Kuvaile edellistä kakkaasi elokuvan, kirjan tai kappaleen nimellä

  • 27 737
  • 216

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli oikein kunnon vetelä ripulipaska joten kuvaan sitä erään urheiluseuran nimellä: Rauman Lukko
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Pekka ja pätkä neekereinä. Vilkaistuni pönttöön mieleeni tuli Smoke on the water.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään tuli kyllä niin hieno kakka, että ennen sitä vääjäämätöntä aloin hyräillä Beatlesin "You've Got The Hide Your Love Away" -laulua. Sitten Rollareiden "As Tears Go By" -viisua.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Welcome to my Nightmare!

Pitkä & tuskainen istunto pimeydessä.. Löydettyäni tieni ulos, olin niin väsynyt, että sängyn alla/kaapissa piilevät möröt tuntuivat hyvin todellisilta!!
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Todella kaunis

Tämä Zen Cafen biisi kuvaa täydellisesti ikiomaa tekelettä. Jo pöntölle mennessä oli hyvä fiilis, vaikka peräsuolessa tuntui painetta, se ei ollut mitenkään ikävää vaan olo oli jotenkin kevyt ja irtonainen. Tiedättekö, joskus vaan tulee sellainen olo, että tänään minä kykenen mihin vaan.

Vaikka olo ja ennusmerkit olivat lupaavat, en ikipäivänä olisi uskonut miten täydellinen kakastani tulisi. Luulen, että pystyn nyt samaistumaan siihen lottovoittajan tunteeseen kun ne seitsemän napsuu yksitellen oikein. Samanlainen epäuskoinen ilo ja kihelmöivä riemu minutkin valtasi kun sain muutamalla kevyellä työnnöllä likistettyä, tämä on paljon sanottu, mutta uskallan väittää täydellisen kakan. Heti laskemisvaiheen jälkeen tiesin, että nyt onnistui. Nousin puoliseisonta-asentoon ja tein kevyen vartalonkierron, jotta sain näköyhteyden kakkaan. Ja siinä se oli.

Koostumus oli täydellinen, kakka ei ollut liian löysä, muttei mikä korppukaan. Koko oli reilu muttei mikään mutantti. Tuoksu ei ollut voimakas, vaan vienon kaunis. Monet kuvaavat sitä hajuksi, mutta minulle (ja Matikaiselle) se on tuoksu. Jos lottovoiton lisäksi johonkin muuhun tätä upeaa tunnetta voi verrata niin ehkä jopa juuri synnyttäneeseen, tuoreeseen äitiin. Silmäkulma kosteana ihmettelin miten jotain noin kaunista ja ihanaa voi syntyä minusta. Ja vielä vähän aikaa sitten se oli osa minua! Kakka asui minussa aamusta lähtien, siitä lähtien kun söin aamupalan kaurahiutaleineen, jauhelihakastikkeen päivälliseksi, myös hedelmiä ja vihanneksia.

Vessan vetäminen oli yksi vaikeimmista asioista mitä olen elämäni aikana kohdannut, mutta niin vain oli aika antaa kakan mennä. Vaikka jääkiekkopiireissä kakan syömistäkin suositaan, itse en sitä harrasta. Ja tuleehan aina niitä uusia kakkoja. Tuskin tosin noin kauniita.
 
Viimeksi muokattu:
Mustalaishurmaaja (Valentin Vaala, Fennica-filmi 1929).
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Aika nopee lähtö tuli edelliseen ja vähän lirua oli, niin sanotaan nyt sitten vaikka Ralliraita.

Tai jos kuvataan ihan asiaohjelmatermeillä, niin ylimääräinen uutislähetys kuvaisi kyllä hyvin, tai ajankohtainen kakkonen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vessan vetäminen oli yksi vaikeimmista asioista mitä olen elämäni aikana kohdannut, mutta niin vain oli aika antaa kakan mennä.

Voimia. Pitäisi vain ennen jokaista ateriaa muistaa, että kakka siitä syntyy. Ja aikanaan se on lähetettävä kohti tuntematonta. Mutta niin paljon kuin siihen liittyykin haikeutta ja suoranaista surua, on tapahtuma silti jotenkin juhlava ja kauniskin.
 

Rocco

Jäsen
Ensin olin ihan Severina - Gas Gas
Sitten tuntui ihan Electric Six - Rip It!
Sitten olin ihan Ashford & Simpson - Solid
Lopuksi kaikki oli Coven - Lost Without A Trace
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Rambo 4, aluksi rauhallista mutta sitten alkoi paukkua oikein tosissaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Aamulla tuli sitten taas tyhjennyttyä posliinijumalattaren todistaessa aktia. Koska töihinkin piti lähteä, niin heti aamusta ei tuota suoritusta voinut pahemmin kirjata tänne kansan keskuuteen.

Itse toimitus oli jotain Iron Maidenin Aces High:n tyylistä. Tavaraa satoi taivaalta kuin toisessa maailmansodassa konsanaan ja sanat "Rolling, turning, diving - Rolling, turning, diving, goin' again" kuvaavat hyvin tuota eeppistä taistoa. Vääntelyä, kääntelyä ja lopulta sukeltamaan lähteviä syvyyspommeja tippui solkenaan. Vain se sireeni puuttui.

Syvempi analyysi sitten menisi jotenkin seuraavasti:
* Haju = Rambo. Soturimainen haju, jossa tuntui sekoittuvan hiki, puhdas paska ja viidakko. Kaataisi kymmenen miestä ilman asetta.
* Rakenne = Inglourious Basterds. Nämä tavarat eivät olleet mitään pieniä papanoita tai suuria hanuria repiviä möhkäleitä. Meininki oli kuitenkin kuin vastarinta- tai partisaaniliikkeellä: nopeasti turpaan ja karkuun taas.
* Ajoitus = 2 minutes to midnight. Juuri ennen kuin oli lähtö töihin edessä, niin eiköhän pakki ilmoittanut, että nyt mennään eikä meinata.
* Kokonaisuus = Ponterosa. Paskaa, vaikka onhan tuossa omat hyvätkin puolensa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nyt tuli kaksi niin kiinteää makkaraa että ajattelin nimetä ne erään kuuluisan konsolipelin mukaan: Metal Gear Solid: The twin snakes
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Aamuisen tuotoksen kohdalla alkoi päässäni soida ensi AC/DC:n hard as a rock, joka sittemmin lennossa vaihtu Big Gunin rallatukseksi...Kumma asia millätavalla keho reagoi tunnissa nautittuun kolmeen kahvimukilliseen, ja pariin savukkeeseen. Mutta polkaisi oikein mukavasti aamun käyntiin.

Iltapäivällä mentiinkin sitten rehellisesti Jouluaamun varpusparven tahtiin. Mukavasti taustallä säesti Walking in the air, kiitos hernarin, sekä tuoreen ruisleivän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös