Kumpaa kannatat mieluummin Venäjää vai Ruotsia?

  • 13 290
  • 82

Kumpaa kannatat mieluummin Venäjää vai Ruotsia?

  • Venäjä

    Ääniä: 81 26,7%
  • Ruotsi

    Ääniä: 222 73,3%

  • Äänestäjiä
    303

zunter

Jäsen
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ruotsia ehdottomasti. Se on kuitenkin se ihan jees isoveli, vaikka suht vittumainen onkin välillä. Ryssille yleisesti en toivo mitään hyvää, toki joitakin poikkeuksia on (mm. Datsyuk)
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaa, tämä on aika vaikea - takavuosina ei olisi ollut kysymystäkään: olisin kannattanut Venäjää. Ruotsia on helppo ihailla teoriassa, ja ihailenkin, monesti kuin Suomi, mutta taitavammilla pelaajilla, mutta jotenkin on vain ehdollistunut lapsellisesti inhoamaan sitä jääkiekossa, etenkin niissä kirotuissa keltaisissa paidoissa... (Jostain syystä sinisissä pelaava Ruotsi on helpompi kestää, go figure.) Nyky-Venäjä on taas inhottava ja aggressiivinen roistovaltio, joka käyttää myös urheilua nationalistisen uhoilunsa polttoaineeksi. Notta vastasin siis Ruotsi, mutta en mene takuuseen pelin aikaisista reaktioista.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Ehdottomasti Ruotsi, ei kahta sanaa. Varsinkin nykyisen poliittisen tilanteen vallitessa.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Riippuu aina rostereista, mutta yleensä Venäjä on se itselle mieluisempi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olivat poliittinen tilanne ynnä muut suhdanteet millaiset tahansa, annetuista vaihtoehdoista en voisi valita milloinkaan muuta kuin Ruotsin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ruotsin inhoaminen ei oikein aukea minulle. Venäjä on huomattavasti kaksipuolisempi objekti. On peruskansalainen, jolle toivon kaikkea hyvää. Ja on poliittinen eliitti jolle toivon, maailman yleiseksi hyväksi, karkoitusta johonkin kylmään, pimeään ja virikkeettömään ympäristöön. Urheilun, etenkin jääkiekon, ollessa voimakkaasti propagandan välineenä toivon Venäjän joukkueen "tarinaksi" kisoista toiseen Sotshin kohtaloa. Toivon, että vapaan eurooppalaisen demokratian edustajamaan joukkue pistää päättäväisellä ja yhtenäisellä suorituksella Venäjän laulukuoroon.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ruotsia ilman muuta. Ruotsalainen "Styrspel" on sellaista jota jopa pikkasen fanitankin.
 

Barney

Jäsen
Jos Suomi on pudonnut, niin itse seuraan enemmän yksilöitä kuin joukkueita. Venäjällä on useammin mielenkiintoisimpia pelaajia kuin Ruotsilla, joten yleensä tulee fanitettua Venäjää näiden kahden kohtaamisessa. Ja viime vuoden nuorten kisojen jälkeen päätin kannattaa aina Ruotsin vastustajaa niin kauan kuin Rikard Grönborg löytyy Ruotsin penkin takaa, sen verran oksettava kaveri on kyseessä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
MM-kisoissa sitä, jonka voitto olisi Suomen maajoukkeen jatko-ohjelman kannalta parempi.
Muissa turnauksissa ei juuri väliä.
Paitsi jos Radulov pelaa niin Ruotsia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tää oli helppo kyssäri: Noista kahdesta Ruotsi ihan 100-varmasti!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kannatan aina Ruotsia, mikäli Suomi ei ole mukana. Muistan taannoin huvittuneeni, kun arvostelin doping-Nicken käryä Sotshissa ja änärin doping-kulttuuria. Joku änäri-nimimerkki alkoi haukkumaan minua Ruotsi-vastaiseksi, vaikka olen palstan suurimpia länsinaapurin ihailijoita monessakin mielessä.
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Kannatan Venäjää palstan yleisen linjan vastaisesti. Kumpaakaan vastaan minulla ei ole antipatioita, mutta nyt joku kääntää kelkkani Venäjälle (kuten ehkä yleensäkin. Toisaalta, antaa pelin näyttää.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pelin voittaja on se joka saa enemmän käytöskymppejä tuuletuksista. Vastasin kuitenkin Ruotsi, koska en tykkää Venäläispelaajien ylimielisestä käytöksestä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En pidä siitä että urheilu ja politiikka sekoitetaan keskenään, mutta en silti voi itselleni mitään: nuo Venäjän ulkopoliittiset toimet ovat aiheuttaneet minussa niin valtaisan vastareaktion, ettei edes venäläistä urheilua pysty katsomaan neutraalisti. Toivon siis nykyään Venäjän tappiota, lajissa kuin lajissa ja vastustajaa kuin vastustajaa vastaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Automaattisesti ensin kannatan Suomea, ja sitten toivon että Venäjä ja Ruotsi olisivat ne viimeisiksi jäävät joukkueet.
Esimerkiksi jos Venäjä tai Ruotsi pelaavat jotain muuta maata vastaan niin ensisijaisesti kannatan sitä vastustajaa.

Minä olisin voinut lisätä omaan kommenttiini vielä sen, että kannatan ylipäänsä Pohjoismaita, lätkässäkin Tanska ja Norja ovat ihan jees ja preferoin niitä aina ohi venäläisten tai kanukkien. Toki joka lajissa on omat inhokkinsa, maastohiihdossa norjalaiset tuntuvat inhokeilta, futiksen puolella Saksa ajaa ohi kaikista Pohjoismaista, nahkahousujen mitalla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Toki joka lajissa on omat inhokkinsa, maastohiihdossa norjalaiset tuntuvat inhokeilta, futiksen puolella Saksa ajaa ohi kaikista Pohjoismaista, nahkahousujen mitalla.

Joo, Saksa on tosiaan aika inhottava. Jääkiekossa kannatan ketä tahansa, joka pelaa Kanadaa vastaan, Ruotsiakin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Joo, Saksa on tosiaan aika inhottava. Jääkiekossa kannatan ketä tahansa, joka pelaa Kanadaa vastaan, Ruotsiakin.

Kanada ei ole topicin aiheena, mutta mainitaan nyt että mikäli se pelaa mitä vaan muuta kuin Venäjää vastaan, symppaan vastustajaa. Kanadassa ei ole mitään inhoamista. Heikompien puolella pitää silti seistä ja yllätystä aina toivoa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Ei minulla ole kumpaakaan vastaan mitään antipatioita, mutta Venäjä-Kanada -ottelut ovat aina hienoja, ja sen takia haluan Venäjän finaaliin. Jos ja kun Slovakia ei Kanadaa pysty kaatamaan, niin toivottavasti Braginin porukka pilaa kanukkien juhlat.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen huono perussuomalainen, katson FST:tä, kuuntelen toisinaan Radio Vegaa, och Vega Österbotten också.
Ruotsia ja ruotsalaisia kannatan aina, mikäli isänmaani toivo on jo menetetty.
Paitsi jalkapallossa: Deutschland uber alles.

muoks: Minä pidän Charlotte Kallasta enkä oikein ymmärrä miksi. Toisaalta Carro Kluft ärsytti.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oikeastaan molempia kannatan. Ei ole mitään syytä olla kannatta. Paremmalle siis voitto - ilman mitään sikapeliä! Ruotsi ja JYP saa aina hävitä - muuten ihan sama. Toisaalta, ei enää edes kiinnosta jos JYP voittaa.

EDIT: Oho, en sit lukenut koko otsikkoa. Ruotsia en kannata koskaan :) Siis urheilussa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se vähän riippuu. Tänään olin Ruotsia vastaan, ja tulen olemaan Venäjän puolella. Ja Ruotsi-Venäjä välierässä olin Venäjän puolella. Yleensä olen lähes aina heitä vastaan (viimeksi olin Venäjän puolella Kanadassa pidettyjen MM-kisojen finaalissa). Jos siis saan peukun pois suusta ja silmäkulmat kuivattua. Kerrassaan erikoinen fiilis tuli Slovakian voitettua pronssin, mielenkiintoinen...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ennen olisin varmaan vastannut Venäjää, mutta nykyään kyllä ehdottomasti Ruotsia. Tokihan hienoimmat miehet eli Foppa, Lidas ja Sudde ovat jo poistuneet kuvioista (suomalaisittain toisaalta ihan hyväkin juttu...), mutta siltikin näistä kahdesta paljon mielekkäämpää on katsella Ruotsin voittoa kuin Venäjän.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ennen olisin varmaan vastannut Venäjä, mutta nykyään kyllä ehdottomasti Ruotsi. Mutta näköjään se maailmanpolitiikka on vaikuttanut sen verran että kelkka on kääntynyt.

Tai siis mähän toivon että matsissa syntyy hirveä joukkotappelu jonka seurauksena ottelu keskeytetään ja joukkueet diskvalifioidaan turnauksesta. Positiivista tässä otteluparissa on kuitenkin se että toinen joukkue kuitenkin häviää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös