Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 723
  • 21 689

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä sattuma, kuuntelin itsekin äsken Rainbow'ta. Ei mikään huono yhtye. Vanhan ajan musiikki on todella hyvää mitä olen ehtinyt tutustua.

Nyt lähtee Queenin "Innuendo":



Minä olen niin koukussa 70-80 luvun musiikkiin eli Deep Purple, Rainbow , Pink Floyd , Led Zeppelin, Queen jne. Erityisen lähellä on kaikki Blackmoren musiikki niin Deep Purplesa kuin Rainbowssakin. Blackmore oli/ on muutakin kuin se "kusipää" kitaristi :D
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä olen niin koukussa 70-80 luvun musiikkiin eli Deep Purple, Rainbow , Pink Floyd , Led Zeppelin, Queen jne. Erityisen lähellä on kaikki Blackmoren musiikki niin Deep Purplesa kuin Rainbowssakin. Blackmore oli/ on muutakin kuin se "kusipää" kitaristi :D
Olen itse koukussa vähän kaikkeen. Nyt soi Dire Straitsin "Calling Elvis".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli tuossa kokeiltua ihan ambientia kun luki kirjaa. Päädyin kokeilemaan Brian Enon Ambient 1: Music for Airports. Olihan se ihan mielenkiintoinen kokemus kun kuuntelee musiikkia ilman mitään suuntaa ja se sisältää pelkkiä toistuvia ääniä.



 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tuli tuossa kokeiltua ihan ambientia kun luki kirjaa. Päädyin kokeilemaan Brian Enon Ambient 1: Music for Airports. Olihan se ihan mielenkiintoinen kokemus kun kuuntelee musiikkia ilman mitään suuntaa ja se sisältää pelkkiä toistuvia ääniä.




Kiitos tästä kuunteluelämyksestä. Itse olen myös ambient-musan ystävä. Suosikkiartistini tällä saralla ovat amerikkalaiset duot Hammock ja The American Dollar. Hammockilta laitan heidän uusimmalta viime joulukuussa julkaistulta pitkäsoitolta biisin "Dark Beyond The Blue" ja The American Dollarilta kenties heidän tunnetuimman "The Slow Wait, Parts 1 & 2" soimaan.






 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tuossa kun luukutellut Stam1nan uusinta pitkät tovit, päätin antaa Mokoman Ihmissokkelolle uuden mahdollisuuden. Ei se vaan iske, joku siitä puuttuu. Pari ok biisiä Mokomaksi, mutta kokonaisuus vähän löyhän oloinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös