Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

  • 613 529
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmeellisen pöljää porukkaa täällä. Miten tuo linkityssääntö ja sen "punainen lanka" ei mene jollain kupoliin.

Ei omalta osaltani ole kysymys ainakaan mistään vastarinnasta tai saivartelusta, vaan ihan oikeasti siitä, että kun linkitykistä viikon pelikieltoja jaetaan, niin siihen on kai selkeä raja olemassa. Linkityssääntö on minulle suht selvä, mutte edelleen minulle on hiukan epäselvää, onko seuraava linkitys sääntöjen mukainen:

"Entä linkit, joista selviää, että ne johtavat esim tiettyyn lehteen, mutta artikkelin sisällöstä ei ole kuvausta?"

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että asenne "palsta on ylläpitäjien omaisuutta, ja käyttäjät sitten joko osallistuvat tai jättävät osallistumatta" on melko perseestä, olen enemmänkin "käyttäjiltä käyttäjille"-kannalla.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että asenne "palsta on ylläpitäjien omaisuutta, ja käyttäjät sitten joko osallistuvat tai jättävät osallistumatta" on melko perseestä, olen enemmänkin "käyttäjiltä käyttäjille"-kannalla.
Tarkennetaan sen verran lausuntoani, että ideaalihan olisi just niinkuin benicio sanoo. Se vain vaatisi sen että kaikki käyttäjät (jos oikein osasin hakea, vajaat 12500) myös panostaisivat yhtäläisesti palstan ylläpitoon. Oma panokseni palstan eteen on rajoittunut muutamaan höpöhöpö-tason viestiin, joten en koe että näissä olosuhteissa minulla olisi paljonkaan sananvaltaa moderointikäytäntöihin. Mikä tietysti on kaikkien kannalta kauhean ikävä asia.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Voisiko tuon Peliluolassa olevan Guitar Hero-ketjun nimeä vähän laajentaa, siellä kun on sitä Rock Band-keskusteluakin seassa. Eli vaikka "Guitar Hero, Rock Band ja muut musiikkipelit" tai jotain.

EDIT: Kiitän.
 
Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viasatin mainosbanneri jyrää kaiken alleen. Esim. Pikalinkeistä ylimpiä ei näy niissä osioissa missä tuo pyörii.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylläpä lämmitti sydäntä kun vankilan ikkunasta käsin sain seurata kuinka kanssavajakit ja -avohoitopotilaat nousivat täällä suu vaahdossa ja pakkoliikkeissään nytkyen barrikadeille puolustamaan muita yhtä mielisairaita yksilöitä jotka kannattavat SaiPaa ja jotka saivat isolta ja pahalta auktoriteetilta mielestään ansaitsematonta paskaa niskaan. Tämmöstä samanlaista talvisota-henkeä kun saataisiin SaiPan joukkueeseenkin niin olisipa se jotain. "Keharia ei jätetä!" vai miten se meni..

Ilmeisesti pelikiellot napsahtivat minulle ja atskulle kirjainhassuttelusta. Täytyypä sitten varoa ensi kerralla niitä. TPS on sitten Tepsi ja HPK Hopoko tästä lähin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eikö penaltti tullutkaan liian pitkästä lainauksesta??
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No helvetti, saattaa olla, sähän niitä fanitat eli kai sä tiedät.

Sitten oikeastaan ymmärrän entistä vähemmän miksi annettiin sakkoa, eli kakkua. Kaksi tuomaria seisoo vieressä, molemmat sanoo, en nähny. Anna sakkoa, saatana.
 

Ylläpito

Administrator
Viasatin mainosbanneri jyrää kaiken alleen. Esim. Pikalinkeistä ylimpiä ei näy niissä osioissa missä tuo pyörii.
Kyseinen ongelma esiintyi IE selaimella, eikä tätä valitettavasti huomattu alkuperäisessä testauksessa.

Nyt menujen pitäisi toimia normaalisti myös IE selaimella. Kiitokset ongelmasta ilmoittaneille henkilöille.
 

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten toi aikavyöhyke näyttää tuolla alalaidassa kokoajan +3. Omissa asetuksissa on +2 tuntia! Ärsyttävä seurata keskustelupalstaa, kun se menee tunnin edellä.. Siis silloin, kun en ole kirjautuneena sisälle!
 
Miten toi aikavyöhyke näyttää tuolla alalaidassa kokoajan +3. Omissa asetuksissa on +2 tuntia! Ärsyttävä seurata keskustelupalstaa, kun se menee tunnin edellä.. Siis silloin, kun en ole kirjautuneena sisälle!
Aikavyöhyke johtuu jokaisen omista asetuksista.

GMT +2:00 (Helsinki, Tallinna) sekä kesä-ja talviajan tunnistus päälle, niin ajan pitäisi muuttua.

Moderaattorit
 

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aikavyöhyke johtuu jokaisen omista asetuksista.

GMT +2:00 (Helsinki, Tallinna) sekä kesä-ja talviajan tunnistus päälle, niin ajan pitäisi muuttua.

Moderaattorit


Jep, näinhän ne siellä asetuksissani on ja silloin kun olen kirjautuneena sisään näyttää oikeaa kellon aikaa. Jos seuraan keskustelupalstaa sillain, etten ole kirjautuneena sisään, niin se näyttää +3 tuntia. Aikaisemmin toi aika on näkynyt ei kirjautuneenakin oikein, mutta ei nyt.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Jep, näinhän ne siellä asetuksissani on ja silloin kun olen kirjautuneena sisään näyttää oikeaa kellon aikaa. Jos seuraan keskustelupalstaa sillain, etten ole kirjautuneena sisään, niin se näyttää +3 tuntia. Aikaisemmin toi aika on näkynyt ei kirjautuneenakin oikein, mutta ei nyt.

Myös minulla samainen ongelma!
Kun en ole kirjautuneena sisään näyttäisi tällä hetkellä (kello 18.29 2.11.2010) viestejä lähetettävän aikaan kello 19.29, joten tunnin on keskustelupalstan kello aikaa edellä.
Kirjautuneena on siis ajat ok.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos seuraan keskustelupalstaa sillain, etten ole kirjautuneena sisään, niin se näyttää +3 tuntia. Aikaisemmin toi aika on näkynyt ei kirjautuneenakin oikein, mutta ei nyt.
Myös minulla samainen ongelma!
Täällä on sama ongelma myös.
Anteeksi nyt, mutta miten helvetissä toi on muka joku ongelma? Onko se jotenkin liian vaivalloista aina kirjautua sisään palstalla surffatessa?
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Anteeksi nyt, mutta miten helvetissä toi on muka joku ongelma? Onko se jotenkin liian vaivalloista aina kirjautua sisään palstalla surffatessa?

No eipä se toki ainakaan minulle ole; Ajattelin vain myös muiden kuin rekisteröityneiden käyttäjien kannalta tätä tilannetta, koska yllätys yllätys; Myös sellaisia täällä saattaa pyöriä =)
 

bryant

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & D-Team
tapatalk

Olisi mahtavuutta saada jatkoaika mukaan tapatalk nimiseen kännykkä softataan. Tämä softa on siis tarkoitettu foorumien lukemiseen ja kommentointiin. Softa löytyy iphone, android ja nokia alustoille. Foorumin pystyy lisämään ilmaiseksi ohjelman toiminnan piiriin osoitteesta www.tapatalk.com

Joku tästä saattanut täällä mainita, mutta tuo 100 sivua kahlattavaa oli hieman liikaa minulle.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tuon "mikä lätkämaila sinulla on" -keskustelun voisi varmaan siirtää kierrätyksestä tuonne yleisen jääkiekkokeskustelun puolelle samoin kuin "nappaako ulkojäät" -keskustelunkin.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Sekalaisten kysymysten mammuttiketju meillä on jo, nyt Yleistä keskustelua SM-liigasta on muodostumassa samanlaiseksi sillisalaatiksi, jossa puidaan laitaplekseistä, jään jäädyttämisestä ja ties mistä.

Uusien topicien aloittaminen on kyllä tällä hetkellä aivan jäätävän huonoa sekä käyttäjien että moderaattoreiden osalta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ilmeisesti Nokia E71 ei tue tuota Tapatalkia, mistä on maininta ilmoituksissa. Vai enkö vain osaa?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ilmeisesti Nokia E71 ei tue tuota Tapatalkia, mistä on maininta ilmoituksissa. Vai enkö vain osaa?

Nokia Ovi:n mukaan Tapatalk ei toimi E71:ssa.

"Valitettavasti tätä tuotetta ei ole saatavilla laitteeseen Nokia E71. Selaa muuta mahtavaa sisältöä alla olevassa Aiheeseen liittyvää -osiossa."
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Tapatalk lisää oletuksena viestin loppuun, notta "Lähetetty minun pimpelipom-kännystä käyttäen Tapatalkia". Tuohon voisi heti alkuun ottaa jonkun kannan, että onko tämä "ylimääräinen" ja sinänsä turha allekirjoitus ok vai ei. Tuonhan saa pois Tapatalkin asetuksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös