Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 292
  • 9 693

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
beerhunter kirjoitti:
Ei voi mitään toinen ykkösmokke oli saatava ja Madden tuo lisää aloituksia ja toivottavasti jotain muuta. Fakta on se ettei pelkästään Vokounilla tätä maalivahtiosastoa pystynyt klaaraamaan millään,jä tältä osastolta olen saanut pataan joka viikko...No,Ovechkin saatiin waiverista("ilmainen"),mutta kyllä kaverin menetys vähentää yv-pisteitä ja muita pojoja.Ei auta itku ei...Colorado näyttää kuitenkin pelaavan hyvällä tasolla tällä hetkellä ja Aebi tulee pelaamaan paljon.Aika näyttää paljonko tässä voitin/hävisin

Ja minä sain vihdoin tänne kädettömään porukkaan pelaajan (Ovechkin) joka näyttäisi osaavan takoa maaleja suunnilleen samaan tahtiin kuin koko minun muu joukkueeni. Ja kun Aebischer on nyt ollut minulla lähtökuopissa jo pidempään ja nimenomaan tavoitteena on ollut saada maalintekijä niin voin sanoa että ainakin ennakkoon olen tyytyväinen vaihtoon. Maalivahtiosastolle menetys oli merkittävä ja pitää nyt hetki katsella pystyykö Kipper lähes yksinään kantamaan tämän joukkueen pelaavan maalivahdin pestiä, vai pitääkö yrittää vielä hommata joku kolmaskin maalivahti että tarvittavat pelit tulee joka viikolle kasaan, ettei vain Kipperin vakuutavat tilastot valu hukkaan liian vähien pelin takia.

Ja Madden oli minun tasaisen (huonon) sentteriporukan vahvin lenkki, vaikka ei muuten loistanutkaan (ei kyllä loista ne muutkaan) mutta aloituksien tasolla menetys on merkittävä.

Joka tapauksessa ainakin tämä joukkue kaipasi tuulettumista ja toivottavasti Ovechkinin tehot auttavat jatkossa ottamaan edes sen kauden avausvoiton.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jos jollakin sattuu lojumaan nurkissa ylimääräisiä RW-pelureita niin laittakaa toki tarjouksia. Kaikki ovat kaupan, paitsi Sakic.

Siis mulle-sulle-mulle periaattella.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kun treideistä puhutaan on vieri kärppänä paikalla!

Edellisessä väännössä kopterin kanssa luulin jo hetken että päästäis sopuun, mutta kopteri vetäytyi viime hetkellä. Nyt ois vissiiin jo korkea aika tehdä kauden ensimmäinen treidi.

Joukkueeni alkukauteen en ole ollut tyytyväinen. Niukkoja voittoja on toki tullut, mutta se ei riitä kaltaiselleni autokauppiaalle. Jotain tarttis tehrä! Tällä viikolla vastassa sopulin somat ja turpiin pitäis antaa oikein isän kädestä...=)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
mirasane kirjoitti:
Armstrong: Nivunen hajosi lokakuun lopussa. Poissa vielä 2-4 viikkoa.

The Los Angeles Kings activated Armstrong from injured reserve Tuesday after a four-game absence. The veteran center has been out since Oct. 25 with a groin injury. In 10 games this season, he has two goals and seven assists.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
ozo kirjoitti:
The Los Angeles Kings activated Armstrong from injured reserve Tuesday after a four-game absence. The veteran center has been out since Oct. 25 with a groin injury. In 10 games this season, he has two goals and seven assists.

Tässähän alkaa suu kääntyä hymyyn. Zubrus palasi ja syötti heti joukkueensa avausmaalin. Nyt Armstrongkin palaa ruotuun. Laittaisivat nyt vaan Yahoon pojat Ruudun sinne IR-listalle, niin saisin tervehtyneet pelaajat pelaamaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
mirasane kirjoitti:
Tässähän alkaa suu kääntyä hymyyn.

Noin niinku ihan pienenä kysymyksenä sinne hymyilyn keskelle että pystyitkös sinä mirasane hyväksymään nuo treidit liigan taholta vai joutuukos tässä odottelemaan tuon mun ja TeamKoivun kaupan läpimenoa jonnekin hamaan tulevaisuuteen asti?

Ei muuten mutta sitä kauan odotettua maalintekijää on täällä kentällä vastassa koko joukkue plus manageri ja tätä uutta Messiasta ei tämä Kivisen Enkeleiden poppoo oikein meinaa malttaa odottaa. Kauheat täpinät päällä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
vieri kirjoitti:
Joukkueeni alkukauteen en ole ollut tyytyväinen. Niukkoja voittoja on toki tullut, mutta se ei riitä kaltaiselleni autokauppiaalle. Jotain tarttis tehrä! Tällä viikolla vastassa sopulin somat ja turpiin pitäis antaa oikein isän kädestä...=)

Ai ai ai... Ei enää vieri, ei enää!! Kyllä on kyyti kylmää. Vielä kun mun "maalivahdit" saa GAA:n alle yhdeksän, niin hyvin menee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihanaa

Piiiiiiiiiitkä odotus palkittiin ja Ovechkin siis vihdoin tuli Kivisen Enkeleihin näyttämään muille "hieman" maalinteon mallia. Tämä manageri toivoo samalla että Ovechkin pystyisi tartuttamaan edes välttävästi tämän joukkueiden puukäsiiin tuota maalinteon taikuutta.

Yllättäen olen tämän viikon peleissä vielä suhteellisen tasoissa, tosin mun pisteet tulee, kuten tavallista, pääasiassa maalivahtien taholta ja kenttäpelaajat eivät saa aikaiseksi kuin aloitusvoittoja ja jäähyminuutteja. Ja niitä maaleja on siis kasassa taaskin huikeasti yksi kun vastustajalla niitä on jo kuusi.

Ovechkin, may the force be with you.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Darn!

Heti kun yrittää edes hieman uhoilla, niin äijät pettää ja sopuli menee menojaan. Vaikka onkin 5 äijää kipeenä niin se ei riitä selitykseksi! No, onneksi viikko on pitkä ja ohi mennään viimeistään la-su välisenä yönä.

Tällä hetkellä joukkue on hieman epätasapainossa (6 rw:tä [kohta 7 kun Kapanen liittyy mukaan] ja vain 3 Lw:tä). Oon yrittänyt rw:tä vaihtaa lw:en mutta huonolla menestyksellä. On tää vaikeeta...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli tehtyä kauppa pitkästä aikaa.

Ruoholahteen matkaa tällä kertaa:

M. Sillinger
M. Michalek
M. Ellison
S. Brown

Ja Vierin poppooseen:

M. Sturm
T. Letowski
J. Halpern


Waiveriin pullahtaa:
V. Malakhov

Lyhykäisyydessään minulle tuli lisää syöttöjä, ja Vierille kait maalintekotaitoa.

Tämän kaupan jälkeen minulta lähtee yksi RW litomaan, ja tilalle otan LW:n tai pakin.
Tarjouksia saa pistää tulemaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Neitsyys meni, kiitos Repelle siitä.

Pisteitä (varsinkin syöttö) menetin hirmu määrän, mutta pakko oli joku treidi tehdä, ei auta. Letowski taitaa lähteä farmiin heti kun mirasane noi ehtii hyväksyä.

Ottelusarjakin tuli tasoitettua...läl-läl-lää!
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Hyvä eilinen päivä..helv. hyvä päivä...yv-ja voittomaaleja napsahti mukavasti..Tosin saa poijilla nuppi seota totaalisesti jos meinaan Instigatoria(nimi kertoo jo) vastaan jäähyt viedä: 77 min vs 20(neitikiekko)..nyt TeamKoivu aloittaa nousunsa kohti kärkeä!!!
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Hullut viikot jatkuvat

Niin, aikansa kun jaksaa naarata niin aina sitä jotain tarttuu satimeen...

Saprykin alkoi taas piristymään, joten sai välittömästi kenkää. Tilalle vaihdossa hankittiin Mark Parrish Animaalisilta. RW oli tilauksessa ja nyt rosteri onkin paljon tasapainoisempi. Siis:

Troopersille
Mark Parrish

Animaalisille
Oleg Saprykin
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
sopuli kirjoitti:
Ai ai ai... Ei enää vieri, ei enää!! Kyllä on kyyti kylmää.
No huh huh minkäs teit.

Voitto meni tällä kertaa sopulin somille ja aiheesta. Tulos on 10-5 tällä hetkellä enkä näe sen enää muuttuvan. Katsoin muuten että jos sulla ei olisi ollut Savardia, minä johtaisin tätä sarjaa 10-5. Savard, 1+9, 5 yv points. Paljolla myyt, mihin vaihdat!

Joukkueeni ei kestänyt managerin yltiöpäisiä treidiehdotuksia vaan kangerteli koko viikon. Maalinteko tökkii ja pahasti. No, nyt kun eka treidi on vihdoin saatu tehtyä, voi joukkueeni alkaa jo keskittyä seuraavan viikon haasteeseen Turskia vastaan. Bring it on!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
vieri kirjoitti:
No huh huh minkäs teit.

Sanoisin tätä taktiikan riemuvoitoksi. Viime viikolla hävisin, kun peluutin maalivahtejani liikaa. Tällä viikolla päätin olla peluuttamatta kassareitani ollenkaan. Tai no, muutaman minuutin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Voittoputki meni poikki, mutta tappiota ei vielä tullut, kun päädyttiin Animaalisten kanssa tasapeliin.

Ihmettelin kyllä vähän mistä olivat Animaalisille yv-maalin viime yöltä leiponeet, mutta kun tarkastelin tilannetta tarkemmin oli sieltä jäänyt jo alku viikosta yksi yv-maali Animaalisille merkkaamatta.
Törkeää kusetusta yahoon taholta. Kyllähän mun miehet nyt ois sen yhden yv-maalin vääntänyt, jos olisivat tilanteen tietäneet.

Ei mutta viime viikon peli on kenttäpelaajien osalta huonoin tähän mennessä. Äijät sai kokoon just ja just 20 pistettä, ja sillä ei pitkälle pötkitä. Sen verran oli kuitenkin tuuria mukana, että lähes 50% pisteistä tuli yv:llä, ja se riitti tällä kertaa maalivahtien hyvän panoksen myötä tasapeliin.

Jos tällä viikolla ei tahti parane lähtee äijää vaihtoon kiihtyvällä tahdilla.

Masaa lainatakseni: "niin pitkään vaihdetaan äijiä, että rupee pisteitä tulemaan".

Peanutbuttersille onnea voitosta.

EDIT: Jaa mä näköjään voitinkin tuon oman pelini. Mitä viddua se yahoo oikein säätää?
Laukauksissa olin lopulta päässyt ohitse, vaikka itse olin huonolla matikkapäälläni laskevinani, että oisin jäänyt viime yön perusteella 2 laukauksen päähän.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
beerhunter kirjoitti:
Tosin saa poijilla nuppi seota totaalisesti jos meinaan Instigatoria(nimi kertoo jo) vastaan jäähyt viedä: 77 min vs 20

Nonni! Tappio tuli taas, vaikka kirjaimellisesti turpaanottajana toimi TeamKoivu. Miehekkäät 102 jäähyminuuttia lämmittävät Instigatorin manageria. Kolminumeroinen jäähysarake taitaa olla ensimmäinen Nizoralsin/Instigator Incin historiassa. Silloin saa hävitä kun voittaa tappelut vai miten se meni :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jääkone selkeästi lämpenee hitaanlaisesti, eli jatkaa voittokulkuaan nousten säälipleijariviivan yläpuolelle. Sinänsä harmillinen kierros, että kaikki tasaiset kategoriat vastustaja kampesi itselleen. Eräänlaisessa maalivahtikriisissä kamppaileva joukkue asettuu nöyrästi kaatamaan sarjataulukossa pelottavan korkealla keikkuvaa Team Väinöä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Uskomatonta!!

Kivisen Enkelit kaatoi liigan 2.sijalla olevan Ruoholahti Guttersin, eikä pelkästään kaatanut vaan murskasi Guttersit luvuin 12-3. Huikeaa!! Ja tällä voitolla joukkue nousi pois jo tutuiksi tulleelta liigajumbon paikalta. Tosin jotta edes jonkilainen nousu jonnekin noteerattaville sijoille onnistuisi on nyt tästä lähdettävä käyntiin aikamoinen voittoputki. No ei se meidän yleistilanne silti saa tapettua tästä kauden avausvoitosta tulevaa riemua, meillä on täällä Enkelien toimistolla aikamoiset bileet.

Ihanaa Enkelit, ihanaa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Oma joukkueenikin alkaa herätä. Päättyneellä viikolla pelaajani iskivät yhteensä 47 pistettä mikä oli viikon kovin saldo. Noihin mahtui viisi voittomaalia ja neljä alivoimalla tehtyä pistettä. Tehoihin olen erittäin tyytyväinen varsinkin, kun loukkaantumisten takia koko viikon olivat sivussa Afinogenov, Ruutu, Armstrong ja Daze.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
mirasane kirjoitti:
Oma joukkueenikin alkaa herätä. Päättyneellä viikolla pelaajani iskivät yhteensä 47 pistettä mikä oli viikon kovin saldo.

Pakko mainita että Jatkoajan toisessa liigassa joukkueeni Lords of the Rink iski 22+40=62 pistettä joka oli myös viikon paras. 30 yv-pistettä ja 3 av-maalia. Aika täydellinen viikko :)

Liigan nimihän on Jatkoaika5 mutta käsittääkseni liigoja (aktiivisia ainakaan) ei ole kuin Jatkoaika2 ja Jatkoaika5.

Olen muuten ensi kaudella kiinnostunut kutsusta tähän teidän liigaanne ihan uteliaisuudesta mikäli paikkoja vapautuu.
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
InSideHockey kirjoitti:
Pakko mainita että Jatkoajan toisessa liigassa joukkueeni Lords of the Rink iski 22+40=62 pistettä joka oli myös viikon paras. 30 yv-pistettä ja 3 av-maalia. Aika täydellinen viikko :)

Liigan nimihän on Jatkoaika5 mutta käsittääkseni liigoja (aktiivisia ainakaan) ei ole kuin Jatkoaika2 ja Jatkoaika5.

Olen muuten ensi kaudella kiinnostunut kutsusta tähän teidän liigaanne ihan uteliaisuudesta mikäli paikkoja vapautuu.

62 pojoa..hyvä saldo,mutta oliko teillä täysi 20 joukkueen liiga? Vajaassahan joukkueetkin yleensä parempia,mutta anyhow ok pojot
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös