KUBE – Kumeliauskas ja Bertrand TPS:ssa

  • 193 925
  • 576

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy vielä tulla tänne antamaan plusykköstä tälle koko KUBE-yhteisölle. Jumalauta, tästä jauhetaan jopa Turun yössä! :D

KUBE on parasta mitä täällä foorumilla on aikoihin tapahtunut. Kaunista. Mutka voisi kehitellä jonkun viirin tai tifon liittyen tähän. Jotain medianäkyvyyttäkin soisi tulevan, tuon Twitter-setin lisäksi. Hyvälle vaikuttaa, so far!
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos laskin oikein niin jäsen numero #82 ilmoittautuu. Seuraavaksi fanipaitoja teettämään.
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
Ja fanipaitoihin numerointi: #1, #2, #3 … #NNNN.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hienoa!!! Saako mustana?? Ja mitä tulis hintaa jos olis numero selässä tai hihoissa?

Tuo nyt oli vain kokeilua. Mutta mitä vähemmän erikoisuuksia, sen halvempi. Mustana, selkäpainatuksella yms. hinta kaksin/kolminkertaistuu. Itse en haluaisi tästä hassuttelusta kuitenkaan maksaa mitään yli 20 €.
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
Kyseiselle paitatyypille tulee hintaa noin 6 €/kpl.
http://i3.aijaa.com/b/00984/12259507.jpg
Nat bääd… Hintakin jees.

Mustana, selkäpainatuksella yms. hinta kaksin/kolminkertaistuu. Itse en haluaisi tästä hassuttelusta kuitenkaan maksaa mitään yli 20 €.
Mahtaako riittääkään? Jos paitoja numeroidaan pitää niihin tehdä jokaista varten erikseen oma sapluunansa (silkkipainossa).

Tuo 1-puolinen perusmallikin olisi ok, mutta ainakin itselleni jutun kluu olisi selkäpuolen #10. Ehkä se voisi olla jopa

#10
iSing

Maksaisin kevyesti 20 e. Once in a lifetime, sano.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Todellakin mukana! #83
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paita olisi kyllä suorastaan loistava idea! Mukana heti!!!
20e pieni hinta - ei näitä montaa kertaa tule eteen :)

Hei me tehään historiaa!!

(uskoisin että tuon painatuksen voi saada aika edullisestikin... krhm..)
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Bertrand on jäänyt mieleen yritteliäänä pörrääjänä, jolla vauhtia ja tahtoa on, mutta kädet eivät läheskään aina pysy pään suunnittelemien huikeiden kuvioiden perässä.

CB on suhteellisen taitava, mutta nimenomaan peliäly on se heikkous. Ei edes näe syöttölinjoja, mistään huikeista kuvioista puhumattakaan. Sopii Suikkasen pakettiin, aineksia 10 maalin pörrääjäksi alakenttiin.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#85 tänne näin! Hyvä numero sattui. Viime kauden kasivitosella ei kuuhun menty, mutta mestaruuskaudella mentiin! No, kun KUBE löytää yhteisen kielen (kai se sitten on pakosti ranska) edes minä en enää muistele ketään Leetä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mukana ollaan! Lupasin jo päivittää paitavalikoimaani jos Kumeliauskas saa sopimuksen. #89
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Miksi liittyä? Ei millään pahalla, mutta samoista syistä voisi panna aluille Krister Mähösestä samanlaisen ketjun. Huolestuttavaa on suuntaus, jos hauskan nimen vuoksi aletaan rekrytoimaan porukkaa osakeyhtiöön.
Kuka oikeasti seuraavaksi? Nastas Vuori-Lemauskis bulgarian kankossarjasta ykkösen laitahyökkääjäksi? Ei naurata yhtään minua joka vaadin rakastamaltani seuralta menestystä.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Miksi liittyä? Ei millään pahalla, mutta samoista syistä voisi panna aluille Krister Mähösestä samanlaisen ketjun. Huolestuttavaa on suuntaus, jos hauskan nimen vuoksi aletaan rekrytoimaan porukkaa osakeyhtiöön.
Kuka oikeasti seuraavaksi? Nastas Vuori-Lemauskis bulgarian kankossarjasta ykkösen laitahyökkääjäksi? Ei naurata yhtään minua joka vaadin rakastamaltani seuralta menestystä.
Huumori pois ja #91 siihen päälle.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Aki-Petteri Berg #5
Miksi liittyä? Ei millään pahalla, mutta samoista syistä voisi panna aluille Krister Mähösestä samanlaisen ketjun. Huolestuttavaa on suuntaus, jos hauskan nimen vuoksi aletaan rekrytoimaan porukkaa osakeyhtiöön.
Kuka oikeasti seuraavaksi? Nastas Vuori-Lemauskis bulgarian kankossarjasta ykkösen laitahyökkääjäksi? Ei naurata yhtään minua joka vaadin rakastamaltani seuralta menestystä.

Olen samaa mieltä. Erittäin huolestuttavaa jos joku täällä kehtaakin alkaa repiä positiivisuutta tästä! Minua ei naurata tämä KUBE -juttu tai yleensäkään mikään muu Tepsiin liittyvä! No ehkä Markon takatukka oli ihan huvittava; täytyy myöntää. Tehdään jokaisesta oma fanikerho. Tasapuolista - sanoi Tami.

Sisältönä voin kertoa oman tarinani case-Vahalahdesta: Arse oli kertonut Lukon johdolle, että Ville on erittäin klesana. #28 kuuli tästä UTJ-Arin selostuksesta jotain kautta ja sopimusneuvottelut stoppasi siihen. Lopun voitte lukea iltalehdestä. Jos lähdettä alatte kyselemään niin se on itse Ville #28, muutaman mutkan kautta.

Harvoin tälle palstalle kirjoittelen, mutta rakastamalleni seuralle en voi mitään. Valitettavasti tällä hetkellä uidaan välinpitämättömyyden, vitutuksen ja huumorin sekaisissa tunnelmissa. Jotain positiivista tiedotusta Tepsiltä, niin eiköhän se asenne muutu meillä kaikilla!

P.S. Sarkasmi ja KUBE #92!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jumalauta, tästä jauhetaan jopa Turun yössä! :D

Hyvälle vaikuttaa, so far!

Kuka tästä nyt on Turun yössä jauhanut? Eikö porukalla ole muuta tekemistä? No ei vaiskaan, kiva juttu ja sana kiirii.

Tosiaan hyvältä vaikuttaa ja toivottavasti syksylle saadaan näitä mainitsemiasi tifoja ym. asiaan liittyen.


Jes, paidat! Kun tämän ketjun ja kerhon perustin, niin en arvannut, että tästä tulisi näin suosittua. Uumoilin, että ehkä joku parisenkymmentä jäsentä saadaan korkeintaan, mutta nyt suunnitellaan jo paitoja ja tifoja. Yay us!

Miksi liittyä? Ei millään pahalla, mutta samoista syistä voisi panna aluille Krister Mähösestä samanlaisen ketjun.

Pilkettä silmäkulmaan hyvä mies. Ei tämä niin vakavaa ole, vaikka kaikki voikin mennä päin helvettiä. Pääasia että meillä on hauskaa.


Kolminumeroiset luvut siis lähestyvät! Hieno homma!
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Niin eeppinen ketju käsillä, että jäsen #Doug Gilmour mukana. (93)
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka tästä nyt on Turun yössä jauhanut? Eikö porukalla ole muuta tekemistä? No ei vaiskaan, kiva juttu ja sana kiirii.

No meikäläinen tietysti, mutta kyllä jengi jo valmiiksi tiesi mistä höpisin. Olin ihan haavi auki siitä että jopa muutama nainenkin oli täysin kartalla siitä mistä puhuin! Mainiota, kertakaikkiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös