Koivun aika ohi, uudet miehet tilalle

  • 26 388
  • 165

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
... niin järkyttävän koominen kommentti lainatulta kirjoittajalta, ettei mitään rajaa missään. Olisikohan peiliin katsomisen paikka ennen kuin muista aloittaa paasaamisen.

No jos luet noita IFK-palstoja yhtään niin huomaat että aika analyyttinen on ote. Toki OJ:ta pitää joskus nostaa jalustalle, kun kukaan muu ei sitä ymmärrä tehdä. Mutta niinkuin sanoin, aikamoista hehkutusta se Grainger laittaa, vaikea keskustelija kun joka asiasta tuohtuu. Jos minulle joidenkin pelaajien suhde voi olla 50:50 niin joillekin se on 100:0.

Edit: Ja jos luet tarkemmin näitäkin vääntöjä niin huomaat, että aika kriittinen olen Jokistakin kohtaan. Jos on sössinyt niin on sössinyt.
 

dabs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edit: Ja jos luet tarkemmin näitäkin vääntöjä niin huomaat, että aika kriittinen olen Jokistakin kohtaan. Jos on sössinyt niin on sössinyt.

Nyt alkaa olla aika hiihtoliitto -kommentteja ilmassa.

Jokisen aika maajoukkueessa alkaa mielestäni olla ohitse. On sitä aika monta vuotta yritetty miehestä saada maajoukkuepelaajaa, mutta ei siitä oikein mitään ole tullut. Mr Kurpitsa on selkeästi edukseen sarjajoukkueessa ilmeisen tuttujen pelikavereiden seurassa. Maajoukkueen pelikavereihin ja pelitapaan ei kaveri tunnu millään pystyvän orientoitumaan siihen annetussa ajassa.

Onneksi seuraaviin "kunnon" kisoihin on vielä aikaa, niin voidaan saada tuosta nuoremmasta sukupolvesta uusia pelimiehiä myös sentterin paikalle. Samalla tavalla uudet tulijat haastavat myös Koivun veljet, mutta uskoisin veljesten pärjäävän vielä tuossa vertailussa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Huono provo, mutta jos lähtisin täysillä paukuilla sinua vastaan väittelemään aiheesta, niin häviäisit 100-0. Sinä olet itse asiassa irvikuva koko palstalle, juuri tuollainen säälittävä provoilija joka ensin heittää jonkun ei-perustellun kommentin ja sitten kun jää väittelyssä häviölle niin luikkii piiloon.

Voisin iskeä takaisin mainitsemalla esim Maailmancupista tai Torinon mahtavasta maalikuninkuudesta ja loistamisesta ja esille tulossa tai kotikisojen MM-kullasta jne, mutta olen viisaampi ja en lähde sinun kanssa väittelemään. Jonkun esim Taitopelaajan, tai saku #11 asioista voisikin vääntää, JOS väännettävää edes olisi.

Sinä sitten olet osastoa Grainger/varjo/wezq, valitan.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Näköjään tämä sama Snaipperi jälleen inttämässä sivujen verran ja tekemässä tikusta asiaa. Samaa yhden miehen sotaa kävi heppu myös Ilves-HIFK otteluketjussa jne.. Näköjään yrittämällä yrittää saada jotain lapsellista väittelyä aikaiseksi.

Mutta asiaan. Kuten on todettu, Suomen sentterikaarti on laaja ja on vain eduksi, että Mikon, Sakun, Valtterin ja OJ:n tasoisia kavereita löytyy roosterista
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Näköjään tämä sama Snaipperi jälleen inttämässä sivujen verran ja tekemässä tikusta asiaa. Samaa yhden miehen sotaa kävi heppu myös Ilves-HIFK otteluketjussa jne.. Näköjään yrittämällä yrittää saada jotain lapsellista väittelyä aikaiseksi.

Mutta asiaan. Kuten on todettu, Suomen sentterikaarti on laaja ja on vain eduksi, että Mikon, Sakun, Valtterin ja OJ:n tasoisia kavereita löytyy roosterista

Mitä sä jätkä sekoilet? En minä ole väittelyä luomassa, vaan ynnäsin Jokisen parhaita hetkiä Leijonissa edellisellä sivulla. Itse asiassa mainitsin, että tämä ketju on ala-arvoinen ja todella surkea. Jokista nyt vaan ei arvosteta yhtään niin olen siksi nostanut hieman esiin, mutta silti Koivu on ollut useammin parempi Leijonissa, ei siinä mitään. Asiapitoista KESKUSTELUA minä olen tässä ketjussa käynyt.

Ja miksi minun olisi pitänyt Ilves- IFK otteluketjussa olla samaa mieltä sinun kanssa? Jääkiekko on urheilua ja jos olet fani niin se herättää tunteita, tunteet taas herättävät keskustelua jossa mielipiteet sinkoilevat.

Ei pahalla, mutta minun keskustelut tässä ketjussa ovat huomattavasti laajempia, kuin sinun "Suomella on huikea sentteritilanne"- onelinerit, jota jokainen toistaa vuorollaan.

Mitä pahaa minä olen tässä ketjussa tehnyt? Ennenkuin edes aloin kirjoittaa niin haukuin ketjun pystyyn, koska Koivu ei ansaitse näin paskaa ketjua. Se ei taas tarkoita, että minä olen Jokisen bandwagonissa ja minua OJ:n edesottamukset kiinnostavat enemmän.

Edit: Aika paskalta kieltämättä tuntuu, kun asiallisesti keskustelet ja olet asioista ajoittain eri mieltä ja kaiken vaivannäön jälkeen joku Atte tulee ja sanoo "Taas tuollainen snaipperi tulee tänne keskustelua aiheuttamaan" Mitä järjeä on keskustelupalstassa, jos siellä ei saa keskustella. Kertokaa minulle, minä odotan.
 

dabs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huono provo, mutta jos lähtisin täysillä paukuilla sinua vastaan väittelemään aiheesta, niin häviäisit 100-0. Sinä olet itse asiassa irvikuva koko palstalle, juuri tuollainen säälittävä provoilija joka ensin heittää jonkun ei-perustellun kommentin ja sitten kun jää väittelyssä häviölle niin luikkii piiloon.

Voisin iskeä takaisin mainitsemalla esim Maailmancupista tai Torinon mahtavasta maalikuninkuudesta ja loistamisesta ja esille tulossa tai kotikisojen MM-kullasta jne, mutta olen viisaampi ja en lähde sinun kanssa väittelemään. Jonkun esim Taitopelaajan, tai saku #11 asioista voisikin vääntää, JOS väännettävää edes olisi.

Sinä sitten olet osastoa Grainger/varjo/wezq, valitan.

Sinä sitten taas provosoiudut jopa viesteistä, joita ei ole provoiksi tarkoitettu. Ihan selkeästi perustelin, että OJ ei ole onnistunut maajoukkuepaidassa kenties siitä johtuen ettei hän ole päässyt sisään joukkueen pelitapaan tms.

Viestisi sisältö on muutenkin ihan hiekkalaatikkokamaa "jos lähtisin" ja "voisin iskeä" -heittoineen. Tuohon kun vielä lisäät seuraavaksi, että meidän isä on vahvempi kuin teidän isä, niin sitten sinun on varmasti parempi olla.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Tästä nyt on vaan hoettu jo kymmeniä sivuja, niin en kovin heppoisesti lähde uudestaan keskustelemaan esim Jokisen maajoukkue-asioista. Minun mielipiteen saat edelliseltä sivulta, olen viisas ja en provosoidu vaikka kovasti sitä yrität.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Huono provo, mutta jos lähtisin täysillä paukuilla sinua vastaan väittelemään aiheesta, niin häviäisit 100-0. Sinä olet itse asiassa irvikuva koko palstalle, juuri tuollainen säälittävä provoilija joka ensin heittää jonkun ei-perustellun kommentin ja sitten kun jää väittelyssä häviölle niin luikkii piiloon.



Voi hyvää päivää kattokaa nyt tätä kaveria.. :) Ja kyllä olen lukenut aikaisempia kirjoituksiasi ja aikamoista pukamaa sieltä näyttää tulevan, ei millään pahalla. Voin kyllä täysin puolueettomana osallisena sanoa että snaipperista fanikiihkoisuus paistaa vahvimmin läpi jos täällä siitä halutaan väitellä.

Mutta itse asiasta. Koivu ja Jokinen ovat molemmat kovia pelimiehiä ja jos olisin Jalonen, niin ottaisin varmasti molemmat jätkät lähes milloin vain joukkueeseen. Arvostan itse kyllä sitä miten Jokinen on uhrautunut maajoukkueen eteen ja on mielestäni aina tärkeä kaveri joukkueessa. Jokinen tekee myös monesti tärkeää näkymätöntä työtä jota kaikki ei näe tai huomioi. On toki tehnyt virheitäkin tai joskus ollut tehoton mutta kukapa ei olisi.

Koivu sitten on poikkeuksellinen liideri ja joukkueen iso sydän joka ei koskaan luovuta.

Miten te jaksatta vääntää tällaisesta mun mopo menee kovempaa kun sun mopo jutusta. Molemmat rakastavat lajia ja tekevät varmasti aina kaikkensa Suomen eteen voittaakseen, toisella kulkee joskus tiistaina iltapelissa toisella lauantain päiväpelissä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Aina olen ihmetellyt sitä, että jos fanitat jotain pelaajaa esim Jokista niin samalla sinä et voi pitää toisesta esim nyt vaikka Koivusta. Ihmettelen tätä logiikkaa, jos on kolme sentteriä ja sinua kiinnostaa yhden otteet niin ei tarkoita että ne kaksi muuta ovat paskoja.

Aika positiivisia arvioita olen Koivuistakin esittänyt ja aika tasapuolisesti. Mutta ihan miten vain sitten...

Ja tässä ei ole enää kuukausiin tai vuoteen väitelty tästä kumpi on parempi, kun ei se oikein johda mitään. Jos keskustellaan pelaajista vertaamatta niitä toisiin niin se ei ole mitään väittelyä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ennen kevään kisoja täällä eräs nimimerkki sydäntäsärkevästi itki, kun joku piti Mikko Koivua parempana sentterinä, kuin Jokista. Ei kuulemma saanut samana päivänä miesten nimiä sanoa ja Mikko oli kuulemma aivan poju verrattuna da Kurpitsaan. Kisojen aikana oli hyvin hiljaista.

Tuo fanitus on tietysti kivaa, mutta lapsellisuuden puolelle useasti menee. Jokinen on osoittanut monena vuonna, että sille on käyttöä NHL:ssä, mutta ei se vaan millään ole sopinut maajoukkueeseen.

Minun mielestäni valinnoissa on elintärkeää nähdä miten pelaaja joukkueeseen sopii ja tehdä valintoja sitten. Jokinen olisi todennäköisesti sopinut kanukkien joukkueeseen paremmin, kuin leijoniin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Niin, Snaipperillahan tunnetusti on kurpitsan kokoinen herne nenässä, kun joku uskaltaa kritisoida Jokisen Ollia.

Kylmä fakta on, että Suomen maajoukkueen paidassa esitetyissä esityksissä, Jokinen on kaukana siitä sentteristä, joka pelaa NHL:ssa. Ei ole Jokinen koskaan loistanut samalla tavalla maajoukkueessa kuin NHL:ssa. Mikä lie syynä, katkeruus siitä, ettei ole joukkueen ykkössentteri vai eikö vain hotsita pelata Leijona-paidassa?

Hauskinta Snapperissa on se, että kaikki eri mieltä olevat ovat trolleja, jotka eivät perustele käsityksiään. Sitten, kun joku perustelee, iso-S lyttää perustelut maan tasalle ja nostaa Mälliä jalustalle.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kylmä fakta on, että Suomen maajoukkueen paidassa esitetyissä esityksissä, Jokinen on kaukana siitä sentteristä, joka pelaa NHL:ssa. Ei ole Jokinen koskaan loistanut samalla tavalla maajoukkueessa kuin NHL:ssa. Mikä lie syynä, katkeruus siitä, ettei ole joukkueen ykkössentteri vai eikö vain hotsita pelata Leijona-paidassa?

Hauskinta Snapperissa on se, että kaikki eri mieltä olevat ovat trolleja, jotka eivät perustele käsityksiään. Sitten, kun joku perustelee, iso-S lyttää perustelut maan tasalle ja nostaa Mälliä jalustalle.

Mitähän tapahtuisi jos minä keksisin vaikka Koivulle jonkun raflaavan lempinimen niinkuin sinä teet OJ:lle tuolla "mälli"- läpällä. Voin kuvitella miten koko Turku sinun johdolla olisi paikalla. Mutta minä en tee niin, sen verran kypsä olen ja ymmärrän eriäviä mielipiteitä.

Sinusta tunnettua on, että sinulla on vain joitain Jumalia joita fanitat ja vastustajat lytätään juuri näillä "snapperi" huudoilla.

Joo, ei Jokista kiinnosta paskaakaan maajoukkue , muuten vaan raskaan kauden jälkeen tulee aina Leijoniin, esim vuonna 2006 ranne osittain paskana.

"Ei koskaan loistanut" on aika vahva mielipide, kun Torinossa ja MaailmanCupissa oli aivan turnauksen johtavia pelaajia, mutta sinulta se joka kerta unohtuu. Tässä taas minua olen valmis myös kritisoimaan Ollia, että kumminkin on myös paljon varsinkin pisteiden valossa huonoja kisoja.

Ollia, Sakua tai vaikka Ruudun Jarkkoa ei kiinnosta hevon persettä kuka on ykkössentteri tai kapteeni, varsinkin OJ ja Saku saavat pelata kyllä yltäkyllin. Sakukin ilmoitti viime MM:ssä että ei tule kapteeniksi, OJ taas on oppinut sellaista nöyryyttä ja menestymisen nälkää että tulee vaikka maalivahdiksi että saa olla voittavassa joukkueessa.

Kaikki Leijonat ovat ritareita! Sitten on erikseen nämä Joni Pitkäset, heh.

Hyvää loppuviikkoa vain Suomen turkulaisimmalle ei-turkulaiselle!

Edit: Ja aina perustelen, perustellut kommentit. Ymmärrän kyllä sen että monia harmittaa ettei Jokinen aina saa kaikestaan irti sitä potentiaalian Leijonissa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
"Ei koskaan loistanut" on aika vahva mielipide, kun Torinossa ja MaailmanCupissa oli aivan turnauksen johtavia pelaajia, mutta sinulta se joka kerta unohtuu.

Ei unohdu. En minä väittänytkään, etteikö Jokinen koskaan olisi ollut hyvä maajoukkueessa, valitettavasti usein näin on käynyt. Jokinen on niitä harvoja suomalaispelaajia, jotka voivat henkilökohtaisella panoksellaan ratkaista otteluita, miksi perkeleessä hän ei Suomen paidassa tee niin, vaikka NHL:ssa tekeekin?

Jokinen on aina ollut Sakun varjossa maajoukkueessa ja todennäköisesti myös tulee olemaan. Tällä hetkellä näyttää siltä, että seuraava Koivu ajaa molempien ohi, ellei ole jo ajanut. Mikko on veljensä tapaan ratkonut maajoukkuepelejä samalla prosentilla kuin NHL-otteluita.

Väitätkö käsi sydämellä, ettei Olli Jokinen käytä nuuskaa eli mälliä?
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Varmaan osittain johtuu myös siitä, että pelikaverit varsinkin MM-kisoissa eivät aina ole olleet niitä kovimpia nimimiehiä. En osaa antaa syytä miksi ei usein mene niin hyvin, kuin NHL:ssä. Ei minua haittaa jos Saku on kapteeni ja sinun termein silloin se keulakuva, kunhan OuJei tekee parhaansa. Jos Suomi pelaa kuin Torinossa niin on aika v**un sama minulle ketkä siellä kapteenin nappuloilla vetävät, kunhan OJ on mukana.

Ja Mikin pärjääminen on vain hyväksi Leijonille, se ei ole pois Sakulta tai Jokiselta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ja Mikin pärjääminen on vain hyväksi Leijonille, se ei ole pois Sakulta tai Jokiselta.

No tottakai, aivan kuten Sakun tai Ollin pärjäämiset myös. Samassa veneessä he ovat kaikki, aivan kuten me maajoukkueen takana olevatkin.

Ei saa silti olla niin sokea, että kaikenlainen kritiikki on pahasta. Silloin pitää esittää kritiikkiä, kun on aihetta. Saku Koivu oli kohtuullisen huono viime kevään MM-kisoissa, ei ollut sitä normaalia Sakua, mitä yleensä maajoukkueessa on nähty. Ehkä huonoimmat kisat mieheltä, ja siksi tulevaisuus hänen osaltaan vähän pelottaakin. Onko paukkuja vielä pitkän NHL-kauden jälkeen tulla maajoukkueeseen? Vähän sama Selänteen kohdalla.

Ei minulle tee pahaa myöntää omien suosikkieni huonot otteet, jos aihetta on.
 

teppana

Jäsen
Nimim. Snaipperi#16 kiteyttää perusperiaatteen tällaiselle foorumille. Kun urheilusta puhutaan tulee erimielisyyksiä, tottakai. Snaipperi#16 tuo mielipiteensä vahvasti esille. Välillä löytyy aika ohuita/ontuvia perusteluja, mutta 90% asiaa. Kyseisellä Herralla/Daamilla on vain hyvin vahvat mielipiteet eikä pelkää niitä tuoda esille. Provosoiminen on myös hyvä asia. Kunhan pysytään kohtuudessa. Kuka näitä lukis jos kommentit olisivat vain. Kyllä, Olet Oikeassa, Aivan. Eri näkökulmat ovat näiden sivujen A ja O

-Teppana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös