Kuinka todennäköisesti Kärpät voittaa mestaruuden 2013-2014?

  • 4 379
  • 28

Kuinka todennäköisesti Kärpät voittaa mestaruuden 2013-2014?

  • 10 %

    Ääniä: 19 14,8%
  • 25 %

    Ääniä: 40 31,3%
  • 50 %

    Ääniä: 40 31,3%
  • 75 %

    Ääniä: 19 14,8%
  • 90 %

    Ääniä: 10 7,8%

  • Äänestäjiä
    128
  • Poll closed .

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Muistan eräänkin kauden, kun Jokerit johti sarjaa marraskuun loppupuolella n. 13 pisteen erolla seuraavaan. Tuolloin voitoista sai vielä 2p. Kun Jokerit oli vielä juuri edellisenä keväänä nostellut pyttyä, niin kaikki pitivät mestaruuden uusimista aika lailla kirkossa kuulutettuna.

Mutta, mutta... Sitten alkoi kone sakata ja liikaa Ville Peltosen ja Kari Lehtosen varaan rakennettu paketti sulaa. Lopputulemana Jokerit jäi kokonaan mitaleitta, vaikka pelaajamateriaali oli helvetin kova.

Eli loka-marraskuun voittoputkilla ei paljon keväällä tee.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Syksy toppi ja kevään floppi? Ei välttämättä, mutta aika paljon on esimerkkejä siitä, että takaa on tultu kovaa, kun tosipelit alkavat.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
25%. Mestaruuden ratkaisee joku nelikosta Kärpät, Tappara, JYP, Jokerit. Kevään kunto ratkaisee, jotkut lokakuiset voittoputket ovat ihan yhtä tyhjän kanssa kun kiekko putoaa jäähän playoffeissa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
25%. Mestaruuden ratkaisee joku nelikosta Kärpät, Tappara, JYP, Jokerit. Kevään kunto ratkaisee, jotkut lokakuiset voittoputket ovat ihan yhtä tyhjän kanssa kun kiekko putoaa jäähän playoffeissa.

Jaa, mä olen perinteisesti viime vuosina aina veikkaillut JYPiä kärkeen, mutta jotenkin olen kyllä ollut vähän pettynyt JYPin peleihin tällä kaudella.

Näin muutankin omia ennakointejani ja veikkaan rohkeasti, ettei JYP ole neljän parhaan joukossa, josta löytynee Kärpät ja Tappara kylläkin.

Jokerit saattaa olla välierissä asti, mutta en usko finaalipaikkaan heidänkään osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös