Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 803
  • 259

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Äsken tuli muuten neloselta dokumentti Lubbockista Texasista, jossa siveyslupauksen antaminen kuuluu paikalliseen kulttuuriin hyvin vahvasti.

Ohjelmassa haastateltiin monia nuoria jotka vannoivat pysyvänsä koskemattomina avioliittoon asti, ja jopa suuttuivat kun joku rohkeni esittää pienimmänkin mahdollisen epäilyn ettei lupaus kestäisi.

Tapana on antaa kirjallinen vakuutus, ja monet ostavat vielä nimettömään sormuksenkin lupauksen merkiksi.

Sinänsä hassua, että samassa paikassa teiniraskaudet ja sukupuolitaudit ovat huomattavasti yleisempiä kuin Yhdysvalloissa keskimäärin.

Kuten jo äsken totesin...

op777
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Eka kerta tapahtu pitkäperjantaina -81 neljä vuotta vanhemman poikaystävän kanssa sen huoneessa, lukkojen takana, onneksi.
Pojan isoisä kävi nimittäin kesken aktin koputtelemassa oveen,ihmettelemässä mitä mahdetaan puuhailla.
Tuo nyt onkin ainut huvittava toimenpiteeseen liittyvä asia, sillä myönnettäköön että lievän painostuksen alla
suostuin moiseen ja olin vielä ihan lapsi. Jälkiviisaana vois todeta että oisin voinu oottaa aikas montakin vuotta vielä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti op777
Tai tarkemmin sanottuna niitä jotka sanovat kieltäytyvänsä esiaviollisesta seksistä on paljon. Niitä jotka oikeasti tekevätkin niin on sitten hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin vähän.

op777

Tämä on varmasti valitettavan totta. Itse kuitenkin voin mainostaa kuuluvani tuohon marginaaliseen ryhmään, mutta ihmisenä tämä saavutus ei tee minusta sen kummempaa kuin muistakaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti op777
Äsken tuli muuten neloselta dokumentti Lubbockista Texasista, jossa siveyslupauksen antaminen kuuluu paikalliseen kulttuuriin hyvin vahvasti.

Ohjelmassa haastateltiin monia nuoria jotka vannoivat pysyvänsä koskemattomina avioliittoon asti, ja jopa suuttuivat kun joku rohkeni esittää pienimmänkin mahdollisen epäilyn ettei lupaus kestäisi.

Tapana on antaa kirjallinen vakuutus, ja monet ostavat vielä nimettömään sormuksenkin lupauksen merkiksi.

Sinänsä hassua, että samassa paikassa teiniraskaudet ja sukupuolitaudit ovat huomattavasti yleisempiä kuin Yhdysvalloissa keskimäärin.

Kuten jo äsken totesin...

op777

Kaikki mikä on kiellettyä kiinnostaa nuoria. Jos kiellät nuorilta raamatun lukemisen, niin eiköhän nämä hullut kohta lue raamattua, jossain piilossa pienessä piirissä.

Sikäli kyllä ihmettelen minkä takia yhteiskunta tuolla painostaa moiseen. Tajuaakohan ne itsekkään, että voivat tuhota nuorten elämän tuolla tavalla.
Joku menee harrastamaan seksiä ja sitten katuu sitä, niin paljon, että tappaa itsensä. Ei varmasti kovin kaukaa haettua.
Ja sitten kun vielä näyttävät raamatusta sen kohdan, joka kieltää esiaviollisen sekin, niin olisi ihan kiva.
Jeesus kävi itsekkin kiksauttelemassa maksullista naista ja uusimmat löydöt osoittaa, että Jeesuksella olisi ollut myös lapsia. Missään ei kuitenkaan puhuta, että tämä pyhämies olisi ollut naimisissa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti sampio
Tämä on varmasti valitettavan totta. Itse kuitenkin voin mainostaa kuuluvani tuohon marginaaliseen ryhmään

Ainakin toistaiseksi. Onnea matkaan. Muista että "Lasse Heikkiläkin odotti 40-vuotiaaksi".

op777
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin yksityisviestikeskustelua mm. esiaviollisesta seksistä erään ystäväni kanssa. Loppujen lopuksi tulimme siihen tulokseen, että hänen kokemuksensa voisi olla hyvä julkaista täälläkin, mutta koska kyseessä on intiimi ja kovin henkilökohtainen asia, toimin minä nyt tekstin julkaisijana. Teksti on siis kuitenkin ystäväni, jatkoaikalaisen, kirjoittamaa. Olkaapa hyvät:

"Tervehdys kaikille. Kirjoittelen nyt täältä Poisonin kautta sattuneesta syystä, ymmärtänette.

Halusin vain kertoa että kyllä meitä odottaneitakin on. Itse menin naimisiin 19-vuotiaana parin vuoden seurustelun jälkeen, puolisoni oli vuotta vanhempi. Kummallakaan ei ollut ollut seksikumppaneita ennen toisiamme.

Hienot lupaukset ja oppaista luetut statistiikat siitä kuinka uskovaiset ja odottaneet saavat upean seksielämän karisivat kyllä hyvin nopeasti hääyön jälkeen. Vuosien "pakkoäheltämisen" jälkeen aloin jo lopulta uskoa siihen että koko seksi on vain suuresti ylimainostettua hommaa, samanlaista paskaa se on muillakin.

Pari vuotta sitten ajauduin kuitenkin tilanteeseen jossa petin puolisoani. Ja seksi oli aivan kuin toiselta planeetalta. En voinut uskoa että se voisi olla myös jotain sellaista. En ole ikinä kokenut samanlaista yhteyttä joka tasolla puolisoni kanssa kuin tuolloin "sen toisen" kanssa.

Pitkä tarina lyhyeksi, olemme yhä puolisoni kanssa yhdessä. Seksi ei ole juurikaan parantunut. Olemme molemmat TÄSMÄLLEEN sitä mieltä, että olisi kannattanut harrastaa seksiä ennen avioliittoa ihan niin paljon kuin huvitti.

Kävimme taannoin myös seksuaaliterapeutin puheilla. Kun kerroimme taustoistamme, ja pääsimme kohtaan "Sit me odotettiin avioliittoon asti." saatoin lukea terapeutin kasvoilta "ah, taas yksi näitä pareja" -ilmeen. Kysyin myös asiasta, ja hän sanoi suoraan HYVIN suuren osan asiakaskunnastaan olevan kristittyjä / ex-uskovaisia, jotka ovat avioliitossa alkaneet seksielämän. Jostain syystä uskon nykyisin hänen tilastoihinsa enemmän kuin amerikkalaisten teiniuskovaiskirjojen "Avioliittoon odottaneiden naisten orgasmiprosentit ovat 89-kertaiset verrattuna seksiä kokeilleisiin."

Myös idealistinen kuva siitä, että ystäväpiirissämme muut nuoret olisivat odottaneet avioliittoon asti on rapissut yhä pahemmin. Erästä vanhaa ystävää näin pienen tauon jälkeen, kyseessä eräs "siveellisimmistä tytöistä" jonka olen eläessäni tuntenut. Ja hän avoimesti lesoili sillä kuinka monta miestä on saanut sängyyn kaadettua viime kuukausien aikana.

En tiedä muuttaako kukaan ajatteluaan tämän viestin ansiosta, tuskin. Toivottavasti pystyin tuomaan hieman erästä vaiettua osapuolta esille tähän."
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti op777
Ainakin toistaiseksi. Onnea matkaan. Muista että "Lasse Heikkiläkin odotti 40-vuotiaaksi".

op777

No joo. Paitsi että minä odotin 22-vuotiaaksi, kunnes menin naamiaisiin vaimoni kanssa. Sen jälkeen olen kyllä seksiä harjoittanut toisinaan, siitä todisteena yksi kappale vauvoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Poisonin haamulle

Eiköhän tuo äheltäminen ole ollut henkilöistä kiinni, ei niinkään odottamisesta. Eikä odottaminen kertakaikkiaan takaa mitään seksielämän suhteen, sen nyt luulisi olevan aivan selvä asia. No, kivahan se on, että taas saadaan yleistyksiä aikaan yhden tilityksen ansiosta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti op777
Ah, no mutta onneksi olkoon sitten. Vauvasta myös.

op777
Kiitos, kiitos. Taisit muuten tarjota pellavapäätäsi vävypojakseni siinä Vauva-ketjussa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti sampio
Kiitos, kiitos. Taisit muuten tarjota pellavapäätäsi vävypojakseni siinä Vauva-ketjussa.

Saattaa ollakin, kaikkea ei voi muistaa. Katsotaanpa tuossa reilun kymmenen vuoden päästä.

op777
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pikku Myy
Ei tarkkaa mielikuvaa tapahtuneesta, vaikka selvinpäin oli, sattui vain h-e-l-v-e-t-i-n paljon.
Mikäs muu kuin tytön itkeminen tuskasta nostattaisi pojan tai jopa miehen itsetuntoa. Joten kumppanillesi tuo on voinut olla hyvinkin mieluinen kokemus.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Poison
Kävin yksityisviestikeskustelua mm. esiaviollisesta seksistä erään ystäväni kanssa. Loppujen lopuksi tulimme siihen tulokseen, että hänen kokemuksensa voisi olla hyvä julkaista täälläkin, mutta koska kyseessä on intiimi ja kovin henkilökohtainen asia, toimin minä nyt tekstin julkaisijana. Teksti on siis kuitenkin ystäväni, jatkoaikalaisen, kirjoittamaa.

En viittynyt tuota kaverisi tekstiä lainata, mutta siihen on kuitenkin vastaus.
No ethän sinä hyvä mies osta autoakaan koeajamatta, joten miksi mennä naimisiin sokkona?
Hyvä seksielämä on avioliiton ja suhteen yksi kulmakivistä. Väittää nämä uskovaiset mitä tahansa.

Kunnioitan toki sitä, että ihmisillä on vakaumuskia, mutta tässä asiassa minä en sitä ymmärrä sitten yhtään.
Koeajakaan hyvät ihmiset se kumppaninne ennen avioliittoa. Säästytte monilta ikäviltä yllätyksiltä. Ja hääyö saattaa olla jopa nautinnollinen.
 
Viestin lähetti repe_joke
No ethän sinä hyvä mies osta autoakaan koeajamatta, joten miksi mennä naimisiin sokkona?
Hyvä seksielämä on avioliiton ja suhteen yksi kulmakivistä. Väittää nämä uskovaiset mitä tahansa.

Kunnioitan toki sitä, että ihmisillä on vakaumuskia, mutta tässä asiassa minä en sitä ymmärrä sitten yhtään.
Koeajakaan hyvät ihmiset se kumppaninne ennen avioliittoa. Säästytte monilta ikäviltä yllätyksiltä. Ja hääyö saattaa olla jopa nautinnollinen.

Vai voisiko olla ihan vaan niin, että ihmisiä on erilaisia? Sen kun ymmärtää niin muuta ei sitten enää tarvitsekaan ymmärtää. Koeajaa vaan omia naisiansa ja antaa toisten hoitaa vällyelämänsä omalla tavallaan.

Tarkennuksena kysyn (kun et suoraan sitä sanonut mutta rivien välistä sain sen käsityksen) että tarkoitatko että hääyö ei voi olla nautinnollinen jos naista ei ole koeajettu ensin?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti heinähattu
Tarkennuksena kysyn (kun et suoraan sitä sanonut mutta rivien välistä sain sen käsityksen) että tarkoitatko että hääyö ei voi olla nautinnollinen jos naista ei ole koeajettu ensin?

Luulisin, että tarkoitettiin seikkaa, joka tässkin ketjussa on tullut aika monesti esille. Ensimmäinen seksikokemus ei ole kovin usein mikään äärettömän suuri nautinto vaan hermostunutta räpeltämistä, kipua ja opettelua.

Olen samaa mieltä siinä, että hoitakoon kukin asiansa miten tykkää. Mitäpä se muille kuuluu miten ja milloin seksielämänsä aloittaa. Onko teille avioseksiä odottaville muuten merkitystä sillä, onko partnerilla samanlainen vakaumus?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti repe_joke
Hyvä seksielämä on avioliiton ja suhteen yksi kulmakivistä. Väittää nämä uskovaiset mitä tahansa.
Onko joku uskovainen väittänyt tällä palstalla (tai muuallakaan), ettei toimiva seksielämä olisi yksi parisuhteen tärkeimpiä rakennuspalikoita? Sen uskallan kuitenkin sanoa, että seksin merkitys on aivan liian ylikorostunut nykyään niin parisuhteissa kuin yhteiskunnassa yleensäkin, enkä usko, että tämän myöntämiseksi tarvitsee olla uskovainen. Ja vielä viimeiseksi kysyn, miksi ihmeessä hääyöstä pitää tehdä niin ylikorostunut ja jumalainen tapahtuma? Häät ovat kuitenkin vain yhteisen taipaleen virallistaminen, ja hääyö joillekin sen ensimmäinen konkretisoituminen, ei yhtään sen enempää (tai vähempää). Järki käteen.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertoessani aikoinaan omasta henkilökohtaisesta ekasta kerrastani rakkaalle ystävälleni, oli hänen ensimmäinen ja välitön kommenttinsa, tapahtuman taustat tuntien; "American Pie".

En ollut millään tavalla suunnitellut, että homma on hoidettava jaloista ennen koulun loppua, kyseinen tapahtuma vain sattui tapahtumaan viimeistä koulupäivää edeltävänä yönä. Humalassa tottakai, puolitutun, hieman vanhemman pojan kanssa. Kyseinen poika sattui olemaan koulukaverini entinen, ja tästä hyvästä kyseinen kaveri uhkasi muun muassa tappaa minut, muuta yhteyttä emme tuon jälkeen koskaan pitäneet. Hölmöä? Tottakai, kuinkas muutenkaan.

En tunnusta suunnattomasti räpeltäneeni, enkä muista edes, että olisi sattunut suuremmin. Ei se oikeastaan ollut minulle mikään iso juttu, jonkinasteista harjoitteluakin olin jo aiemmin suorittanut.


Jollain tavalla minun on hieman vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka haluavat odottaa avioliittoon asti. Toisaalta myös arvostan niitä, jotka todella pystyvät pidättäytymään. Tekisikin mieleni udella, että miten se pidättäytyminen oikeasti käytännössä onnistuu, ja mitä sitten, jos oikeasti tuntuu siltä, että homma lipsahtaa hanskasta. Itsehillintää vaatinee, ei olisi varmastikaan sivuunkirjoittaneelta ikinä onnistunut.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti sampio
Onko joku uskovainen väittänyt tällä palstalla (tai muuallakaan), ettei toimiva seksielämä olisi yksi parisuhteen tärkeimpiä rakennuspalikoita? Sen uskallan kuitenkin sanoa, että seksin merkitys on aivan liian ylikorostunut nykyään niin parisuhteissa kuin yhteiskunnassa yleensäkin, enkä usko, että tämän myöntämiseksi tarvitsee olla uskovainen. Ja vielä viimeiseksi kysyn, miksi ihmeessä hääyöstä pitää tehdä niin ylikorostunut ja jumalainen tapahtuma? Häät ovat kuitenkin vain yhteisen taipaleen virallistaminen, ja hääyö joillekin sen ensimmäinen konkretisoituminen, ei yhtään sen enempää (tai vähempää). Järki käteen.

Perustelujasi lukiessa tuli vain mieleen, että miksi sitten odottaa avioliittoon asti seksiä. Totesit, että seksi on yksi toimivan parisuhteen rakennuspalikoista. Eikö sitä suhdetta rakenneta ennen avioon astumista? Sanoit, että seksin merkitys on ylikorostunut. Jos se on niin merkityksellinen ja tavallinen asia niin miksi sitä pitää odottaa avioliittoon asti? Lopuksi toteat, että häät ovat vain suhteen virallistaminen ja hääyö sen konkretisoituminen. Tästäkin tulee mieleen, että jos häät ovat vain joku muodollisuus niin miksi odottaa ensimmäistä seksikokemusta sinne asti?

Kuten aiemmin sanoin niin minulle on ihan sama miten ja milloin kukin haluaa hommiin ryhtyä. Nuo perustelusi vaan saivat ainakin minussa aikaan juuri päinvastaisen reaktion mitä käsittääkseni yritit tuottaa. Siksi puutuin.
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse aloitin harjoittemalla oppilasasuntolassa sieltä löytämäni silloisen naisen kanssa, joka oli meikäläistä seitsemän vuotta vanhempi. Aluksi viikkojen ajan runkkailuja ja se johti myöhemmin itse yhdyntään. Olin silloin 17v.

Ensi kerta ei ollut mielestäni pahaa säheltämistä, sillä olihan kumppani jo tuttu, eikä suurta jännitystä ollut. Mutta kun ei ehkäisyä ollut, ohjeen sain:"Älä päästä sisälle, ota pois ennen laukeamista." Se hiukan tunnelmaa latisti, kun piti seurata, milloin olin "lähellä". Kokemus oli kuitenkin niin hyvä, että harrastimme tätä lähes aina! Myöhemminkin muidenkin naisten kanssa tuli seksiä harrasteltua useammankin kerran, vaikka kaikki eivät olleetkaan tyttöystäviä. Ei siis pahoja kokemuksia?

Mutta kuitenkin, kun kysyin noin 10 vuoden päästä nykyiseltä vaimoltani (ei se ex-tyttöystävä), että "Onko seksimme nykyään parempaa kuin silloin alussa?" , niin vastaus oli "paljon parempaa". Eli kyllä seksissä voi aina hiukan parantaa...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti spoonful
Se hiukan tunnelmaa latisti, kun piti seurata, milloin olin "lähellä". Kokemus oli kuitenkin niin hyvä, että harrastimme tätä lähes aina!
Tuossa on raskaaksitulemisen riski siltikin olemassa, vaikka osaisi joka ainoa kerta vetää ulos ajoissa ennen kuin ruiskahtaa. Siittimestä kun saattaa tihkua koko ajan siemennestettä yhdynnän aikana.

Hyvä teille kyllä, ettei mitään tapahtunut. Ei-toivottuja raskauksia siis.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti heinähattu
Vai voisiko olla ihan vaan niin, että ihmisiä on erilaisia? Sen kun ymmärtää niin muuta ei sitten enää tarvitsekaan ymmärtää. Koeajaa vaan omia naisiansa ja antaa toisten hoitaa vällyelämänsä omalla tavallaan.

Tarkennuksena kysyn (kun et suoraan sitä sanonut mutta rivien välistä sain sen käsityksen) että tarkoitatko että hääyö ei voi olla nautinnollinen jos naista ei ole koeajettu ensin?

Ihan näin alkuun, se auto vertaus oli vitsi, jos sitä ei joku ymmärtänyt.
Ja ymmärrän kyllä, että on erilaisia ihmisiä, mutta en ymmärrä minkä takia seksistä tehdään uskon asia.
Mikään muukaan eläinlaji ei siitä uskon asiaa vaan parittelee, kun sopiva kumppani löytyy ja niin usein kuin kerkeää.

Hääyö voi olla nautinnollinen, vaikka ei olisi kumpikaan ikinä harrastanut seksiä. Minusta omien kokemuksien perusteella vaan tuntuu, että todennäköisempää on voittaa lotossa 7 oikein.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti spoonful

Ensi kerta ei ollut mielestäni pahaa säheltämistä, sillä olihan kumppani jo tuttu, eikä suurta jännitystä ollut. Mutta kun ei ehkäisyä ollut, ohjeen sain:"Älä päästä sisälle, ota pois ennen laukeamista." Se hiukan tunnelmaa latisti, kun piti seurata, milloin olin "lähellä".

Kerrottakoot kaikille se, että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisyä, vaikka et laukeaisikaan naiseen saattaa siittiöitä tästä huolimatta kulkeutua naisen emättimeen yhdynnän aikana.

vlad.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti sampio
Onko joku uskovainen väittänyt tällä palstalla (tai muuallakaan), ettei toimiva seksielämä olisi yksi parisuhteen tärkeimpiä rakennuspalikoita? Sen uskallan kuitenkin sanoa, että seksin merkitys on aivan liian ylikorostunut nykyään niin parisuhteissa kuin yhteiskunnassa yleensäkin, enkä usko, että tämän myöntämiseksi tarvitsee olla uskovainen. Ja vielä viimeiseksi kysyn, miksi ihmeessä hääyöstä pitää tehdä niin ylikorostunut ja jumalainen tapahtuma? Häät ovat kuitenkin vain yhteisen taipaleen virallistaminen, ja hääyö joillekin sen ensimmäinen konkretisoituminen, ei yhtään sen enempää (tai vähempää). Järki käteen.

Väärin muotoiltu lause minulta, se että joku olisi niin väittänyt.
Minusta seksin merkitys ei ole ylikorostunut. Kunnon pano parantaa parisuhteessa tunnelmaa roimasti. Yhteiskunnallisesti seksillä myydään ja se on väärin. Itsekkin nuorten menopaikassa töitä tehneenä sen huomaa hyvin, että jopa 12 vuotiaat tytöt ja pojat kantavat paineita neitsyydestä.
Onpa jopa tullut nähtyä, kun joku about 15v jätkä on ollut, noin 12v tytön kanssa kiihkeässä suutelossa ja käsi oli samalla tytön housujen sisällä. Piti käydä huomauttamassa, että nuo hommat voi hoitaa jossain muualla, kun kahvion penkillä.

Näistä kirkollisista instituutioista voisi vääntää enemmänkin, mutta koska itse kuuluun kirkkoon ja tykkään kuitenkin näistä tapahtumista, niin en rupea niistä vääntämään. Totean vain, että minun elämääni usko ei vaikuta mitenkään. Suurin syy on se, että raamatussa on niin paljon "reikiä", kertomusten suhteen.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Mistäpä muualta nuo nuoret repivät nuo mielipiteensä kuin ympäröivästä yhdyskunnasta. Naurettavaa. Seksiä tihkuu nokan eteen joka paikasta.
Lapseni katsoivat Shrek2-leffaa ja siinä jätti ja aasi ilakoivat että "vähänkö meissä on seksii" vai miten se sananmuoto meni. 5v tyttö sit kysy että mitä toi tarkoitti. Helvetti että teki mieli mennä filmipuulaakin konttoriin kysymään että mikä halavatun suvun ainoa kiharapää siellä näitä repliikkejä kirjoittaa. Kun mielestäni kyseessä on lastenelokuva.

Vai onko?
Aika helvetin outo leffa muutenkin. Katsoin sen ja ykkösen ja siinä oli paljon aikuisten maailmasta muutenkin viitteitä smackdowneineen kaikkineen.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Viestin lähetti JanJ
Lapseni katsoivat Shrek2-leffaa ja siinä jätti ja aasi ilakoivat että "vähänkö meissä on seksii" vai miten se sananmuoto meni. 5v tyttö sit kysy että mitä toi tarkoitti. Helvetti että teki mieli mennä filmipuulaakin konttoriin kysymään että mikä halavatun suvun ainoa kiharapää siellä näitä repliikkejä kirjoittaa. Kun mielestäni kyseessä on lastenelokuva.

Vai onko?
Aika helvetin outo leffa muutenkin. Katsoin sen ja ykkösen ja siinä oli paljon aikuisten maailmasta muutenkin viitteitä smackdowneineen kaikkineen.

Vähän offtopic, mutta mun mielestä noi shrekit ei ole todellakaan lasten elokuvia, mikä lie on k-luokitus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös