Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 292
  • 9 693

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Nostetaas ylös tää legendaarinen ketju..kaikki vissiin odottaa että ketju tulis ylös että vois kirjoittaa..nyt se on tehty!!!

9-6 voitto No Mersu Teamistä..Molemmilla aika nuha viikko; mulla ei edes maalivahdit pelanneet ja näin kaveri vei maalivahtikategorian 4-0. Aebi on tuuliajolla,mutta onneksi Vokoun teki ihmepaluun jo puolitoista viikkoa aiemmin kuin piti...
Rolston on kyllä hyvä fantasypelaaja sillä kaveri loistaa kyllä joka osa-alueella
ja teki taas 3+3.Samaa voi myös sanoa S.Sullivanista..hieno mies 3+2 tehoilla

Myynnissä ovat seuraavat pelaajat:

Adrian"The Groin" Aucoin D
Mike Leclerc LW
Niko Kapanen C
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ohhoh

14-0 taitaa olla Jääkoneen suurin voitto kautta aikain. Huvittavinta tässä on se, että molemmat joukkueet keräsivät huonot tilastot, mutta kaikki päätyivät lopulta minulle.

Editoidaan tähän vielä pieniä angsteja maalivahtitilanteesta. Eiköhän sitten Bironin perkele ole tehnyt sen mitä pelkäsinkin. Äijä oli ihan tulessa koko sen ajan, kun Miller hoivasi sormeaan. Tästä peljästyneenä nappasin juuri pudottamani Toronton Tellqvistin takaisin. Viimeiset viisi viikkoa olen juuri ja juuri saanut maalivahdeille tarpeeksi pelejä alle, tosin kerran jäi vajaaksi ja sama tahti saattaa jatkua...
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Yks surkeeakin surkeampi peli DiPietrolta ja olen jo käytännössä hävinnyt tämän viikon veskaripelit. Gaa 12.29 ja SV% .647. Nyt vaikka tulis 5 voittoa niin voittaisin peräti yhden kategorian. On sen niin väärin...

Mirasanekin pölli mun Czerkawskin heti kun silmä vältti.

Tasaista on kyllä meidän sarjassa. Sijat 3-7 erottaa jopa kolme pistettä. Paavolan Paavo (ja miksei myös Ruoholahden kollit) porskuttaa ihan omassa sarjassaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
vieri kirjoitti:
Mirasanekin pölli mun Czerkawskin heti kun silmä vältti.

Ja unohdin laittaa sen kokoonpanoon viime yön matseihin. Tietenkin se iski heti maalin.

Ja miten niin sun Czerkawskin? :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Perseelleen menee mutta menköön

Eli tämä kausi vaikuttaa olevan totaalista perseilyä niin minun kannattamieni joukkueiden (Jokerit ja New Jersey Devils) suhteen kuin myös tämän yahoon manageroinninkin kanssa.

Liigan jumbosija taitaa olla sitten varsin selkeästi kiveen kirjoitettuna minulle ja niitä voitettuja sarjoja ei ole liikaa kertynyt. Tämä menee jopa niin perseelleen että oma mielenkiinto on hieman hiipunut ja aktiivisuus tippunut.

Pitänee kuitenkin jaksaa tsempata loppuun asti koska se olisi niille joilla tämä sujuu aikamoista petosta antaa ilmaisia pisteitä siksi ettei jaksanut päivitellä kokoonpanoja tai tarkkailla loukkaantumistilannetta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Vittu toi Roenick on sellanne lasiukko tällä kaudella, että en myy sitä millään hinnalla!!

Et vaihda edes lasimaljakkoon?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta. =)

Pari viimeistä viikkoa mennyt pelaajia vaihdellessa, varmaan kymmenkuntaa ukkoa kokeiltu. Viime viikolla voitin Repe Sorsan, sarjakakkosta näköön ja kunnolla. ;D Tällä viikolla ois tarkoitus tehdä sama sarjaykköselle. Ainoa huolenaihe tällä hetkellä on veskarit. Khabi laitettiin sairastuvalle, DiPietro on myös loukkaantunut ja Ward on selvä kakkonen. Eikös sitä kaks ottelua pitänyt veskareiden pelata viikossa? Tuskin saan tätä saraketta siis täyteen, siitä tulee siis 4-0 voitto Paavolan Pullukoille. No, pakko yrittää kiriä muilla saroilla...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
flintstone kirjoitti:
Liigan jumbosija taitaa olla sitten varsin selkeästi kiveen kirjoitettuna minulle ja niitä voitettuja sarjoja ei ole liikaa kertynyt.

Niinhän sä luulit :)

Juu, katastrofikausi re-visited ja de-ja vu, feels like shit.

Me ollaan pojat hävitty tää peli.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
vieri kirjoitti:
Tuskin saan tätä saraketta siis täyteen, siitä tulee siis 4-0 voitto Paavolan Pullukoille. No, pakko yrittää kiriä muilla saroilla...

Hyvinhän tuo tuntuu sujuvan, meikäläisen pelaajat syväjäässä ja kun Wardkin mahdollisesti pelaa huomenna viikon toisen matsin, niin kauden ensimmäinen tappio on tosiasia, vielä rökäle sellainen. Ja minä kun uneksin historiallisesta 1. voittosta Vierin jengistä, niisk.

No, yksi yö voi vielä tuoda muutoksen...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
En nyt sanoisi että rökäle tappio olisi tulossa teikäläiselle (jos tappiota ollenkaan - yksi yö voi kaiken muuttaa). On noi kaikki sarakeet aika hemmetin tasaisia vielä. Pari yv-maalia/syöttöä sulle lisää niin sinä viet tän viikon matsin.

Olin vielä eilen illalla ihan varma että joko Ward tai Toskala pelaisivat, mutta molempia istutettin...liekö sitten Sorpan pyynnöstä. Hommasin vielä paniikki ratkaisuks Chicagon veskarin jotta saisin viikon pelit täyteen. Mun tuurilla Chicago varmaan peluuttaa jotain uutta tulokasta tosin. =)

Ai niin, aika hyvä löytö tuolta waiverista pari viikkoa sitten. Mun waiver nro oli 19 tai 20 ja sain kuin sainkin (ihmetyksekseni) Michel Ouelletin. 13 peliä ja 10+6 tehot, viimeiset 5 peliä ja 7+4, ei paha. Ouellet ja Thornton onkin olleet ainoita joihin on viime aikoina voinut luottaa.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
vieri kirjoitti:
En nyt sanoisi että rökäle tappio olisi tulossa teikäläiselle (jos tappiota ollenkaan - yksi yö voi kaiken muuttaa). On noi kaikki sarakeet aika hemmetin tasaisia vielä. Pari yv-maalia/syöttöä sulle lisää niin sinä viet tän viikon matsin.

Jep, suhteellisen tasaistahan tuo on, mutta kun todennäköisesti saat veskatilaston kuntoon, niin sitten näyttää jo meikäläisen kannalta pahemmalta. Muutama ylivoimamaali enemmän ensi yönä, niin paremmalta näyttää, mutta aika sillassa ollaan. Oullet muuten tosiaan loistoveto, onnittelut!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pahasti näyttää siltä, että tällä viikolla tulee voitto taas Ruoholaden pelleille. Asteen verran ailahtelevaista on kyllä ollut pelaaminen viime aikoina, mutta ehkä se johtuu universumin kovimmasta treeniputkesta, joka on juuri nyt menossa.

Tämän viikon pelistä kiitokset maalivahdeilla, ja Sillingerille. Tai no pelkästään maalivahdeille. Pistikö kukaan muuten paremmaksi maalivahtitilastoja tällä viikolla?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Kyllä sulla oli Vieri waiver parempi ku 19. koska se oli mulla, ja oullettia koitin kanssa saada.. mutta onnittelut jälleen hyvästä scouttauksesta..

Hieman pelin taso vaihtelee Felocityn pelaajilla, viime viikolla näytti +/- tilasto sopivaa +8 lukemaa, tällä viikolla se oli lauantain jälkeen -27, joka varmasti lähentelee jo jonkun laista ennätystä..

Felocityn manageri vaikenee, sillä valtio kutsuu palvelukseen, mutta kokoonpanot on jo laitettu kuntoon, ja eiköhän sieltäkin kotio sillon tällön pääse hieman miehistöä päivittämään..
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
vieri kirjoitti:
En nyt sanoisi että rökäle tappio olisi tulossa teikäläiselle (jos tappiota ollenkaan - yksi yö voi kaiken muuttaa).
Niinhan siina sitten kavi etta evaat loppuivat viimeisena yona. Johdin harhaan johtavasti lahes koko viikon, mutta sitten iski paniikki ja Paavola punnersi ohi. Saattaa tosin olla etta annoin taman voiton sulle koska sanoit ettet ole voittanut mua ennen. Mielummin otan sitten revanssin finaalissa jos sinne paaset. Heheh.

No, sentaan yksi ilonaihe. Vieri (se ainoa oikea) lahtee pois BBilanista.

@nro.44 > sitten mulla oli numero 18. Muistan vaan etta tosi huono se oli. Ouellet on tosiaankin ollut kuumana nyt jonkin aikaa, mutta eikohan se Mario tule kohta takaisin ja vie kaverin paikan/peliajan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKoivu porskuttaa!!!Viimeiset 10 peliä 8 voittoa ja 2 tasuria. Paavolaa tuskin saan kiinni mutta Gutters jää toivon mukaan kohta taakse ja paikka top 2:ssa on selvä. Meitsin mokket rulaa,Aebischer kävi suossa,mutta kuitenkin Aebi,Madden<--->Ovech,Snow kauppa on ollut onnistunut. Huonoja kauppoja on toki tullut tehtyä,mutta olen pitänyt oikeat pelaajat mukana ja hyvä näin. Hossa,Sullivan,Kariya,Rolston,Conroy,Weight,Turgeon-akseli on niin hyvä paketti tuettuna Boyle,Kaberle,Souray(tulossa),että tasaväkisesti pystyy kisaamaan kaikkien managerien kanssa. Seuraavaksi vastassa on Jääkone ja toivottavasto kone on jäässä...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Oli todella nihkeä viikkoa, mutta lopulta sain punnerrettua tiukan voiton kotiin. Columbuksen piristyminen tapahtui hyvällä hetkellä, sillä nyt myös Berard alkoi tykittää tehoja ja löi viime yönä pakille harvinaisen hattutempun. Zubruskin näyttää vihdoin toipuneen alkukauden vammasta. Viimeisissä 5 ottelussa tehot 4+3 on hyvä suoritus Washingtonin mieheltä.

Tuomo Ruutu on epäonnen soturi. Aluksi selkävamma sotki syksyn. Nyt kun kaveri pääsi takaisin kaukaloon, viiltää vastustajan luistin jalan auki ja taas mennään jalka kipsissä takaisin IR-osastolle. Täytyy toivoa, että loukkaantuminen tuo Vorobievin takaisin rosteriin.

Stajan oli mielenkiintoinen nosta vapailta markkinoilta, sillä kaveri johtaa NHL:n alivoimapistepörssiä. Alivoimakategorian voitto on kuitenkin pelissä ihan yhtä arvokas kuin minkä tahansa muun kategorian voitto, joten tämmöiset pelurit on arvossaan.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Troopers is sad, troopers cries a little...

On taas niin nihkeetä, että...varautukaa siihen että pian alkaa trade-spammia satelemaan. Ja ehdotuksia saa heitellä jos joku mun puulaakiporukasta sattuu kiinnostamaan.
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ja eiköhän me jätetä se loukkaantuneiden pelaajien treidailu sovinnolla pois? Luulisi jo näin monen kauden jälkeen tajuavan. Tämä ei siis ole kaikille, vaan tietylle managerille.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Jihuu, Vieri kaatui!

vieri kirjoitti:
Saattaa tosin olla etta annoin taman voiton sulle koska sanoit ettet ole voittanut mua ennen. Mielummin otan sitten revanssin finaalissa jos sinne paaset. Heheh.

Vieri kaatui tosiaan kun kaatuikin lopulta niukasti 7-6. Marssimiesten maalivahti kikkailu onnistui vain puolittain, kun Chicagon Anderson pelasi sunnuntaina, mutta hankki samalla niin huonot statsit (5.01 ja .762), että Sisu vei GAA ja SV% -kategoriat. Viime hetken nousun lähettiläät olivat Sisun luottomies Jere Lehtinen voittomaalilla ja Lidström, Sedin ja Doan ylivoimasyötöillään. Historiallista, tosiaankin ensimmäinen voitto mistään Vierin jengistä, koskaan. Eikä me finaalissa kuitenkaan nähdä, mun jengi levähtää käsiin varmasti ennen playoffeja, varmaankin johonkin loukkaantumissumaan.

Managerin on myös tyytyväisenä seurannut Patrik Eliaksen huimaa kaudenaloitusta. Noin kuukauden arvoitua myöhemmin kaukaloon palannut Elias on ylittänyt kaikki odotukset, viidessä ottelussa on tullut tehot 2+6=8. Kovaa tahtia ottaen huomioon, että mies on vielä toipilas.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
#97 kirjoitti:
Ja eiköhän me jätetä se loukkaantuneiden pelaajien treidailu sovinnolla pois? Luulisi jo näin monen kauden jälkeen tajuavan. Tämä ei siis ole kaikille, vaan tietylle managerille.

Rupesin katsomaan ehdotuksiani joita heitin sinulle ja tarkistin koskiko vihjailusi minua. Aluksi en ihmetellyt mitään,mutta katsottuani tarkemmin hokisivuja niin huomasin tilanteen. Tarkoituksellisesti en ehdotusta tehnyt loukkaantuneen pelaajantakia ja nyt harmittaa itseäni että pelaaja on loukkaantunut. Eikä yahoossakaan pelaajan vieressä ollut mitään ilmoitusta. My bad
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös