Kuka uudeksi urheilutoimenjohtajaksi?

  • 133 299
  • 896
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tapahtuu, käyn fyysisesti iskemässä kausarini officen pöydälle.

Olen etäkannataja, joten kausaria ei löydy. Mutta tulen mukaan ja vien kaikki hupparit,lippalakit,pelipaidat, t-paidat jne. jne. samalla ovenavauksella. Tähän pitäisi saada mukaan kaikki.

Jos tämä on totta, niin nyt paloi loputkin sulakkeet päästä tämän myötä. Ei jumalauta, ei tämä voi olla totta.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua naurattaa kaks asiaa:

1) Jengi dumaa Pesosen UTJ:nä täysin. Ifk:n johto on kaverin haastatellut ja selvästi vakuuttunut. Palstalaiset tuskin ovat olleet mukana haastattelussa. Monellakaan ei taida olla kompetenssia arvioida Pesosen kykyjä tarjolla olevaan rooliin.

2) Tet-harjoittelija Anne Pesonen ifk:n urheilujohtajana :D

Olisiko vaikka työkokemus mitään? Itse näen, että vähänkään vastuullisempiin hommiin olisi hyvä olla työkokemusta ja jotain näyttöjä osaamisesta.

Voi Pesonen olla ihan hyvä, mutta eihän tänne pitäisi tulla ensimmäiseen työpaikkaan. Mutta kaipa se IFK on niin alhaalla jo, ettei saada ketään kellä olisi jotain näyttöjäkin.

Samat haastattelut se Salmelainenkin on aikanaan käynyt. Hänkin tuli IFK:hon ilman työkokemusta johtamisesta.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua naurattaa kaks asiaa:

1) Jengi dumaa Pesosen UTJ:nä täysin. Ifk:n johto on kaverin haastatellut ja selvästi vakuuttunut. Palstalaiset tuskin ovat olleet mukana haastattelussa. Monellakaan ei taida olla kompetenssia arvioida Pesosen kykyjä tarjolla olevaan rooliin.

2) Tet-harjoittelija Anne Pesonen ifk:n urheilujohtajana :D
Näyttöjä tasan nolla valmentamisesta, johtamisesta ja skouttaamisesta.
Aivan sama kuinka hyvin puhuu haastatteluissa, mutta kyllä sitä cv:tä pitäisi edes vilkaista.

Aivan uskomaton valinta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tämä nyt voi olla totta...EIHÄN?

Tämä seura on totaalisen hukassa. Ensi kauden valmentajana jatkaa harjoittelija, joukkue paperilla selvästi huonompi ja sitten vielä tämä.

Ei tässä olla enää edes siinä kuuluisassa turbulenssissa vaan kone on tullut jo vuoren seinään ja LUJAA. Niin kuin tuli (eri) Pesoselle noutajakin silloin aikanaan.

Näillä lähtökohdilla ennakko-odotukset ensi kauteen totaalisen matalalla.
 

Bromse

Jäsen
Mua naurattaa kaks asiaa:

1) Jengi dumaa Pesosen UTJ:nä täysin. Ifk:n johto on kaverin haastatellut ja selvästi vakuuttunut. Palstalaiset tuskin ovat olleet mukana haastattelussa. Monellakaan ei taida olla kompetenssia arvioida Pesosen kykyjä tarjolla olevaan rooliin.

Helposti pystyy spottaamaan henkilöt jotka eivät IFK:n toimiston menoa seuraa tai tunne.

Se että office on vakuuttanut itsensä jostain, ei todellakaan tarkoita sitä että ratkaisu olisi perusteltu ja suunta oikea.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sun lähteesi on ollut viimeiset kolme vuotta hukassa.
Olen tainnut sinulta kysellä joskus jo viime syksynä tämän, mutta en muista sainko silloinkaan vastausta: hiihto vai paini?
Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä oikeastaan mitään tästä viestistä. Pystytkö avaamaan vähän tarkemmin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: rico

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mä olisin ollut vaan hiljaa. Ihmettelet sitä että sun lähde on hukassa? Kannattaa varmaan nopeasti vaihtaa lähdettä kun tuntuu hutia tulevan.
Miksi olisin ollut hiljaa? Nyt vaikuttaa tulevan paha huti lähteeltä, ja sen myönnän ihan ilomielin, ei se kuitenkaan itseeni vaikuta millään tavalla. Aiemmin tämä lähde on ollut hyvin perillä, mutta JOS toteuma on Pesonen (eikä Kultanen, Siren, Kautonen tai Bergenheim), niin on pakko suhtautua jatkossa todella suurella varauksella.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Siinä sitten saunaillan lopussa Pena veti ässän hihasta... Jos olisin IFK-fani mulla räjähtäis pää! Ei noin legendaariseen organisaatioon jumalauta tulla harjoittelemaan, varsinkaan mistään Oulusta!!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mä en tätä palkkausta tue mitenkään, varsinkin kun Kultanen nostettu tiskille, MUTTA..

Mitkä oli Jarmo Kekäläisen meriitit ennen IFK pestiä? Vertaan tätä siihen ja jos se on Pesonen annetaan yrittää. Ainakaan se ei ole sisäpiiristä ja ymmärtää mitä mestaruuden voittamiseen joukkueelta vaaditaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä oikeastaan mitään tästä viestistä. Pystytkö avaamaan vähän tarkemmin?
Itsekin todennäköisesti leikkisin kuollutta.

Voitko jatkaa hassuttelujasi jossain muussa osiossa?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Pesonen oletettavasti täyttää hänelle asetetut tavoitteet, jos hän kykenee antamaan Peltoselle työrauhan ja varmistamaan, ettei herkkään taiteilijasieluun kohdistu häirintää kesken projektin. Tässä on kaikki eväät suureen suomalaiseen jääkiekkotarinaan, koska Pesonen ja saattaa hyvinkin olla juuri se puuttuva palanen, joka saa Villen puhkeamaan kukkaan. Varsinkin kun ensi kaudelle kasattu rosterista näyttää täyttyvän hyvistä jätkistä, jotka eivät turhaan arvostele tai kyseenalaista koutsin ajatuksia.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä sitten saunaillan lopussa Pena veti ässän hihasta... Jos olisin IFK-fani mulla räjähtäis pää! Ei noin legendaariseen organisaatioon jumalauta tulla harjoittelemaan, varsinkaan mistään Oulusta!!
Villen aikakausi on mennyt niin vituilleen että tähän paskaan on jo turtunut. Muutama vuosi sitten tälläinen uutinen olisi vituttanut ja rankasti.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nämä viimeisten kuukausien tapahtumat ovat nyt sitä luokkaa, että alan olla vakuuttunut siitä, että tätä seuraa pyritään tarkoituksellisesti ja systemaattisesti tuhoamaan sisältä käsin.

Janne Pesonen, miten? Eikö Ida Vainio ollut saatavilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös