Kun Pandoran lipas avautuu – keskustelua ja pohdintaa KHL-pelaajien mahdollisesta siirtymisestä Liigaan

  • 163 060
  • 1 248

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näen jo sieluni silmin, kun joku Liigajoukkue hankkii tällaisen välietappi kaverin itselleen. Se on silloin ”Lahen vastaisku” mallia maximum attack tässä ketjussa. Itse pidän tätä melkoisen vääjäämättömänä skenaariona.
Uskon ja toivon että mahdollisimman moni on samaa mieltä kuin itse, eli tuomitsee seuran toiminnan, on se sitten vastustaja tai oma joukkue. Lupaan ainakin haistattaa vitut Ässille jos hankkivat ikinä pelaajan joka on pelannut KHL 22-23 kaudella(tai jälkeen).
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Eiköhän se jokin liigajoukkue ole jälleen Pelicans. Tämä Reidenbornikin tulisi lahtelaisten maailmassa Sveitsistä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Toivottavasti tänään Tampereella ja jatkossa muillakin paikkakunnilla annetaan rapaa niskaan ja katsojien kannanottoja tifoin Pelicansin ja veriraha Jordanin suuntaan.

Hävettävää ja säälittävää että liigassa pelaa tällainen moraaliton rotta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Toivottavasti saat kuitenkin yöunesi nukuttua.

Kieltämättä Venäjän hyökkäys Ukrainaan on vienyt pois sellaisen turvallisuudentunteen, jossa olen saanut kasvaa. Tästä huolimatta nukun ihan hyvin, kiitos huolenpidosta.

Näyttää selvältä että Venäjän toimet eivät kaikkia kiinnosta ja se tuntuu melko käsittämättömältä.
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kieltämättä Venäjän hyökkäys Ukrainaan on vienyt pois sellaisen turvallisuudentunteen, jossa olen saanut kasvaa. Tästä huolimatta nukun ihan hyvin, kiitos huolenpidosta.

Näyttää selvältä että Venäjän toimet eivät kaikkia kiinnosta ja se tuntuu melko käsittämättömältä.
Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.
Edelleen hyvä Rosvosektori: Tämä kyseinen sota alkoi 2014. Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.
Edelleen hyvä Rosvosektori: Tämä kyseinen sota alkoi 2014. Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!

Et näe oikeasti eroa vuosissa 2014 ja 2022? Lahti ei petä.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ottamatta muuten kantaa koko asiaan, niin kylläpä pari Turkulaista vetää taas mutkat suoriksi. Eli jos joku ei ole julkisesti tuomitsemassa Jordanin palkkausta, niin Venäjän toimet ei kiinnosta. Tai yksi kommentoija edustaa koko Lahtea. Oikeasti?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.
Edelleen hyvä Rosvosektori: Tämä kyseinen sota alkoi 2014. Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!
Mikäli omaa aukkoja maailmantilanteen hahmottamisessa, on esimerkiksi tämä Wikipedia-sivu ihan kattava:


Suosittelen lukemaan, jotta ymmärrät mitä oikein tapahtui 24.2.2022.
 

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
Sain eilen luettua Urheilulehden kausiennakon ja itse yllätyin siitä, miten Pelicansin kohdalla ei ollut minkäänlaista mainintaa Jordanin hankkimisen aiheuttamasta kuohunnasta. Asia on kuitenkin ollut suuresti tapetilla syystäkin, mutta lehdessä tyydyttiin vain hänen taitojen hehkuttamiseen ja totaalisen status quon ylläpitämiseen. Keskitytäänköhän saman aviisin NHL-ennakossakin Ovien maaliennätyksen jahtaamiseen?
 

Anabolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Sain eilen luettua Urheilulehden kausiennakon ja itse yllätyin siitä, miten Pelicansin kohdalla ei ollut minkäänlaista mainintaa Jordanin hankkimisen aiheuttamasta kuohunnasta. Asia on kuitenkin ollut suuresti tapetilla syystäkin, mutta lehdessä tyydyttiin vain hänen taitojen hehkuttamiseen ja totaalisen status quon ylläpitämiseen. Keskitytäänköhän saman aviisin NHL-ennakossakin Ovien maaliennätyksen jahtaamiseen?
"Suuresti tapetilla" Jatkoajan keskustelupalstalla.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!

Miksi Broadhurst sitten eroaa Jordanista?
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Toivottavasti tänään Tampereella ja jatkossa muillakin paikkakunnilla annetaan rapaa niskaan ja katsojien kannanottoja tifoin Pelicansin ja veriraha Jordanin suuntaan.

Hävettävää ja säälittävää että liigassa pelaa tällainen moraaliton rotta.
Mielenkiintoista tosiaan nähdä reagoiko yleisö Jordaniin jotenkin erityisesti. Muutenkin näin kauden alla melko vähän Jordan ollut (negatiivisesti)esillä. Alkaako ihmiset olla jo Venäjän sotaan niin puutuneita että erilaiset boikotit ei enää pidä?

Oma arvaus on että jo tällä kaudella, mutta viimeistään ensi kesänä/syksynä alkaa KHL-pelureita liigaan tulla, varsinkin jos ovat käyneet jossain muualla sen jälkeen kääntymässä. Toki jos Jordan&Pelicans herättäisi paljon keskustelua ja ko. sopimus tuomittaisiin yleisesti niin siinä tapauksessa tilanne voisi olla eri.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Miksi Jordan sitten eroaa Lehterästä?

Koska Jordan palasi Venäjälle täysimittaisen hyökkäyssodan alun jälkeen. Nyt kun minä olen vastannut sinun kysymykseen, vastaatko sinä minun?
 

Barney

Jäsen
Miksi Jordan sitten eroaa Lehterästä?
Tämä on sinulle moneen kertaan jo selitetty. En usko, että kukaan jaksaa enää alkaa vääntämään tätä rautalangasta, kun et tätä nyt jostain syystä halua/pysty sisäistämään. Esimerkiksi itse avasin sinulle tämän, et kommentoinut siihen mitään ja nyt muutaman päivän päästä esität täsmälleen saman kysymyksen tässä ketjussa.

Jos haluaa Jordanin hankintaa puolustella, niin siihen löytyy lukuisia parempia argumentteja kuin tämä sinun jatkuvasti toistama "sota alkoi jo vuonna 2014". Se osoittaa sen, että et ymmärrä tästä asiasta mitään. Jos viestiesi tarkoitus on trollata, niin siinä onnistut kohtalaisesti. Jos taas jankkaat tuota ihan tosissaan, niin siinä tapauksessa onnistut näyttämään vain tyhmältä. Jopa se "Hasek ei ole twiitannut mitään" on erinomainen argumentti tuon rinnalla. Eli jos kirjoitat siellä näitä viestejä ihan tosissaan, niin suosittelen vaihtamaan tuota toistettavaa puolustusargumenttia, jos haluat että sinut otetaan vakavammin tässä keskustelussa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pelkästään otteluketjun takia tässä alkaa odottaa, että kohdataan tämän vuoden kohujoukkue Putikaanit.
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koska Jordan palasi Venäjälle täysimittaisen hyökkäyssodan alun jälkeen. Nyt kun minä olen vastannut sinun kysymykseen, vastaatko sinä minun?
Toki. jos haluat. Minusta turha vääntää, mutta syyllisiä molemmat minusta. Vain vivahteissa ja asteessa eroa. Siksi tuomitsisin molemmat tai en kumpaakaan. Saat valita.
Minulle tämä aihe riittää. Jatketaan urheilusta
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Sain eilen luettua Urheilulehden kausiennakon ja itse yllätyin siitä, miten Pelicansin kohdalla ei ollut minkäänlaista mainintaa Jordanin hankkimisen aiheuttamasta kuohunnasta. Asia on kuitenkin ollut suuresti tapetilla syystäkin, mutta lehdessä tyydyttiin vain hänen taitojen hehkuttamiseen ja totaalisen status quon ylläpitämiseen. Keskitytäänköhän saman aviisin NHL-ennakossakin Ovien maaliennätyksen jahtaamiseen?
Nyyh, vai että oikein suuresti tapetilla, kysyn että missä muualla kuin täällä?

Olen jo pariin otteeseen todennut, että edes media ei ole tässä Jordanin palkkaamisessa nähnyt mitään pahaa. Ainoat mielensäpahoittajat on täällä jatkoajan keskustelupalstalla. Muualla käsitetään Jordanin syyt palata venäjälle, kunnes sai perusteet sopimuksen purulle ja se, että Jordanilla ei ole mitään tekemistä Venäjän laittoman hyökkäyssodan kanssa.

Itse näen Pepsin juomisessa enemmän väärää kuin case Jordanissa, mutta jatkakaa toki, jos se helpottaa omaa oloanne.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olet ketjussa joka käsittelee KHL pelaajien pelaamisesta liigassa. Miksi täällä puhuttaisiin urheilusta?

Kuten eräs viisas ja aina oikeassa oleva mies kerran lausui, te näette politiikkaa, minä näen urheilua.

Tuo on aina hyvä keino yrittää siirtää keskustelu pois aiheesta kun omat argumentit loppuu kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös