Kuinka monella jatkoajan kirjoittajalla on kausikortti?

  • 2 387
  • 35

Onko teillä kausikorttia?

  • Tietysti on kausikortti!

    Ääniä: 59 48,8%
  • Ei ole!

    Ääniä: 26 21,5%
  • En ikinä ostaisi!

    Ääniä: 7 5,8%
  • Ostan ensi kaudeksi!

    Ääniä: 3 2,5%
  • Ostan mielummin irtolippuja.

    Ääniä: 26 21,5%

  • Äänestäjiä
    121
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Niin eli itselläni on Hifk kausikortti joka on todella kallis..kovat hinnat huonot pelit(ainakin tähän asti)joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta esim. Hifk-Tps joka päättyi 5-0 voittoon..
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Itselläni on jopa kolme kausaria. On mukava tuoda perhe tai asiakkaita katsomaan euroopan parasta liigaa:D
 

Wolves

Jäsen
Irtolippuja, kun Raumalla ei varmaan tuo SaiPan kausikortti kelpaisi.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
En kausaria viitti ostaa kun ei sitä halua/aikaa ole ihan jokaiseen peliin lähteä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietysti on kausikortti!

Ollut jo kaudesta 1988-89 alkaen. Tosin siinä oli yksi kausi välissä, ettei ollut, ja se oli 1993-94, kun vaihtaessani paikkaa katselin pelejä eri puolilta hallia että mistä kannattaisi uusi ottaa.

Siis nykyinen paikka on mulla ollut syksystä -94 alkaen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, sikahintainen kausari löytyy DDR-halliin C-katsomoon. Ärsyttävää että juuri minun penkkirivilläni on muovituolit, vaikka muualla samassa katsomossa on pehmustetut penkit. No, eihän niillä penkeillä niin väliä ole, mutta siltikin ärsyttää kun muut saavat istua pehmeillä penkeillä, vaikka olen maksanut kausaristani saman hinnan kuin hekin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyy, mutta kuinka kauan? Nyt kun pleijarit jää väliiin tai parhaassa tapauksessa on yksi kotiottelu niissä, taitaa olla hyvä hetki hankkiutua siitä eroon.

Kausari on ollut :

Play-off 97-98
Runkosarja + play-off 98-99
Play-off 99-00
Runkosarja + play-off 00-01
Runkosarja 01-02

Aina samalle paikalle, eli sain vanhan paikkani F-katsomossa takaisin tuon yhden kauden tauon jälkeenkin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Irtolipuilla peleissä käyn. Tampereelta on turhan pitkä matka lähteä Hämeenlinnaan, kun vielä on muitakin kiireitä. Hävettävän vähän olen tällä kaudella ehtinyt peleissä käymään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Rob Ray#32
Niin eli itselläni on Hifk kausikortti joka on todella kallis..kovat hinnat huonot pelit(ainakin tähän asti)joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta esim. Hifk-Tps joka päättyi 5-0 voittoon..

IFK-TPS 4-2 ja IFK-Blues 5-0.


On kausikortti, masentaahan tuota katsoa, mutta kuitenkin.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Välivuosi

Ei ole tänä vuonna, mutta melkein kaikissa kotipeleissä tulee silti käytyä irtolipuilla.

Ensi kaudella varmaan taas palataan sinne piippuhyllyyn tuntumaan kausikortin voimalla.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Kausikortti tulee Sapkon :D peleihin luontaisetuna(=valmennussopimuksen kirjoitettuani).
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kausikortti on nyt neljättä vuotta. Välissä oli tosin kausi 1998-99, jolloin minulla ei ollut, koska otteluita pelattiin kahdessa eri hallissa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Meidän taloudesta löytyy neljä Ilveksen kausikorttia ja lisäksi isukilta SJL:n valmentaja-kortti, jolla pääsee sisään kaikkiin liigapeleihin.

Ainiin, ja onhan meillä yks Tapparankin kortti.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Kausikortti

on löytynyt lompakosta syksystä 1983 lähtien. 10 ekaa vuotta A6:sessa, aluksi rivillä kolme ja suunniilleen pätkän puolessa välissä rivi alemmaksi että kaverillekin löytyi paikka viereen.

Oli loistava paikka katsoa matseja, 80-luvulla edes päätypleksit eivät haitanneet näkyvyyttä maalia kohti vaikka istuin b-pisteen ja maaliviivan välimaastossa. Sitten muovilaseja ilmestyi aina yksi tai kaksi ruutua lisää kesätaukojen aikana, ja lopulta koko pitkä sivu oli jo peitettynä. Pleksit tekivät niin ihmeellisiä optisia taitoksia että kentästä näkyi vain puolet.

Sitten taisin keväälle 1994 saada ekan korttini B2:seen. Paikka vaihtui ekoina vuosina pari pykälää eteen ja sivulle, nyt olen purrut samaa kohtaa kaiteesta jo kuuden vuoden ajan.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
On ollut jo kohtuullisen monta vuotta. Nykyään se tulee työsuhde-etuna, mutta jos en kyseistä työtä tekisi niin uskon että kausarin silti hankkisin, koska hallille on päästävä aina vaikka Jyp kuinka rämpisi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
HIFK:n kausikortti vuodesta 1972.

There is ONLY ONE COLOUR.. RED AND BLUE AND WHITE, WITH STARS ON IT... ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Tj
Hallille on päästävä aina vaikka Jyp kuinka rämpisi.

Pitää muuten paikkansa täysin. Minäkin olen jo monena kesänä suunnitellut, että nyt en enää ota korttia, kun on kaikkea muuta tehtävää niin rutosti, ettei 24 tuntia vuorokaudessa tahdo millään riittää.

Mutta antaas olla, kun syyskuun alku lähestyy, niin johan alan kaivamaan perstaskua ja maksan sen kortin pois. Niinkuin nyt tällekin kaudelle, kun kaiken muun hyvän lisäksi tuli vielä tuo kirottu vuorotyö asettamaan omat hankaluutensa jääkiekon seuraamiselle.

Muijakin sitä aina ihmettelee, että otit sitten kumminkin sen kortin taas. Mutta mitäs, eihän minulla ole muutakaan keinoa, millä edes hetkeksi pääsisin irtautumaan arjen harmaudesta. Kun ei sitä aina viitti kännissäkään olla.

Siis, vaikka Lukko pelaisi kuinka huonosti tahansa, ja vaikka sarjataso olisi mikä hyvänsä, niin kyllä minä olen paikalla kuin lähin puhelin.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Ostan varmaan ensi kaudeksi, koska nyt oleskelen, eiku opiskelen vielä ainakin vuoden. Joten ostan 36mk:n opiskelijalipun tai sitten käyn hakemassa 30mk:n lipun Sokoksesta tai Prismasta.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo ensimmäinen vaihtoehto eli tietysti on kausikortti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös