Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan toimitukselle ja moderaattoreille

  • 200 417
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Peksi34
Miksi pystyn kirjoittamaan tänne vaikka kirjoitusoikeuteni vietiin kaksi päivää sitten? =O

Jotain vikaa ilmeisesti moderaattoreiden toiminnassa.

Miksi ylipäätänsä sanot tuosta? Minä ainakin kirjottaisin niin paljon kuin sielu sietää ja niin kauan kunnes modet huomaisivat erheensä....
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti Hartza
Jos kerran henkilökohtainen mielipiteesi on tämä, niin miksi nimimerkki "Tunkki" sai jatkaa vuosikaudet Jatkoajan sääntöjenvastaista toimintaa?
Mitä ihmettä minun henkilökohtainen mielipiteeni Tunkista liittyy siihen, mitä Tunkki on saanut tai ei ole saanut tehdä?

Tuo Daespoon "eikä meitä ole häirinnyt" on aika normaali asenne tänne palstalle kirjoittavien keskuudessa. Ehkä olisi kuitenkin syytä huomioida, että yhden kirjoittajan ja muutaman kaverin mielipiteet eivät varmaankaan edusta kovinkaan eksaktisti kymmenientuhansien palstan lukijoiden yleistä mielipidettä...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No moderaattorit varmaan tietävät asian paremmin joten kysynkin ketjun hengessä heiltä että tuliko Tunkista paljon valituksia ja jos tuli, oliko niistä kuinka suuri osa Blues faneilta?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kengän kuva persuksille.

Hello,

tämä asiani ei sentään ansaitse omaa ketjuaan, mutta ajattelin että liittynee tarpeeksi Jatkoaika-kommentointi ketjuun.

Sean Avery jätti eilen taakseen Lahden savuavat kiekkorauniot. Myös alle/yllekirjoittaneen aika Jatkoajan toimittajana tuli ilmeisestikin 28.11.2004 lopullisesti päätökseen.

Tuhansin kyynelin kiitän jokaista henkilöä joka joskus luki jonkun kirjoittamistani artikkeleista. Ehkä joskus jaksan keksiä jonkun paikan josta tarinoita voitte lukea jatkossakin. Ainakin Steve Parsonsin tarina jäi pahasti kesken, se vituttaa jonnin verran.

Tein itse virheen jonka tunnustaminen on vaivatonta vaikkakin 'lipsahdukselleni' oli toki muitakin kanavia - tämän lauseen ymmärtänevät vain Jatkoajan toimituksen henkilöt.

Silti näytän isoa keskisormea samaisille ihmisille kuitenkin - kaikesta ihanuudesta, ystävyydestä ja jopa rakkaudesta huolimatta - koska alle/yllekirjoittanutta epäiltiin/syytettiin suuren maailman paranoidiseen tyyliin jonkinlaisen Jatkoaika-salaliiton ylläpitämisestä. Jees jees, näin tää menee poijjaat tää mualima, otetaan malja kaikelle vääryydelle.

Olipa lopetus tällekin päivälle/viikolle.

5 minutes for fighting terveisin,
Jukka Suutari / Cairns
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Re: Kengän kuva persuksille.

Viestin lähetti Cairns


Tein itse virheen jonka tunnustaminen on vaivatonta vaikkakin 'lipsahdukselleni' oli toki muitakin kanavia - tämän lauseen ymmärtänevät vain Jatkoajan toimituksen henkilöt.

Silti näytän isoa keskisormea samaisille ihmisille kuitenkin - kaikesta ihanuudesta, ystävyydestä ja jopa rakkaudesta huolimatta - koska alle/yllekirjoittanutta epäiltiin/syytettiin suuren maailman paranoidiseen tyyliin jonkinlaisen Jatkoaika-salaliiton ylläpitämisestä. Jees jees, näin tää menee poijjaat tää mualima, otetaan malja kaikelle vääryydelle.


Tainnut itseltäni mennä jotain ohi?

Minkä takia Pelicans osiossa oleva ketju Averyn lähdöstä on lukittu?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Re: Re: Kengän kuva persuksille.

Viestin lähetti KPL
Minkä takia Pelicans osiossa oleva ketju Averyn lähdöstä on lukittu?

Luultavasti siksi, koska Averysta on jo ketju, jossa aiheesta keskustellaan.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Onko suosikkijoukkue-kohdassa tekstille jonkinnäköinen maksimipituus? Vai meneekö tekstini näkymättömyys ATK-tyyppisten ongelmien pitkään piikkiin?
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Re: Re: Re: Kengän kuva persuksille.

Viestin lähetti DAF
Luultavasti siksi, koska Averysta on jo ketju, jossa aiheesta keskustellaan.

No joo. Ajattelin vaan, että jos olisi ollut jotain "hämärää" siinä taustalla, kun tuosta Cairns jutusta herää vähän kysymyksiä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Re: Re: Re: Re: Kengän kuva persuksille.

Viestin lähetti KPL
No joo. Ajattelin vaan, että jos olisi ollut jotain "hämärää" siinä taustalla, kun tuosta Cairns jutusta herää vähän kysymyksiä.

Kaikessa ei liene salaliittoja, vaikka muutamien seurojen ihmiset sitä ajatusta tälläkin palstalla viljelevät.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Flonaldo
Mitä ihmettä minun henkilökohtainen mielipiteeni Tunkista liittyy siihen, mitä Tunkki on saanut tai ei ole saanut tehdä?

Käsittääkseni sinulla on ainakin joskus ollut vastuun ohella myös sananvaltaa siihen mitä palstalla kirjoitellaan tai kuka palstalla kirjoittelee. Korjaa toki, mikäli olen väärässä.
 

Naama-Mikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
"Nimimerkki Naama-Mikko ei miellyttänyt moderaattoreita wanhalla naamakertoimellaan. Hänkin saa siis pitää tunkkinsa ja menettää kirjoitusoikeutensa."

Katsokaas Moderaattorit niitä IP:itä uudestaan. Minulla ei ole minkäänlaisia yhteyksiä tähän juuri potkittuun Tunkkiin.

Kiitos jo etukäteen, ehkä vahingon saa vielä korjattua... Miksi muuten pystyn yhä kirjoittamaan?
 

Kyle

Jäsen
Re: Kengän kuva persuksille.

Viestin lähetti Cairns

Tuhansin kyynelin kiitän jokaista henkilöä joka joskus luki jonkun kirjoittamistani artikkeleista.

Jukka Suutari / Cairns

Jaa tarkoittaako tämä, ettei näitä kyseisiä artikkeleita ole enään Jatkoajassa? Jos näin on lähden, Cairnsin loistavien kirjotusten muistoksi, etsimään jostain kadulta tappelu kaveria jotta saan purettua vihani johonkin.

Olin meinaan juuri keksinyt, että tekisin äidinkielen tutkielman/aineen jääkiekon gooneista ja Jatkoaijassa olisi ollut juuri loistavia kolummeja joista olisi ollut apua.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Moderaattorit - sankareita vai peppureikiä?

Viestin lähetti Sistis
Jatkoaika on Uganda ja Moderaattorit ovat Idi Amineja.



Kyllä. Jatkoajan listauduttua pörssiin, on täällä jatkuvasti ollut ohrana sormi liipaisimella.



Onneksi vapaasta maailmasta löytyy ainakin kaksi paikkaa, joissa valvontaa ei tunneta. Toinen on HPK:n tilinpäätös ja toinen on Futisforum.



Kannatan. Samaten antimoderaattorit voisivat perustaa moderoimattoman paskanjauhannan keskustelupalstan. Esimerkiksi www.paskaforum.org -domain näyttäisi olevan vapaana. Minä ainakin tulisin täyttämään teinismi-tarpeitani tuolle palstalle kirjoittelemalla "Jokerit on homo"- ja "tepsin tsiirliiderillä on parempi perse kuin saipan kannattajilla"-ketjuja.



Onneksi leikit tulella liikkuessasi heikoilla jäillä. Se on nimittäin tuplasuojaus. Jos jää pettää, saat hetkessä aikaan nuotion, jonka ääressä kuivatella ja estät paleltumakuoleman. Jos taas tuli tarttuu kalsareihisi, ei tarvitse, kuin pomppia kovasti, niin jää pettää ja vaatteesi sammuu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Naama-Mikko

Katsokaas Moderaattorit niitä IP:itä uudestaan. Minulla ei ole minkäänlaisia yhteyksiä tähän juuri potkittuun Tunkkiin.

Kiitos jo etukäteen, ehkä vahingon saa vielä korjattua... Miksi muuten pystyn yhä kirjoittamaan?

Modet ovat varmaan huomanneet virheensä ja jättäneet antamatta pelikieltoa sinulle.
 
Saiskohan tuolta Lukon osiosta siirrettyä tuon Iiro Tarkin jo takaisin Hermekseen, ja Miksu Vuorioon FPS:ään, niin näyttäisi tuo veskariosiokin taas vähän normaalimmalta?

Kiitos.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pelikieltoa kommentista "hävetkää, vitun paskat" ja vieläpä Bluesin kannattajalle, jonka joukkue oli juuri hävinnyt edellisen pelinsä. Mielestäni aika huvittavaksi menee jo. Pahempiakin one-linereita on mennyt useasti tällä palstalla läpi, ja nyt tuollaisesta, vieläpä kohtalaisen kevyestä avautumisesta tulee pelikieltoa? Ei ummarra.
 
Suosikkijoukkue
Sharks
Nämä moderaattorit seuraavat näköjään pelkästään SM-Liiga-palstaa. Jos kirjoittaa johonkin SM-Liiga otteluketjuun vaikka, että "Blues pelas tänään ihan vituillee" niin siitä saattaa saada jo pelikiellon, mutta Mestis-osiossa keskustelu on jo muuttunut aivan älyttömäksi. Eikö modeja kiinnosta Mestis-osio ollenkaan?
 

nakman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pieni toive.

Kun tuo NHL ilmeisesti jää pelaamatta, niin eikö sen tilalla voisi ottaa Jatkoaikaan Elitserien vaikka siihen NHL kohtaan? Ainakin itse olen todella huono ruotsin kielessä, niin Ruotsalaisilta sivuilta en ymmärrä mitään. Mielenkiintoa kyl olisi seurata sen liigan juttuja, koska sielä on parhaat Suomalaiset pelaajat ja paljon muitakin NHL Pelaajia.

Tai voisihan niitä pelaajien tehoja ja maalivahtien tilastoja kolumneistakin lukea, jos joku/jotkut jaksaisivat ottaa selvää ja kirjoittaa niistä. Uskoisin muidenkin olevan kiinnostuneita. Olenko väärässä?
 

Toimitus

Jäsen
Re: Pieni toive.

Viestin lähetti nakman
Kun tuo NHL ilmeisesti jää pelaamatta, niin eikö sen tilalla voisi ottaa Jatkoaikaan Elitserien vaikka siihen NHL kohtaan? Ainakin itse olen todella huono ruotsin kielessä, niin Ruotsalaisilta sivuilta en ymmärrä mitään. Mielenkiintoa kyl olisi seurata sen liigan juttuja, koska sielä on parhaat Suomalaiset pelaajat ja paljon muitakin NHL Pelaajia.

Tai voisihan niitä pelaajien tehoja ja maalivahtien tilastoja kolumneistakin lukea, jos joku/jotkut jaksaisivat ottaa selvää ja kirjoittaa niistä. Uskoisin muidenkin olevan kiinnostuneita. Olenko väärässä?

Kiitoksia palautteesta. Vinkkisi otetaan huomioon ja pohdinnan alle toimituksen sisällä.

Valitettavasti meillä ei ole resursseja kovinkaan kattavaan Elitserien-uutisointiin ja seurantaan, koska meillä ei ole toimittajia lahden toisella puolella. Sen minkä teemme, haluamme tehdä perusteellisesti.

Ystävällisin terveisin,

Juha Hiitelä
päätoimittaja
Jatkoaika.com
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuota, kröhöm... Onkohan mulla nyt mennyt jotain ohi? Missä lienee tämä jatkoajan Sport-ikoni Jaska85? Vaihtanut nickiä vai poistunut keskuudestamme? Kirjotteli aika paljon myös vapaaseen, mutta en ole vähään aikaan bongannut...
Ja menee siis ketjun aiheen vierestä niinkuin mulla yleensä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti VH87
Tuota, kröhöm... Onkohan mulla nyt mennyt jotain ohi? Missä lienee tämä jatkoajan Sport-ikoni Jaska85? Vaihtanut nickiä vai poistunut keskuudestamme? Kirjotteli aika paljon myös vapaaseen, mutta en ole vähään aikaan bongannut...
Ja menee siis ketjun aiheen vierestä niinkuin mulla yleensä.

Ilmeisesti vaihtanut nimimerkkiä, koska kirjoittajat, joilta on poistettu oikeudet näkyisivät käsittääkseni listassa...

http://www.jatkoaika.com/keskustelu...lower=&postsupper=&direction=ASC&pagenumber=6
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistelisin, että Jaska kertoili suuntaavansa täksi kaudeksi armeijan harmaisiin. Taisi kyllä jossain vaiheessa syksyä kunnioittaa palstaa läsnäolollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös