Kyttäätkö naapureita?

  • 1 481
  • 11

Kyttäätkö?

  • Totta ihmeessä. Jos ei muuta niin hyvää ajanvietettä.

    Ääniä: 19 14,8%
  • Tarvittaessa. Ympäristön tarkkailu edistää turvallisuutta naapurustossa.

    Ääniä: 29 22,7%
  • En. Ärsyttää kun jotkut mulkoilee ikkunoista.

    Ääniä: 43 33,6%
  • Mä en oo kuullu mitään. Jokainen huolehtikoon omat asiansa.

    Ääniä: 37 28,9%

  • Äänestäjiä
    128

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koska sivuunkirjoittaneella kävi taannoin tapaus, jossa en kytännyt vaikka ehkä olisi pitänyt, tiedustelen nyt arvon palstalaisilta mielipiteitä tästä kansanviihteestä. Keskustelu voitaneen laajentaa myös täysin ventovieraiden kanssaihmisten tarkkailuun.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uteliaisuus heräsi, mitä et kytännyt, vaikka olisi pitänyt? Itse en kyttäile naapureita.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eipä ainakaan meikäläistä kiinnosta naapureiden tekemiset, joskus tuossa naapuritalossa asui lauma juoppoja, jotka intoutuivat välillä kovaan ääneen riitelemään asioista, ärräpäiden sävyttämänä tönivät toisiaan. Silloin tuli katsottua etteivät nyt toisiaan tapa siellä.
 

Veijari

Jäsen
Ikkunoita vastapäätä oleva talo on sen verran kaukana, että vähän on hankalaa se kyttääminen eikä kiikareitakaan kehtaa hankkia. Mitä tulee oman talon asukkaisiin niin kyllä tulee kytättyä, varsinkin mitä hiippareita rappukäytävässä ja sisäpihalla liikkuu. Kerran sain erään narkkarin sisäpihalta fillareiden kimpusta kiinni ja kun menin kysymään, että mitäs sä täällä teet niillä työkaluillasi, niin poika vastasi pokkana, että tässähän minä yritän saada tätä mun polkupyörää irti tästä telineestä. Huomautin kaveria, että on muuten meikäläisen fillari ja sanoin, että ellet nyt heti ala juoksemaan ja hyppää tuon aidan yli niin tulee kytät paikalle. Kaveri otti ja lähti, ja minä vein fillarini olohuoneen koristeeksi.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tunnustan kyttääväni. Ainakin välillä. En kuitenkaan tahallani. Uteliaisuuttani.
Joskus jopa kuvannut naapureita.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Totta helvetissä. Kahden vuoden kyttäilyn tuloksena on nähty kahteen kertaan tissit. Eli keskiarvona on yksi pari per vuosi. Jos haluat enemmän tietoa ko. tisseistä niin laita YV:tä.

edit. Tarkennetaan vielä, että kyseessä on opiskelija-asuntoja, joten tissitelineet ja myös itse tissit ovat ihan OK näköisiä.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä taidan olla harvinaisuus, en kyttää naapureita, mutta minua on pyydetty kyttäämään. Vaan eipä tässä mitään erikoista lopulta ole. Taloyhtiön hallituksen pj:nä sain viimeisimmän tällaisen soiton/pyynnön noin pari tuntia sitten. Kuulemma toisessa rapussa jätetään ovia auki, rappuvaloja päälle ja sitä rataa. En silti suostunut kyttäilemään mitä naapurirapussa tapahtuu. Muiden asuminen kiinnostaa vasta siinä vaiheessa, kun siihen on "viran" puolesta pakko puuttua.

Omien naapurieni kanssa välit ovat siinä määrin hyvät, ettei tartte tai halua kytätä. Ihan sopivasti ollaan juttusilla muutoinkin ja kun emme kukaan häiritse toisiamme, niin leikkiköön puolestani vaikka Tarzania omassa kodissaan.

Edit. Kyöstin kyttäilyn ymmärrän kyllä täysin ;) Aika vähällä vaivalla moinen "saalis".
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksu00 kirjoitti:
Uteliaisuus heräsi, mitä et kytännyt, vaikka olisi pitänyt? Itse en kyttäile naapureita.
No tämähän oli sellanen tapaus, että tuossa toissa viikolla keskellä yötä heräsin kun pakettiauto suhasi tässä taloyhtiön pihamaalla. Nyt luin sitten lehdestä, että täälläpäin oli käynyt porukkaa varastelemassa aluvanteita. Rikospaikalla nähty vaalea pakettiauto. Joten ei olis ollut pahasta zoomata auton rekkari. Toteutin kuitenkin mentaliteettia "en oo kuullu mitään". Vähän harmittaa.

Kyöstin tulos on kyllä aika hyvä. Jos tissiparin vuodessa saa tirkisteltyä, niin se on jo jotain.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä ikinä on asunutkin, niin aina löytyy jostain naapureita, jotka eivät välitä/ajattele, että joku katselee heitä, kun vähissä vaatteissa liikutaan. Olen nähnyt myös naapurin täysin alasti, mutta tässä tapauksessa oli valitettavasti samaa sukupuolta. Jos nyt naapuritalossa kauniimpaa sukupuolta edustava ihminen liikkuu vähissä vaatteissa, niin enpä nyt ainakaan verhoja vedä alas. Ihan söpöjä löytyy.

Mutta en luokittelisi itseäni miksikään kyttäiliäksi, mutta jos ei ole mitään tekemistä tai puhuu kännykässä ja kattelee ikkunasta ulos, niin voihan sitä naapureihin katsella. Välillä kun tekee pidempiä aikoja yötöissä, niin omaan päiväsaikaan ympäristö on aika kuollutta.

Varsinaisia kyttäilijöitähän on kaikki iäkkäät vanhukset.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kyttasin hetken, mutta mitas tollasia republikaaneja ja hissukoita kyttaamaan. Boring!

Itte vetelen mulkkusillani takapihalla ja laulan Det glider in kovaan aaneen. Joskus lyon golfpalloja puolivahingossa aidan yli.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nykyään täysin mahdotonta kytätä naapureita mutta entisessä asunnossa olisi onnistunut hyvinkin, jäi kuitenkin yhteen kertaan ja silloinkin oli kyseessä naapurin vieras.
Lähinaapurin rouva soitti ja pyysi nopeasti tulemaan heille, näyttäisi jotain mahtavaa.
Jätin marjapuuron vispaamisen kesken, nostin mukulat leikkikehään ja juoksin naapuriin. Portilla viiletti jo kaksi muutakin naapurinnaista ja kaikilla sama osoite.
Jonossa kipitimme talon rouvan opastamana yläkerran makuuhuoneen ikkunaan, josta näkyi esteettömästi kolmannen naapurin pihassa alastomana päivää paistatteleva suosittu ja huippu, huippu, huippu komea miesnäyttelijä.
Kantsi juosta sillä näimme kaiken, ihan kaiken.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös