Koska KJT voittaa vieraissa?

  • 1 150
  • 12

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
KJT:n alkukauden probleemia puidaan täällä. Joillain näköjään on vielä vaikeampaa vieraissa mitä paikallisella.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Toivoin pääseväni tämän nostamaan paremmissa tunnelmissa.
Raporttien mukaan KJT pelasi Tutoa vastaan kelvollisesti launtain Sport-pelin ponnettoman esityksen jälkeen.Eniten harmittaa tieto Strömbergin imaisusta,Nymanilta yllättäviä nukahduksia nähtiin syksyllä riittämiin.

Syksyisen KooKoo:ta vastaan hylätyn,tai siis huomaamatta jääneen, ratkaisevan vierasmaalin kestin kuin mies.Olin siis paikalla ja näin tilanteen niinkuin kaikki kouvolalaiset samassa katsomon osassa.Nyt tuntuu,että olisi ollut henkisesti kovin tärkeä voitto ja suuremman äläkän arvoinen tapaus.No,näitähän sattuu.

Kalenterissani on 26.1 varattu tutustumiselle Tikkurilan jäähalliin.Ohjelmaan on merkitty KJT:n voitto KVantaasta.
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Muistan, että joskus Kouvolassa myös Sportilta hylättiin maali, joka minunkin mielestäni oli aika selvä maali. Mutta en muista, että vaasalaiset olisivat sitä harmitelleet, ainakaan näin kauan. Itse en kommentoi tuon KJT-pelin tapausta, kun en tilannetta ole nähnyt. On aika outoa, jos ensimmäisen vieraspelin lopputulos, joka ei edes ole tappio, saa joukkueen henkiseen kipsiin. Siinä on silloin kyllä KJT:n pelaajilla itsetutkiskelun paikka.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Tokkopa ensimmäisen vieraspelin tasapeli on joukkuetta saanut henkiseen lukkoon.Itsekin olin koko maalin jo unohtanut,ennenkuin luin siitä taas Jatkoajan väliraportista.Siitten aloin taas spekuloida tätä loputonta vierastappioputkea.Että mitähän otteisiin olisi yksi voitto vaikuttanut.Tuskin pelaajat ,saati sitten muut´järvenpääläiset´tätä yhtä maalia edes muistavat,saati sitten että sitä vieläkin jossittelisivat.

Rooster,olet täysin oikeassa,itse se voitto on otettava.
 

mac_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hautajaiset Kouvolassa 9.3.2006
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN

Kalenterissani on 26.1 varattu tutustumiselle Tikkurilan jäähalliin.Ohjelmaan on merkitty KJT:n voitto KVantaasta.

Millähän olet menossa kyseiseen peliin?
Sillä sinne suuntaa faniporukakin. Voitto mielessä ja merkittynä kalenteriin.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Autolla olisi tarkoitus.Muutama fani saattaisi mahtua kyytiin,riippuen millä miehityksellä meiltä lähdetään.
Voidaan varmistella hallilla Jukurit-pelissä.Jos en siihen kerkiä,niin pistän yv:n.
Ellei fanit sitten järjestä omaa kuljetusta.
 
No eipä tullut vieläkään vierasvoittoa. Kalpalta turpiin 4-3. Eka erä pilasi muuten hyvän pelin. Strömbergin tilalle vaihdettu Nyman oli hyvä maalissa.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viimeinen viesti arvoiseensa paikkaan.

Jatkoajalle kävi miten kävi.Eliitti on valittu ,siihen tai ainakin sen suosioon pyritään ja katkerat,minäkin,räksyttävät.
Osaltani en näe muuta vaihtoehtoa kuin vetäytyä foorumilta.

Kivaa on ollut ja enköhän käy täällä ajoittain juttuja lukemassa,mutta en entiseen tahtiin.Kirjoittaminen loppuu tähän,mutta eihän KJT muutenkaan ole yleisesti ottaen suuria tunteita herättänyt.
 

Afan

Jäsen
Eläkeläiselle

Ikävää luettavaa. Sen verran hiljaista keskustelu niin KJT:stä kuin yleensäkin Mestiksestä on, ettei mielellään menettäisi yhtään kirjoittajaa.

Suljettua osastoa en ryhdy kommentoimaan - eiköhän aiheesta keskustella ihan tarpeeksi jo Vapaan keskustelun puolella. Mestiskeskusteluun uudella palstalla tuskin on kuitenkaan mitään vaikutusta, joten en oikein ymmärrä, miksi tälle palstalle kirjoittamisesta täytyisi luopua. Jos se kuitenkin on päätöksesi, sitten se on.

Ei muuta kuin hyvät jatkot.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Ikävää.

Ikävää, jos täältä poistuvat ne vähätkin keskustelijat. Kuten Vapaan puolelle jo kirjoitin, en usko tämän Osaston tulon vaikuttavan mitenkään Mestis-keskusteluun. Tämä uudistus on ymmärtääkseni tehty SM-liigakeskustelun takia, ja sinne sillä lienee suurin vaikutus. Me voimme jatkaa, niin kuin ennenkin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eihän tuon palstan tarkoitus ole millään tavalla verottaa muuta keskustelua, vaan tuoda lisää koko palstalle. Itse en kovinkaan hyvä kirjoittaja ole, joten en viitsi kauheasti edes tuonne kirjoitella.

KJT:sta sen verran, että itse kaipaisin jatkuvuutta. Toki farmisopimukset ovat mukavia, mutta eihän ole mitään järkeä peluuttaa jokaisessa ottelussa eri kokoonpanoa. KJT:lla on omia kasvatteja paljon joukkueessa ja olisi syytä kasvattaa heidän, sekä muualta tulleitten vakituisten pelaajien vastuuta. Tätä kautta luotaisiin edellytyksiä nostaa tasoa pitkällä tähtäimellä. Mestiksessä ei kuitenkaan voiteta mitään parin ottelun voittamisella, varsinkin sen tapahtuessa lainatuilla pelaajilla.

Uskottavuus myös nousisi tätä kautta ja ehkä kiinnostus yleisöllä, sekä sponsoreilla nousisi. Nuorten omien lupaavien junioreiden usko myös omaan seuraan nousisi, ehkäpä tulisi sitä paljon puhuttua seurarakkauttakin, jonka kautta ei ehkä jatkossa kaikki parhaat siirtyisikään C-junioreissa esim. Jokereihin, vaan saataisiin pidettyä joitain heistä K-Uudellamaalla.
 

mac_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hautajaiset Kouvolassa 9.3.2006
Harmi, Ja vitutus

Suljettu ja suljettu mikä vitun trendi se on joka saatanan asia pitää olla suljettu. Onko tässä mitään järkeä enään. Suljetaan Suomi ei päästetä tänne pakolaisia, turisteja eikä mitään muutakaan. Oli tämä teksti asiatonta tai ei niin minä suivaannun tuollaisesta sulkemisesta. En rupea samaan kuin eläkeläinen sillä KJT:lla tarvitsee olla joku puolustaja vielä tässä foorumissa.

Pyydän anteeksi asiatonta kiroilua, mutta en poista sitä tekstistäni vain sen tähden, että olen kapinallinen.

Kaikki katsomaan sankoin joukoin KJT-Fps peliä.
Tervetuloa Järvenpäähän Forssa!!

Olen puhunut!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös