Kumpi voitti Jatkoajan väännön?

  • 1 692
  • 18

teppana

Jäsen
Tällaista ketjua ei taida ollakaan. Joten päätinpä tehdä.

Jatkoajassa löytyy eeppisiä vääntöjä, nopeita suolauksia ja epätasaista teurastusta. Silti, jokainen väittelijä on aina täysin varma omasta onnistumisestaan.

Tämä ketju on oodi heille, jotka rohkenevat ketjussa kuin ketjussa lähteä vääntämään. Pyritään pitämään tämä keskustelu asiallisena eikä tuoda keskusteluun epäasiallisia tai täysin epätasapainoisia vääntöjä.

Mutta siis, rohkeasti vaan linkkiä keskusteluun missä vääntöä tapahtuu. Kumpi voitti?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En itse tajua mitä kiksejä jotkut saavat vääntämisestä, eritoten tuolla löylyhuoneen politiikkaketjuissa. Satakunnan "paikallisväännöt" menee heittämällä samaan kategoriaan. Vääntäminen on perseestä. Sopu on kivempi.

Sanoisin kuitenkin että voittaja on yleensä se osapuoli joka tajuaa lopettaa typerän inttämisen ajoissa.
 

teppana

Jäsen
En itse tajua mitä kiksejä jotkut saavat vääntämisestä, eritoten tuolla löylyhuoneen politiikkaketjuissa. Satakunnan "paikallisväännöt" menee heittämällä samaan kategoriaan. Vääntäminen on perseestä. Sopu on kivempi.

Sanoisin kuitenkin että voittaja on yleensä se osapuoli joka tajuaa lopettaa typerän inttämisen ajoissa.

Ehdottomasti tähän ketjuun kuuluu urheilulliset väännöt. Niin seurakannatuksesta kuin pelaajakohtaisesta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sanoisin kuitenkin että voittaja on yleensä se osapuoli joka tajuaa lopettaa typerän inttämisen ajoissa.
Mä taas sanoisin, että me ollaan kaikki häviäjiä noissa väännöissä. Niin vääntäjät kuin lukijatkin,
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tärkeä ketju. Asiahan on niin, että vääntäjän vääntökaari ei kestä pitkään yhdessä paikassa ja tulee hetki että on siirryttävä toisaalle vääntämään. Mestarivääntäjällekin tulee hetki, että "one more vaanto" ei enää ole mahdollinen.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Näin ulkopuolisena koen vääntäjät viihdyttävinä ja hyvin usein osaavat kuitenkin kirjoittaa selkeästi. Jatkoajan vääntäjät ovat kuin tosielämän naiset. Tarttuvat usein lillukanvarsiin eivätkä hahmota kokonaiskuvaa, mutta hei, kyllä he silti elävöittävät arkea.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tärkeä ketju. Asiahan on niin, että vääntäjän vääntökaari ei kestä pitkään yhdessä paikassa ja tulee hetki että on siirryttävä toisaalle vääntämään. Mestarivääntäjällekin tulee hetki, että "one more vaanto" ei enää ole mahdollinen.

Tästäkin ketjusta huomataan, että toiset avaa laatuketjuja ja toiset ei. Itse olen avannut Kierrätyskeskukseen 13 timanttista ketjua, joukossa todellisia helmiä kuten "Pitäisikö nimimerkin Van Basten #66 kirjoitusoikeudet palauttaa", "Moniko flexinen oli Luceniuksen heittämä hiilikuituinen jääkiekkomaila" sekä "Miksi Kierrätyskeskus on juuri sinun mielestäsi SE kaikkein paras ja ainoa oikea?" Tämän ketjun avaaja ottaa vasta ensiaskeleitaan, mutta on hyvällä tiellä.

Vastaavasti täällä on kaikkia paskoja ketjuja kuten "Suomen neljänneksi paskin kaupunki" ja "Persekarvat miehellä - kyllä vai ei?"

Minä voitin. ..
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli mieleen, että mikä voisi olla Jatkoajan kovin vääntö kautta historian?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästäkin ketjusta huomataan, että toiset avaa laatuketjuja ja toiset ei. Itse olen avannut Kierrätyskeskukseen 13 timanttista ketjua, joukossa todellisia helmiä kuten "Pitäisikö nimimerkin Van Basten #66 kirjoitusoikeudet palauttaa", "Moniko flexinen oli Luceniuksen heittämä hiilikuituinen jääkiekkomaila" sekä "Miksi Kierrätyskeskus on juuri sinun mielestäsi SE kaikkein paras ja ainoa oikea?" Tämän ketjun avaaja ottaa vasta ensiaskeleitaan, mutta on hyvällä tiellä.

Vastaavasti täällä on kaikkia paskoja ketjuja kuten "Suomen neljänneksi paskin kaupunki" ja "Persekarvat miehellä - kyllä vai ei?"

Minä voitin. ..

Suomen neljänneksi paskin kaupunki on Riihimäki. Ja missä olen sanonut että on laatua? Näytä se kohta. Ei taida löytyä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suomen neljänneksi paskin kaupunki on Riihimäki. Ja missä olen sanonut että on laatua? Näytä se kohta. Ei taida löytyä.

Kiistatta esität avaavasi laadukkaita ketjuja. Miksi muuten säännöllisesti valittaisit ketjunavausoikeuksiesi poistosta? Poistoa kuitenkin perusteltiin muistaakseni avausten tarpeellisuudella, joka on kiistatta laatukriteeri. Minä. Voitin. ..
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Me kaikki häviämme.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kokeillaan jopa ketjun aihetta välillä. Koronavirusrokote-ketjussa @Flonaldo veti toveri-@Carlosia vastapalloon ja kovaa
Eipä sillä kuitenkaan minkäänlaista vaikutusta ollut. Nuo vikatiedon julistajat aihepiiristään riippumatta kun eivät ole millänsäkään siitä vaikka miten täydellisesti niiden höpinät debunkataan, kokevat vaan olevansa sananvapausmarttyyreitä ja kaikki kohtaamansa kritiikki alleviivaa sitä miten salaliittolaiset yrittävät heitä vaientaa. Luonnollisesti vaiennusyrityksille vastataan sitten jankkaamalla sitä omaa epistolaa seuraavatkin kahdeksantoista viestiä kunnes tulee aika mennä hyvillä mielin raskaan mutta antoisan päivätyön päätteeksi nukkumaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se voittaa, joka saa vakuutettua vastapuolen asiallisilla argumenteillaan oman kantansa puolesta.

No eihän tuollaista tapahdu, joten ehdotan sen sijaan mitattavia kriteerejä:

- Se joka kirjoittaa aiheeseen eniten viestejä (ns. Psychodad-award)
- Se joka "saa viimeisen sanan", eli kirjoittaa viimeisen viestin ennen topicin sulkemista tai keskustelun tyrehtymistä muusta syystä
- Se joka saa pelikieltoa viimeisenä
- Se joka saa pelikieltoa ensimmäisenä
- Se joka kerää ensimmäisenä kolme Hitler-korttia

Lisääkin voisi ideoida ja pitää sitten vuotuisen palkintogaalan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös