Kumpi kiinnostaisi enemmän Olympilaiset KHL-miesten kanssa vai ilman?

  • 1 864
  • 7

Kumpi kiinnostaisi enemmän

  • Kisat ilman KHL & NHL- pelaajia

    Ääniä: 40 37,7%
  • Kisat KHL-pelaajien kanssa

    Ääniä: 66 62,3%

  • Äänestäjiä
    106

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juttua ollut myös, että KHL mahdollisesti jättäytyisi pois jääkiekon olympiakisoista. Kiinnostaisiko sinusta kisat enemmän KHL-pelaajien kanssa vai ilman niitä?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itse näkisin mielummin kisat ilman KHL-pelaajia, kohelo kanssa kisat olisi kovatasoisemmat siitä ei ole kyse. Mielestäni olisi vain todella mielenkiintoiset joukkueet ja lähempänä alkuperäistä olympiahenkeä jos NHL:n lisäksi KHL olisi ulkona.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Itse äänestin KHL-pelaajien mukanaolon puolesta. Jos sekä NHL ja KHL jäisivät molemmat pois olisi se kisojen markkina-arvolle ja yleisön kiinnostukselle huono juttu. Toki alkuperäinen olympiahenki olisi lähempänä mutta nykyään sellaisiin aitoihin amatöörikisoihin ei enää ole paluuta koska pienemmissäkin liigoissa pelaajat ovat ammattilaisia ja niissäkin on hyviä pelaajia. Olen myös kuullut juttua KHL:n uhkaamasta boikotista mutta en henkilökohtaisesti usko sen toteutuvan etenkin kun NHL on poissa ja nyt kisat ovat KHL:lle oiva markkinapaikka aivan kuten aiemmat NHL-pelaajilla pelatut kisat sekä World Cupit ovat NHL:lle olleet.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse näkisin mieluiten vain divarijoukkueiden pelaajista kootut joukkueet. Tai miten olisi vaikkapa naisten ja miesten sekajoukkue?
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Äänestin tietysti ilman KHL -pelaajia. Vaikka kysymyksen asettelu onkin asenteellinen. Kaikista kiinnostavimmat kisat saataisiin, jos mukana olisivat maailman parhaat eli NHL pelaajat. Toiseksi kiinnostavin vaihtoehto on koota joukkue Suomesta eli Liigasta. Vähiten kiinnostava joukkue tulee Venäjältä tai Kiinasta koottuna. Myös suomalaisen jääkiekkoilun kannalta kehittävämpää olisi saada mukaan mahdollisimman paljon pelaajia kotimaan sarjasta. Ehkä näin saataisiin samalla vähennettyä venäläistä jääkiekkoa ylistäviä, suomikiekkoa mestikseen tai naisten lätkään vertaavien asenteita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vastasin että ilman KHL-pelaajia. Toki pelillisesti paremmat olisi KHL-pelaajien kanssa, mutta nyt kun ei NHL-pelaajatkaan ole mukana, niin olisihan se hauskaa jos vedettäisiin kerralla kunnolla uuteen uskoon nämä hommat ja ei myöskään KHL-miehiä mukaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se on toki siitä kiinni millä mielenkiintoa mittaa. Mulle käy kaikki ja piruuttanikin aion katsoa mahdollisimman monta peliä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ennemmin ilman KHL-miehiä. Kisat olisivat vapaita Putin-liigan poliittisen propagandan painolastista ja niissä voitaisiin keskittyä puhtaasti urheiluun. Tasokin olisi ihan riittävä, eivät ne kaikki suomalaiset KHL-peluritkaan mitään sateentekijöitä todellakaan ole kansainvälisissä peleissä olleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös