KooKoo - KalPa 13.11.2003, tv-peli

  • 1 495
  • 10

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Minäpäs avaan ketjun, kun kukaan muu ei vielä ole saanut aikaiseksi.

Mestiksen ja liigan lähes täydet ottelukierrokset varmasti verottavat katsojamäärää huimasti, mutta itse toki aion viihtyä vastaanottimen edessä. Ihan hieno homma, että lähetykset jälleen alkavat, vaikka nyt niistä ei tosiaan kaikkia millään ehdi katsoa. Saas nähdä, piiskaako Turkka pelaajia ja koutseja tiukoilla sanankäänteillään entiseen malliin.

Itse peli on varmasti todella tasainen, eikä kummankaan voitto olisi suuren suuri yllätys. KooKoolla voi hieman painaa eilinen Haukat-peli, mutta toisaalta KalPalla on takana pidempi bussimatka.

Koska sympatiat eivät tässä pelissä ole oikein kummankaan joukkueen puolella, täytyy toivoa, että nähdään sentään paljon maaleja ja viihdyttävää kiekkoa!

Jatkoajan otteluennakko löytyy täältä.
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Tänään todellakin kaksi perinteistä suomalaista kiekkoseuraa kohtaavat toisensa. Valitettavasti Urheilukanava ei ole kovin agressiivista mainoskampanjaa saanut vireille, mutta toisaaltapa tuo ei kamalasti haittaa. Nimittäin nyt on kyllä tarjolla kerrankin ihanan aitoa ja puhdasta kiekkolähetystä. Näin ainakin toivon. Minä ainakin aion katsoa tämän pelin jo pelkästään sen takia, että studiossa ei istu Mertaranta, Jutila, Saukkonen eikä kukaan muukaan näistä niin hienoista kiekkokasvoista! Toivottavasti Urheilukanava lähtee rohkeasti sille linjalle, että lähetykset suunnataan todellisille kiekkodiggareille, eikä rakenneta taas kerran jotain kokoperheen primetime viihdepläjäystä. Toivossa on hyvä elää...
 

JoNppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Detroit, Saipa ja Kärpät
Viestin lähetti K.J.
Toivottavasti Urheilukanava lähtee rohkeasti sille linjalle, että lähetykset suunnataan todellisille kiekkodiggareille, eikä rakenneta taas kerran jotain kokoperheen primetime viihdepläjäystä. Toivossa on hyvä elää...
Loistavasti sanottu! tänään mekin kokoonnutaan tv: ääreen katsomaan tätä hienoa matsia isolla porukalla vaan sinne mistä digiboksi löytyy ja onneksi naapurissa semmoinen on... siivellä on hyvä olla =) Ja pelin loppu tuloshan on 2-6 tai jos Suomalainen KK maalilla niin 2-4
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti JoNppa
..jos Suomalainen KK maalilla niin 2-4

Ei ole mitään syytä, miksei olisi. Riihimäki pelaa lähinnä kotipelejä sarjan häntäpään joukkueita vastaan.

Kuivalaisen otteet on mielenkiintoista nähdä. Viimeksi tuli hajottua keväällä Hakametsässä, kun Kuivalainen hörppi Bluesia vastaan kaikki kiekot sisään. Siitä alkoikin Mika Lehdon kausi, joka on vienyt jo leijonapaitaan saakka.

Juu, mutta ennakko oli tällä kertaa aika tyhjentävä. Veikkaan itsekin, että noin neljä maalia tullaan näkemään. KooKoolla on eväät voittoon, mutta monesti pelistä tehdään itselle vaikea. KalPa on toki sen tason vastus, että pelistä tulee hankala joka tapauksessa. Vähän sellainen pelko on ilmassa, että pisteet menevät Kuopioon. Kamerat sun muut saattavat aiheuttaa KooKoolle helppoja virheitä, kun niitä muutenkin on aika paljon riittänyt.

Etukäteen tasaisen pelin prosentit kuitenkin: 42 - 20 - 38.
 

Are

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, S.L Benfica, Getafe, Pool
2-4 Kalakukko kaupungin pojille. Pelkään tosin olevani liika optimistinen sillä Salosen puuttuminen syö hyökkäyksestä liiankin paljon luovuutta ja "käsiä", Niinimäen taas aggressiivisuutta ja ryminää. Varmaa on ainakin se että tulee tiukkaa vääntöä (toivottavasti ainakin!)
 

JoNppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Detroit, Saipa ja Kärpät
HÄMÄLÄINEN

ou nou. Kuinkahan monta kalpa pelaajaa vielä pitää potkia sairaalaan... kukas nyt tilalle?
 

Aksu

Jäsen
Katsoin pelin jo pelkästään tapahtumanaikaisen vedonlyönnin takia. Sijoitus siinä ei ollut häävi eli tarkalleen sija 170. Kolmannen erän vedot menivät reisille, kaksi eka erää helvetin hyvin.

Ja itse pelistä. Tämä oli eka mestisvääntö, jonka näin tänä vuonna. Totuttelua se taas vaati. Fyysisen vääntämisen vähyys liigapelien jälkeen hämää. Käänteisesti tilaa liikkua ja luistella on enemmän tarjolla, joka on hyvä asia. Peli oli minulle kokonaisuudessaan pettymys. Syynä kotijoukkueelta puuttunut tarmo ja kyky luoda toden teolla painetta. Kalpa piti pelin hyvin hanskassa hyvän aloituksen jälkeen. Käännepiste olisi voinut olla toisen erän alku, jossa ylivoimaan tarjottiin, mutta tekemisestä puuttui todellinen maalinnälkä ja näin Kalpa sai purettua painetilanteet helposti. Yksittäisistä pelaajista jäi mieleen parhaiten vierajoukkueen Suhonen, joka pelaa todella rauhallisesti ja maltilla tilanteet sekä on tämän päälle jatkuva pelote hyökkäysalueella. Kovan luokan pakki, joka pärjäisi erittäin hyvin yhtä sarjatasoa ylempänäkin.

Loppuun Hämäläisen Villen vanhana fanina toivotan pikaista paranemista hänelle. Taklaus tuli häijysti takaviistosta ja näytti pahalle koska Ville ei ollut varautunut lainkaan. Tuomio oli oikea. Ilman loukkaantumista olisi täyttänyt estämisen tunnusmerkit.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
http://www.jatkoaika.com/mestis.php?sivu=uutiset&id=2665

Kaksi ottelua Timoskaiselle. Naurettavaa, sanon mä. Loukkaantumisen johdosta hyväksyin vielä ottelurangaistuksen ajattelemattomasta taklauksesta, mutta kaksi peliä on mun mielestäni turhaa pätemistä. Varsinkin kun tuomarikolmikon mielestä tilanteesta ei olisi kuulunut antaa alunperin edes kakkosta.
 

Gorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, LA Kings
Suomessa on yleensä tapana antaa jäähy siitä miten toinen loukkaantuu. Niinhän teki nyt jo itse pelin päätuomarikin, ensin ei ollu antamassa jäähyy ollenkaan ja sitten kun kaveri kärrättiin paareilla ulos niin tuli ottelurangaistus.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Viestin lähetti Everton

Kaksi ottelua Timoskaiselle. Naurettavaa, sanon mä. Loukkaantumisen johdosta hyväksyin vielä ottelurangaistuksen ajattelemattomasta taklauksesta, mutta kaksi peliä on mun mielestäni turhaa pätemistä. Varsinkin kun tuomarikolmikon mielestä tilanteesta ei olisi kuulunut antaa alunperin edes kakkosta.
Tuo jos mikä oli tahallinen ja päähän kohdistunut taklaus, joten täysin oikein meni tuo pelikielto.
Jos kaveri ei tuollaisessa paikassa käytä päätään yhtään niin se on voi voi.

Mutta puhtaista ja kovista taklauksista Suomessa jaetaan liikaa rangaistuksia ja pelikieltoja.
Mutta suurin ongelma on tuo ylimääräinen kitunen jäällä, jolla yritetään saa suurempia rangaistuksia.

Mitä Hämäläisen kuntoon tulee niin lääkäri sanoi vielä perjantaina,
että Ville ei pelaa mutta jotenkin vaan Vili oli saanut ittensä peli kuntoon lauantaiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös