KUBE – Kumeliauskas ja Bertrand TPS:ssa

  • 193 688
  • 576

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Ja kesän ehdottomasti kuumin paita täältäkin tilattu. Myös 5€ avustus tifokassaan päälle. Hienosti organisoitu homma kokonaisuudessaan, sais seura ottaa mallia!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko KUBE:n liidereillä ''varasuunnitelman varasuunnitelmaa'', mikäli (kun :D) Kumeliauskas ei saakkaan varsinaista sopparia?
Vai onko tilanne se, että ''pakko'' antaa rosteripaikka, jottei KUBE hajota nakkihallia mielenosoitukseksi kauden alkaessa?

Onko ironia todella näin vaikea laji? Se on aivan se ja sama, vaikka Kumen kyvyt eivät sopimuksen saamiseen riittäisi (as if, nehän riittää). Kunhan saadaan hyvää fiilistä, yhteishenkeä ja sen sellaista luotua.

Vanha Len kirjoitti:
Nimimerkki Jaws loi erittäin nerokkaasti erään kiekkomaailman suurimman meemin, mitä tällä hetkellä tässä maassa löytyy. Toista sataa jäsentä aivan hetkessä, fanipaidat sekä näkyvyys somessa.

Juuri näin. Kyllä mä ymmärrän, että muutama perusturkulainen pessimisti iskee kämmentä otsaan, kun tätä meininkiä katselee. Eikä siinä mitään, suotakoon se heille. Mä olen tässä jutussa ylpeänä mukana, mielestäni on hienoa, että kannattajat tunnustavat väriä, vaikka sitten ironian keinoin. Aion myös kantaa KUBE-paitaani ylpeydellä. Jos siitä ei joku ymmärrä niitä ironian vivahteita, niin se on sitten kovat nugetit hänelle.

*edit*

Kuten joku jo mainitsikin, niin KUBE on tuonut palstalle paljon uusia kirjoittajia. Kaikille tasapuolisesti tervetuloa!
 
Viimeksi muokattu:

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parempi puolisko on opettanut ettei vaatteita ole ikinä liikaa/tarpeeksi,joten pakkohan se oli paita pistää tilaukseen. Päätin pistää vielä jäsennumeron verran ylimääräistä tifokassaan, onneksi oli pieni numero :D
 
Suosikkijoukkue
Dirlandaa, kun on seikkailumieltä ja haisee hieltä
A huevo!! Mantteli tilattu ja pistetty hieman extraa tifolle. Toivottavasti löytää tiensä tänne keskelle ei-mitään? Rinta rottingilla marssitaan varmasti, täällä Valtrojen ja porkkanapöksyjen seassa, tosin sulassa sovussa. Odotan myös suuresti, että joku dude tai jantteri tulee vastaan, vastaava paita päällänsä, jossain maailman turuilla tai toreilla. Ylävitonen lähtee kuin hauki rannasta ja jos on mahdollisuus, niin tuoppi nenän alle.

KUBE, KUBE über alles!!!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Odottelin liian kauan "hyviä numeroita".

#130 saa kelvata
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei voinut enempää vastustaa kiusausta - paita tilattu.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
#132

Hieno paita, loistava kampanja. Olen heikkona erikoisiin D-paitoihin, tämä on tosi bueno.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Joku heppu fanittaa kanssa meitä, muttei ole näköjään vielä liittynyt, ei ainakaan ole mitään numeroa tuossa hänen lapussa, nimmarin senpuoleen oli raapaissut. TPS hovitwiittaaja Strozyk oli napannut miehestä kuvan, sinne siis vie seuraava linkki http://twitpic.com/cwn72u
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
~132 fania = "Silti tuoreella TPS-vahvistuksella on jo lähes 200 kannattajan kokoinen epävirallinen kannattajakerho."

No eipä se, mukava että herrojen tietoisuuteen ollaan saatu KUBE:n olemassaolo ja eiköhän tämä tule näkymään niin TPS:n osalta, kuin myös kannattajien osalta kauden aikanakin kunhan nyt vain hoidetaan ne muodollisuudet pois alta ja sorvataan Kummelille se 3+2 vuotinen lappu kätöseen.

#17 Kumeliauskas lähtee viimeistään silloin tilaukseen kun sopimus julkistetaan.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Paita tilattu ja #133 ilmoittautuu!

Ilmeisesti siis hallituksen kokouksessa käsiteltiin ainakin asia, voiko -TMA- jatkaa jatkoaikaan kirjoitteluaan. No leikki sikseen, alkoi ilmeisesti vanha suola janottaa ja oli taas päästävä kirjoittelemaan?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jes, ny on paita tilattuna! Kun en Turussa asusta, ni voi jengillä mennä vähän ohi tää juttu, mutta mikäs sen hauskempaa. Varauksetonta peukkua koko Kube ilmiölle sekä nopeasti toteutetulle paitatilaukselle. Suuri kiitos kaikille vaivaa nähneille!
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Pakko se oli myös paita tilata tuomaan piristysä kesään! ;) Äärimmäisen hauska ja mieltä nostattava idea kaiken kaikkiaan!

Kiitokset siis vielä sekä ketjun avaajalle (Jaws) sekä myös tietysti Jaakolle paitojen nopeasta organisoimisesta!
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pakko se oli myös paita tilata tuomaan piristysä kesään! ;) Äärimmäisen hauska ja mieltä nostattava idea kaiken kaikkiaan!

Kiitokset siis vielä sekä ketjun avaajalle (Jaws) sekä myös tietysti Jaakolle paitojen nopeasta organisoimisesta!

Kaikki kunnia Jaakolle, mutta aika pitkälti minä olen tätä t-paitahommaa organisoinut tilinumeroani myöten. Se, että en itse ns. myynti-ilmoitusta tänne kirjoittanut, johtui silloisesta viikon keskustelukiellostani.

T-paitoja on mennyt jo hurjat yli 50 kappaletta. The ilmiö on kyllä yllättänyt minutkin.

Muistetutetaan samalla, että tänään keskiviikkona on viimeinen mahdollinen päivä maksaa ja tilata itselleen KUBE t-paita!

Ainakin tiedän, mitä ensi viikolla tehdään. Taitaa mennä osa vapaa-ajasta osoitteita kirjoitellessa ja paitoja lajitellessa. Mitäpä sitä ei tekisi positiivisen kannatuskulttuurin eteen.

Oi KUBE on!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki kunnia Jaakolle, mutta aika pitkälti minä olen tätä t-paitahommaa organisoinut tilinumeroani myöten.

Ajattelinkin, että sattuipa paidan suunnittelijalle ikävästi viikon pelikielto. Hienoa, että homma kuitenkin saatiin onnistumaan. Sen suurempaa selkääntaputtelua en aio harrastaa, kunhan vain totean, että kiitos pyyteettömästä työstä sekä tämän paitatilauksen, että positiivisen kannatuskulttuurin eteen. I tip my hat to You!

Chapeau! sanoisi eräs turkulainen kiekkovaikuttaja.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Paitoja tilattiin huikeat 75 kpl. Iso Kiitos kaikille tilanneille. Seuraavaan tarratilaukseen on myös tulossa KUBE-tarrat, joten eiköhän KUBE tule näkymään aika hyvin myös vierashalleissa, mutta niistä lisää kun on sen aika.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Paitoja tilattiin huikeat 75 kpl. Iso Kiitos kaikille tilanneille. Seuraavaan tarratilaukseen on myös tulossa KUBE-tarrat, joten eiköhän KUBE tule näkymään aika hyvin myös vierashalleissa, mutta niistä lisää kun on sen aika.

Hienoa. Paitaa odotellessa.

Saitteko muuten paljonkin kasvatettua tifokassaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös