Kuka Suomen ykkösveskariksi?

  • 4 284
  • 61

Kuka Suomen ykkösveskariksi?

  • Fredrik Norrena

    Ääniä: 29 14,7%
  • Antero Niittymäki

    Ääniä: 2 1,0%
  • Kari Lehtonen

    Ääniä: 38 19,3%
  • Pasi Nurminen

    Ääniä: 65 33,0%
  • joku muu

    Ääniä: 63 32,0%

  • Äänestäjiä
    197
  • Poll closed .

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki nämä kelpaavat minulle:

Markkanen
Nurminen
Norrena
Lehtonen

Mielenkiintoista muuten miten Markkasta arvostaa ihan pilviin verrattuna viime vuoteen. On kuitenkin suhteellisen vanha kaveri, eikä varmaan mitään jättiloikkaa ole tapahtunut tällä kaudella.

No ehkä itseluottamus ja motivaatio ovat vielä kovempia kuin ennen.

Jos Kari Lehtonen ei pääse edes mukaan, niin...:mad:
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noronen..

Tulipas unohdettua yksi suosikkimaalivahdeistani eli Mika Noronen.

Maalivahteihin ei pitäisi kyllä tällä kertaa kaatua, kun ei ole (?) Myllystä peruuttelemassa läpiajoissa omiin verkkoihin, ja "länki" Sulanderkin on jo historiaa...
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tässä joskus uutisoitu, että Nurminen ei ole tulossa kisoihin?
Onko mieli sitten muuttunut vai oliko vain uutisankka? Ehdottomasti ottaisin Nurmisen ykköseksi, mutta jos ei pääse/halua tulla niin sitten ykköseksi Markkanen, kakkoseksi Norrena ja kolmoseksi Lehtonen.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti ilezi
Eikös tässä joskus uutisoitu, että Nurminen ei ole tulossa kisoihin?

Nurminen on pelaamassa farmissa playoffseja ja tulee mm-kisoihin jos joukkue tippuu, tai ainakin näin minä olen ymmärtänyt aiheesta lukemastani informaatiosta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikä Norrenassa viehättää??!!

Muutaman kerran sitä nähneenä yhteenveto voisi olla että hermoja ei riitä tiukkoihin peleihin.... tämä siis kärjistetysti sanottuna. Mielummin ottaisin TPS leiristä Niittymäen.

Oma lista/veskarit kisoihin:

1. Markkanen
Nyt annetaan miehelle mahdollisuus, riittävä peruste on se mikä täällä jo mainittiin aikaisemmin... mies on ollut "ylhäällä" koko kauden.

2. Lehtonen
Rohkea veto kakkoseksi, olisi hyvä valinta siksikin ettei tulisi epäselvää kuka on ykkönen ja pelaa. Mutta, jos jotain Markkaselle tapahtuu loukkaantuminen/nukahdus, niin Lehtosella on kokemusta siirtyä "suuriin" saappaisiin... niin kuin kävi taannoin:)

Näillä mennään!

Jupe
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Markkanen on hyvä valinta ja Lehtosen vois ottaa mukaan hakemaan kokemusta. Sais pelata esim. Puolaa tms. vastaan.
Noronen olisi myös hyvä valinta unohtamatta Nurmista. Ainoa pula maalivahdeissamme on runsauden pula. Itselläni olisi suuria vaikeuksia pudottaa yksi pois tuosta nelikosta. Katsotaan miten maalivahdit pelaavat Karjala -turnauksessa.
 

Samuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukas muu ku Nupe tai olisi ollut kyyllä Riksmankin hyvä valinta mut enhä mä sitä päätä vaa Aravirran mies mut mä haluisin Nupen,Riksman ja Lehtonen niillä pääsis jo tosi pitkälle.:D :D :D :D :)
 

Samuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Speeed
Jos olis mahdollista:
1.Hurme(ei ikinä)
2.Toskala(jos ei muita tuu)
3.Nurminen
(varma)



Toskala on ihan yes mut Hurme?????Jos Hurme pelaa voii sanoo jo mm kullalle hyvästi
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jaksanut lukea ihan kaikkia viestejä, mutta ehkäpä joku muukin on ihmetellyt samaa kuin minä: miksi Markkanen ei ollut yhtenä vaihtoehtona äänestyksessä? No jooh onhan siinä se joku muu, ja minusta se joku muu on ehdottomasti Markkanen, jonka odottaisin olevan ykkösmolari kisoissa ja varmasti tulee olemaankin.
Lehtosen valintaan suhtautuisin hiukan skeptisesti vaikka loistikin SM-liigan finaaleissa; kaveri on hiukan liian nuori vielä. Nurminen voisi kyllä tulla kysymykseen, mutta saas nähdä ehtiikö?
 

vipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Sotkamon Jymy
Pyydän anteeksi virhettäni

Viestin lähetti Ted Raikas
En jaksanut lukea ihan kaikkia viestejä, mutta ehkäpä joku muukin on ihmetellyt samaa kuin minä: miksi Markkanen ei ollut yhtenä vaihtoehtona äänestyksessä? No jooh onhan siinä se joku muu, ja minusta se joku muu on ehdottomasti Markkanen, jonka odottaisin olevan ykkösmolari kisoissa ja varmasti tulee olemaankin.
Lehtosen valintaan suhtautuisin hiukan skeptisesti vaikka loistikin SM-liigan finaaleissa; kaveri on hiukan liian nuori vielä. Nurminen voisi kyllä tulla kysymykseen, mutta saas nähdä ehtiikö?

Joo. Olen pahoillani tuosta. Siinä tapahtui varmaan jonkinlainen ajatusvirhe tai jotain.Itsekin ihmettelin heti sen jälkeen, että nyt tuli jollakin lailla kämmättyä, kun Jussi ei ole yksi vaihtoehto erikseen,mutta eiköhän tuon joku muu-vastauksen voisi melkein suoraan yhdistää Markkaseen.En osannut kato korjata enää tuota galluppia tai jotain...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Pyydän anteeksi virhettäni

Viestin lähetti vipa


Joo. Olen pahoillani tuosta. Siinä tapahtui varmaan jonkinlainen ajatusvirhe tai jotain.

Your apologize is accepted, Captain Needa... =)
 
Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Maalivahdit

Markkanen on hyva valkinta kisoihin ja Nupe ehdottomasti jos vaan on kaytettavissa.

Chicago johtaa pelisarjaansa pelein 2-1 ja Nupe on pelannut 2 viimeista pelia joissa ollut todella hyva laskien vain maalin per peli. Cassivi laski 4 ekassa havio pelissa.

Eli kylla Nupe on kunnossa ja nayttaa toipuneen pienesta nivusvammastaan hyvin. Chicago saattaa menna pitkallellekin calder Cupissa jolloin Nupe ei ole kaytossa.

Lehtonen ilman muuta mukaan kolmoseksi ja kasvamaan maajoukkueympyroihin.

Jukka
 

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Eiköhän tilanne ole aikalailla selvä. Markkanen ja Norrena on pelaavat maalivahdit ja Lehtonen tai Niittymäki kolmantena hankkimassa "kokemusta". Ainoastaan Nupen tulo voi varmaan muuttaa tilannetta, hän on kovassa iskussa. Hurme tai Kiprusoff tuskin tulee, vaikka jatkosta putoaisivat.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Markkanen ehdottomasti mukaan!! Mies ansaitsee todellisen näyttöpaikan myös maajoukkueessa. Lisäksi Nurminen joukkueeseen. Lehtonen voisi olla aika ovela veto kolmoseksi.. :cool:
 

Samuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Edmonton ulkona pleijareista, joten...

Viestin lähetti Loiro
Nurmisen kohtalo tällä hetkellä??? Farmissa??? joten
Debyytit arvokisoissa
1. Markkanen
2. Norrena
ja sitten 3. Aran valinta, kunhan ei Sulander.


Jaaha vai että olet jo täällä uskaltanut veikata Norrenaa ja Suloa mut eiks noi sm-liiga molaritki olis aika huippu luokkaa kuten:Lehtonen,Riksman,Pietilä ja Puurula. minun veikkaukseni olisi ollut paljon erillainen.Kyllä niitä muitaki Suomalaisia molareita läytyy muita kuin jotain TPS:ssän paskiaisia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Re: Re: Edmonton ulkona pleijareista, joten...

Viestin lähetti Samuli



Jaaha vai että olet jo täällä uskaltanut veikata Norrenaa ja Suloa mut eiks noi sm-liiga molaritki olis aika huippu luokkaa kuten:Lehtonen,Riksman,Pietilä ja Puurula. minun veikkaukseni olisi ollut paljon erillainen.Kyllä niitä muitaki Suomalaisia molareita läytyy muita kuin jotain TPS:ssän paskiaisia.

Ei se sitä Suloo veikannu, vaan päinvastoin toivo et se ei tuu.

PS. opettele yhdys-sanat, hirvee lukee sun tekstii.
 

Samuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Edmonton ulkona pleijareista, joten...

Viestin lähetti Preerian poika


Ei se sitä Suloo veikannu, vaan päinvastoin toivo et se ei tuu.

PS. opettele yhdys-sanat, hirvee lukee sun tekstii.


PELLE!!!!!.Kato kun mä vähän pelleilin serkku poika.



sun tekstii on vielää ersyttävempää lukee.:o
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Re: Re: Re: Re: Edmonton ulkona pleijareista, joten...

Viestin lähetti Samuli

sun tekstii on vielää ersyttävempää lukee.:o



Lue tekstis uudestaan. Mitä toi "ersyttävempää" tarkoittaa?

PS. Miten niin serkkupoika? Mä ainakin toivon että en ole sulle sukua. :mad:
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Edmonton ulkona pleijareista, joten...

Viestin lähetti Samuli


Jaaha vai että olet jo täällä uskaltanut veikata Norrenaa ja Suloa mut eiks noi sm-liiga molaritki olis aika huippu luokkaa kuten:Lehtonen,Riksman,Pietilä ja Puurula. minun veikkaukseni olisi ollut paljon erillainen.Kyllä niitä muitaki Suomalaisia molareita läytyy muita kuin jotain TPS:ssän paskiaisia.

Eiköhän Norrena ole vielä SM-liigan maalivahti, vaikka ensi kaudeksi pois siirtyykin. Ihan muistutukseksi vaan tuossa ei ole kuin yksi TPS:n "paskiainen" eli Norrena, Sulo tulee alunperin sieltä narrien suunnalta.

Lehtosen kanssa on aika mielenkiintoinen tilanne. Ei koskaan ennenkään (ainankaan en muista) ole valittu nuorta melko kokematonta maalivahti arvokisoihin. Pitäiskö nyt niin tehdä? Toisaalta samahan se melkein on kuka se 3. maalivahti on, ennakkokaavailujen mukaan hän ei kumminkaan yhtään peliä pelaa.

Oma veikkaus:
1. Markkanen/Nurminen (jos Nurminen tulee)
2. Markkanen/Norrena
3. Lehtonen/Niittymäki

Jos Nurminen tulee, niin uskon että hän vie 1. moken paikan. Jos taas ei niin Markkanen lienee tuolla paikalla ja Norrena toisena maalivahtina. Taas jos molemmat, Nurminen ja Markkanen tulee niin en usko, että Norrena kisoihin lähtee, kun yhtään peliä ei tod.näk. luvassa olisi.
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tunnustusta Markkaselle!

Vaikka itse aiemmin äänestin ymmärrettävistä syistä Norrenaa niin tv:stä nähdyn ottelun perusteella Markkanen on aivan loistavassa kunnossa ja siis valmis hyppäämään ykkösvahdin luistimiin. Norrenalle voisi kuitenkin antaa pelin tai kaksi alkusarjassa.

Markkasessa pisti silmään eteenkin huomattavasti parantunut mailapeli ja muutamat hyvät pelinavaukset.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Volvo

Viestin lähetti Arnold
Markkanen selkeä ykkösvahti mielestäni. Riittävästi pelejä ja ennen kaikkea koko kausi ylhäällä, joten Markkanen ykköseksi. Kakkosveskan paikka TPS:n Norrenalle ja kolmoseksi ihmemies Lehtonen kokemusta kartuttamaan. Näillä minä lähtisin.

Täysin samaa mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös