arvoa omaavista pelaajista koko ajan kolmen päivän waiver-jäähyllä ja tavoittamattomissa seuraavan päivän peleihin.

Draftipäivä on meikäläiselle näillä näkymin ihan sama, kaikki kelpaa.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Voikos Yahoolla rajoittaa siirtojen määrää?

Kyllä siellä ainakin aiempina vuosina on tietääkseni ollut mahdollisuuksia asettaa rajoja siirtojen ja treidien määrille. Treidien määrää nyt ei ole mitään syytä rajoittaa, mutta siirtojen määrälle olisi hyvä asettaa rajoituksia, jotta siellä ei nähdä taas älyttömiä määriä siirtoja. Jokainen joukkue kyllä selviää kaudesta lävitse 80-100 siirrolla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos lyötäis nyt kiinni live-draftin viikonloppu ja kellonaika, eli joko la 20.9 tai su 21.9 ja klo 16.

Itsekin olen päättänyt olla 1-2 viikonloppuna mökillä ensi kuussa ja syyskuun ekan viikonlopun olen kiinni töissä niin hyvä että edes viikonloppu olisi päätetty jo tässä vaiheessa.

Nyt kun tänne tulee näitä la/su mielipiteitä niin komissaari mirasane päättäköön asian silloin kun parhaimmaksi näkee.
 

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Viime kaudella oli käytössä seuraavat kategoriat:

G, A, P, +/-, PIM, PPG, PPA, SHP, GWG, SOG, FW, W, GAA, SV%, SHO

Vaihtomiehiä oli muistaakseni 3 kappaletta (3C, 3LW, 3RW, 2W, 1F, 6D, 2G, 3BN). Mielelläni näkisin ensi kaudella 5 vaihtomiestä 3:n sijasta ja jonkinlaisen rajoituksen siirtojen määrälle (80-100 kuulostaisi sopivalta).

Onkohan tuo 5 vaihtopelaajaa liikaa. Mielestäni kolmella pärjää ihan hyvin. Mitä mieltä muut?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onkohan tuo 5 vaihtopelaajaa liikaa. Mielestäni kolmella pärjää ihan hyvin. Mitä mieltä muut?

Vastataan kun kysytään. Kolme on hyvä. EDIT: Laitetaan osallistujatilanne ettei huku tuonne edellisille sivuille.

1. InSideHockey
2. #97
3. Fallossymboli
4. mirasane
5. nro.44
6. finnjewel
7. SammyD
8. Kopteri
9. flintstone
10. Tiki10
11. Särki
12. Hilmanuutti
13. beerhunter
14. Gaff
15. Bosco
16. Purtsi
17. Olpa
18. AnFa odottamassa mirasanen päätöstä
19.
20.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
draftipäivän osalta mielummin sunnuntai kuin lauantai ja vaihtomiesten osalta 3 riittää.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
penkkille vaan 3 jannua.

draftipäivällä ei juuri väliä, viikonloppudraftiin paikalle pääsy lähes mahdottomuus. Mutta jollen pääsen draftiin mukaan voin koittaa pyytää vaikka jotain tuttua sen puolestani suorittamaan.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulle sopii lauantai paremmin kuin sunnuntai, mutta molemmat lienevät järjesteltävissä.

Kolme vaihtomiestä kuulostaa hyvältä. Toisaalta viisi ukkoa penkillä varmaan vähentäisi siirtorumbaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jatkoaika2 -liigasta olen eniten jäänyt kaipaamaan yahoon sivuilta löytyviä managerien kuvia. Varsinkin mirasanen fruittari-poseeraus sekä Vierin nallakarhumainen olemus tekivät vaikutuksen.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
EDIT: Laitetaan osallistujatilanne ettei huku tuonne edellisille sivuille.

1. InSideHockey
2. #97
3. Fallossymboli
4. mirasane
5. nro.44
6. finnjewel
7. SammyD
8. Kopteri
9. flintstone
10. Tiki10
11. Särki
12. Hilmanuutti
13. beerhunter
14. Gaff
15. Bosco
16. Purtsi
17. Olpa
18. AnFa odottamassa mirasanen päätöstä
19. Sorppa
20.

Perhana, meinasi mennä klassinen Jatkoaika2-liiga ohi. Laitoin itseni rohkeasti tonne sijalle 19.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kunhan komissaari on paikalla niin osallistujat sekä live-draftin ajankohdan voisi varmaan lyödä lukkoon.

Hyvä ja viime vuotista tasaisempi liiga varmasti tulossa, mukana aktiiviset vanhat sekä tarkasti valikoidut uudet haastajat.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Komissaari on palannut Suomeen ja toi tuliaisina Puolasta jonkun helvetillisen suolistopöpön, jonka takia vatsa on niin kipeä, ettei nukkumaan pysty ja kuumekin paukkuu yli 39:n. Tänään pitäisi mennä lääkäriin kuulemaan, joudunko ihan sairaalaan osastolle muutamaksi päiväksi, vai hoituuko tämä kotikonstein.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Komissaari on palannut Suomeen ja toi tuliaisina Puolasta jonkun helvetillisen suolistopöpön, jonka takia vatsa on niin kipeä, ettei nukkumaan pysty ja kuumekin paukkuu yli 39:n. Tänään pitäisi mennä lääkäriin kuulemaan, joudunko ihan sairaalaan osastolle muutamaksi päiväksi, vai hoituuko tämä kotikonstein.

Tsemppiä! Osuko edes kortti?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kerkesin jo aiemmin ilmoittaa etten haluaisi osallistua sarjaan tällä kertaa. Nyt olen kuitenkin tullut toisiin aatoksiin, ja olisi halukas osallistumaan, jos vielä huolitaan. Hommaan panostaisin samalla tavalla kuin aiemminkin, joten sen puoleen ei tarvitse olla huolissaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kerkesin jo aiemmin ilmoittaa etten haluaisi osallistua sarjaan tällä kertaa. Nyt olen kuitenkin tullut toisiin aatoksiin, ja olisi halukas osallistumaan, jos vielä huolitaan. Hommaan panostaisin samalla tavalla kuin aiemminkin, joten sen puoleen ei tarvitse olla huolissaan.

1. InSideHockey
2. #97
3. Fallossymboli
4. mirasane
5. nro.44
6. finnjewel
7. SammyD
8. Kopteri
9. flintstone
10. Tiki10
11. Särki
12. Hilmanuutti
13. beerhunter
14. Gaff
15. Bosco
16. Purtsi
17. Olpa
18. AnFa odottamassa mirasanen päätöstä
19. Sorppa
20. repe_joke

Hyvä homma, tervetuloa takaisin!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos lyötäis nyt kiinni live-draftin viikonloppu ja kellonaika, eli joko la 20.9 tai su 21.9 ja klo 16.

Itsekin olen päättänyt olla 1-2 viikonloppuna mökillä ensi kuussa ja syyskuun ekan viikonlopun olen kiinni töissä niin hyvä että edes viikonloppu olisi päätetty jo tässä vaiheessa.

Nyt kun tänne tulee näitä la/su mielipiteitä niin komissaari mirasane päättäköön asian silloin kun parhaimmaksi näkee.

Jokos mirasane on päässyt eristyksestä pois vai vieläkö malaria vaivaa?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Saikulla olen edelleen, mutta kuume on laskenut nyt sen verran, että jaksan taas vähän ajatellakin asioita. Eli Anfan osallistuminen on vahvistettu, joten pelaajalista on täynnä.

Erityiskiitos Repelle siitä, että tämä pyörsi päätöksensä ja tuli mukaan. Pitkäaikaisia aktiivisia pelaajia tämä liiga kaipaa. Tulkoon ensi kauden ensikertalaisista myös sellaisia, eikä osallistuminen jää vain yhden kauden kokeiluksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ajattelin kysellä, mitä mieltä olette siitä, jos maalivahdeilta valittujen viikko-ottelujen määrä tiputetaan kolmesta kahteen? Kahden ottelun kohdalla ei vielä voisi heittää veskoja penkille yhden nollapelin osuessa kohdalle, mutta toisaalta tällöin ei kävisi niin useasti niin, että joku 0-1 ykkösmaalivahtia omistava ei saakaan täysiä pelimääriä kasaan ja häviä suoraan kaikkia kategorioita.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ajattelin kysellä, mitä mieltä olette siitä, jos maalivahdeilta valittujen viikko-ottelujen määrä tiputetaan kolmesta kahteen?

Homma muuttuisi ainakin aika paljon. Esim. itse en tuossa tapauksessa varaisi draftissa ainoatakaan ykkösveskaria vaan 2-3 kakkosveskaria.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Homma muuttuisi ainakin aika paljon. Esim. itse en tuossa tapauksessa varaisi draftissa ainoatakaan ykkösveskaria vaan 2-3 kakkosveskaria.

Noh, etkös sinä normaalistikin ole kaupannut ne ykkösveskarit aika pian pois ja pyörittänyt maalivahtisirkusta aktiivisella kakkosmaalivahtien päivittäiskierrätyksellä? :)

Noh, katsotaan, mitä muut ovat mieltä. Voidaan tuo tietysti pitää myös ennallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös