Kuka voittaa NHL:n pistepörssin kaudella 2015–2016?

  • 5 423
  • 36

NHL:n pistepörssin voittaja kaudella 2015–2016?


  • Äänestäjiä
    112
  • Poll closed .

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Elikkä yksinkertainen kysymys: Kuka tekee eniten pisteitä NHL:n runkosarjassa kaudella 2015 - 2016? Listasin tohon niin paljon vaihtoehtoja kuin sain, jos nimet ei miellytä silmää niin vastaa Joku muu ja kommentoi se alas. Toki muutenkin perustelut tai muuta paskanjauhantaa omalle valinnalle toivottavia.

Itse veikkaan Tyler Seguinia, pari viime kautta näyttänyt kuuluvansa eliittiin, nyt uskon hänen lyövän piste-ennätyksensä (84) uusiksi.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Tavaresin kehitykäyrä sojottaa ylöspäin jatkuvasti. Ensi kaudella nähdään jo totaalista dominointia.
 

Ralph

Jäsen
Matt Duchene ja Nathan MacKinnon jakavat pistepörssin voiton. Molemmille 80 ottelussa 31+55 ja teholukemat +7.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Yllätysnimi Artemi Panarin. Valitaan vuoden tulokkaaksi ennen Connoria jne. Jos rahasta pitäisi veikata, niin eiköhän sen kuitenkin voita Crosby, taas.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kessel paukuttaa Crosbyn viereltä viiskymmentä maalia, minkä lisäksi Sid on taas oma tuttu itsensä. Viime kauden virhe tulee korjaantumaan tulevalla kaudella, vähintään yhtä suurella marginaalilla kuin toissakaudella (17p eroa toisena olevaan).
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Heitetään oransseilla laseilla Claude Giroux.
 

Baldrick

Jäsen
Cindy pelaa kauden ehjänä ja rikkoo 100 pisteen rajan. Eli Crosby, ikävä kyllä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Täältä lähti ääni Crosbylle. Mahtava pelaaja, joskin verrattain mulkun oloinen sellainen. Nyt kun mies saa luultavasti Kesselin rinnalleen, niin luultavasti syöttöpisteitä karttuu kiitettävään tahtiin.
 

faro

Jäsen
Täältä lähti ääni Crosbylle. Mahtava pelaaja, joskin verrattain mulkun oloinen sellainen.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten niin "mulkun oloinen"?

Itse olen sitä mieltä, että ennen Crosby saattoi olla hieman "mulkun oloinen", mutta ei todellakaan enää iän karttuessa, päinvastoin. Kyseessä on hieno mies niin kentällä kuin myös kentän ulkopuolellakin. Kaikkinensa kyseessä on todella esimerkillinen pelaaja, josta kaikkien junioreiden kannattaisi ottaa oppia.
 
Viimeksi muokattu:

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten niin "mulkun oloinen"?

Itse olen sitä mieltä, että ennen Crosby saattoi olla hieman "mulkun oloinen", mutta ei todellakaan enää iän karttuessa, päinvastoin. Kyseessä on hieno mies niin kentällä kuin myös kentän ulkopuolellakin. Kaikkinensa kyseessä on todella esimerkillinen pelaaja, josta kaikkien junioreiden kannattaisi ottaa oppia.

Taitojensa ja pelinäkemyksensä ansiosta ilman muuta pelaaja ketä jokaisen juniorin kannattaa seurata tarkalla silmällä. Sen sijaan tuomareille nillittämisestä en toivo yhdenkään juniorin ottavan oppia. Myös satunnaiset joutsenlammet toivon jäävän opettelematta. Siinä jo kaksi syytä miksi Sidney Crosby on mielestäni mulkun oloisena.
 

faro

Jäsen
Sen sijaan tuomareille nillittämisestä en toivo yhdenkään juniorin ottavan oppia. Myös satunnaiset joutsenlammet toivon jäävän opettelematta. Siinä jo kaksi syytä miksi Sidney Crosby on mielestäni mulkun oloisena.
Puhut juuri niistä asioista, jotka Crosby on jättänyt jo taakseen. Ok, joskus saattaa vähän korostaa rikettä, mutta vain harvoin. Ei tule ainakaan viime kaudelta mieleen yhtään tilannetta, missä Crosby olisi filmannut.

Tuo nillitys onkin sitten aivan eri asia. Crosby on joukkueensa kapteeni, pelaa hän sitten Penguinsissa tai maajoukkueessa. Eikös se ole kapteenin oikeus ja velvollisuus keskustella tuomareiden kanssa? Jotenkin on hassua, että lähes kaikkien mielestä muut kapteenit keskustelee tuomareille ja Crosby vain nillittää. Tässä asiassa Crosby onkin vain ja ainoastaan maineensa vanki, sillä nuorena hän kyllä nillitti tuomareille turhistakin asioista. Mutta ei enää.
 
Viimeksi muokattu:

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Puhut juuri niistä asioista, jotka Crosby on jättänyt jo taakseen. Ok, joskus saattaa vähän korostaa rikettä, mutta vain harvoin. Ei tule ainakaan viime kaudelta mieleen yhtään tilannetta, missä Crosby olisi filmannut.

Tuo nillitys onkin sitten aivan eri asia. Crosby on joukkueensa kapteeni, pelaa hän sitten Penguinsissa tai maajoukkueessa. Eikös se ole kapteenin oikeus ja velvollisuus keskustella tuomareiden kanssa? Jotenkin on hassua, että lähes kaikkien mielestä muut kapteenit keskustelee tuomareille ja Crosby vain nillittää. Tässä asiassa Crosby onkin vain ja ainoastaan maineensa vanki, sillä nuorena hän kyllä nillitti tuomareille turhistakin asioista. Mutta ei enää.

Näät asiat ihan miten itse haluat, minä näen ne omalla tavallani. Niissä peleissä mitä minä olen nähnyt Crosbyn tasapainolla varustettu pelaaja lentää aivan liian usein ja ennen kaikkea aivan liian helposti jäähän. Eikä kyse ole vähäisestä korostamisesta, kyse on vastenmielisestä filmaamisesta.

Tiedän toki Crosbyn aseman Kanadan maajoukkueessa ja Pittsburghissa. On luonnollisesti kapteenin ja oikeus ja velvollisuus käydä tuomareiden kanssa dialogia, ja pyrkiä näin vaikuttamaan pelin kulkuun. Siltikin Crosby on kapteeneista, ja pelaajista yleisesti, se, kenen olen nähnyt eniten huutelevan tuomareille ohi luistellessaan, kuinka häntä on taas kiusattu kulmaväännössä. Ehkä joskus onkin, mutta kyllä tuossa on minun silmiini ja mielestäni ennen kaikkea kysymys nillittäisestä ja pyrkimyksestä järjestää itselleen erityiskohtelua jäällä tuomareiden toimesta.
 

faro

Jäsen
Näät asiat ihan miten itse haluat, minä näen ne omalla tavallani. Niissä peleissä mitä minä olen nähnyt Crosbyn tasapainolla varustettu pelaaja lentää aivan liian usein ja ennen kaikkea aivan liian helposti jäähän. Eikä kyse ole vähäisestä korostamisesta, kyse on vastenmielisestä filmaamisesta.
Samat sanat sinulle, mutta mielestäni puhut ihan täyttä sontaa. Puheistasi saa sen käsityksen, ettet liiemmin ole Crosbyn otteita viime aikoina seurannut. Tai sitten pohjaat käsityksesi kokonaan siihen yhteen 2014 olympialaisissa pelattuun otteluun.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Samat sanat sinulle, mutta mielestäni puhut ihan täyttä sontaa. Puheistasi saa sen käsityksen, ettet liiemmin ole Crosbyn otteita viime aikoina seurannut. Tai sitten pohjaat käsityksesi kokonaan siihen yhteen 2014 olympialaisissa pelattuun otteluun.

Ole mitä mieltä haluat. Minä tosiaan pidän oman näkemykseni. Sen verran kuitenkin sinulle voin paljastaa, että mielipiteeni ei pohjaa yhteen, kahteen tai kolmeen otteluun. Kyllä tämän miehen otteita on tullut seurattua riittävästi kattavan mielipiteen muodostukseen.
 

Baldrick

Jäsen
En yllättynyt, että joku Pens-fani tulee värilasit päässä piipittämään kuinka Sidney on kultapoika, eikä tee enää virheitä. Kyllä se taitaa olla kapteeneista pahin vinkuja, ellei dramaattisesti viime kaudelle muuttanut tapojaan. Viime kaudella en nähnyt kuin 1-2 Pensin peliä, mutta kautta aikaisemmin tuo oli kyllä jatkuvasti huutamassa vääryyttä tuomareille. Kaveri näyttää oikeasti siltä, että itku on puoliksi kurkussa, kun lähtee kiukkuaan purkamaan.
 

faro

Jäsen
En yllättynyt, että joku Pens-fani tulee värilasit päässä piipittämään kuinka Sidney on kultapoika, eikä tee enää virheitä. Kyllä se taitaa olla kapteeneista pahin vinkuja, ellei dramaattisesti viime kaudelle muuttanut tapojaan. Viime kaudella en nähnyt kuin 1-2 Pensin peliä, mutta kautta aikaisemmin tuo oli kyllä jatkuvasti huutamassa vääryyttä tuomareille. Kaveri näyttää oikeasti siltä, että itku on puoliksi kurkussa, kun lähtee kiukkuaan purkamaan.
Nojoo kyllä huomaa, ettet ainakaan viime kaudella ole pahemmin Pensin ja sitä kautta Crosbyn otteita seurannut. Eikä se Crosby tainnut pahemmin MM-kisoissakaan filmata tai mussuttaa?

Nuo puheet, että Crosby filmaa ja nillittää jatkuvasti kentällä, ovat ihan täyttä paskaa. Osoittaa vain suurta tietämättömyyttä väittää sellaista. Niin ja onhan se nykyään EskoSeppäs-fanipoikien keskuudessa muotia haukkua Crosbyä vailla mitään totuuspohjaa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
En yllättynyt, että joku Pens-fani tulee värilasit päässä piipittämään kuinka Sidney on kultapoika, eikä tee enää virheitä. Kyllä se taitaa olla kapteeneista pahin vinkuja, ellei dramaattisesti viime kaudelle muuttanut tapojaan. Viime kaudella en nähnyt kuin 1-2 Pensin peliä, mutta kautta aikaisemmin tuo oli kyllä jatkuvasti huutamassa vääryyttä tuomareille. Kaveri näyttää oikeasti siltä, että itku on puoliksi kurkussa, kun lähtee kiukkuaan purkamaan.

Samaa olen tässä itse naureskellut. Totean vieläpä tähän perään, että puheet siitä, että Crosby ei nillittäisi ja filmaisi jatkuvasti ovat pelkkää ripulipaskaa vailla mitään totuuspohjaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Niin ja onhan se nykyään EskoSeppäs-fanipoikien keskuudessa muotia haukkua Crosbyä vailla mitään totuuspohjaa.
^Tämä kääntyy toki myös toisinpäin Crosbyn fanipoikia kohtaan. Kai se nyt pahimmista filmaus ja nillittämispäivistään on ohi päässyt, mutta on Pennsylvanian paikallisissa vielä näkynyt sitä valittamista tuomareille ym. Toki sitä tekee kaikki joskus, mutta Crosby vähän useammin. Crosbyn "mulkkuus" todistettiin ainakin sarjassa Flyersia vastaan 2012. Tosin sikailivat muutkin pingviinit urakalla kyseisessä sarjassa.
 

faro

Jäsen
Crosbyn "mulkkuus" todistettiin ainakin sarjassa Flyersia vastaan 2012.
Niin tuo on juuri se Crosbyn uran "mulkkuuden" kohokohta. Sen jälkeen sitten onkin ollut hiljaisempaa joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. Tuolloinhan Sid sai ihan järkyttävästi paskaa niskaansa eri suunnista, ja luulenpa, että mies otti tuosta opikseen.

@Justice:en en jaksa tuhlata enää sekuntiakaan aikaa, koska koko tuotoksesta huomaa, ettei pelejä ole nähty ja mennään pelkällä mututuntumalla.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Niin tuo on juuri se Crosbyn uran "mulkkuuden" kohokohta. Sen jälkeen sitten onkin ollut hiljaisempaa joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. Tuolloinhan Sid sai ihan järkyttävästi paskaa niskaansa eri suunnista, ja luulenpa, että mies otti tuosta opikseen.

@Justice:en en jaksa tuhlata enää sekuntiakaan aikaa, koska koko tuotoksesta huomaa, ettei pelejä ole nähty ja mennään pelkällä mututuntumalla.

Hyväksy poika vaan se, että joku voi nähdä sinun ihannoimasi pelaajan toiminnan eri tavalla. Itkupilli mikä itkupilli, that's all. Ei Crosbyn mulkkuus ole millään muotoa sinua kohtaan suunnattua. Ja uskot tai et, olen kyllä niitä pelejäkin katsonut. Suosittelen samaa sinulle, ja jos niitä olet tähänkin saakka katsonut, niin ota ensi kerralla objektiivisuus mukaan. Lisäksi on vielä pakko todeta, että olisihan se korrektia tagata ihan kunnolla, jos haluaa toisen kirjoittajan nimeltä mainita. Siitä toki olen samaa mieltä, että meidän ei kannata toisiimme aikaa uhrata, niin erilailla tämän maailman näemme, ja tuntuupa kumminkinpuolinen arvostuskin olevan tasan nolla.
 

faro

Jäsen
Itkupilli mikä itkupilli, that's all. Ei Crosbyn mulkkuus ole millään muotoa sinua kohtaan suunnattua.
Anna ihan konkreetttisia esimerkkejä Crosbyn filmaamisesta ja nillittämisestä viime kauden osalta? Jos sitä kerran koko ajan tapahtuu, niin luulisi Youtuben olevan pullollaan esimerkkejä kyseisestä toiminnasta.
Siitä toki olen samaa mieltä, että meidän ei kannata toisiimme aikaa uhrata, niin erilailla tämän maailman näemme, ja tuntuupa kumminkinpuolinen arvostuskin olevan tasan nolla.
Sinäpä sen sanoit.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Anna ihan konkreetttisia esimerkkejä Crosbyn filmaamisesta ja nillittämisestä viime kauden osalta? Jos sitä kerran koko ajan tapahtuu, niin luulisi Youtuben olevan pullollaan esimerkkejä kyseisestä toiminnasta.

Varmaan sinä osaat itsekin youtubea käyttää. Minulla ei ole tapana käydä etsimässä katsomistani otteluista mitään highlighteja jälkeenpäin youtubesta. Mutta ihan vaan vinkkinä, katsoppa seuraavassa pelissä kumman joukkueen kapteenilla on enemmän asiaa tuomareiden suuntaan, Pittsburghin vai vatustajan. Katso samalla kumpi menee helpommin kontaktista nurin ja jää jäähän korostamaan kipuaan.
 

faro

Jäsen
Varmaan sinä osaat itsekin youtubea käyttää. Minulla ei ole tapana käydä etsimässä katsomistani otteluista mitään highlighteja jälkeenpäin youtubesta.
Juu, arvasin. Oli ihan liian vaikea tehtävä sinulle saada jotain konkretiaa väitteidesi tueksi, sillä eihän sieltä Youtubesta mitään sellaista löydy, mitä ei oikeastikaan ole tapahtunut.

Eiköhän tämä keskustelu kuitenkin ollut tässä. Kiitos ja näkemiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös