Kovanen sulki oven takanaan - kenestä uusi kapteeni?

  • 6 854
  • 28

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Avataanpa uusi ketju tälle, kun tuo Kovasen lähtemisestä avattu ketju on jo paisunut aikalailla.

Niin, varakapteenit ovat tällä kaudella ymmärtääkseni JP Hytönen ja Miska Kangasniemi. Ja uskoisin kyllä, että nämä herrat ovat korkealla uutta kapteenia valittaessa. Kolmas peluri, jonka tähän esittäisin on sitten Jari Jääskeläinen. Mainittakoon listaa vielä Miika Huczkowski.

Näiden herrojen välillä uskon valinnan tapahtuvan, muuten vaihtoehdot ovat aika vähissä.

Oma veikkaus on Miska Kangasniemi.
 
Viimeksi muokattu:

Handyy

Jäsen
Kuka on Miskan loukkaantumisten ajan ollut toisena varakapteenina?

Itse toivoisin kuitenkin että kapteeni löytyisi jostain edellisen kauden pelaajasta.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse preferoin Puistokadun panssarivaunua, Tikkakosken sissiä tai Miseä. Eiköhän se näistä löydy.

Ja sitten vitsi: uusi kapteenimme on todennäköisesti Arsi Piispanen :D
 

Ändy78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, keväisin ei sympatiaa muille
Jäsä

Itse uskoisin että Puistokadun Panssarivaunu on JYPin seuraava kapteeni
a) esimerkillinen joukkuepelaaja
b) käsittääkseni hoitanut junnuissa hommaa ennenkin

c) muilta pelaajilta löytyy tarvittavaa kunnioitusta
 

jym

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
veikataan nelikosta

Miska Kangasniemi
Jyri Marttinen
Johannes Alanen
J-P Hytönen

Joka tapauksessa Alatalon, Kurkisen ja Siekkisen pitäis valita yksimielisesti kapteeni tässä tilanteessa. Kaikki äänestykset voi unohtaa.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
En usko että Marttinen olisi seuraava kapteeni, koska hän ei ole kuulunut edes varakapteenistoon.
Liekö Jyrin oma toive vai mistä johtuu se että ei ole ollut A:ta tai C:tä rinnassa?
Kentällä ainakin taistelee ja taklaa.
Huczkowski, Jääskeläinen tai Kangasniemi olettaisin, mutta kun en tiedä noita joukkueen sisäisiä asioita niin menee varmaan pieleen ja paljon.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hockey 24/7 kirjoitti:
Liekö Jyrin oma toive vai mistä johtuu se että ei ole ollut A:ta tai C:tä rinnassa?
Kentällä ainakin taistelee ja taklaa.

Luulen että asia johtuu pitkälti siitä, että Marttinen on erittäin tulisieluinen ja sanoo asiat suoraan jopa vähän rumasti. Tulisieluisuus aiheuttaa näitä kymppejä myös, joten sen takia en itse Marttista tähän edes vaihtoehtoihin nimennyt.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Köpi kirjoitti:
Luulen että asia johtuu pitkälti siitä, että Marttinen on erittäin tulisieluinen ja sanoo asiat suoraan jopa vähän rumasti. Tulisieluisuus aiheuttaa näitä kymppejä myös, joten sen takia en itse Marttista tähän edes vaihtoehtoihin nimennyt.

Mitä olen haastatteluita lukenut ja pelejä nähnyt niin olen samaa mieltä kanssasi. Tulisieluisuuden ja taistelun takia Marttinen on suosikki pelaajani JYP:ssä.
Mutta miksi kapteeni ei saisi sanoa suoraan että olit paska tänään?
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hockey 24/7 kirjoitti:
Mutta miksi kapteeni ei saisi sanoa suoraan että olit paska tänään?

Voisihan toki sanoa, mutta toivottavasti kapteenilla olisi jotain muutakin sanottavaa..

Aikasemmin tuolla jo kahta näistä ehdotinkin, mutta laitetaan oma toivomus järjestys:

1. J-P
2. Huse
3. Mise
4. Männikkö

Muita ei oikein tule mieleen..

(Onko muuten ikinä Sm-liigassa maalivahti ollut kapteeni?, tosin en itse ainakaan Jypissä laittaisi)
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
batman83 kirjoitti:
Voisihan toki sanoa, mutta toivottavasti kapteenilla olisi jotain muutakin sanottavaa..
(Onko muuten ikinä Sm-liigassa maalivahti ollut kapteeni?, tosin en itse ainakaan Jypissä laittaisi)

Tottakai kapteeni saa myös kehua ja puolustaa pelaajia, jos siihen on ollut aihetta, mutta ei myöskään saisi pelätä sanoa ikäviäkin aisoita suoraan.
Maalivahti ei kai voi olla kapteeni koska ei saa ylittää keskiviivaa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Oman lusikkani heitän soppaan heittämällä ässän hihasta:

Jaako Niskavaara

Kysykää vaikka Kärppä-faneilta, kuinka luotettava ja varma kaveri on, kaukalossa siis.

(sarkasmille suotakoon tässä sija;)
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hockey 24/7 kirjoitti:
Tottakai kapteeni saa myös kehua ja puolustaa pelaajia, jos siihen on ollut aihetta, mutta ei myöskään saisi pelätä sanoa ikäviäkin aisoita suoraan.
Maalivahti ei kai voi olla kapteeni koska ei saa ylittää keskiviivaa.

Jep, mun moka ymmärsin tuon aikaisemman väärin. Luulin, että tarkoitit että sanoisi tuon tuomareille. Mutta tokihan noin voi pelaajille sanoa. Edellyttäen, että pelaaja on ollut todella huono, ja tietää sen itsekin.

Pääseehän tuomarikaarelle ylittämättä keskiviivaakin?
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
batman83 kirjoitti:
(Onko muuten ikinä Sm-liigassa maalivahti ollut kapteeni?, tosin en itse ainakaan Jypissä laittaisi)
[OFFTOPIC]
Ainakin nykyinen sääntökirja kieltää moisen. Ei mitään kummempia perusteluja, pelkkä kielto.
En tiedä miten on joskus aikojen alussa ollut...
[/OFFTOPIC]

Uusi kapteeni löytynee tässä ketjussa ehdotetuista nimistä, oma ykkösveikkaus on Hytönen, A:ksi noussee Jääskeläinen.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
McWerkko kirjoitti:
[OFFTOPIC]
Ainakin nykyinen sääntökirja kieltää moisen. Ei mitään kummempia perusteluja, pelkkä kielto.
En tiedä miten on joskus aikojen alussa ollut...
[/OFFTOPIC]

Tuolla sm-liigan yleisellä osatolla löytyi seuraavaa tietoa:

"Ja sen verran vielä, että kaikki toi mietintä lähti siitä, että tuolla eräässä ketjussa mainittiin Älypään jääkiekkovisasta. Siellä tuli vastaan kysymys: "Kuka maalivahti on toiminut kapteenina?" Ja vastaus taisi olla Jukka Tammi."

Nykyisin tuo siis säännöissä kielletään.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse näen kaksi vaihtoehtoa...

Kangasniemi tai Jääskeläinen.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hockey 24/7 kirjoitti:
En usko että Marttinen olisi seuraava kapteeni, koska hän ei ole kuulunut edes varakapteenistoon.
Liekö Jyrin oma toive vai mistä johtuu se että ei ole ollut A:ta tai C:tä rinnassa?
Kentällä ainakin taistelee ja taklaa.
Huczkowski, Jääskeläinen tai Kangasniemi olettaisin, mutta kun en tiedä noita joukkueen sisäisiä asioita niin menee varmaan pieleen ja paljon.

Taitaa johtua siitä, että Marttinen ei oo kuitenkaan loppupeleistä kauheen tykätty joukkueen sisällä, noin niinku ihmisenä. Mä veikkaisin, että uus kapteeni on Hytönen tai Kangasniemi.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hukkaviiva kirjoitti:
Marttinen ei oo kuitenkaan loppupeleistä kauheen tykätty joukkueen sisällä

Toisaalta JYP sen verran harvoin pääsee noihin loppupeleihin, että voishan Jyssy tuossa mielessä ainakin runkosarjakapu olla. Veikkaan/toivon kuitenkin Miskaa.
 

sean

Jäsen
jym kirjoitti:
veikataan nelikosta

Miska Kangasniemi
Jyri Marttinen
Johannes Alanen
J-P Hytönen

Joka tapauksessa Alatalon, Kurkisen ja Siekkisen pitäis valita yksimielisesti kapteeni tässä tilanteessa. Kaikki äänestykset voi unohtaa.

Itse olen ehdottomasti pelaajien äänestyksen kannalla. Kapteenin pitää edustaa pelaajia ja olla se välikäsi tuomareihin ja "valmentajiin".. Alatalon on turha nimetä, jotain suosikki poikaansa Alasta tuohon rooliin..
 

Pete.72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, KooKoo
Mise ehottomasti!!

JyPin kasvatti, kokemusta enempi kuin muulla pakistolla yhteensä, ikää ja sen tuomaa rauhallisuutta, tsemppaa loppuun saakka, ei varmasti "auo päätään" joukkuetovereille, ja...Misellä on kokemusta myös isoista peleistä, joihin JyP EHKÄ/TOIVOTTAVASTI pääsee...
Kovasesta ei voi muuta sanoa ku että...jätän sanomatta. MITEN tollanen jätkä ylipäänsä valittiin kapteeniksi. C-kirjain rinnassa, ja neiti kuuluu Ö-luokkaan...Eipä ihme, että missio on impossible..
Haravoikoon nyt lehtiä, ja menkööt sitte Italiaan...TUSKIN tollasen tempun jälkeen ees Jukurit "Toikkaa" haluaa...Tai no, toivottavasti ottais Jukurit, ni oispahan Kouvolassa(Jukureiden vieraillessa), joku jolle huudella todella törkeesti!! Varmaa on, että jos pelaa vielä liigassa tai mestiksessä, annan kaikkeni jotta neiti Kovasen ilta tulee olemaan sysimusta!!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hytönen näytti olevan tänään kapteeni mutta Kangasniemihän ei pelannut tänään ja uskoisin näin ulkopuolisena että kokenut paluumuuttaja tulee olemaan kapteeninne.

Ja sanon nyt tässä vielä kerran että tämän päivän pelistä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä, Diskoskin olisi voittanut Ässät tänään. Sen verran onnetonta peli oli.
 

Dominaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja ManU
Ainoa ja oikea valinta uudeksi kapteeniksi on Miska Kangasniemi! Nuoren joukkueen "kokenein" ja rutinoitunein pelaaja. Kaikki Hytöset ja Jääskeläiset voi unohtaa saman tien... Kapteenin pitää osata tsempata ja sytyttää joukkue esim. erätauolla. Hyvin harvoin kapteeni löytyy 3 ja 4 ketjuista eli pelillinen osaaminen myös ratkaisee. Misen näytöt hyviä kentällä ja sen ulkopuolella! Toivottavasti palaa pian tositoimiin!
 

Mrcy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit & ManU
Omat suosikkini:

1. Juha Salmu
2. Jyri Marttinen
3. Miska Kangasniemi
4. Hytönen

Salmu kapteeniks, se on äijä!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
JYPin uusi kapteeni lienee tiedossa maanantaina, jos Alatalon kommentteja osaan oikein päivän Keskisuomalaisesta lukea.

Porissa oli siis Hytönen kapteenina, assistentteinaan Jääskeläinen ja NISKAVAARA(!). Voisin veikata että Kangasniemi ottaa yhden kirjaimen rintaansa, eri asia on sitten onko se C vai A.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee kirjoitti:
Toisaalta JYP sen verran harvoin pääsee noihin loppupeleihin, että voishan Jyssy tuossa mielessä ainakin runkosarjakapu olla. Veikkaan/toivon kuitenkin Miskaa.

Oli muuten todella huono. Joo eiköhän se Miska oo joka sieltä kapteeniks valitaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hukkaviiva kirjoitti:
Pee kirjoitti:
Toisaalta JYP sen verran harvoin pääsee noihin loppupeleihin, että voishan Jyssy tuossa mielessä ainakin runkosarjakapu olla. Veikkaan/toivon kuitenkin Miskaa.
Oli muuten todella huono.

Todella huono on myös tuo "loppupeleissä" -hömpötys. Kukakohan idiootti senkin on keksinyt?

Joojoo, väärä ketju. Miskalle C rintaan ja sillä selvä. Jospa pysyisi terveempänäkin tuolloin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös