Kuka on ärsyttävin liigavalmentaja?

  • 10 732
  • 127

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Viestin lähetti Kirveellä töitä
Mistähän mahtaa johtua ettei Rautakorpi ole oikein Blues, Kärppä -ja kerhofanien suosiossa? heh heh kultaisin muistoin viime keväältä. Muutenkin näillä joukkueilla on katkerimmat fanit tappion hetkellä tällä palstalla ja vikahan on aina muiden pelityylissä.
Kärpät takasin divariin, Bluesin vois sulauttaa kahteen pääkaupunkiseuraan ja Hpk vois jatkaa liigassa niin olis joku organisaatio jolle nauraa.

joo ja ilveksen ja tapparan voisi sitten samalla perustella yhdistää =)
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti chewmeister
joo ja ilveksen ja tapparan voisi sitten samalla perustella yhdistää =)

HEI! Toi meni jo yli! Rajansa kaikelle.

Olen pahoilla chattailusta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kaikki Jukat ärsyttävät.

1. Jukka Koivu

On jo niin vittumaisen näköinenkin mies että näen punaista kun pelkkä naama jossain näkyy. Ylimielinen ja luultavasti todellinen kusipää. Mitään faktoja ei ole lyödä tiskiin tämän miehen tempauksista tai luonteesta, koska ärsytyskynnys on niin matala että se rikkoontuisi jos tästä juipista joutuisi vielä faktojakin opiskelemaan. Eikä siihen mitään faktapohjaa tarvitse ollakaan että joku vain ärsyttää.

2. Jukka Rautakorpi

Pelityyli. Kun jannu siirtyi Lukon ruoriin uskoin ja toivoin että Tapparan edellisien kausien kahva ei siirtyisi mukana. Olin valitettavasti väärässä.

3. Jukka Jalonen
Jutta mittailee mailoja, Jutta uhkailee. Jutta on neiti.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kukkaiskedolla pomppiva kaljupää Matti Alatalo. Diplomaattisen ja asiallisen oloinen valmentaja on ryhtynyt itkulinjalle valittamaan vastustajista, mutta oma joukkue pelaa hyviä pelejä vaikka häviääkin.

En oikein jaksa ärsyyntyä muiden joukkueiden valmentajista, jääköön kahvakiekkoa suosivista valmentajista tappeleminen muille.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Surkeaksi on mennyt valmentajat, kun nyt tuosta Kari "Mikki Hiiri" Elorannastakin on päästy eroon.

Eniten tällä hetkellä ärsyttää kaiken maailman nobodyt, joista joutuu aina kysymään yleisöltä tai soittamaan kaverille, kuka vittu se nyt on kuka valmentaa jotain Kärppiä, Jyppiä, Saipaa, Pelsuja, Tapparaa tai Ässiä...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti oukka
2. Jukka Rautakorpi

Pelityyli. Kun jannu siirtyi Lukon ruoriin uskoin ja toivoin että Tapparan edellisien kausien kahva ei siirtyisi mukana. Olin valitettavasti väärässä.

Montako lukon peliä olet Rautakorven alaisuudessa nähnyt? Varmaankin sen telkkaripelin, jossa lukko voitti puhtaasti 5-2 ilman merkkiäkään kahvasta? Missä näkemissäsi peleissä tuo kahva sitten on tullut esille?
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti psychodad
Montako lukon peliä olet Rautakorven alaisuudessa nähnyt? Varmaankin sen telkkaripelin, jossa lukko voitti puhtaasti 5-2 ilman merkkiäkään kahvasta? Missä näkemissäsi peleissä tuo kahva sitten on tullut esille?

Ei varmaan ainuttakaan, jauhaa vaan samaa urbaanilegendaa mitä isotkin pojat. Tietysti voin olla väärässakin, mutta maan tapahan on mollata joukkueet joissa Jukka valmentaa maan rakoon vain ja ainoastaan siksi, että se on in.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Re: Jukka Jalonen

Viestin lähetti Nännimäinen
"Syy tähän on se että nuo lausunnot ovat liian usein perusteettomia tunteen purkauksia. Vaikka kuinka puhutaan tunteella elämisestä perääänkuulutan ammattimaisuutta."

"Myöskään Jortikan tyyli, vai pitäisikö puhua tyylittömyydestä, ei minua mielytä."

Pronssille tässä vertailussa ei ylläkään HPK, vaan koko Suomen yhteinen kliseautomaatti ja mukava mies Hannu Aravirta. Yrjö meinaa lentää, kun Hannu otsa kurtussa syöksee ilmoille latteuksia toisen perään.
Ei siinä mitään, että olet tuota mieltä, mutta perustelut ontuvat täysin. Jos ärsyttäviä on ne valmentajat, jotka eivät pysty kontrolloimaan sanomisiaan ja tekemisiään, niin aika ovela veto on valita samassa kategoriassa kolmanneksi kaikista valmentajista juuri hän pystyy kontrolloimaan sanomisiian mielipiteitä karvaimmankin tappion hetkellä. Näistä kontrolloiduista mielipiteistä voi tosin käyttää nimitystä klisee ja ne monia ärsyttävät.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Upeaa luettavaa tämä ketju! Taitavat nämä valmentajat olla vähän kuin pakolaiset. Heissäkin ärsyttää lähinnä se että ne eivät tee töitä ja sitten se että ne vievät kaikki työpaikat.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rautakorven hienous ja tehokkuus

Viestin lähetti TBK
Rautakorpea on haukuttu täällä milloin mistäkin syystä. Pelaa Rautakorven joukkue kuinka hienoa kiekkoa tahansa, niin koskaan se ei tule saamaan siitä vastustajan feneilta tunnustusta, vastustajilta kylläkin ja on sitä useasti saanutkin..

Niin, empä tuota tiedä koska Rautakorven joukkueet eivät ole koskaan hienoa kiekkoa pelanneet. Tehokasta kylläkin toisinaan.

Täältä tähän
 

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielenkiintoisena välihuomiona mainittakoon, että ainoastaan Jyp-fanit ovat maininneet Kari Heikkilän ärsyttävimmäksi valmentajaksi...(+ omat puukottajat)
En nyt ala tässä Kakea puolustelemaan, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mies on tehnyt upeaa työtä junnujen kanssa ja Kärppien huikean nousun takuumiehiä, mutta tosiaan tuota tuomareita haukkumista voisi vähentää. Lisäksi sosiaalikiekko tietyissä tilanteissa ei aina ole se oikea ratkaisu. taktista pelisilmää toivoisi enemmän sekä hanskausten sallimista:)
Mielenkiintoista nähdä, miten Kaken ura jatkuu...

Oma ääneni menee ehdottomasti Tukka-Jukalle. Saattaa olla kyllä hieman katkeroitumistakin taustalla viime keväästä.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Mokela
Oma ääneni menee ehdottomasti Tukka-Jukalle. Saattaa olla kyllä hieman katkeroitumistakin taustalla viime keväästä.

Aivan, yleensä on juuri näin. Huonommuuteen haetaan aina syitä (varsinkin teko- sellaisia) ja selityksiä tyyliin: "Kyllä me muuten, mutta kun ne sitä ja ne tätä".

Peruna-pojat ovat muuten tämän lajin ehdotonta eliittiä. No monen vuoden kokemus on opettanut.
 

krobbe

Jäsen
Kyllä se on ehdottomasti J. Jalonen, miehistä tulee mieleen lähinnä nököhammas Toivola, jonka aivotoiminnan kehittyneisyydestä kertoo seuraava lausahdus: - Kaveri teki ensimmäisen maalin, se oli selvä potku meidän mielestä. Tosin en ole nähnyt nauhaa vielä, sieltä sen sitten näkee.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
1. Pikku Matti yskivineen mopoineen. Päivän kolumni Jatkoajassa on ehdotonta eliittiä Vuoden valmentajan tittelistä taistellessa. Nämä lainatut vertaukset moposta, jolla ei pääse kovempaa varmasti tuovat pelaajiin mahdottomasti itseluottamusta sekä oman pelinsä vertailu sellaisen joukkueen peliin, jota itse edellisessä ottelussa on arvostellut tuo ehdottomasti hymyn poskille. Siis viihdyttävin ärsyttäjä Alatalon Matti.

2. Heikkilän Kari. Pitää kätkeä itkuaan aina kotiin saakka ja kertoa toisen joukkueen epärehellisestä pelistä seläntakana nettisivuilla. Numero kaksi vuoden valmentaja ehdokkaaksi.

3. Jukka Koivu. Ihmettely Kahvan SM-kisojen ajankohdasta toi hymyn poskille ja seuraavassa Lukon ottelussa ylitsepursuavat kehut vastustajan pelaamisesta ja taidoista ovat ihania ja johdonmukaisia kommentteja, jotka eivät jätä kylmäksi.

Kuinka paljosta jäisikään vaille, jos tämän kaltaisia ansiotuneita ammattilaisia ei olisi SM-liigassa. On ihanaa, että näitä persoonia yhä on värittämässä muuten tylsiä lehdistötilaisuuksia. Tahtoo lisää!!!
 
Viimeksi muokattu:

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Oikeastaan lähes kaikki valmentajat ärsyttävät. Jokainen omalla tavallaan, joku enemmän ja joku vähemmän. Osan valmentamat joukkueet pelaavat kusista lätkää ja jotkut taas ärsyttävät olemuksellaan ja lausunnoillaan. Itse minua ärsyttää pahiten Jukka-klubi. Myös Matti Alatalo hatuttaa. Eikä kyllä Mika Saarinen tai Kari Heikkiläkään saa suuta virneeseen.
 

Shane

Jäsen
No jopas ovat muutamat raumalaiset ottaneet ihmeelliset pultit Alatalon sanomisista. Itse en, toisin kuin psychodad ja kumppanit, ole nähnyt sen kummemmin JYP-Lukko kuin Ilves-JYP -otteluakaan, mutta kyllä ihmetyttää miksi juuri Alatalon sanomiset noin paljon vihastuttavat. Varsinkin kun Lukko vielä voitti ottelun, ja Rautakorpi itsekin myönsi avoimesti, ettei peli mitään kaunista katseltavaa ollut. Ja kun itku tulee vielä Lukko-leiristä, jonka kirjoittajia olen pitänyt palstan yhtenä asiallisimmista, niin olen aikamoisena kysymysmerkkinä tällä hetkellä..

Itse annoin oman vastaukseni jo tuohon "ärsyttävin pelaaja" -ketjuun, mutta laitetaan nyt tähänkin. Siis Waltteri Immonen, Kari Heikkilä, Mika Saarinen & Mika Toivola.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Minä en kiellä etteikö Lukko olisi kahvannut Jyväskylässä eikä Rautakorpikaan kieltänyt, mutta se mihin tahtoisin puuttua tuossa Alatalon kommentissa on juuri tuo, että "me ei kahvattu!". Ilves leiristä kuulunut ihan muuta.

Kuten Rautakorpikin on sanonut "on kotijoukkueen tehtävä viihdyttää yleisöä!". En ole Raumallakaan nähnyt joukkuetta joka ei kahvaa. Viimekaudella monet kehuivat HPK:n peliä, mutta raumalla ainakin HPK kahvasi ja rankasti ja sama meno jatkunut tälläkin kaudella. Lukko pelaa raumalla hienoa ja yleisöön menevää kiekkoa joka on pääasia. Lukko antaa viihdettä koko rahan edestä kovaa taklauspeliä, maaleja ja vastustajan ärsyttämistä.

Oma ääneni menee ehdottomasti Jutta Jaloselle.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Siirappi
Minä en kiellä etteikö Lukko olisi kahvannut Jyväskylässä eikä Rautakorpikaan kieltänyt, mutta se mihin tahtoisin puuttua tuossa Alatalon kommentissa on juuri tuo, että "me ei kahvattu!". Ilves leiristä kuulunut ihan muuta.
Tässä Jatkoajan jutusta ensimmäinen Alatalon kommentti:
- Ei se kaunista kiekkoa ollut, mutta Rautakorven Jukka sanoi meillä (Jyväskylässä), että he eivät ole tänne tulleet katsojia viihdyttämään, niin ei mekään olla tultu. Mutta ei me nyt sillä tavalla pelata, yritetään pelata kokoajan. Pitäähän nähdä meidän resurssit, me varmasti pelattiin se mitä pystyttiin. Me taisteltiin se mitä pystyttiin. Mutta onhan tässä kaksi eriluokan materiaalia vastakkain. Ei voi mopolla mahdottomia vaatia, vaikka yleisö on mitä mieltä.

Eli ihan samoilla sanoilla aloitti Alatalo kuin Rautakorpikin Jyväskylässä. Toki Matti puhui paljon enemmänkin, mutta luulen, että niin olisi puhunut Rautakorpikin, jos häneltä olisi asiaa enemmän tivattu. Puhumattakaan, että olisi oikein isompi juttu tehty, kuten Alatalosta nyt Tampereella. Tuskinpa Jukkakaan (tai kukaan muu liigavalmentaja) olisi kovin auliisti myönnellyt, että "joo, me kahvattiin kyllä tänään todella paljon, pelattiin rumemmin kuin mikään muu joukkue ikinä missään jne..".
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
En huomannut, että Alatalosta on tehty pidempikin juttu joten pahoittelen tuota jota sanoin. Tuossa pelkässä otteluraportissa luki, että Alatalo olisi sanonut ettei Jyp kahvannut.

Sori myös chatista
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eli sinä olet rehellisesti sitä mieltä, että Rautakorpi olisi alkanut haukkumaan esim. TPS:n valmentajaa jos Jyväskylässä olisi vaan "tivattu enemmän"? Minä epäilen vahvasti ettei Rautakorpi olisi syyllistynyt tähän.

Se mitä Alatalo teki Ilves ottelun lehdistötilaisuudessa oli munaton esitys. Hän käytti ensin Rautakorven selityksen siitä ettei vieraskentälle mennä viihdyttämään, ja samaan hengenvetoon haukkui Rautakorven ja lukon tekemisiä vaikka näki aiheelliseksi kuitenkin käyttää täsmälleen samaa selitystä.

Alatalon oli tarkoitus puhua Ilves-Jyp pelistä, ei huudella asiaan kuulumattomien joukkueiden asioista. Se mitä Alatalo käytännössä sanoi oli:

"Me kahvattiin ihan helvetisti. Mutta joku kahvasi meitä vastaan viimeksi. Silloin se oli väärin, nyt ei ole. Mä kyllä haukuin ne silloin, ja haukun taas, mutta jos me kahvataan niin se on ok. Meidän kahvaus on hyväksyttävää koska me ollaan mopo."

Ärsyttävän kaksinaamaista touhua.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
oma korteni kekoon

Hannu "etuveitikka" Jorotikka ottaa kyllä hieman päähän, aina silloin tällöin ja yleensä nämä "parut" ovat olleet semmoisia utopistisia... "meillä on sairastuvalla porukkaa" kun on pari kolme kaveria paskana, on siihen helppo vedota... Materiaalia kuitenkin luulisi löytyvän. Tosin nythän siellä on jopa kolme, vai neljä kaveria hajalla. Mitäpä teki esim. Lukko Tihon aikana samanlaisessa tilanteessa? No, nosti junnuja ja kehui niitä varmoiksi... Toki Tihokin osasi olla helvetin lapsellinen valittaessaan aina jokaisesta tuomarivirheestä...


Koivun Jukka. Saisiko pikku hiljaa jo poikaansa hiukan kuria?

Aravirta. Miksi, oi miksi et sä hanski ottanu aikalisää??? Joskus voi antaa hiukan periksikin!



Ketä valmentajaa taas sitten pidän arvossa? Jortikkaa:) Saavutukset puhuvat omaa kieltään. Vaikka on mulkku niin hän on samalla voittava mulkku, eikö?

Eloranta. Pisti pelsun pelaamaan niin vittumaista kiekkoa, että 4. sijakin tuli siinä sivussa!

Tiho omalta osaltaan sen takia, että teki Lukosta vittumaisen kotijoukkueen, josta ei tahtoa puuttunut.

Rautakorpi. Tekee omanlaista työtään eikä kitise, vai onko kitissyt tällä kaudella? Toteaa vain kuinka asiat on eikä ala mussuttamaan. Suoraselkäinen.


Eipä mulla nyt ensi hätään muuta!
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti psychodad
Eli sinä olet rehellisesti sitä mieltä, että Rautakorpi olisi alkanut haukkumaan esim. TPS:n valmentajaa jos Jyväskylässä olisi vaan "tivattu enemmän"? Minä epäilen vahvasti ettei Rautakorpi olisi syyllistynyt tähän.
Niin, seuraava kysymyshän tuossa jutussa on, että "Otitteko mallia Rautakorvesta tähän peliin?", joten eipä Alatalo ihan oma-aloitteisesti tuota Lukon "haukkumista" aloittanut. Toimittaja sen asian itse esille otti.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti Mika Toivola, vai mikä lie onkaan. Jo pärstäkerroin ärsyttää puhumattakaan siitä kitinästä ja ylimielisyydestä, jota on ollut havaittavissa ennenkaikkea muita pieniä vastaan pelattaessa.

Mitä tuohon kahvaamiseen taas tulee, niin voi herran jestas sentään, 11 liigajoukkuetta "häiritsee mailalla" kun 2 kahvaa ja tappaa pelin.

"Alan experttinä" voin ilmoittaa, että Hakametsästä ja töllöstä katsottuna ne 11 muuta pärjää aika hyvin tuossa "häirintäpelissä", etten sanoisi paremmin kuin oppi-isät konsanaan. Ainiin, ei se ole mahdollista, ne pelaa "taitokiekkoa!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös