tosin minulle jo yksitysviestissä kerran myönsit että koko Caloun juttu oli ihan läppä vaan.
Mitä luulet onko muka sattumasta kyse ;P en jaksanut kuunnella jankkaustasi.
tosin minulle jo yksitysviestissä kerran myönsit että koko Caloun juttu oli ihan läppä vaan.
Mitä luulet onko muka sattumasta kyse ;P en jaksanut kuunnella jankkaustasi.
Itse en näe asiaa noin, että liigaseuroilla olisi kaikki asiat kunnossa ja KooKoolla ei. Liigaseurat tekivät viime kaudella tappiota yhteensä yli viisi miljoonaa euroa. Eikä mikään viittaa siihen, että tulevaisuus olisi valoisampi.
Vielä palatakseni tuohon väittämääsi, että HPK:lla ja muilla liigaseuroilla on kaikki jo kunnossa. Miten voit olla tuota mieltä. KooKoo on velaton seura mitä ei todellakaan voi sanoa monestakaan liigajoukkueesta.
Oikeastihan tämä ratkeaa vasta sen jälkeen, kun molempien seurojen tilinpäätökset ovat kauden osalta valmiita.
Tulot
Sponsori- ja mainostulot: 550 000 €
Lipputulot: 400 000 €
Ottelutapahtumien tuotot: 200 000 €
Julkaisutuotot: 50 000 €
Muut tuotot: 100 000 €
Olisi hyvin mielenkiintoista tietää lähde tällaiselle "faktalle" mutta koska tiedän, ettei se ole mahdollista niin kyseenalaistan tiedon 100%:sti.
Joko siis jommankumman tai molempien budjetit on laskettu todella pahasti pieleen, tai sitten arvon cottonmouthia on ns. vedätetty.
Eli arveleeko arvon cottonmouth, että kun firma y haluaa ja päättää tukea jotain urheiluseuraa x eurolla, tarjoaa seura rahojen vastineeksi vaihtoehtoja mm:
- "mainosmyynti": annetaan tilaa firman mainoksille pelipaitoihin, kentän laidoille, kausijulkaisuihin, äänimainontaan yms ,
tai vaihoehtoisesti (varmaankin houkuttelevammin) firman kannalta
- "yhteistyösopimus": firman työntekijät käyvät aina välillä pelaamassa seuran sarjapeleissä ja vastaavasti seuran pelaajat käyvät työskentelemässä firmassa aina siinä työssä mikä milloinkin firman toimiala sattuu olemaan, Finnairilla lentäjänä, UPM:lla paperimiehenä tai tehtaanjohtajana, OK ympäristössä kassalla tai konsulenttina jne.
Eli arveleeko arvon cottonmouth...