Kotiotteluiden yleisömäärät

  • 21 166
  • 128

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Toisaalta ymmärrän valituksen paskoista yleisömääristä ja hiljaisesta hallista mutta toisaalta en. Varsinkin jos se valitus tulee omalta kotisohvalta ottelun katsoneilta, niin oikestaan jopa vähän vituttaa. Jokainen voi tehdä oman osansa vaikkapa sen ottelun tunnelman eteen. Minä lähdin taas tänään matsista ääni käheänä ja vatsalihakset kipeinä, kuinka moni teistä muista? Hauskaakin oli, aivan kuten aina hallilla. Onneksi perjantaina ja lauantaina pääsee taas.

Eikä nyt ole tarkoitus puolustella Kärppien tekemistä tässä asiassa. Moni asia tuossa ottelutapahtumassa on aivan päin helvettiä, mutta kyllä siihen voi jokainen omalta osaltaankin vaikuttaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikä nyt ole tarkoitus puolustella Kärppien tekemistä tässä asiassa. Moni asia tuossa ottelutapahtumassa on aivan päin helvettiä, mutta kyllä siihen voi jokainen omalta osaltaankin vaikuttaa.
Näen asian hieman toisin. Jos yleisömäärät pysyisivät korkeana, niin yläkerran pukuherrat eivät viitsisi panostaa tämänkään vertaa. Ei tarvetta muutoksille, kun yleisöä käy.

On vain hyvä asia, että yleisö äänestää jaloillaan. Itse käyn joka matsissa, koska avioehdosta ei olla päästy vielä sopuun.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Toisaalta ymmärrän valituksen paskoista yleisömääristä ja hiljaisesta hallista mutta toisaalta en. Varsinkin jos se valitus tulee omalta kotisohvalta ottelun katsoneilta, niin oikestaan jopa vähän vituttaa. Jokainen voi tehdä oman osansa vaikkapa sen ottelun tunnelman eteen.
Juuri tämä. Siis oikeasti viihdyn itse ihan helvetin hyvin nykyisessäkin hallissa, jos yleisöä on paljon paikalla ja tunnelma hyvä. Mutku ei oo sushia tarjolla tai 3D alkuseremoniaa, niin iso osa "hc" faneistakin jää kotiin nykyään. Surullista.

Ja tällä en kumoa todellakaan sitä, ettenkö haluaisi uutta areenaa Ouluun. Todellakin se tarvitaan ja mahdollisimman pian.

edit. Ja olin siis paikalla itsekin tänään, miksi en olisi?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lauantai-ilta, Tappara vastassa. Ticketmasterin mukaan lippukauppa käy yhtä kuumana kuin taannoisessa Ässät- ja Ilvespelissä. Meneekö paikallaolijoissa 3000 tänään rikki?
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onhan tämä tämän kauden lopullinen romahdus yleisömäärissä karu asia, mutta onhan tämä kehitys ollut nähtävissä jo vuosikaudet, ja asioihin olisi ollut aikaa reagoida ennaltaehkäisevästi. Toki koronalla on oma soppansa pelissä, mutta ei sen taakse voi määräänsä enempää mennä. Jonkinlaisena ensiapuana tälle kaudelle lähtisin laskemaan lippujen hintoja tolkulliselle tasolle. Sitten kesällä isompaa työmaata ottelutapahtuman kehittämiseksi, sekä luomaan puitteet fanitoiminnan laajentamiseksi ja kehittämiseksi yhteistyössä poromafian kanssa, jotta saadaa tunnelmaa halliin. Näillä eväillä lähtisin luomaan uutta sytykettä toimintaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään vedetään Ticketmasterin mukaan melkoiset pohjat. Todellinen lukumäärä varmaan jossain tonnin paikkeilla.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aika monella on kausikortit ilmeisesti. Ticketmasterista katsottuna päivällä oli yläosassa oli "ostettu" yli 1030 lippua.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Joo, ei täällä ole ketään. 1000 on lähellä sitä lukemaa, paljonko yleisöä on oikeasti paikalla.
Ennen jäätiin pieniin yleisömääriin kun vastustaja ei kiinnostanut. Nyt jäädään minimaalisiin lukuihin kun kotijoukkue ei tahdo enää kiinnostaa ketään. Ironista.

Onneksi ei saa poistua kotoa, olisin muuten varmaan lähtenyt pettymään hallille.
 

brainlag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, ei täällä ole ketään. 1000 on lähellä sitä lukemaa, paljonko yleisöä on oikeasti paikalla.
On kyllä tv-kuvissakin niin harvassa ihmisiä, ettenpä muista koskaan tuollaista nähneeni.

Aika on varmaan nyt kullannut muistot, mutta tuntuu että kakkosdivarikaudellakin päästiin tuota paremmaksi.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On kyllä tv-kuvissakin niin harvassa ihmisiä, ettenpä muista koskaan tuollaista nähneeni.

Aika on varmaan nyt kullannut muistot, mutta tuntuu että kakkosdivarikaudellakin päästiin tuota paremmaksi.
Oulun todella huono koronatilanne vaikuttaa nyt eniten tähän yleisöpakoon vaikka itse jäkiekkotuotekkaan ei ole parhaassa kunnossa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Oulun todella huono koronatilanne vaikuttaa nyt eniten tähän yleisöpakoon vaikka itse jäkiekkotuotekkaan ei ole parhaassa kunnossa.
Siis todellako on ihmisiä, jotka katsovat vielä koronaluvuista lähteekö peliin vai ei?

Toisaalta mikäpä minä olen kysymään. Tai sanomaan.
 

brainlag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis todellako on ihmisiä, jotka katsovat vielä koronaluvuista lähteekö peliin vai ei?

Toisaalta mikäpä minä olen kysymään. Tai sanomaan.
Itsekin kyllä lukeudun näihin tällä hetkellä. Lähipiirissä on riskiryhmäläisiä, niin vaikka toki kaikilla on rokotukset kunnossa, tulee silti otettua vielä niin varman päälle kuin mahdollista.

Toki tuo itse raksilan hallikin pitää minut nykyään myös usein kotona teeveen äärellä ihan normitilanteessakin.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis todellako on ihmisiä, jotka katsovat vielä koronaluvuista lähteekö peliin vai ei?

Toisaalta mikäpä minä olen kysymään. Tai sanomaan.

Jos oma terveys on kyseessä, niin kyllä se monen ihmisen päätöksentekoon vaikuttaa. Tämä näkyy nyt täällä Oulussa esim. harrastustoiminnassa, konserteissa, yritystilaisuuksissa jne.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkeehän sen muutoksen tuolla kylälläkin. Oli jakso että kaupoissa enää kaikista vanhimmat tallustajat jaksoi pitää maskia päällä, nyt sen pitäminen on jälleen muotia. Kansalaisia pelottaa, korona väijyy taas.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei voi kyllä paikallista yleisöä syyttää, ettei hallille ole kiinnostusta tälläkään kaudella. Kotijoukkueen peliä on todella puuduttavaa katsoa.

Ässiä vastaan olin oikeasti nukahtaa tänne katsomoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei voi kyllä paikallista yleisöä syyttää, ettei hallille ole kiinnostusta tälläkään kaudella. Kotijoukkueen peliä on todella puuduttavaa katsoa.

Ässiä vastaan olin oikeasti nukahtaa tänne katsomoon.
Ja nyt aletaan olla jo siinä pisteessä, että sama lähteä kesken pelin kotia kohti. Ei täällä ole mitään nähtävää.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja nyt aletaan olla jo siinä pisteessä, että sama lähteä kesken pelin kotia kohti. Ei täällä ole mitään nähtävää.
Toissa kaudella tämä suoritettiin parikin kertaa kaverin kanssa. Hyvässä muistissa on IFK -matsi, missä Blomqvist sai ensiminuuttinsa. IFK koulutti ylivoimalla nuorta veskaria heti, ja silloin koitti lähtö.

Tappara -matsissa olisin varmaankin lähtenyt pois, mutta en päässyt sairastumisen vuoksi paikalle.
 

T.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luleå HF
Jaa että yli 3000 paikalla Raksilassa
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Kolmesataa lipun tähän peliin lunastaneita ja 3.000 kausikorttilaista, joista suurin osa ei ollut paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös