KooKoo kaudella 2023–2024 – mihin menet KooKoo?

  • 297 315
  • 1 320

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän siinä ollu 23 sopimuspaperia, 23 oli viimenen numero. Yritysverkoston tapahtumassa runkosarjan lopulla Välimaa sanoi että voitas julkasta 16-18 sopparia vaikka heti mutta odotellaan kauden loppuun. Tuossa videolla varmasti näytettiin että sopimuksia on olemassa 23kpl.

Edit. Korjataan sen verran että 22 oli vika numero.
Voi toki olla näinkin. Nuo numerot vaan sattui ihmeen hyvin kohdilleen myös sellaisteb pelaajanumeroiden kanssa, joille on ihan realistista odottaa jatkosopimusta.

Eri asia toki keille pitäisi sopparia tarjota, kuten @PLD80 tuossa ylempänä sujuvasti kommentoikin.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Peukku toimistolle. Hyvä että näitä teasereita julkaistaan heti kauden jälkeen vaikka ulkona onkin aika spektaakkelimainen lumipeite.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
20?

Ei saatana. Muille ehdoton peukku.

14 loukkien ja 20 ihan vaan totaalisen HMV peliotteiden vuoksi olisi kyllä voinut jäädä väliin, itse olisin jättänyt kyllä 22 (Molin - liian diesel ja hänkin kaksi kertaa telakalla kauden aikana) väliin myös - innoistuin hetkeksi, kun muistin että se on Engbergin numero. Engberg paransi todella paljon kauden loppua kohden ja olisi oiva palanen neloseen jatkossakin, löysi Korhosen kanssa hyvän tekemisen.

17 jatko on järkevä palanen kokonaisuuteen. In Raaka-Arska we trust.

Sivulla vilahtaa myös #12 ja #13 ja jotain ennen sitäkin on, lisäksi numeroiden 20 ja 22 välissä on sivu, eli 21. Eli näitä numeroitahan ei ole käytetty viime kaudella, mutta Paajanen on HIFK:ssä #13. Ja #21:hän oli Malte Strömwall... (hymiö). Mutta ehkäpä tuo tosiaan on sopimusten määrä, ei pelaajat.

Niin ja myös Rautasen jatko kokonaisuudessaan erittäin fiksu veto, kunhan rooli on oikea. Juho Legenda Seiskojen Seiska Rautanen aloittaa kuudennen kauden KooKoossa, josta respect pitää vetää. Kovempi legenda kuin Karlssonin Erkki.

Ja kun rapaa on tullut joukkueen viestinnälle ja somelle annettua, niin nyt pitää sanoa että oli hienosti tehty video ja edit. Peukkua!
 
Viimeksi muokattu:

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Leevi Aaltonen. Jos ei palkkapyyntö ole samaa luokkaa mitä tällä kaudella, tai ylivoima-aikaa ei ole kaavailtu, niin ihan hyvä jatko. Kaverilla oisi olla oranssimusta kokokehotatuointi, sillä yritys ja logolle pelaaminen on aina paikallaan. Jos esimerkiksi Engberg ei jatka, niin Aaltonen on hyvä pelaaja täyttämään hänen ruutuaan. Kiekollinen taso on vain Leevillä hiukan alempana.

Jesse Nurmen ja D'Astousin jatkoille iso peukku. Loistavaa että kaverit saadaan jäämään KooKooseen. D'Astousille ensi kaudeksi vähän kiekollista apua pakistoon, niin eiköhän vedä sen 30+ pistettä.

Valkeejärven jatkoa en edelleenkään ymmärrä. Ellei jostain syystä Korhonen siirry muualle, niin toi on älyvapaata toimintaa ellei Valkeejärvi ole rotaatiossa, koska Liigaan hänellä ei riitä. Piste. Jos halutaan tavoitella esimerkiksi kotietua sääleihin, niin Ilomäki ja Paajanen tarvitsevat kolmannen ukon tuohon väliin, joka ei ole Samuel Valkeejärvi.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Leevi Aaltonen. Jos ei palkkapyyntö ole samaa luokkaa mitä tällä kaudella, tai ylivoima-aikaa ei ole kaavailtu, niin ihan hyvä jatko.
Tähän jatkumoa. Aaltonenhan allekirjoitti 2021 sen sopimuksen joka kattoi tähän kauteen asti. Odotettu rooli oli varmasti isompi kuin se mikä realisoitui. Tämän myötä viime ja tämän kauden palkka oli varmasti yläkanttiin. Veikkaan itse että raha-asiat on saatu kuntoon ja meiän ensi kauden nelonen on Aaltonen-Korhonen-Suuronen. Valkeejärvi Mestiksen kautta hakemaan vauhtia the pörräämisellä.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Koblizek palaa Kouvolaan

Hyvä leveyspelaaja, hyökkäyspään potentiaalilla
Koblizek tuo ainakin luisteluvoimaa, jos vielä kiekko pysyisi paremmin mukana menossa niin vois olla vahvistuskin. Mutta kuitenkin hyvä pelaaja top - 9 osastolle. Tai tarkennettuna midle - 6 osastolle.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Koblizek tuo ainakin luisteluvoimaa, jos vielä kiekko pysyisi paremmin mukana menossa niin vois olla vahvistuskin. Mutta kuitenkin hyvä pelaaja top - 9 osastolle. Tai tarkennettuna midle - 6 osastolle.

Joo juuri näin, ei saa olla kuitenkaan top6. Viime näyttöjen pohjalta ainakin näin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KPL

KooKoofani17

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, ManU
LIigassa kobli pelannut ihan hyvällä 0.50ppg
itsellä odotukset siellä 30p hujakoilla, ja mukava saada sitä luisteluvoimaa lentokentälle.
 

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Kakkosen laitaan menisi vieläkin :)
Otsikon vierestä, mutta Bratwurstin Terryn kaksi viimeisintä kautta mennyt hiukan mollivoittoisesti, +-tilasto näyttää jäätävää lukemaa -59
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Tuleekohan jatkot julkisiksi jo perjantaina? Vai meinaako seura pantata pidempään niitä. Runkoahan sitten pääsisi hahmottelemaan kunnolla.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koblin paluu otetaan ilolla vastaan. Katselin myös että mies alkaa tulla parhaaseen ikään ja sopivassa ketjussa voi 40 pistettä olla mahdollinen.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tämä saa minun hyökkäysketjukaavailut näyttämään tältä nykyisten huhujen pohjalta.

X-Ilomäki-X
Molin-X-X
Nurmi-Paajanen-Koblizek
Suuronen-X-Aaltonen

Molin tai Koblizek tulevat jompikumpi olemaan kakkosessa toiveitten mukaan. Jos ykkösen laitureiksi saadaan kaksi aivan täysin uskomatonta pelimiestä (tasoa Hakulinen ja Gállo) niin menkööt molemmat kakkoseen ja kolmoseen joku uusi pelimies. Toivon ettei Koblia ole kaavailtu seuran sisällä ykköseen, vaan enemmänkin juuri tuohon middle 6:een. En poissulje todellakaan sitä, että Radek ottaisi meillä sen stepin +40p kategoriaan ja Liigan laitureitten ykköskoriin, koska siihen hänellä on kaikki ainekset ja myös toivonkin sitä. Se olisi vain vähän arpapeliä (SaiPa ja Kivenmäki kärkihyökkäjäksi). Nyt kun rahaa on niin sitä saa käyttää muuhun kuin investointiin. Matikka ja uskonto saa molemmat olla 10. Eihän se mitään pahaa tee. *hymiö*

Olen kuitenkin ilosta kiljuen ottamassa Koblia takaisin. Hyvää luisteluvoimaa ja hyvä palanen ylivoimaan. Ja kuten ylempänä mainittu, niin Koblin maali jatkoajalla on kaivertanut itsellensä kolon minun sydämeen. Ehkä upein hetki Lumon Areenalla? (aineskin minulle)
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Tämä saa minun hyökkäysketjukaavailut näyttämään tältä nykyisten huhujen pohjalta.

X-Ilomäki-X
Molin-X-X
Nurmi-Paajanen-Koblizek
Suuronen-X-Aaltonen

Missä Andersson? Pidän kuitenkin suht varmana jatkajana, koska on optio-miehiä kuitenkin. Toki optio ei tarkoita mitään ilmeisesti täällä, mutta Anderssonia ei Ottossonin tapaan ole muualle huhuiltu. Korhosen myöskin unohdit. Kyllä mä itse Anderssonin löisin tuohon ykköseen tai kakkoseen ja Korhos Olli nelosen keskelle.

Haaveeni unelmasentteristöstä mureni tuohon Ottossonin feidaukseen. Olin kaavaillut sentterit näin: Ottosson-Ilomäki-Paajanen-Korhonen. Olikin liian hyvää ollakseen totta. Eiköhän kolmosessa jatka tyyliin Valkeejärvi. Vaikea kuvitella, että KooKoon nappuloilla löytyy kaksi lähtökohtaisesti kovempaa sentteriä kuin Paajanen, eli Paajanen lienee kakkossentteri. Se on realismia KooKoolle.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Missä Andersson? Pidän kuitenkin suht varmana jatkajana, koska on optio-miehiä kuitenkin. Toki optio ei tarkoita mitään ilmeisesti täällä, mutta Anderssonia ei Ottossonin tapaan ole muualle huhuiltu. Korhosen myöskin unohdit. Kyllä mä itse Anderssonin löisin tuohon ykköseen tai kakkoseen ja Korhos Olli nelosen keskelle.

Haaveeni unelmasentteristöstä mureni tuohon Ottossonin feidaukseen. Olin kaavaillut sentterit näin: Ottosson-Ilomäki-Paajanen-Korhonen. Olikin liian hyvää ollakseen totta. Eiköhän kolmosessa jatka tyyliin Valkeejärvi. Vaikea kuvitella, että KooKoon nappuloilla löytyy kaksi lähtökohtaisesti kovempaa sentteriä kuin Paajanen, eli Paajanen lienee kakkossentteri. Se on realismia KooKoolle.
Nuo kaavailut oli tehty KooKoon teaserista irti otetuilla tiedoilla. Itsekin uskon ja haluan Anderssonin ja Korhosen jatkoa. Sopisivat tuohon palettiin täydellisesti ja ovat omasta mielestä juuri sitä mitä tarvitaan.

Anderssonin haastattelu Jatkoajan kanssa sai minut kuitenkin miettimään. Toki D'Astous sanoi joskus Pepen löylyissä samanlaista. Pelaajathan voivat sanoa medialle mitä tahansa ja se mitä Andersson sanoi oli juuri sitä mitä hänen pitikin.

Valkeejärvi. Voi luoja. Ei pliis. Liigassa on tällä hetkellä niin monen mahdollisen 1-2 tai jopa 3-sentterin sopimus katkolla Ilomäen ja Paajasen lisäksi, jotka menisivät 101 kertaa 99:stä Valkeejärven edelle. Jos Valkeejärvi on näillä näytöillä ensi kauden pelaavassa kokoonpanossa, niin nauru purskahtaa ja samaan aikaan pieni häpeän fiilis.

Otto Somppi
Kyle Platzer
Aarne Intonen (sopimus ei ole katkolla, mutta haluaa Sasha Huttusen mukaan pois)
Derek Barach
Matti Järvinen
Kim Strömberg samassa paketissa Koblin kanssa (vai onko miljoonas paluu enää edes järkevää)
Dominic Turgeon

On muitakin vielä, jotka eivät nyt iske mieleen. Jos halutaan aidosti kamppailla jostain, niin Valkeejärvi is not the answer. 111 minuuttia jäällä per piste. Parempaan pitää pystyä ja niin pystytäänkin. Optimismi elää.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Tämähän olisi toiveissa kauteen lähdettäessä.

X-Ilomäki-X
Molin-X-Andersson
Nurmi-Paajanen-Koblizek
Suuronen-Korhonen-Aaltonen
Török, Valkeejärvi, And

D'Astous - X
X - X
Teräväinen - Gröndahl
Rautanen, Liikonen, Väisänen

Mutta todellisuus on varmaan paljon karumpi.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Valkeejärvi. Voi luoja. Ei pliis. Liigassa on tällä hetkellä niin monen mahdollisen 1-2 tai jopa 3-sentterin sopimus katkolla Ilomäen ja Paajasen lisäksi, jotka menisivät 101 kertaa 99:stä Valkeejärven edelle. Jos Valkeejärvi on näillä näytöillä ensi kauden pelaavassa kokoonpanossa, niin nauru purskahtaa ja samaan aikaan pieni häpeän fiilis.

Osittain samaa mieltä kanssasi. Tosin unohdat sen, että Valkeejärvi paransi huomattavasti peliään keväällä ja ainakin omaan silmään pisti koko sielunsa kentälle pleijareissa. Valkeejärvi sai niin paljon ansaitsematonta peliaikaa ja vastuuta runkosarjassa, ettei voi olla ajattelematta että seuralla ja valmennuksella olisi kaverin suhteen joku isompi suunnitelma taustalla. Itse veikkaan, että poika pelaa edullisella lapulla, ja kun seuran optiokin löytyy, niin luulen seuran kaavailevan Samuelista samanlaista projektipelaajaa kuin Ojantatakasesta, josta kasvoikin meille vuosien saatossa hieno pelaaja, vaikka ei ollutkaan erityisen tehokas.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Osittain samaa mieltä kanssasi. Tosin unohdat sen, että Valkeejärvi paransi huomattavasti peliään keväällä ja ainakin omaan silmään pisti koko sielunsa kentälle pleijareissa. Valkeejärvi sai niin paljon ansaitsematonta peliaikaa ja vastuuta runkosarjassa, ettei voi olla ajattelematta että seuralla ja valmennuksella olisi kaverin suhteen joku isompi suunnitelma taustalla. Itse veikkaan, että poika pelaa edullisella lapulla, ja kun seuran optiokin löytyy, niin luulen seuran kaavailevan Samuelista samanlaista projektipelaajaa kuin Ojantatakasesta, josta kasvoikin meille vuosien saatossa hieno pelaaja, vaikka ei ollutkaan erityisen tehokas.
Tämäkin on todennäköisestikin totta ja oletkin ihan oikeassa, itse vain sokaistun vitutuksesta jatkuvan paikkojen tuhlailun seurauksena. Valkeejärvi muuttui näkyvämmäksi kokoajan hyvällä tavallakin. Jos tuohon saadaan mukaan yksi sentteri niin olen täysin okei sen kanssa että Valkeejärvestä yritetään muovailla uusi Ojantakanen. Toivottavasti tätä prosessia lähdetään toteuttamaan samalla kaavalla kuin Kasperin kanssa. Kilpailukyky ja pelaajien kehittäminen samaan aikaan on se kultainen keskitie KooKoolle.

Minun pitäisi olla kärsivällinen näitten asioitten kanssa useammin. Pidän silti kannastani kiinni puolittain. Kun Valkeejärvi alun perin hommattiin, niin mietin että hän on todennäköisesti uusi projektipelaaja ja jyvä, jota lähdetään kärsivällisesti kasvattamaan. Jokin siinä hänen pelissään ja siinä että hän sai pelata n. 40 peliä kolmossentterin tontilla ilman tulosta sai vitutuksen päälle. Vaikka Koivistokin oli tunnettu tuhlaajapoikana, niin arvostukseni Kimille on erittäin korkea. Upea pelaaja ja olisi ollut ilo saada hänet jäämään pidemmäksikin aikaa. Katsotaan katsotaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös