Kuka voittaa NHL:n pistepörssin kaudella 2015–2016?

  • 5 422
  • 36

NHL:n pistepörssin voittaja kaudella 2015–2016?


  • Äänestäjiä
    112
  • Poll closed .

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Juu, arvasin. Oli ihan liian vaikea tehtävä sinulle saada jotain konkretiaa väitteidesi tueksi, mutta eihän sieltä Youtubesta mitään sellaista löydy, mitä ei oikeastikaan ole tapahtunut.

Eiköhän tämä keskustelu kuitenkin ollut tässä. Kiitos ja näkemiin.

Onhan noille väitteille ihan konkretiaa. Minä sanoin, että Crosby inisee ja filmaa. Kanssapelaajat ovat valinneet Crosbyn liigan suurimmaksi valittajaksi. Siinä sinulle konkretiaa. Asia mitä sinun viesteistäsi ei ole ikinä löytynyt. Nyt kun minä toin konkretiaa Crosbyn historiasta, niin esitäpää sinä konkretiaa omien väitteidesi tueksi.
 

faro

Jäsen
Onhan noille väitteille ihan konkretiaa. Minä sanoin, että Crosby inisee ja filmaa. Kanssapelaajat ovat valinneet Crosbyn liigan suurimmaksi valittajaksi. Siinä sinulle konkretiaa. Asia mitä sinun viesteistäsi ei ole ikinä löytynyt. Nyt kun minä toin konkretiaa Crosbyn historiasta, niin esitäpää sinä konkretiaa omien väitteidesi tueksi.
Tuskinpa vaan kuluneella kaudella?

Et selvästikään edes ole lukenut viestejäni, sillä en ole missään vaiheessa kiistänyt, etteikö Crosby joskus olisi ollut kitisijä.

Odottelen muuten vieläkin niitä videoita Crosbyn filmeistä ja mussutuksista viime kaudelta. En kuitenkaan pidätä hengitystä vastausta odotellessa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuskinpa vaan kuluneella kaudella?

Et selvästikään edes ole lukenut viestejäni, sillä en ole missään vaiheessa kiistänyt, etteikö Crosby joskus olisi ollut kitisijä.

Odottelen muuten vieläkin niitä videoita Crosbyn filmeistä ja mussutuksista viime kaudelta. En kuitenkaan pidätä hengitystä vastausta odotellessa.

Kyllä siellä niitä näkyi kuluneella kaudellakin. Vähenemään päin voi olla, mutta edelleen mies erottuu vertaisryhmistä selkeästi kummassakin kategoriassa. Olen lukenut viestisi. Huomautan kuitenkin, että minä kirjoitin pitäväni miestä mulkun oloisena, koska hän filmaa ja mussuttaa. Kyllähän äänestys valittavimmaksi pelaajaksi on konkretiaa väitteeni tueksi, olkoot sitten useamman vuoden takaa. Lisäksi ei liene merkityksellistä ovatko valitus- ja filmausvideot juuri viime kaudelta, niitä löytyy huomattavan paljon youtubesta silti. Ja yhä edelleen kiinnitäppä huomiota siihen kummalla kapteenilla on enemmän asiaa tuomareille seuraavassa pelissä, Crosbyllä vai sillä toisella.

Sinultahan ei ole saatu mitään konkretiaa tähän keskusteluun, pelkkää tivaamista ja fanipoikamaista kiukuttelua. Ja kuten jo sinulle ilmoitin, en aio kaivaa sinulle yhtäkään videota youtubesta, tai mistään muustakaan palvelusta. Sinä osaat varmasti ne kaivaa itsekin, jos haluat niitä katsoa.

Ja kun odottamisesta tässä kirjoitellaan, niin minä odotan sinulta kerrankin tivaamisen sijaan jotain konkretiaa omien väitteidesi tueksi. Ja pelaan nyt vielä varman päälle, jotta sinäkin ymmärrät; sinun mielipiteesi ei ole konkretiaa.
 

faro

Jäsen
Kyllähän äänestys valittavimmaksi pelaajaksi on konkretiaa väitteeni tueksi, olkoot sitten useamman vuoden takaa.
No ei tosiaan ole. Se, että joskus Crosby on tuollaisen kunnian saanut, ei ole mitään konkretiaa, jos tarkastellaan nykypäivää. Maailma muuttuu, ihmiset muuttuvat. Yritä nyt ymmärtää se.
Lisäksi ei liene merkityksellistä ovatko valitus- ja filmausvideot juuri viime kaudelta, niitä löytyy huomattavan paljon youtubesta silti.
On sillä ihan helvetisti merkitystä tässä keskustelussa. Jos et sitä ymmärrä, niin sitten en mahda mitään.

Ja ihan turha vinkua minulta mitään konkretiaa kun et näköjään itsekään pysty sellaista tarjoamaan.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
No ei tosiaan ole. Se, että joskus Crosby on tuollaisen kunnian saanut, ei ole mitään konkretiaa, jos tarkastellaan nykypäivää. Maailma muuttuu, ihmiset muuttuvat. Yritä nyt ymmärtää se.

On sillä ihan helvetisti merkitystä tässä keskustelussa. Jos et sitä ymmärrä, niin sitten en mahda mitään.

Ja ihan turha vinkua minulta mitään konkretiaa kun et näköjään itsekään pysty sellaista tarjoamaan.

Kyllä se on. Maailma muuttuu, ihmiset muuttuvat ja ajat muuttuvat. Sidney Crosby ei kuitenkaan ole muuttunut tämän asian tiimoilta niin drastisesti mitä sinä yrität fanipoikana väittää. Jos valitat ja filmaat viisi vuotta sitten vitusti ja se siitä vähenee, niin ei se tarkoita, etteitkö herra silti olisi sitä viime kaudellakin harrastanut. Yritä sinä nyt painaa tämä siihen paksuun kalloosi. Ja tiesinhän minä, ettei sinulta mitään konkretiaa saa, joskaan en minä sitä vinkunut. Konkretian puuttuminen on vain ja ainoastaan looginen jatkumo sinun aiemmalle kirjoittelullesi asiasta kuin asiasta. Kovasti olet halukas muilta aina perusteluja kuulemaan, mutta itse et ole niitä valmis ikinä tarjoamaan. No ei voi kauhalla pyytää, jos on lusikalla annettu.
 

faro

Jäsen
Sidney Crosby ei kuitenkaan ole muuttunut tämän asian tiimoilta niin drastisesti mitä sinä yrität fanipoikana väittää. Jos valitat ja filmaat viisi vuotta sitten vitusti ja se siitä vähenee, niin ei se tarkoita, etteitkö herra silti olisi sitä viime kaudellakin harrastanut. Yritä sinä nyt painaa tämä siihen paksuun kalloosi.
Voi sitä rikkeen korostamista ja tuomareille juttelemista joskus tapahtuakin Crosbyn osalta, mutta ei todellakaan jatkuvasti, kuten sinä väität. Jos sitä ihan oikeasti tapahtuisi jatkuvasti, niin Youtube olisi pullollaan esimerkkejä. Mutta kun ei ole.
Konkretian puuttuminen on vain ja ainoastaan looginen jatkumo sinun aiemmalle kirjoittelullesi asiasta kuin asiasta. Kovasti olet halukas muilta aina perusteluja kuulemaan, mutta itse et ole niitä valmis ikinä tarjoamaan.
Samat sanat sinulle. Enkä nyt oikein edes ymmärrä, että miksi minun sitä konkretiaa täytyy etsiä sellaisesta, mitä ei ole tapahtunut. Sinä, joka väität, että jotain on tapahtunut, pitäisi etsiä se konkretia. Sehän on paljon helpompaa todistaa sellaista, mitä on tapahtunut kuin sellaista jota ei ole tapahtunut, joten luulisi olevan helppo homma sinulle. Yllättävän vaikealta se kuitenkin vaikuttaa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Voi sitä rikkeen korostamista ja tuomareille juttelemista joskus tapahtuakin Crosbyn osalta, mutta ei todellakaan jatkuvasti, kuten sinä väität. Jos sitä ihan oikeasti tapahtuisi jatkuvasti, niin Youtube olisi pullollaan esimerkkejä. Mutta kun ei ole.

Paskanmarjat. Jokaisessa ottelussa mitä minä pingviineiltä katsoin oli Crosby kapteeneista aktiivisempi. Eikä ollut ihan yksi tai kaksi kertaa, kun huuteli tilanteen jälkeen tuomareille peliin keskittymisen sijasta. Tuskin siinä on kuulumisia vaihdettu. Kuuluu toki kapteenin tehtäviin, mutta tuskinpa pingujen kapteeni on joka ottelussa tältä osin työllistetympi kuin vastustajan vastavaa kaveri. Tuon perusteella pysyn yhä edelleen väitteessäni, että mies on vastenmielinen mulkku, koska hän suotta nillittää. Lisäksi jo yksi kerta filmaamisen suhteen on riittävän yököttävä teko siihen, että kyseessä on mulkku pelaaja. Toki värilaseilla pystyn sulkemaan omien suosikki

Lisäksi korostan, että minä en ole väittänyt Crosbyn syyllistyvän näihin tekoihin jatkuvasti. Ensimmäisessä vastauksessani sinulle jopa käytän terminologiaa satunnainen joutsenlampi. Jos haluat jankata asiasta niin jankkaa, älä kuitenkaan vääristele faktoja. Ja kun Youtubea tarkkaan katsot, niin huomaat, että se on melkolailla pullollaan Crosbyn sukellus ja mussutusvideoita. Itseasiassa Crosbyn mussuttamista on käsitelty Youtubesta löytyvissä videoissa varsin monen verrattain korkean jääkiekkoauktoriteetin taholta.

Samat sanat sinulle. Enkä nyt oikein edes ymmärrä, että miksi minun sitä konkretiaa täytyy etsiä sellaisesta, mitä ei ole tapahtunut. Sinä, joka väität, että jotain on tapahtunut, pitäisi etsiä se konkretia. Sehän on paljon helpompaa todistaa sellaista, mitä on tapahtunut kuin sellaista jota ei ole tapahtunut, joten luulisi olevan helppo homma sinulle. Yllättävän vaikealta se kuitenkin vaikuttaa.

Kun koko väittely on lähtenyt liikkeelle siitä, että sinä et hyväksy minun näkemystäni, niin kyllä sinun olisi syytä perustella näkemyksesi jotenkin muutenkin kuin kirjoittamalla selkeästi rivien väliin ihailevasi Sidney Crosbyä. Jos minä kirjoitan pelajaan olevan mulkun oloinen, niin lienee tyhmemmällekin selvää, että kyse on minun mielipiteestäni. No sinulle se ei ilmeisesti ollut. Jos nyt kuitenkin hyväksymme sen, että kyse on minun mielipiteestäni, niin minä olen sen perustellut sinulle jo. Keskustelun hekumallisin hetki oli se, kun sinä pystyit suoraan sanomaan, että väitteeni siitä, että näkemissäni otteluissa Crosby on syyllistynyt po. koiruuksiin on silkkaa paskaa. Tämä siis tietämättä mitkä ottelut edes ovat olleet kyseessä. Ja ei, en todella pysty sinulle suoralta kädeltä sanomaan mitä nämä ottelut ovat olleet, koska en muista. Devils otteluita katsoin kauden aikana kaksi, mutta niihin en viittaa. Niiden osalta en osaa olla objektiivinen. Näiden kahden ottelun lisäksi katsoin Penguinsilta seitsemän ottelua, runkosarjassa ja pudotuspeleissä kolme. Noissa katsomissa otteluissa Crosby syyllistyi joutsenlampeen useammin kuin kahdesti tai kolmesti ja poikkeuksetta hän oli kentällä olleista pelaajista se, jolla oli eniten valittamista tuomareiden työskentelystä. No kukin tamplaa tyylillään. Sinä vänkäät, vänkäät ja vänkäät. No ehkä sinä vielä jossain kohtaa opit perustelemisen arvon. Tämä oli osaltani tässä, tästä hetkestä eteenpäin olet minulle pelkkää ilmaa, joten anna palaa. Baana on vapaa.
 

faro

Jäsen
Lisäksi korostan, että minä en ole väittänyt Crosbyn syyllistyvän näihin tekoihin jatkuvasti.
Äläpäs nyt yritä valehdella. Ensimmäiseltä sivulta löytyy viesti, jossa väität näin.
Ja kun Youtubea tarkkaan katsot, niin huomaat, että se on melkolailla pullollaan Crosbyn sukellus ja mussutusvideoita.
Moniko näistä on viime kaudelta? Tai sitä edelliseltä?
Kun koko väittely on lähtenyt liikkeelle siitä, että sinä et hyväksy minun näkemystäni
Hyväksyn kyllä näkemyksesi. Pyysin vain perusteluja ja konkretiaa väitteeseen, mikä ei mielestäni pidä paikkaansa. Perusteluja sain, mutta en konkretiaa.
Näiden kahden ottelun lisäksi katsoin Penguinsilta seitsemän ottelua, runkosarjassa ja pudotuspeleissä kolme. Noissa katsomissa otteluissa Crosby syyllistyi joutsenlampeen useammin kuin kahdesti tai kolmesti ja poikkeuksetta hän oli kentällä olleista pelaajista se, jolla oli eniten valittamista tuomareiden työskentelystä.
Jännää... itse katsoin kauden aikana noin 35 ottelua, joissa Crosby pelasi. Yhtäkään joutsenlampea ei ollut, joitakin pieniä rikkeen korostamisia kylläkin. Tuomareille jutteli myös aika ajoin. Eipä siellä kyllä mitään ihmeempää valittamista ollut. Ehkäpä me sitten satuttiin katsomaan eri pelit...

Loppuun täytyy vielä todeta, että ei tää loppujen lopuksi oo niin vakavaa. Tää on vaan jääkiekkoo!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Johnny Gaudreau tulee ja yllättää kaikki! Toisella kaudellaan hän rikkoo Iginlan vanhan ennätyksen ja tekee 105 pistettä. Crosby hyytyy täydellisesti 40 pelatun ottelun jälkeen ja saa kokoon vain 12 pistettä loppukaudella.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Johnny Gaudreau tulee ja yllättää kaikki! Toisella kaudellaan hän rikkoo Iginlan vanhan ennätyksen ja tekee 105 pistettä. Crosby hyytyy täydellisesti 40 pelatun ottelun jälkeen ja saa kokoon vain 12 pistettä loppukaudella.

JoniHokista tulee uusi Viasatin tituleerattava "Yhden kauden sirkusponi", kun edeltäjänsä Nathan MacKinnon tulee ja paukuttaa tuon 105pojoa, ellei ylikin. Crosby jää auttamatta kakkoseksi, tehden 102 pistettä parissa pelissä vähemmän. Mutta kyllähän kaverukset lähtevät jälleen tiukan taistelun jälkeen Tim Hortonsiin pienelle kesäduunivisiitille.

Ei vaan, Johnny Hockeylle hyvää kautta odottelen itsekkin, mutta realistisesti ajatellen Crosby tai Tavares sen voittaa.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Crosby, jos pysyy terveenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös