Lätkämanageri: Jatkiksen Parhaat

  • 10 140
  • 203

Voittaja

Jäsen
Uusi liiga on valmis noin puolen tunnin kuluttua, ja ainakin 20 ekaa sinne haluavaa voivat liittyä joukkoon kummaan, heti sen jälkeen.

Liigan nimi: Jatkiksen Parhaat
salasana: jatkis

Lisäinfoa tulossa hetken päästä....

Päivitys:
League ID#: 13708
Password: jatkis

Eli noilla pääsee sisään. Pelitapana on Head to Head. 20 ekaa mahtuu mukaan, sitten liiga on täynnä. Käytetään tota autopick juttua, eli kaikki valkkaamaan omaa drafti järjestystä...

Komissaari Voittaja
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Sisällä ollaan nimimerkillä HIFK69. Vielä en aio kasata joukkuetta, koska kauden alkuun on vielä aikaa.

Edit: Vai oliko niin että noita kenttiä sai kokeille niin paljon kuin halusi johonkin määräpäivään saakka?
 
Viimeksi muokattu:

Voittaja

Jäsen
Joo, kenttiä saa muokata kyllä, mutta toi drafti-järjestys kannattaisi tehdä nyt heti, niin saataisiin sitten hyvissä ajoin drafti tehtyä, ja jokaisen joukkue selville. Drafti suoritetaan sitten, kun kaikki ovat ilmoittaneet olevansa valmiita.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Voittaja
Drafti suoritetaan sitten, kun kaikki ovat ilmoittaneet olevansa valmiita.

En tiennytkään että tässä suoritetaan drafti, mutta olen kyllä valmis siihen. Voisiko joku kerrata minulle miten tämä homma toimii? Voisimme varmasti myös kaikki laittaa omat draftauksemme tänne, niin ne löytyisi helposti sitten täältä eikä tarvitsisi kirjoitella papereille niitä.
 
Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mukana joukkueella Ghostbusters.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Draft suoritetaan siten, että menet valitsemaan kohdasta My team Edit pre-rankings. Siellä on valmiina oletuslista, joka on tehty viime kauden perusteella, mutta halutessasi voit muokata listaa siirtämällä pelaajia oikealla olevaan laatikkoon. Järjestys on siis se, että listasi ensimmäinen pelaaja on se, joka on oikeanpuoleisessa laatikossa ylimpänä. Kun oikeanpuoleinen laatikko on menty loppuun draftissa eli kaikki on valittu, alkaa valitseminen keskimmäisen, eli oletuslistan mukaisessa järjestyksessä. Kaikki hoituu siis automaattisesti. Vasemmanpuoleinen on käsittääkseni skippauslista, eli sinne voi laittaa pelaajia, joita ei halua missään nimessä joukkueeseen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Oliko liiga siis tuo Jatkoaika1 vai Jatkiksen Parhaat?

Edit: Olen nyt pihalla kuin lumiukko. En löydä sitä My team kohtaa enkä edit pre-rankingsia.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mukana kun peräpukama
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Yahoo-addiktina liityin tännekin, Downfield Goons valmiina. Toivottavasti saadaan tarpeeksi jengejä mukaan.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Ck
Oliko liiga siis tuo Jatkoaika1 vai Jatkiksen Parhaat?

Edit: Olen nyt pihalla kuin lumiukko. En löydä sitä My team kohtaa enkä edit pre-rankingsia.

Oletko jo rekisteröitynyt liigaan? Eli antanut liigan ID:n ja salasanan, jonka jälkeen kaikki liigan joukkueet tulevat esiin liigan etusivulla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Ghost
Oletko jo rekisteröitynyt liigaan? Eli antanut liigan ID:n ja salasanan, jonka jälkeen kaikki liigan joukkueet tulevat esiin liigan etusivulla.

En ole. Mistäs siihen pääsee? Voiko ihminen tosiaankin olla näin pihalla kuin minä?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Ck
En ole. Mistäs siihen pääsee? Voiko ihminen tosiaankin olla näin pihalla kuin minä?

Sign in -> sing up now -> join custom league -> kirjoita ID-numero ja salasana
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Ghost
Sign in -> sing up now -> join custom league -> kirjoita ID-numero ja salasana

Olen jo kirjautunut viime vuonna ja nyt joudun suoraan siihen etu sivulle. Sitten kirjauduin tuonne Jatkikseen. Minulle tuli valikkoina joko perusta oma liiga, etsi liiga tai liity johonkin liigaan summamutikassa. Olen painanut varmaan kaikkia nappeja mitä tuolta sivuilta löytyy, mutta ei se ohjaa minua siihen mihin pitäisi se ID kirjoittaa.

nimimerkillä: Olenko dorka?
 

Voittaja

Jäsen
Taitaa olla vielä 3 paikkaa jäljellä, eli jos haluaa mukaan, niin riprap vauhtia. Ja samalla toivon, että kaikki tekisivät sen pre-draftin valmiiksi, niin ei tarttis sitten kauden kynnyksellä enään odotella ja hoputtaa pelaajia siihen, vaan että kaikki olisi valmista jo hyvissä ajoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös