Kuulutko johonkin vähemmistöön?

  • 6 482
  • 78

Kuulutko johonkin vähemmistöön?

  • Kyllä

    Ääniä: 31 56,4%
  • En

    Ääniä: 24 43,6%

  • Äänestäjiä
    55

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...
Itse olen vasenkätinen ja veriryhmä B+

Voi Jukelin tähären eli Jumalation Gordo, meitä on jo kaksi tässä vähemmistössä.
Kohta isoveli on meidät tällä avautumisella jäljittänyt. Onneksi sulla on Tappara ja mulla Jokerit, se panee vainukoirat kahdelle uralle!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei yllätä.

Mutta tämä yllättää, olen pelannut Esa Keskistä vastaan jääkiekkoa, oletko sinä. Kyllä tällä vähemmistöön pääsee niin että heilahtaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mutta tämä yllättää, olen pelannut Esa Keskistä vastaan jääkiekkoa, oletko sinä. Kyllä tällä vähemmistöön pääsee niin että heilahtaa.

Mä en ole oikeastaan pelannut jääkiekkoa ketään vastaan. Tällä luulisin palstan kummajaisena pääsevän jo pitkälle.
Vakuuttavuuteni, kompetenssi-illuusioni taisi haihtua juuri, mutta olen sentään pelannut pöytäkiakkoa ja läminyt autotallin oveen.
Montreal on huippumaila, Titan on kyllä kestävämpi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Iltasanomissa oli juttu argentiinalaisesta Luisista, joka on haltia eikä ihminen ollenkaan. Tai ainakin hän pitää itseään haltiana ja on käyttänyt kymmeniä tuhansia leikelläkseen itsensä haltian näköiseksi. Luis kaiketi kerää hyvin pisteitä vähemmistökilpailussa?

Luis kokee olevansa syntynyt väärään humanoidilajiin ja transihmiset kokevat olevansa syntyneet väärään sukupuoleen. Kaipa tätäkin kutsutaan pian oman lajin korjaamiseksi ja siihen vaaditaan julkista rahoitusta, tai sitten vaaditaan haltiavessoja jotta ihmisvessoissa ei tule suippokorville Legolaksille kummaksuvia katseita.

Toki Luis voi tehdä mitä lystää omilla rahoillaan, mutta tietysti lääkäreilläkin voisi sen verran vastuuta olla, etteivät leikkelisi terveitä kehoja vain leikkelemisen vuoksi, oli kyse sitten halusta vaihtaa lajia, sukupuolta tai ihonväriä (ns. michaeljacksonien tekeminen). Hoitoprosesseja kyllä tarvittaisiin Luisin ja monen muunkin kohdalla, mutta niiden pitäisi olla luonteeltaan psykologisia eikä kirurgisia.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No mä olen natsi. Vähemmistö kai sekin. Tällä hetkellä.
Jos lukee Uuninpankkopojan blogia tai täällä päivystävien vassareiden ja älymystön juttuja niin ei todellakaan vähemmistö. Natseja näkyy joka paikassa.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Mulla on 23 senttinen kikkeli. Internetissä siis, mites teillä muilla??!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta tämä yllättää, olen pelannut Esa Keskistä vastaan jääkiekkoa, oletko sinä. Kyllä tällä vähemmistöön pääsee niin että heilahtaa.

En ole Essiä vastaan pelannut, mutta omalta listaltani löytyy mm. Jari Kurri, Esa Tikkanen, Teemu Selänne, Jere Lehtinen ja Sasha Barkov. Kuulunko nyt parempaan vähemmistöön?

Vitun leimii. Mulla on Juha Lind. Sitten oli joku helvetin taitava pieni tepsiläinen, joka oli pakko huitoa nurin jo keskialueella kun ei sitä mitenkään saanu pideltyä. Olen unelmoinut että 2 min. väkivaltaisuus kohdistui Saku Koivuun. Muistan kun vitutti ja oli pakko vielä vähän antaa poikittaista sinne jään suuntaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Minä ajattelen, ettei vähemmistöön kuulumisessa ole mitään sen erikoisempaa kuin ei-vähemmistöön kuulumisessa.

Tämän ajatuksen takia kuulun vähemmistöön.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon SaiPa-fani.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä kuulun siihen vähemmistöön, mm. David Beckhamin ohella, joita Oravan Sakke on päässyt puukottamaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihmìset voidaan jakaa kahteen ryhmään:
Niihin, jötka jakavat ihmìsiä kahteen ryhmään ja niihin, jotka eivät jaa.
Lìenee Oscar Wilden ehtymättömästä aforismivarastosta
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä. Minulla on maalaisjärkeä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kyllä. Minulla on maalaisjärkeä.

Maalaisjärki on viimeistään tänä päivänä pelkkä myytti.

Pikkupaikkakuntien mualaiset (joilta kai tämä kuuluisa maalaisjärki on lähtöisin) ovat tänä päivänä kouluttamattomia, laiskoja, täysin osaamattomia, tukia nostavia parasiitteja.

Onko siinä sitten järkeä? On kai siinä. Miksi tehdä itse kun voi elää muidenkin rahoilla. Perun puheeni, maalaisjärki elää ja voi hyvin!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Liitteet

  • Touched_by_His_Noodly_Appendage_HD.jpg
    Touched_by_His_Noodly_Appendage_HD.jpg
    397,4 KB · kertaa luettu: 212

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Maalaisjärki on viimeistään tänä päivänä pelkkä myytti.

Pikkupaikkakuntien mualaiset (joilta kai tämä kuuluisa maalaisjärki on lähtöisin) ovat tänä päivänä kouluttamattomia, laiskoja, täysin osaamattomia, tukia nostavia parasiitteja.

Onko siinä sitten järkeä? On kai siinä. Miksi tehdä itse kun voi elää muidenkin rahoilla. Perun puheeni, maalaisjärki elää ja voi hyvin!
Maaliasjärki on minusta ainoastaan sanonta, joka tarkoittaa tyyliin asioiden käsittelyä ihan perus loogisella ajattelulla. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että maalaisilla on jotenkin ollut enemän järkeä käsitellä yleisiä asioita kun kaupunkilaisilla?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Maaliasjärki on minusta ainoastaan sanonta, joka tarkoittaa tyyliin asioiden käsittelyä ihan perus loogisella ajattelulla. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että maalaisilla on jotenkin ollut enemän järkeä käsitellä yleisiä asioita kun kaupunkilaisilla?

No en todellakaan ole. Tuskin kukaan on koskaan ollut tuota mieltä, edes maalaiset itse.

Eikös maalaisjärki ole ollut sitä, että asioita lähestytään käytännön eikä niinkään teorian kautta. Teorian osaamista maalaisillahan ei ole koskaan ollut koska kouluja ei käydä, vaan asiat on opeteltu periaatteella "tekemällä oppii". Tänä päivänä ei vaan enää tehdäkkään mitään, minkä vuoksi tuo "maalaisjärki" on aika kyseenalainen termi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mulla on 23 senttinen kikkeli. Internetissä siis, mites teillä muilla??!

Et sinä mihinkään vähemmistöön kuulu, Jatkoajan "Vedätkö vertoja John Holmesille"-ketjussa on jättikullisia palstalaisia vaikka millä mitalla. Täällähän on valtaosalla kirjoittajista hillitön virtuaalikulli, jolla tyydyttää vaativimmankin pikseli- ja bittinaisen (tai -miehen, tai -eläimen) tarpeet. Eipä ihme siis, että kirjoittajista niin moni on niin ronkeli kuten kesänais- ja muissa ketjuissa ilmenee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös