Kliffoja juttuja, mutta ei vaan lähde – mistä haluaisit pitää?

  • 1 711
  • 6

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän ketjuun asioita joihin olet jo ehkä tutustunutkin- jopa pitänyt, mutta on jäänyt sen jälkeen vähiin.

Omia lyhyesti:
-Kalastus: ihan nastaa puuhaa. Joskus kävin paljonkin kaveriporukalla ja yksinkin kalassa ja saalistakin tuli. Mutta nykyään ei vaan tule lähdettyä kuin puoliväkisin tosi harvoin.

-Kaukomatkailu: Upeita paikkoja on tullut nähtyä, mutta jo ennen koronaakin kotisohva on houkutellut loma-aikana enemmän kuin tuntikausien lennot johonkin toiselle puolelle palloa.

-Opiskelu: Sinänsä olen pitänyt koulunkäynnistä ym. Haaveissa oli vielä jatkaa opiskeluja pidemmällekin mutta tekemättä on jäänyt.

-Hiihto: tämä on oikeastaan uusin. Hyvänä lumitalvena on tullut sivakoitua paljonkin. Mutta jotenkin vaan ei nappaa enää lähteä entiseen malliin.

-Mökkibileet: joskus nää oli kivoja.

-Pleikkarit ym pelit: Joskus tuli hakattua pelejä läpi yön, mutta näitä nykyisiä konsoleita en edes osaa käyttää. Olis kiva joskus sadepäivänä pelata.

-Auton korjaus ja muu roplaaminen: joskus tuli duunattua itse kärryä, pakoputket, jarrut, öljyt ym pikkufiksaukset ja tuunaukset pyrki tekemään niin pitkälle kotona kuin mahdollista. Ihan kivaa joo kun sai itsekin asioita kuntoon mutta nykyään korjaamo kutsuu aika helposti.

Edit
Uinti: joka syksy tulee mentyä suurin odotuksin uimahalliin vain todetakseen olevansa yhä paska matkauimari.

Edit.2
Viskit: Näiden kanssa hifistelin ja tykkäsin. Nykyään saatan ravintolassa ottaa viskipaukun jälkiruoan kanssa mutta siinä se.

Edit.3
Moottoripyöräily. Prätkätouhut oli hotsitanut jo pitkään. Poika sitten osti itselleen 500 kuutioisen Kawasakin ja toki kävin sillä fiilistelemässä. Mutta joo, olihan se ihan kivaa ja silleen mutta se kaikki vähti ja rahanmeno jne.

Vähän sama kuin veneily. Tiedostan kyllä olevani maakrapu joka joutuisi ison paatin kanssa merihätään. Mutta olis varmaan kiva semmosella vetää pitkin eri kaupunkien vierasvenesatamissa ym.

Edit.4
Tämä oikeastaan ei ole vielä uhka mutta on käynyt mielessä mitä jos: Rock-konsertit. Näissä on tullut käytyä. Nyt koronan aikana on tullut huomattua että paskaakos tässä. Ilmankin on tullut pärjättyä. Musaa tulee netistäkin. Mutta täytyy kyllä ihan periaatteesta lähteä sitten jos ja kun näitä rokotepasseja ja kunnon keikkoja saa taas pitää.

Edit.5
Urheiluvedonlyönti. Ihan jännää ja tuo matseihin ja kisoihin lisämausteensa. Mutta olen kyllä luvalla sanoen aika huono vedonlyöjä ja voitin mitään erittäin harvoin. Kyllä se sitten ajan myötä on hyvin vähiin jäänyt.

Tässähän näitä.
Laittakaas omia juttuja joita periaatteessa diggaatte, mutta ei vaan oikein lähde enää lentoon.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paneminen. Sinkkuvuosina tuli lenneltyä kukasta kukkaan, mutta näin vakiintuneessa parisuhteessa ei jaksa enää innostua.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Kalastus. Mato- ongella kiva narrata ahvenia ja nuorempana tykkäsin kovasti. Ja vielä vähän vanhempanakin. Mutta nyt paljon vanhempana ei sitä saatanan vätys kun olen, jaksa edes matoja kaivaa. Onnetonta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän se on sanottava suoraan että on tuo jumppaaminen minulle edelleen melkoista pakkopullaa. Jotkut, varmaan etenkin naisoletetut enemmänkin ihan harrastavatkin erilaisia jumppakoukeroita ja tykkäävät siitä. Ja niin olisi minullekin tärkeää oppia pitämään jumppaamisesta.

Mutta ei vain sytytä. Tällä hetkellä taas jumppaaminen olisi ja on tosiaan minullekin kyllä hyvä juttu. Erilaisia jumppaliikkeitä olen saanut fysioterapeutilta ja jalkaterapeutilta noiden jalkapohjakipujeni vuoksi. Nuo ohjeet ovat siis niihin jalkapohjan lihaksiin etenkin kohdistuvia liikkeitä.

Olen minä nyt onneksi saanut tehtyä tuosta jumppaamisesta päivittäisen tavan. Eli jumppaan kymmenen minuuttia kerrallaan aamulla, päivällä ja illalla. Lisäksi nykyään heitän perään vielä nuo jumppanauhan avulla tehtävät liikkeet. Väen vängälläkin olen tuon jumppaamisen saanut vakiinnutettua tavakseni mutta olisihan se nyt paljon mielekkäämpää jos tuosta nyt vielä pitäisikin.

Jumppaaminen ollut minulle aina sellainen aktiviteetti tosiaan että ei nappaa. Nyt onneksi edes osaan tehdä noita liikkeitä kun olen saanut selkeät ohjeet. Mutta jos pitäisi vaikka oma-aloitteisesti jotain liikkeitä tehdä ja jonkinlaiset ohjeet löytyy vaikka netistä niin voin tunnustaa että minun pitää ensin googlettaa sekin missäpäin ihmiskehoa kyseinen venytettävä osa kulloinkin sijaitsikaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paneminen. Sinkkuvuosina tuli lenneltyä kukasta kukkaan, mutta näin vakiintuneessa parisuhteessa ei jaksa enää innostua.

Mulla vahva sama, tosin nuorenakin jäi vähemmälle muttei se ollut allekirjoittaneesta kiinni. Jo tuolloin ymmärsin, että masturboiminen on se minun juttuni ja olen pyrkinyt siihen keskittymään ja siinä kehittymään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla vahva sama, tosin nuorenakin jäi vähemmälle muttei se ollut allekirjoittaneesta kiinni. Jo tuolloin ymmärsin, että masturboiminen on se minun juttuni ja olen pyrkinyt siihen keskittymään ja siinä kehittymään.
Oletko ollut siinä sitten hyvä? Homma luonaa ja nessussa on pati.

Pääasia että olet itse tyytyväinen ja homma on hanskassa.
 

ace

Jäsen
Paneminen. Sinkkuvuosina tuli lenneltyä kukasta kukkaan, mutta näin vakiintuneessa parisuhteessa ei jaksa enää innostua.
Minulla ihan päinvastoin. Parisuhteessa tuli painettua usein ja kovaa, nyt pitkän sinkkuuden aikaan on ollut aika hiljaista.

No mutta sitähän ei tässä kysytty, kerroin kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös