Kisaturistit Vancouverissa

  • 1 552
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eri maiden joukkueiden spekulaatiot ovat näköjään jo tiukasti käynnissä. Yleensä ei heinäkuussa jääkiekko juurikaan kiinnosta, mutta olympiavalmistelut pakottavat toimimaan. Asunto on vuokrattuna kävelymatkan päässä GM Placesta. Ainoastaan toiseen välierään on liput, mutta sama kai se, eiköhän niitä jostain saa. Ainakin Torinon finaaliin oli kuulema hyvin tarjolla, en tosin itse ollut paikalla ja kanadalaisia yllättäen kiinnostaa hieman enemmän.

Onko muita jatkoaikalaisia lähdössä paikalle?
 

Otto25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kyllä kiinnostunut. Mistä olet hommannut jo tuon lipun? Ymmärsin että Suomen Matkatoimisto on ainoa paikka, mistä noita voi ostaa Suomeen ja niiden nettisivuilla on vain paketteja.

Mitä kautta vuokrasit kämpän?

Itse en kyllä jättäisi lippujen hankintaa paikan päälle, koska kisat ovat tosiaan Kanadassa..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kyllä kiinnostunut. Mistä olet hommannut jo tuon lipun? Ymmärsin että Suomen Matkatoimisto on ainoa paikka, mistä noita voi ostaa Suomeen ja niiden nettisivuilla on vain paketteja.

Mitä kautta vuokrasit kämpän?

Itse en kyllä jättäisi lippujen hankintaa paikan päälle, koska kisat ovat tosiaan Kanadassa..

SMT:n paketit olivat tosiaan todella masentavia, sain liput paikallisen kontaktin kautta ihan rehellisestä lipunmyynnistä, mikä oli ainoastaan kanadalaisille avoin.

Ei tässä oikein ole vaihtoehtoja muuta kuin jättää hankinta paikan päälle, mieluusti sitä jotain mäkihyppyä tai jotain menisi samalla katsomaan, toivottavasti onnistuu.

Google God löytää useita kämpänvuokrausivustoja, itse käytin tätä: http://www.rentforthegames.com/

Näyttää kaikin puolin luotettavalta, mutta etukäteen pitää tosin kaikki maksaa, mutta se oli täysin odotettavissa. Kysyntä on kuitenkin aikamoinen.
 

Kassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Finaaliin tai muihinkaan merkittävämpiin peleihin et tule lippuja saamaan kuin kovalla rahalla. Menevät tuolla todellakin kuin kuumille kiville, ja kaverit jotka ovat arvonnasta lipun saaneet pitävät sitä todellisena lottovoittona. Ainut mahdollisuus finaalilippuun tulee jos Kanada ei siellä pelaa, ja pettyneet myyvät lippunsa, mutta tuossakaan tilanteessa hinnat tulevat tuskin kovin alas. Terveisin, GM-placen vieressä asunut ja AC-DC:n Vancouverin lippuja turhaan yrittänyt (2min myyntiä ja hinnat meni sitten pilviin jälkimarkkinoilla).
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kanada vs Itävalta
  • 1.02
  • 14.00
  • 40.00
Puola vs Ranska
  • 4.40
  • 4.75
  • 1.57
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös