Kokoonpanot ja ketjukoostumukset

  • 176 416
  • 1 177
Suosikkijoukkue
Kalpa
Savarin mukaan KalPan kaikki pelaajat ovat pelikuntoisia runkosarjan päätöskierroksella, eli Kuopioon on tämä huippuvahvistus jätetty reenaamaan.
Eli Jatkola ja Immonenkin ovat kunnossa vaikka rosterissa ei tänään olekkaan pelituntumaa hakemassa.!?

No voi olla ettei Jatkola tässä sääli rupeamassa pelaa muutenkaan, vaikka luukku miehenä olisikin.. mutta pitemmässä sarjassa jompaa kumpaa Tampereen joukkuetta vastaan pääsenee kentälle!?
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli Jatkola ja Immonenkin ovat kunnossa vaikka rosterissa ei tänään olekkaan pelituntumaa hakemassa.!?

No voi olla ettei Jatkola tässä sääli rupeamassa pelaa muutenkaan, vaikka luukku miehenä olisikin.. mutta pitemmässä sarjassa jompaa kumpaa Tampereen joukkuetta vastaan pääsenee kentälle!?
Jatkola on kyllä ollut jäällä, mutta onko sitten pelikunnossa pleijareiden aikaan, jää nähtäväksi
 

Kalakukko

Jäsen
Jumalauta jos Kiiskiselle taas sattuu jotain vikassa pelissä.. Koputan puuta.. Olisin saattanut jättää sivuun.
Ainakin itselleni on vitutus kesäksi taattu, jos isossa kuvassa merkityksettömässä pelissä Rotta-Komarov tai Micke-Max Mestispullo taklaa Mäenpään polvilumpion hallin 3. penkkiriville. Tämän päivän pelissä on enemmän hävittävää kuin voitettavaa.
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin itselleni on vitutus kesäksi taattu, jos isossa kuvassa merkityksettömässä pelissä Rotta-Komarov tai Micke-Max Mestispullo taklaa Mäenpään polvilumpion hallin 3. penkkiriville. Tämän päivän pelissä on enemmän hävittävää kuin voitettavaa.
Kyl mä luulen et ainoo jota tässä matsissa saa pelätä on tää yks vatipää teiltä joka on nelosen sentterinä.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Kyl mä luulen et ainoo jota tässä matsissa saa pelätä on tää yks vatipää teiltä joka on nelosen sentterinä.
Voihan vatipää sunkin kanssa. Jokainen hiemankin fyysisempi pelaaja on vatipää sulle vai? Paitsi jos selässä lukee "Åsten" tai rinnassa on tähtilogo? Kiva varmasti purkaa vähän inhoa tänne "böndeläisten" ikiomaan ketjuun. Kiitos, hei ja onnea matsiin :)
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan vatipää sunkin kanssa. Jokainen hiemankin fyysisempi pelaaja on vatipää sulle vai? Paitsi jos selässä lukee "Åsten" tai rinnassa on tähtilogo? Kiva varmasti purkaa vähän inhoa tänne "böndeläisten" ikiomaan ketjuun. Kiitos, hei ja onnea matsiin :)
No se kolahti kovaa näköjään. Tää hieman fyysisempi pelaaja veti mm. alkukaudesta ittensä marraskuuhun mennessä kolme kertaa ulos isoista ovista ”hienoisen fyysisyytensä” johdosta.
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trollikin vielä. Yks ainoo kuitti vastaan ja koko Kuopio kimpussa. Pitänee tässä trollin taputtaa ittensä selkään, good job.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
No se kolahti kovaa näköjään. Tää hieman fyysisempi pelaaja veti mm. alkukaudesta ittensä marraskuuhun mennessä kolme kertaa ulos isoista ovista ”hienoisen fyysisyytensä” johdosta.
En nyt syyttele tuomareita tai puolustele ketään, varmasti siinä oli aiheellisiakin suihkukomennuksia, mutta jos katsot vaikka tuota Jyväskylän tilannetta; Silkka yhteentörmäys ja siitä pihalle. Ei pitäisi minun papereissa tuosta lentää koskaan pihalle, ei väliä lukeeko selässä Lantta, Åsten, Mäkinen vai Virtanen.
 
Viimeksi muokattu:

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt syyttele tuomareita tai puolustele ketään, varmasti siinä oli aiheellisiakin suihkukomennuksia, mutta jos katsot vaikka tuota Jyväskylän tilannetta; Silkka yhteentörmäys ja siitä pihalle. Ei pitäisi minun papereissa tuosta lentää koskaan pihalle, ei väliä lukeeko selässä Lantta, Åsten, Mäkinen vai Virtanen.
En epäile yhtään. Mutta lähinnä sillä, että Åsten on saanu viimeksi taklauksesta pelikieltoa, voi olla jopa viimesin pelirangaistus, niin vuonna 2018. Että turhaan siellä pelätään. Toki näin kun sanoo, niin tänään kolisee, mutta toivotaan että saadaan viimenen alta pois nätisti ja tosimatsit käyntiin parhailla rostereilla.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
En epäile yhtään. Mutta lähinnä sillä, että Åsten on saanu viimeksi taklauksesta pelikieltoa, voi olla jopa viimesin pelirangaistus, niin vuonna 2018. Että turhaan siellä pelätään. Toki näin kun sanoo, niin tänään kolisee, mutta toivotaan että saadaan viimenen alta pois nätisti ja tosimatsit käyntiin parhailla rostereilla.
Ei Åsten pelota kyllä ketään. Sellane hauska hampaaton Hessu Hopo. Kiva että hesalaisilla on joku maskotti joukkueessa
 

Grabovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hauskaa tuota KalPan pyöritystä on katsella, vaikka eihän se kiekko tietenkään maaliin menekään, sehän nyt on selvää, mutta siltikin.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No toki Lekkasilla lähtisin minäkin, mutta aika ohuella mennään jos Jatkola ei ole mukana. Kerkola on aivan huikea maalivahti ikäisekseen ja voi olla seuraava Juuse Saros, mutta muutama vuosi siihen vielä menee.
Mertaranta sanoi äsken ainakin kun peli alkoi, että Jatkola olisi palaamassa ihan lähiaikoina. Ymmärsin ainakin itse niin, että olisi jo mukana viikonloppuna todenäköisesti.

Räsäsestä ja Rissasesta sanoi, että ovat kuulema kunnossa ja mukana playoffeissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös