Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 478
  • 9 693

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
sopuli kirjoitti:
Jääkone otti kauden ensimmäisen voittonsa. Voitosta tekee vielä makeamman se, että se tuli Instigatorista.
Instigator Inc. protestoi voimakkaasti tätä tappiota, jonka aiheutti Jääkoneen epäreilut otteet. Kyseinen joukkue teki TAHALLAAN voitton tarvittavat pisteet!
sopuli kirjoitti:
Kyseisen poppoon manageri suorastaan kusetti minua alkuviikosta myymällä minulle aivovammaisen Roenickin! Varsinkin kun annoin vaihdossa todellisen tehomiehet Tuckerin ja Legwandin! (no joo, kohta tulee omaan nilkkaan...)
Kyseessä lienee ollut käänteispsykologinen ostotarjous puoleltasi. Jos olisin tajunnut tämän niin olisin kieltäytynyt tarjouksesta välittömästi jatkoaika2-liigan kirjoittamattomien käänteispsykologiasääntöjen mukaisesti. Valitettavasti älykkyyteni on vain vaatimatonta keskitasoa eikä aina riitä tulkitsemaan vallitsevia tilanteita niin terävästi kuin esim. hyvä ystäväni BB:n Hanna tulkitsee. Tucker on muuten ollut joukkueeni kantava voima tekemällä maalin jokaisessa pelaamassaan ottelussa tällä viikolla. Le Gwand alkaa scouttieni mukaan olla pikkuhiljaa piste per ottelu tahdissa, ellei paremmassakin.

Koska en tiedä mitä yritän tälläkään viestilläni ilmaista, lopetankin näpyttelyn seuraavaan pisteeseen.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Hiljaa ei tule mitään muuta kuin harmia. =)

Mieti vaan rauhassa, ei tässä kait hätää. Huomen aamulla mun tosin pitää varmaankin viedä tämä pc:n emolevy takuuhuoltoon enkä siis taida päästä netin ääreen muutamaan päivään tai kauan niillä sen korjaamiseen nyt meneekään. Sen takia vaan ajattelin että jos hyväksyt sen vaikka vasta huomen illalla niin sitten jää uudet jätkät penkille joksikin aikaa. No, ei sen niin väliä...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
vieri kirjoitti:
Hiljaa ei tule mitään muuta kuin harmia. =)

Mieti vaan rauhassa, ei tässä kait hätää. Huomen aamulla mun tosin pitää varmaankin viedä tämä pc:n emolevy takuuhuoltoon enkä siis taida päästä netin ääreen muutamaan päivään tai kauan niillä sen korjaamiseen nyt meneekään. Sen takia vaan ajattelin että jos hyväksyt sen vaikka vasta huomen illalla niin sitten jää uudet jätkät penkille joksikin aikaa. No, ei sen niin väliä...

Nyt se Vierin show sitten alkoi:) Vähän aikaa jaksettiin olla aloillaan, mutta kun silläkin pääsi kärkisijoille, niin nälkä kasvoi...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jees, Osgood palasi ja torjui heti Detroitille voiton. :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Jees, Osgood palasi ja torjui heti Detroitille voiton. :)

Huomasit varmaan, että Osgood on pelannut nyt 2 peliä, ja voittanu molemmat. Tosin vain toisen mies on aloittanut.
Ja varmaan minäkin olisin voittava maalivahti, jos sattuisin pelaamaan Detroitissa ;) .
Mutta JEE! kuitenkin sinulle :) .
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
repe_joke kirjoitti:
Mutta JEE! kuitenkin sinulle :) .

Jee varsinkin siksi, että Legace loukkaantui ja Osgood saanee vastuuta myös jatkossa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Me ollaan poijjaat hävitty tää peli

Ei helevetti mikä yö Jääkoneelta. Onneksi olkoon vaan, katseet ensi viikkoon.

Leetchin perkelekin kuukauden sivussa. "Team Troopers, FUCK YEAH!!"
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tosiaankin. Kungfua harrastava laiturimme Havlat palasi lomaltaan ja pamautti neljä maalia. Olin jo aamulla hetken hieman ihmeissäni, että noinko se perkele omaan maaliin kiekkoja latoo, mutta onneksi Miller oli murtanut sormensa aamujäällä! Voiko näin paljon tuuria osua yhdelle päivälle yhden miehen osalle?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Mistäs tässä nyt sitten alottais..?


Nash: pelas kaks peliä, ja takasin sairaaksi, nyt meni polvi.
Nieuwendyk: selkä rikki, saattaa päättää koko uran, harmillista.
Chouinard: Joukkueen paras hyökkääjä, 2-6 viikkoa poissa.
Desjardins: Viikko sivussa aivotärähdyksen vuoksi. Joukkueen paras pistemies.
Schneider: lievä nivusvamma, mutta palasi jo kokoonpanoon. Joukkueen toiseksi paras pistemies.
Brodeaur: Polvi rikki, tulossa ehkä jo viikonloppuna takaisin.

Se on ihan kiva kun eivät nua tärkeät hahmot joukkueessa ole loukkaantuneet, PE***** *** ** ***** ************!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ruoholahden kausi jatkui tutusti voittokkaissa merkeissä.
Kumpikaan joukkue ei mielestäni tällä viikolla yltänyt hirveän hyvään suoritukseen, mutta onnekseni oma joukkue oli vähemmän huonompi.

Tulevalla viikolla vastaan asettuu Animaaliset Alfred J Kvaakin johdolla. Minun onnekseni Ottawalla on vain 2 peliä tulevalla viikolla, joten voittoon on jälleen mahdollisuuksia.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:
Tulevalla viikolla vastaan asettuu Animaaliset Alfred J Kvaakin johdolla. Minun onnekseni Ottawalla on vain 2 peliä tulevalla viikolla, joten voittoon on jälleen mahdollisuuksia.

Kannattaa kuitenkin olla varuillaan, sillä viime viikollakin Alfredsson paukutti yksinään yli puolet enemmän maaleja kuin koko Kivisen Enkelit. Pikainen katsaus Ruoholahden tilastoihin paljasti ainakin, että aloitusvoitoissa saan pahasti takkiin tulevalla viikolla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
SammyD kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin olla varuillaan, sillä viime viikollakin Alfredsson paukutti yksinään yli puolet enemmän maaleja kuin koko Kivisen Enkelit. Pikainen katsaus Ruoholahden tilastoihin paljasti ainakin, että aloitusvoitoissa saan pahasti takkiin tulevalla viikolla.

Tarvii tosiaan olla varuillaan, jos niitä 5 maalin iltoja tulee enemmänkin.
Onneksi minulla on heittää Selänne hanskaamaan Alfredssonin kanssa, jos mies meinaa liian tehokkaaksi heittäytyä.

Tilastojen valossa vaikuttaisi tulevan tasainen kamppailu. Itseäni vähän hirvittää tuo maalivahti osasto, kun Weekes on pelannut suht hyvin pari viime peliä Rangers maalilla.
Mutta eiköhän sieltä ne tarvittavat pelit tule, että nollilla en niitäkään kategorioita häviä(tai no ilman taistelua ainakaan).
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Noo perkele. Ajattelin olla kunnon mies ja peluuttaa maalivahteja viimeisenä yönä. Voitto olisi tullut ilman tuota, pistän moisen jatkossa tarkkaan harkintaan...
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
sopuli kirjoitti:
Noo perkele. Ajattelin olla kunnon mies ja peluuttaa maalivahteja viimeisenä yönä. Voitto olisi tullut ilman tuota, pistän moisen jatkossa tarkkaan harkintaan...

Ei varmaan lohduta vitunkaan vertaa, mutta RESPECT!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ja taas häviö. Kiinnostus peliä kohtaan lopahtaa kun tulee takkiin koko ajan etkä oikeastaan voi kauheasti vaikuttaa asioihin.

:( :(
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ozo kirjoitti:
Ja taas häviö. Kiinnostus peliä kohtaan lopahtaa kun tulee takkiin koko ajan etkä oikeastaan voi kauheasti vaikuttaa asioihin.

:( :(

No äläs nyt. Paremminhan sulle menee, kun minulla viime kaudella.

Treidejä tekemällä saatat päästä nousuun, ja waiverista löytyy sillon tällön helmiä.

Itse voit kyllä vaikuttaa asioihin, mutta ensiksi pitää ottaa no trade clause pykälä pois kaikkien sopparista.
Ja ylipäänsä tehdä treidejä, joista et jää 100-0 voitolle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tappiosta tappioon

Onkohan kukaan onnistunut menemään kokonaista kautta läpi ilman voittoja?

Jännä oli taas katsoa kuinka jälleen juuri se minun vastustajani keräsi koko liigan kierroksen kovimpiin kuuluvat pisteet ja että minun joukkueeni tehoilla olisi pärjännyt joitakin vastaan ihan mukavasti. Tosin maalivahtipeli on alun koomailun jälkeen ollut suorastaan erinomaista kun Kipper pelasi viime viikolla kaksi kappaletta nollapelejä ja edelliselläkin yhden. Myös Aebischer on pelannut hyvin vaikka Kipperin tasolla ei olla oltukaan.

Kyllä on maalintekijöiden hankkiminen vaikeaa. Jokainen maalintekijä tuntuu vastaavan suunnilleen noin kahta hyvin syöttöjä keräävää pelaajaa plus maalivahtia. Minun joukkueeni on alkukauden perusteella kasattu päin persettä (kiitos tämän managerin) ja kukaan suurien odotuksien alla olevista pelaajista ei ole ollut sellainen maalintekijä kuin toivoin. Viime viikollakin minun joukkueeni sai aikaiseksi huikeat 3 maalia, sitten vielä jaksaa ihmetellä miksi voittoja ei tule.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Onkohan kukaan onnistunut menemään kokonaista kautta läpi ilman voittoja?

Täältä käsi pystyyn. Viimeksi en todellakaan voittanut peliäkään, vaikka yritystä oli enemmän kun keskikokoisessa kaupungissa.

No ajattelin korjata vahingon ja voittaa tällä kertaa kaikki pelit.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
flintstone kirjoitti:
Onkohan kukaan onnistunut menemään kokonaista kautta läpi ilman voittoja?

No tämänhetkinen sarjakärki rämpi viime kauden läpi ilman yhtään voittoa:) Jotain on siis opittu.

flintstone kirjoitti:
Kyllä on maalintekijöiden hankkiminen vaikeaa. Jokainen maalintekijä tuntuu vastaavan suunnilleen noin kahta hyvin syöttöjä keräävää pelaajaa plus maalivahtia. Minun joukkueeni on alkukauden perusteella kasattu päin persettä (kiitos tämän managerin) ja kukaan suurien odotuksien alla olevista pelaajista ei ole ollut sellainen maalintekijä kuin toivoin. Viime viikollakin minun joukkueeni sai aikaiseksi huikeat 3 maalia, sitten vielä jaksaa ihmetellä miksi voittoja ei tule.

Onneksi tällä kaudella ei ole käytössä kaikkia mahdollisia game-tying-goal- ja ym-kategorioita. Aikaisemmin maalinteko oli korostunut liikaa tilastoissa. Tosin vieläkin meillä on GWG, jolloin maalit ovat hieman arvokkaampi, kuten mielestäni kuuluu ollakin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
nro.44 kirjoitti:
Mistäs tässä nyt sitten alottais..?


Nash: pelas kaks peliä, ja takasin sairaaksi, nyt meni polvi.
Nieuwendyk: selkä rikki, saattaa päättää koko uran, harmillista.
Chouinard: Joukkueen paras hyökkääjä, 2-6 viikkoa poissa.
Desjardins: Viikko sivussa aivotärähdyksen vuoksi. Joukkueen paras pistemies.
Schneider: lievä nivusvamma, mutta palasi jo kokoonpanoon. Joukkueen toiseksi paras pistemies.
Brodeaur: Polvi rikki, tulossa ehkä jo viikonloppuna takaisin.

Ei mene hyvin täälläkään:
Ruutu: Selkä paskana 3-12 viikkoa sivussa
Daze: Selkä rikki. Ollut jo pitkään lasaretissa, paluusta ei tietoa
Zubrus: Joukkueen alkukauden ykköshyökkääjä. Nivunen pamahti toissa viikolla, paluusta ei tietoa
Armstrong: Nivunen hajosi lokakuun lopussa. Poissa vielä 2-4 viikkoa.
Armstrong: I
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
No niin..aamulla kun yahootani kattosin niin kylmähiki alkoi valumaan kun kiukuspäissäni tehty kauppaehdotus oli mennyt läpi...

TeamKoivulle

John Madden C
David Aebischer G

Enkeleille

A.Ovechkin LW
G.Snow G

Ei voi mitään toinen ykkösmokke oli saatava ja Madden tuo lisää aloituksia ja toivottavasti jotain muuta. Fakta on se ettei pelkästään Vokounilla tätä maalivahtiosastoa pystynyt klaaraamaan millään,jä tältä osastolta olen saanut pataan joka viikko...No,Ovechkin saatiin waiverista("ilmainen"),mutta kyllä kaverin menetys vähentää yv-pisteitä ja muita pojoja.Ei auta itku ei...Colorado näyttää kuitenkin pelaavan hyvällä tasolla tällä hetkellä ja Aebi tulee pelaamaan paljon.Aika näyttää paljonko tässä voitin/hävisin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös