Korvamato – tää biisi jää soimaan mun päähän

  • 44 380
  • 225

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tuli luettua noita Aarnioon liittyviä juttuja tänään, niin päässä on soinu koko päivän tämä Jope Ruonansuun "A.a.aarnio"- biisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä kävi tänään pikkukakaroita. Halusivat laittaa meiän jämäläppäriltä jotain musakkia. Nyt soi korvissa "Gummy bear, gummy bear, gummygummy gummy bear.." Ja teknopoppi taustalla... Gummy bear gummy bear gummygummy gummybear... Missä se mun remingtoni oli...?
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kaikkihan tietävät kuinka ärsyttävää on, kun jokin kappale jää soimaan päähän mutta ei tiedä kunnolla sanoja. Minulla ei sitä ongelmaa nyt ole sillä päässä soi Metallican Orion.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tiedättekö miten saa korvamadon pois? Sanot vaan "Hei lopeta!" ja taputat kaksi kertaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Tää on tosi tarttuva täytebiisi"
Allekirjoittaneen "hieno" kappale...

Tää on tosi tarttuva täytebiisi
Jos tää jää sun päähäsi soimaan
Ota yhteys lääkäriisi tai mee sairaalaan

Tätä on kyllä tullutta nuoruudessa kuunneltua jokusen kerran... Niin paljon että kertosäe tulee ulkomuistista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lokki, lokin päällä lokki. Järjestelmäshokki... Vai miten tarkalleen nyt meneekään tuo laulu mutta tosiaan Apulannan Lokin päällä lokki-kappale jää helposti soimaan päähän.

Ei välttämättä just sanasta sanaan oikein mutta tunnistaa kuitenkin mistä laulusta tietyt sanat ovat korvamadoiksi jääneet. Etenkin lokki-sanaa tuleekin sitten toisteltua paljon. Hyvä kappale kuitenkin kyseessä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tätä on kyllä tullutta nuoruudessa kuunneltua jokusen kerran... Niin paljon että kertosäe tulee ulkomuistista.
Kertosäekö vaan?

Levyllemme tilaa jäi vaik luulimme, se täynnä on
Nyt tilanne on toivoton ja tuottajamme on niin levoton
Levy täytyisi saada täyteen tai ainakin puolilleen
Taitaa olla pakko laittaa täytebiisi sekaan muiden

Rakkaudesta kertoo biisi tää
Täss on romantiikkaa, täss on elämää
Hitin ainekset siis jo koossa on
Silti tuottajamme viel on levoton
No riimit parempia toki olla voisivat
Sen tietävät myöskin silakat
Kun kuoreet muodikkaasti hetkuu tahdissa tään
Kuka voisi siis toivoa enemmän?

Biisi tää soi kohta päässä ihmisten
Ainakin niin tohtia mä epäilen
Ja ellei nyt sitten niin kävisikään
Niin ainakin me saadaan levy täyttymään
Nyt on kaksi ja puoli minuuttia täynnä
Se on juu semmoista se elämä
Ai niin ja siitä rakkaudesta vielä
Että kyllä se on ihmeellistä

Tämä viimeinen säkeistö on mukava
Koska tässä lauletaan rakkaudesta
Mutta niinhän sitä vissiin usein tehhään
Oi, mä pakahdun ikävään
Ei se ole helppoa nykyään kellään
Eikä biisikään tunnu loppuvan millään
Mut nyt on enää kertosäkeen jäljellä
Ja levykin alkaa olla täynnä

Tää on tosi tarttuva täytebiisi...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kertosäekö vaan?
Silloin kun viestiä kirjoitin niin vain kertosäe. Tietenkin piti käydä kuuntelemassa "täytebiisi" ja nyt menee sitten ulkomuistista lähes koko kappale. Ei siinä mitään... Ei meinannut heti löytyä oikea täytebiisi kun esille tuli Raptorin täytebiisi16.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri olin tästä samasta aikeissa tulla avautumaan.


E:
Lisättäköön vielä sen verran, että korvamatona voisi olla huomattavasti paskempikin biisi.
Juu, vaikken mikään Rammsteinin suurkuluttaja tai fani olekaan niin Ausländer on kyllä bändin biiseistä parhaimmasta päästä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulla soi aika usein päässä tuo joku "se tekee hyvää..." kappale. Olisiko Juha Tapiota.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
"Kaikki täältä lähtee aikanaan, siihen ainakin mä voin luottaa" by Katri Ylander.

En tiedä miten muilla mutta ainakin minulla nämä päähän soimaan jäävät biisit on usein sellaisesta genrestä jota en yleensä kuuntele, niin tälläkin kertaa. Radiosta kuullut pari kertaa tämän (linkki Youtubeen) renkutuksen ja kertosäe soi päässä ns. repeatilla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@UnenNukkuja oli tykännyt tällaisesta vuosikausia vanhasta viestistäni:

Mulla on jo ainakin vartin soinut päässä se kummelin "Tää biisi jää soimaan sun päähän". Alkoi välittömästi kun näin tämän ketjun nimen, itse biisiä en olekaan pariin vuoteen kuullut.

Tykkäyksestä tuli ilmoitus ja minä sitä tietenkin klikkasin. Sen seurauksena tuo sama rallatus soi jälleen päässäni. Laitan vahingon kiertämään Youtube-linkin muodossa, toivottavasti mahdollisimman moni (tai ainakin UnenNukkuja) sitä klikkaa ja saa siitä vähintään loppupäivän korvassa kiemurtavan madon, nih!

Kummeli - Tää biisi jää soimaan sun päähän
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
@UnenNukkuja oli tykännyt tällaisesta vuosikausia vanhasta viestistäni:



Tykkäyksestä tuli ilmoitus ja minä sitä tietenkin klikkasin. Sen seurauksena tuo sama rallatus soi jälleen päässäni. Laitan vahingon kiertämään Youtube-linkin muodossa, toivottavasti mahdollisimman moni (tai ainakin UnenNukkuja) sitä klikkaa ja saa siitä vähintään loppupäivän korvassa kiemurtavan madon, nih!

Kummeli - Tää biisi jää soimaan sun päähän

Tirsk. Ketju osui silmääni ja ajattelin varmistaa, montako kertaa tämä biisi on mainittu (plus olenko jonnekin sen itsekin jo maininnut). Ja joo, kostautui itsellenikin.

Mutta Kummelilla taito tehdä näitä häiritseviä biisejä. Tämä ei meinaan ole ainoa, joka päässä vaanii helposti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mutta Kummelilla taito tehdä näitä häiritseviä biisejä. Tämä ei meinaan ole ainoa, joka päässä vaanii helposti.
Ja instrumentaaleja. Joskus on koko päivän soinut päässä Sporttivartin tai muun tunnari. Taivaallisesta rallista puhumattakaan.

Viime päivät päässä on soinut Diana Rossin Upside Down. Johtuu lähinnä tarttuvasta syntikka/pianocatchista kertosäkeen kohdalla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Talouden toinen osapuoli on vahdannut Orange is the new blackia ja se tunnari jäänyt jo koko viikoksi. You've got tiiiiiiiiime, vituttaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kun katsoo telkkarista urheiluruutua niin alkaa nykyisinkin päässä soimaan Leevi & the Leavingsin Tuhannen Markan Seteli.
On kyllä korvamato mikä ei haittaa.

Tänään korvamatona nuppijukeboxissa ollut Turo's Hevi Geen Kulkee kulkee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös