KooKoo-Sport Pronssipeli la 29.3

  • 1 744
  • 15

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
ELi tällainen olisi siis tiedossa. Sportilla kolmas vuosi putkeen kun pelataan pronssista. Tilastot eivät ole Sportin puolella sillä molemmat on hävitty tätä ennen, ensin kotona Kalpalle ja sitten vieraissa Hermekselle.

Saas nähdä miten käydään...
 

Nilfisk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Sumu
ELi tällainen olisi siis tiedossa. Sportilla kolmas vuosi putkeen kun pelataan pronssista. Tilastot eivät ole Sportin puolella sillä molemmat on hävitty tätä ennen, ensin kotona Kalpalle ja sitten vieraissa Hermekselle.
Niin, sitähän on parikin eri sanontaa: ei kahta ilman kolmatta ja kolmas kerta toden sanoo. Kouvolalaisittain toivon, että kaksi nelossijaa saa jatkoa tänäkin vuonna.

Onkohan se pronssipeli varmasti lauantaina? Joskushan pronssipeli pelataan mahdollisimman nopeasti alta pois, sikäli mikäli se molemmille joukkueille sopii.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Siis tää kuuluu sarjaan turha peli. Mulle on ihan sama kumpi voittaa. Kausi on jo nyt HÄVITTY eikä sita lauantai voi miksikään muuttaa.

Varmaan samaa mieltä ovat Kouvolalaiste. En jaksa ajatella että pronssi voisi jotenkin lohduttaa.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mua ei joku Mestiksen pronssi ainakaan kiinnosta pätkääkään. Aivan sama voittaako KooKoo ku sillä ei ole merkitystä.

Voin sanoa, että KooKoon kausi päättyi eilen vaikka yksi peli onkin jäljellä.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Viestin lähetti Ice Hockey
Mua ei joku Mestiksen pronssi ainakaan kiinnosta pätkääkään. Aivan sama voittaako KooKoo ku sillä ei ole merkitystä.

Voin sanoa, että KooKoon kausi päättyi eilen vaikka yksi peli onkin jäljellä.

Aika samoilla linjoilla... ei se lopuksi paljoa enää nappaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti everon
Siis tää kuuluu sarjaan turha peli. Mulle on ihan sama kumpi voittaa.


Kyllä mä ainakin suuntaan muutaman tunnin päästä hallille jännittämään. Voittaminen on kuitenkin aina keskimäärin häviämistä kivempaa. Varsinkin kun kyseessä on kauden viimeinen peli, niin olisihan se mukava lopettaa kausi hyvään ja onnistuneeseen peliin. Etenkin kotiyleisön edessä. Ja eiköhän pelaajatkin halua lähteä lomille hyvä maku suussaan kaikkensa antaneina.

Toisaalta vaasalaisten kommentit voi ymmärtää: teillähän on jo muodostunut perinteeksi päättää kausi tappioon, joten pettymysten välttämiseksi on hyvä jo nyt julistaa ottelu turhaksi :-)


Mitäs kouvolalaiset veikkaa: montako maalia Motti tekee jäähyväismatsissaan? Varmaan ainakin yksi epäonnistunut lämäri löytää juhlan kunniaksi tiensä ihme pomppujen jälkeen verkon perille.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
MINULLE kyllä Sport hävisi jo kauden viimeisen pelinsä. Perinteinen 4. sija on mulle todellakin yhtä arvokas/arvoton kuin 3. sija. Ei tässä mistään pelosta ole kysymys.

Toki pelaajilla pitää olla moraalia hoitaa tämä peli kotiin koska seura saa siitä hiukan "ylimääräistä" rahaa. Mutta onneksi olen vain fani (:
 

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Everton
Kyllä mä ainakin suuntaan muutaman tunnin päästä hallille jännittämään. Voittaminen on kuitenkin aina keskimäärin häviämistä kivempaa. Varsinkin kun kyseessä on kauden viimeinen peli, niin olisihan se mukava lopettaa kausi hyvään ja onnistuneeseen peliin. Etenkin kotiyleisön edessä. Ja eiköhän pelaajatkin halua lähteä lomille hyvä maku suussaan kaikkensa antaneina.

Kyllä minäkin aion suunnata hallille parin tunnin päästä jännäämään. Onhan sitä tultu käytyä katsomassa lähes kaikki runkosarjankin pelit niin miksei nyt sitten pronssiottelua?
Veikkaanpa ettei KooKoo kyllä häviä kolmatta kertaa peräkkäin kotiotteluaan ja totta tosiaan kausi on kyllä kivempi päättää voittoo kuin tappioon. Eiköhän Motti nyt ainakin yhden maalin tee jäähyväisottelussaan jollei Motti nyt kuitenkin peru lopettamispuheitaan ja allekirjoita hänelle tarjottua sopimuspaperia mallia 5+1. :)
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Ok.
sportilta varmuudella pois ainakin Westerback, Kokkonen ja Härkönen. Kakkosmaalivahdin virkaa hoitanee A-junnu Nummi. Näköjään toinen A-junnu Hietaharju olisi taas kokoonpanossa.

Kyllähän se tietysti olisi kiva saada se eka mitali Mestiksestäkin penkin alle mennene kauden päätteksi. Radion ääressä jännäillään.

Raporttia kiitos , mielellään kukkolasien läpi katseltuna...
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Olihan siellä pronssipelissä yllättävänkin hyvä tunnelma. Ihan mukava päätös kaudelle. Onnea KooKoolle pronssimitaleista ja kiitos koko joukkueelle päättyneestä kaudesta! KooKoon pelit ovat olleet pääosin oikein viihdyttäviä. Ensi kaudella sitten taas taistelemaan mestaruudesta!

PS. kuten ensimmäisen finaalinkin tulos osoittaa, KooKoo ei hävinnyt välierissä huonolle joukkueelle.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mua alkaa jo ottamaan päähän tää muiden joukkueiden onnitteleminen.

No joka tapauksessa onnittelut Kouvolaan 3. sijasta. Parempi joukkue voitti, ei epäilystäkään siitä.

Ensi kaudella on tulossa kova taistelu mestaruudesta ja luja usko on siihen että Sport tulee rakentamaan TODELLA kovan joukkueen. Joko sitten meillekkin jotain?
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Onnittelut KooKoolle.

Nähdään ensi kaudella.Uudet kujeet silloin.Mestaruus hakusessa kovemmalla sykkeellä!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnittelut KooKoolle minultakin. Ja kiitokset myös Sportille, joka pelasi hyvää hokia pronssimatsissa. Mistään kahvaamisesta oli tämän matsin yhteydessä turha puhua.

Komeita maaleja ja lopputuloksen ansiosta mukava loppumaku kaudesta. Pelaajat osasivat selvästikin arvostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös